Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Security Key na smartfonie - ostrzeżenie  (Read 5991 times)
Maaro
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 70


« on: January 18, 2012, 03:36:26 PM »

Dzisiaj musiałem przywrócić ustawienia fabryczne w moim fonie, przez co jak wiadomo straciłem wszystkie zainstalowane aplikacje. Nie robiłem backup'u  bo nie miałem tam nic na tyle ważnego żeby to robić. Ściągnąłem na nowo SWTOR SK, zainstalowałem, wpisałem serial number, activation code, wygenerowałem security key code, wklepałem go w okienko w luncher'ze i ZONK, nie pasuje. Na www to samo, kolejne przeinstalowywania aplikacji na fonie nie przyniosły poprawy sytuacji.

Nie kumam o co chodzi ale przestrzegam Was, zanim zrobicie to co ja, zdejmijcie  zabezpieczenie konta Security Key'em.

Napisałem do supportu, zobaczymy kiedy i jak mi pomogą.
Khelegros
Radny
Forum Addict
****
Offline Offline

Wiadomości: 2765



« Reply #1 on: January 18, 2012, 03:41:30 PM »

Może maintenance ma na to wpływ? W trakcie trwania często pokazuje zamiast informacji o tym, że serwery leżą informacje przekłamane typu, że coś się nie zgadza itp.
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #2 on: January 18, 2012, 04:14:09 PM »

Taką mam nadzieję, bo ja nic nie zmieniałem ani nie przeinstalowywałem, ale jak się próbowałem wczoraj po nocy zalogować to też mi wywalało info o błędach.
Zarówno w grze jak i przy logowaniu na konto na stronie swtor.com
Maaro
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 70


« Reply #3 on: January 18, 2012, 07:23:58 PM »

Nie mogąc doczekać się odpowiedzi od supportu, zacząłem ponownie szukać jakichś informacji na forum. Okazało się że parę osób miało już ten problem z nieprzyjmowaniem kodu z SK czy to przez lanczera gry czy przez stronę WWW. BioWare zna problem ale chyba nie potrafią się z nim uporać. Jedyną receptą jest generowanie i wpisywanie kodu do skutku, za którymś kolejnym razem, kolejny kod zostanie zaakceptowany. Na dzień dzisiejszy BioWare na nasze usilne prośby może jedynie wyłączyć nam opcję używania SK (sami tego nie możemy zrobić).
Huzar
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 181



« Reply #4 on: January 18, 2012, 07:43:48 PM »

Nie wiem o ile to może mieć znaczenie, ale wydaje mi się, że kod generowany jest na zasadzie jakiegoś algorytmu w który wliczony jest czas konkretna godzina itp.
Używając kiedyś autentykatora blizza od koleżanki, która jechała na urlop podała mi kilka kodów jednak nie zadziałały gdy wpisywałem je kilka godzin później. Wydaje mi się, że może fundamentem tego problemu być iż na fonie masz godzinę lokalną, a serwer stając w innym kraju ma 1+ etc nie przyjmuje kodu jako wygenerowany powiedzmy godzinę wcześniej. Taka mi się hipoteza co do tego problemu nasunęła.

Pozdrawiam
Maaro
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 70


« Reply #5 on: January 19, 2012, 10:13:11 AM »

Huzar, masz rację co do zasady działania tego mechanizmu. Opiera się on o czas GMT, w aplikacji na androida (nie wiem jak w tokenie) jest opcja synchronizacji czasu. Stąd pewnie kilkukrotne wygenerowanie kodu pozwoli trafić w końcu na kod na tyle "świeży" że zdąży się go wklepać w odpowiednie pole. Sama synchronizacja nic nie dawała, więc wina jednak leży raczej po stronie serwera.
devolo
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 12



« Reply #6 on: January 26, 2012, 03:01:52 PM »

Po każdym resecie do ustawień fabrycznych kodu generowane przez SK będą inne. Dlatego jak chcecie przeinstalować sobie soft w telefonie to trzeba najpierw wyłączyć na profilu autentyfikację za pomocą SK, potem zrobić telefon i na nowo skonfigurować SK.
Pages: [1]
  Print