Na fali wczorajszego sukcesu postanowilem napisac w jaki sposob zacny Kapitan winien sie przygotowac i zachowywac by poczwara padała regularnie a nasi kompani wcale
Od razu mowie ze to nie koniecznie jest optymalny schemat a jedynie moje odczucia wiec zapraszam do dyskusji
Ogolnie:Na watchera idzie 2ch kapitanow, jeden w druzynie champow/melle drugi w druzynie hunterow. W zaleznosci gdzie nas przydziela build kapitana rozni sie w kilku istotnych elementach.
Generalnie idziemy jako support, a nie DPS (a to niespodzianka
). Potrzeba nam zatem duuzo vit, fate i morale, wybieramy traity i sprzet sprzyjajacy leczeniu oraz buffowaniu. Istotne jest by wiedziec w jakiej druzynie bedziemy, aby dobrac odpowiednie traity przed wezwaniem nas na miejsce. Kapitan dla melee musi miec traity
Shield of the Dunedain oraz
Defiance, aby utrzymac ich przy zyciu na poczatku 3ciej fazy. Kapitan Hunterow moze sobie pozwolic wowczas na
Oathbreaker's Shame i pominiecie
Defiance.
Walka:Glownymi zadaniami sa:
1) Odciazanie minstreli leczeniem all the time!
2) Pilnowanie aby nasz mark byl na aktualnym celu raidu (10% telling + revealing mark w zaleznosci jak sie podzielilismy z drugim kapitanem)
3) Sciaganie korupcji, zwlaszcza gdy LM mial resist lub byl zajety.
Pierwsze dwie fazy nie wymagaja specjalnego opisu, zabawa zaczyna sie w fazie 3ciej. Po pojawieniu sie 12 macek kapitan meleesow musi odpalic shield'a na champie ustawionym pod AOE, odbiec od macek, odpalic
In Harm's Way +
Last Stand. Bardzo dobrze jesli po zabiciu duzej macki obaj kapitani odpala
War-Cry, a
Rallying dopiero jak padnie jedna z malych macek. Naszym Shield Brotherom, ktorymi powinni byc najmocniejszy hunter oraz AOE Champ (pozniej zmieniamy na guarda) nie zapomnijmy dac
To Arms.
Po 12 mackach role obu kapitanow sprowadzaja sie do tego samego. Kapitan w ktorego druzynie jest guard winien podplynac i postawic swoj sztandar tak by obejmowalo kazdego.
Kapitan nie zada znaczacego dmg i uwazam ze zamiast latac od macki do macki bardziej pomocny bedzie jesli skupi się na swoich glownych zadaniach. Leczymy wszystkich, pilnujemy markow, scigamy korupcje, odpalamy
To Arms gdy tylko minie cooldown, uwalniamy wisielcow. Priorytetowym okrzykiem jest
War-Cry, nie
Rallying, chyba ze druzyna cierpi okrutnie.
Aha, pamietamy by odsunac sie od watchera gdy ten sie wkurza.
Kapitan majacy Oathbreakera winien rzucac go na świeżą macke lub Watchera w momencie gdy dps sie na niego przelaczy. Lepiej nei czekac zbyt dlugo na "bardziej odpowiedni moment" szkoda cooldowna marnowac.
Sprzet:Maxymalizujemy radiance, vit, fate morale, zatem np:
2x Diamond Stud, Sublime Neck, Lenglammels Feather, 2x Glowing Aureate Brace, Sublime Ring + Glowing Aureate.
Na plecach Lothlórien Stalker's Hooded Cloak
Legacje:Bron:Jesli odpowiadamy za Telling Mark, musimy go miec wymaxowanego na naszej glownej broni, Telling zmieni swoja wartosc jesli zmienimy bron.
To Arms Duration, Cry power cost, Devastating/Pressing Critical.
+ Bron do buffow.
Spokojnie mozemy uzywac jednoraka + tarczę.
Emblem:War Cry Buff Duration, Vocal/Melee Skills healing, Healing from Rallying Cry, healing from Strength of Will. RC Cooldown jest malo istotny na Watcherze
+ dobrze jest miec jakis emblem zmniejszajacy cooldown na Escape from Darkness, tak na wszelki wypadek
Taity:Virtues:
Valour, Innocence, Empathy, Loyalty, Idealism / Justice
Class:
Hands of Healing: Fear no Darkness, Strong Voice, Captain's Hope, now for Wrath, Relentness Optimism
Leader of Men: Captain of War + Tactical Prowess (Defiance jesli w druzynie melee)
lub tez zamiast dwoch powyzszych mozna by sie pokusic o:
Renewed Voice + Expert Attacks
, aby moc czesciej sciagac korupcje i miec wieksza szanse na Cry.
Legendary:
Hands of Healing, In Defence of Middle-Earth, Oathbreaker's Shame / Shield of the Dunedain (w zaleznosci od druzyny)
Moze sie przyda
W kazdym badz razie czuje ze spelnilem swoj kinshipowy obowiazek hehe