Pages: [1] 2 3
  Print  
Autor Topic: TotVL, jaskinie, PQ w LotD  (Read 12109 times)
Weledarien
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29


« on: June 17, 2009, 08:57:39 AM »

Za tydzień zaczynamy zabawę w LotD. W związku z tym proponuję, aby w tym temacie dopisywać doświadczenia, newsy, taktyki i inne przydatne informacje dotyczące nowego landu. Jestem pewien, że zaoszczędzi nam to sporo czasu na wyjaśnienia (którego tam dużo nie ma), a pozwoli skupić się na walce. Ja ze swojej strony postaram się w niedługim czasie opisać 4 pierwsze PQ i taktyki na Lordów w TotVL. Na szybko mam jednego dobrego tipa: Nie wchodzimy do wody(nawet małej kałuży), ani na zewnątrz ani w budynkach/instancjach - woda tam zabija(szybko)

Ciekawy filmik do obejrzenia w celu zapoznania się z LotD:
http://www.youtube.com/watch?v=gropySBbtj8

PQ: Zniszczenie warcampu przeciwnika
Potrzebne rzeczy: ram, 1-3 cannony - sprzęt trzeba mieć wcześniej zanim pojedzie się do LotD
Celem PQ jest zniszczenie latającego statku oraz  zabicie Hero. Po przybyciu na miejsce rozstawiamy działka i niszczymy statek, a następnie stawiamy ram, forsujemy bramę i zabijamy Hero.
Nagrody: Złote worki z Conqerorem, dla przegranych 2x cresty conqerora + amulet za quest.
Destraki do wipniecia(tak jak forteca).

PQ: Otwarcie wejścia do TotVL
Stage 1: Wykopanie architektów. Służy do tego ikonka a'la runa runpreista
Stage 2: Ustawienie kombinacji znaków. Obok wejścia pojawiają się  kombinacje znaków, które należy nadepnąć i "zapalić". Wejście na błędny symbol zabija.
Stage 3: Zabicie Hero. Tank'n'Spank z tym że dostaje jedynie obrażenia jeśli stoi na świecącym się znaku, więc trzeba go "podprowadzić" w dobre miejsce.
Nagrody: max niebieski worek, srebrny skarabeusz dla przegranych, daje glif: czaszka do Lair of the sun.

TotVL:

Wymagania: wg. specyfikacji Mythica - komplet GW. Niestety na chwilę obecną wardy nie działają dobrze więc do czasu poprawki zalecam komplet SW.  IMHO instancja jest trudna (LV przy niej to pobyt na karaibach). Więc jeżeli Wasza ekipa wipnie 10 razy na pierwszym Lordzie - zmieńcie skład bo nie ma to sensu. Wymagane klasy: 1 CC tank (musi mieć knockdowny), 1 tank dowolny, 1 Melee DPS, 1 RDPS, party healer, burst healer. Dlaczego? Bo Lordy mają fazy w których można bić tylko melee albo tylko ranged.
W Tombie co PQ są do przejścia pułapki. Ogólna zasada ich pokonywania polega na tym: jeden healer stoi przed pułapką i resuje, pozostali próbują przejść. Kiedy przejdą 3 osoby, wszyscy ustawiają się obok dźwigni(każdy swojej) i w jednym momencie je pociągają - pułapka zostaje wyłączona.

PQ nr 1 Hand of Ulap

Pomocny film na stronie: http://www.youtube.com/watch?v=s7IklUllMV4
Stage 1: MT wyciąga po 1 grupce mobów podchodząc do glinianych figur i przyciąga do reszty stojącej przy schodach. Na healerów rzucamy debufy do leczenia i zabijamy w pierwszej kolejności, wychodzimy z aoe w postaci "słupa ognia".
Stage 2: melee Lord, ma cleave więc tankujemy tyłem do grupy, używa mocy co 25% innej, losowo. Moc Scarab(chyba tak się nazywa) - AOE niezbyt mocne zasięg ok 30 ft, moc Asp - "kula" która leci w rdps po wykonaniu ataku. Jest ona dosyć mocna, ale jak rdps jest owardowany i ma na sobie burst healera da się przeżyć. Moc Carrion - najlepsza z mocy. Kiedy tylko pojawi się napis, wszyscy uciekają na max zasięg oprócz tanków, które uciekają ok 40 ft. Cała zabawa polega na tym, żeby tanki(rdps) na przemian rzucali Lordowi knockdowna. Atakujemy tylko z daleka i tylko tank(z healem na sobie) podchodzi kiedy Lord robi "wirówkę". Ogólnie lord powinien być najlepiej cały czas na glebie, a jeśli zacznie biegać należy uciekać jak najszybciej dopóki nie powali go tank.
Nagrody: 1 gold bag, 3 niebieskie bagi, dla przegranych silver ankh. Itemiki setowe Tyranta z goldbaga są repairable i pasują dla każdego.

PQ nr 2: "Skarbiec"
Stage 1: Wchodzimy do pomieszczenia ze skarbami i mamy ok 1 min na zebranie jak największej ilości lootu. Żeby sobie nie przeszkadzać proponuję żeby healerzy zbierali koło wejścia, dpsy po środku, a tanki na końcu sali. Uwaga! Wyjście z sali powoduje utratę całego lootu z tego PQ!
Stage 2: Kiedy przebudzi się strażnik(melee) od razu przerywamy zbieranie skarbów. Tanki trzymają Lorda i pojawiające się w dużych ilościach addy. Addy wybijamy w pierwszej kolejności, najlepiej AOE, bo jak będzie ich za dużo to wipe. W momencie kiedy Lord "klęczy" cały dps na niego.

PQ nr 3: "Sala cmentarna"
Stage 1: Najpierw kosimy wszystkich strażników z całej sali, żeby nie przeszkadzali w PQ. Stage polega na zniszczeniu zabalsamowanych ciał leżących na półkach. Pojedynczym uderzeniem w ciało wabimy mobka, którego zadniem jest noszenie ciała. Zaczynamy go bić jak będzie szedł po ciało, ale zostawiamy mu  10-20 % życia do czasu aż podniesie ciało. Wtedy cały dps na niego, trzeba to powtórzyć kilka razy.
Stage 2: Na pierwszym piętrze pojawi się Lord (mag). Jego moce to: teleportacja, AOE coś w stylu aury of pain z LV,  con aoe. Do walki teleportuje się na parter. Cała zabawa polega na tym, żeby po jego teleporcie jak najszybciej do niego dobiec i go walnąć (melee dps przerywa "aure of pain"). Co jakiś czas będzie się teleportował, więc trzeba go troche poganiać po sali. Podobno można mu zdejmować buffy.

PQ nr 4: "Sala akolitów"
Stage 1: Nic skomplikowanego, wybijamy mobki, byle nie ściągać za dużo na 1 raz.
Stage 2: Pojawi się Lord (mag).  Jego moce to: różne czary, zabójcze AOE, i prawdopodobnie wrzucanie do sarkofagu(disable). Niestety dobrej taktyki na niego nie nie mam, bo przez zbugowane wardy nie dało się przeżyć 20 sek. Natomiast kiedy "zaczyna świecić" to znaczy, że zbiera energię na zabójcze aoe. Wtedy wszyscy powinni odsunąć się na ok 50 ft. Z tego co widziałem w złotym worku są naramienniki Tyranta.

Niestety więcej na chwilę obecną nie udało mi się zwiedzić. Poradnik będziemy uzupełniać w miarę progresu.
Weledarien
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29


« Reply #1 on: June 25, 2009, 08:22:13 AM »

Lair of the Sun

Wymagane lesser wardy. Lord posiada umiejętności: wyssanie życia, wyrzucający w górę orb, enrage 725%. Taktyka: najlepiej walczyć z piasku (chociaż bije po 750 dmg - ale do wyleczenia). Jeśli melee nie może go dosięgnąć z piachu, niech walczą z kamieni. Najlepsze ustawienie: heal na piachu za kamieniami (ukryci rzucają group heal), rdps w bezpiecznej odległości (min 40 ft), melee i tank wiadomo. Walka: tank'n'spank dopóki Lord nie powie że wyssie życie. Wtedy zaczyna się animacja (podnosi laskę) i jest ok 4 sek na ucieczkę dla melee jak najdalej (na piach). Jeśli jest ktoś w zasięgu czaru to Lord się zregeneruje (ok 10% -15% za osobę w zasięgu). Po tej fazie zaczyna rzucać orbami więc cały rdps chowa się za kamieniami i czeka, aż melee/tank zacznie znów bić Lorda. Powtórzyć do skutku. Najlepszy skład: 1xtank,3xrdps,2xheal. Stosując tę taktykę Lord może się "zawiesić" (jak padnie tank) wtedy nie należy się ruszać z miejsca i go dobić.
Nagrody: silver ankh dla każdego, fioletowa broń.

Update:
Można zresetować Lorda, jeśli wszyscy padną oprócz heala, który jest schowany za skałami i nikt Lorda przez dłuższą chwilę nie bije.
W nagrodę można dostać także fioletowy pocket item.

Lair of the Moon


Ustawienie: Dps i heal po lewej off tank po prawej, MT na środku plecami do DPS. W tej jaskini WP robi za 3 tanka jako, że jest Lord i 2 chempy których nie wolno zabić (dlatego off tank musi wyłączyć wszelkie skille bijące i autoatak) dodatkowo MT daje guarda WP, żeby się Lord nie zrywał. Początek walki: wszyscy oprócz MT i ranged heala schodzą na dół po schodach ze swojej strony (muszą widzieć ciała chempów (amoroso i tamari). Po chwili one zostają wskrzeszone i wtedy widać ich aury amoroso-zlota, tamari- czarna. Teraz trzeba podprowadzić te chempy na górę i ustawić tak, żeby: tylko Lord i offtank był w czarnej aurze, a cały dps był w złotej (złota aura zwiększa obrażenia zadawane, a czarna otrzymywane) i w takim ustawieniu zabić bosa. Ta jaskinia choć zbugowana(aury są nie widoczne jak nie zejdzie się na dół na początku) jest w ten sposób do zrobienia. Lorda można zresetować. Wystarczy że wszyscy żyjący zejdą na dół i poczekają aż poagropwane osoby padną.
ropian
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 181


« Reply #2 on: June 25, 2009, 09:41:36 AM »

Należy dodać ze po każdym tombie skończonym jest lok na 8h a także trzeba zrobić od nowa pq dające wstęp do danego tomba
monn podobno zbugowany
sun to raczej przypadek(choć może tak trzeba bić za skałek
Stairs pomimo prób nie daliśmy rady ale może tutaj tez źle się ustawiamy
sky nie dostepna bo brak qestu
Generalnie fajnie pq niby łatwe ale jak wie się co robić
lokacja całkiem ładna lagow brak
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #3 on: June 25, 2009, 09:55:44 AM »

No włąśnie - wszystcy mówią, że lagów nie ma (co w sumie nie dziwi przy braku destro na razie), a mi lagowało jak cholera :(((

Aż strach co będę miał jak wpadnie destro.

BTW jak to jest -

- ile mieliśmy czasu na łupienie LotD?
- jak czas minie (minął?), wchodzi tam destro, tak? Samo, czy już z nami?
- później wejscie będzie free dla wszystkich, czy zsada ta sama - zbieramy kontrybucję, wchodzi jedna strona?
- kiedy obie strony będa wchodziły w tym samym czasi?
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #4 on: June 25, 2009, 10:14:28 AM »

Z tego co pisal Mythic ma to wygladac tak-dzisiaj restartuja resource points i obie strony zaczynaja zbierac je od nowa. Kto pierwszy uzbiera 5000 ma znowu wstep do LoTD, po zdobyciu wstepu resource points maja lock na 30 min a pozniej przegrana strona moze probowac dozbierac 5000 punktow zeby odebrac przeciwnikowi dostep do LoTD. W momenci ekiedy im sie uda moga leciec do LoTD ale przeciwnicy ktorzy juz tam byli zostaja - czyliu zaczyna sie wielka bitwa w samym LoTD(w teorii), mozna wtedy zniszczyc warcamp wroga i jego airship, ponadto wchodzac do instancji mozna wybrac, czy chce sie wejsc do pustej czy tez do takiej gdzie akurat znajduje sie wrog. Strona ktora nie ma dostepu do LoTD a walczy tam ma respawn w stolicy(chyba) wiec trzeba uwazac na healerwo - tylko zapamietalem, pozniej moge dokladniejszych informacji poszukac.
Komciu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 268



« Reply #5 on: June 25, 2009, 10:16:52 AM »

W praktyce to pewnie będzie wyglądało po pewnym czasie tak, że spóźniona strona przylatuje, wipuje wcześniejszych zwiedzających i tak w kółko.
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #6 on: June 25, 2009, 10:22:44 AM »

a moje odczucia są odmienne
po prostu kiszka, 5xB
Bug Buga Bugiem Buguje Bleh
nic to mam 2 miechy na grę :) może coś poprawią
Luna


ropian
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 181


« Reply #7 on: June 25, 2009, 10:53:43 AM »

czy ja wiem czy jest az tyle bugow byc moze specjalnie qesta jednego nie dali, tomb z mon moze nie jest zabugowanyn tylko trzeba znalesc dobra taktyke na niego
generalnie to tutaj na pq i w tombach rozne debufy sa i trzeba obserwowac
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #8 on: June 25, 2009, 08:03:21 PM »

zdaje sie ze zeby wejsc do tombow nie jest potrzebny quest a glify za skonczenie pq - te glify dostaje sie niezaleznie od questa
Mayviel (Siwy)
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 119



« Reply #9 on: June 26, 2009, 07:33:42 AM »

Oczywiście, że tak. Quest to "tylko" darmowe dodatkowe skarabeusze.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #10 on: June 26, 2009, 08:12:44 AM »

Ile osób może wejśc do TotVL?

Byliśmy tam wczoraj sile 1 party, ale przy pierwsztm stage była informacja że jest dla 6-9 osób? Tam może wejść cały wb?

Bossa nie zrobiliśmy - większośc party (w tym tank ;) ) nie miała full GW
Weledarien
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29


« Reply #11 on: June 26, 2009, 08:37:34 AM »

TotVL nie da się zrobić na 1 tanka, w dodatku w GW tanki padają jak szmaty:( Dotąd aż nie będzie dobrego składu można co najwyżej powipować destro w środku, bo są dobre nagrody - fioletowy kartusz (można rozbić na 5 ankhów). Wchodzi 6 osób i nie trzeba mieć glifów.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #12 on: June 26, 2009, 09:41:56 AM »

To skąd ta informacja, że stage jest na 6-9 osób?
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #13 on: June 26, 2009, 09:57:59 AM »

To skąd ta informacja, że stage jest na 6-9 osób?

Zblizone okreslenie poziomu trudnosci.
ropian
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 181


« Reply #14 on: June 26, 2009, 10:39:46 AM »

No dobra czy ktos zrobil cos wiecej oprocz tomba sun?
Pages: [1] 2 3
  Print