Za tydzień zaczynamy zabawę w LotD. W związku z tym proponuję, aby w tym temacie dopisywać doświadczenia, newsy, taktyki i inne przydatne informacje dotyczące nowego landu. Jestem pewien, że zaoszczędzi nam to sporo czasu na wyjaśnienia (którego tam dużo nie ma), a pozwoli skupić się na walce. Ja ze swojej strony postaram się w niedługim czasie opisać 4 pierwsze PQ i taktyki na Lordów w TotVL. Na szybko mam jednego dobrego tipa:
Nie wchodzimy do wody(nawet małej kałuży), ani na zewnątrz ani w budynkach/instancjach - woda tam zabija(szybko)Ciekawy filmik do obejrzenia w celu zapoznania się z LotD:
http://www.youtube.com/watch?v=gropySBbtj8PQ: Zniszczenie warcampu przeciwnikaPotrzebne rzeczy: ram, 1-3 cannony - sprzęt trzeba mieć wcześniej zanim pojedzie się do LotD
Celem PQ jest zniszczenie latającego statku oraz zabicie Hero. Po przybyciu na miejsce rozstawiamy działka i niszczymy statek, a następnie stawiamy ram, forsujemy bramę i zabijamy Hero.
Nagrody: Złote worki z Conqerorem, dla przegranych 2x cresty conqerora + amulet za quest.
Destraki do wipniecia(tak jak forteca).
PQ: Otwarcie wejścia do TotVLStage 1: Wykopanie architektów. Służy do tego ikonka a'la runa runpreista
Stage 2: Ustawienie kombinacji znaków. Obok wejścia pojawiają się kombinacje znaków, które należy nadepnąć i "zapalić". Wejście na błędny symbol zabija.
Stage 3: Zabicie Hero. Tank'n'Spank z tym że dostaje jedynie obrażenia jeśli stoi na świecącym się znaku, więc trzeba go "podprowadzić" w dobre miejsce.
Nagrody: max niebieski worek, srebrny skarabeusz dla przegranych, daje glif: czaszka do Lair of the sun.
TotVL:Wymagania: wg. specyfikacji Mythica - komplet GW. Niestety na chwilę obecną wardy nie działają dobrze więc do czasu poprawki zalecam komplet SW. IMHO instancja jest trudna (LV przy niej to pobyt na karaibach). Więc jeżeli Wasza ekipa wipnie 10 razy na pierwszym Lordzie - zmieńcie skład bo nie ma to sensu. Wymagane klasy: 1 CC tank (musi mieć knockdowny), 1 tank dowolny, 1 Melee DPS, 1 RDPS, party healer, burst healer. Dlaczego? Bo Lordy mają fazy w których można bić tylko melee albo tylko ranged.
W Tombie co PQ są do przejścia pułapki. Ogólna zasada ich pokonywania polega na tym: jeden healer stoi przed pułapką i resuje, pozostali próbują przejść. Kiedy przejdą 3 osoby, wszyscy ustawiają się obok dźwigni(każdy swojej) i w jednym momencie je pociągają - pułapka zostaje wyłączona.
PQ nr 1 Hand of UlapPomocny film na stronie:
http://www.youtube.com/watch?v=s7IklUllMV4Stage 1: MT wyciąga po
1 grupce mobów podchodząc do glinianych figur i przyciąga do reszty stojącej przy schodach. Na healerów rzucamy debufy do leczenia i zabijamy w pierwszej kolejności, wychodzimy z aoe w postaci "słupa ognia".
Stage 2: melee Lord, ma cleave więc tankujemy tyłem do grupy, używa mocy co 25% innej, losowo. Moc Scarab(chyba tak się nazywa) - AOE niezbyt mocne zasięg ok 30 ft, moc Asp - "kula" która leci w rdps po wykonaniu ataku. Jest ona dosyć mocna, ale jak rdps jest owardowany i ma na sobie burst healera da się przeżyć. Moc Carrion - najlepsza z mocy. Kiedy tylko pojawi się napis, wszyscy uciekają na max zasięg oprócz tanków, które uciekają ok 40 ft. Cała zabawa polega na tym, żeby tanki(rdps) na przemian rzucali Lordowi knockdowna. Atakujemy tylko z daleka i tylko tank(z healem na sobie) podchodzi kiedy Lord robi "wirówkę". Ogólnie lord powinien być najlepiej cały czas na glebie, a jeśli zacznie biegać należy uciekać jak najszybciej dopóki nie powali go tank.
Nagrody: 1 gold bag, 3 niebieskie bagi, dla przegranych silver ankh. Itemiki setowe Tyranta z goldbaga są repairable i pasują dla każdego.
PQ nr 2: "Skarbiec"Stage 1: Wchodzimy do pomieszczenia ze skarbami i mamy ok 1 min na zebranie jak największej ilości lootu. Żeby sobie nie przeszkadzać proponuję żeby healerzy zbierali koło wejścia, dpsy po środku, a tanki na końcu sali.
Uwaga! Wyjście z sali powoduje utratę całego lootu z tego PQ!Stage 2: Kiedy przebudzi się strażnik(melee) od razu przerywamy zbieranie skarbów. Tanki trzymają Lorda i pojawiające się w dużych ilościach addy. Addy wybijamy w pierwszej kolejności, najlepiej AOE, bo jak będzie ich za dużo to wipe. W momencie kiedy Lord "klęczy" cały dps na niego.
PQ nr 3: "Sala cmentarna"Stage 1: Najpierw kosimy wszystkich strażników z całej sali, żeby nie przeszkadzali w PQ. Stage polega na zniszczeniu zabalsamowanych ciał leżących na półkach. Pojedynczym uderzeniem w ciało wabimy mobka, którego zadniem jest noszenie ciała. Zaczynamy go bić jak będzie szedł po ciało, ale zostawiamy mu 10-20 % życia do czasu aż podniesie ciało. Wtedy cały dps na niego, trzeba to powtórzyć kilka razy.
Stage 2: Na pierwszym piętrze pojawi się Lord (mag). Jego moce to: teleportacja, AOE coś w stylu aury of pain z LV, con aoe. Do walki teleportuje się na parter. Cała zabawa polega na tym, żeby po jego teleporcie jak najszybciej do niego dobiec i go walnąć (melee dps przerywa "aure of pain"). Co jakiś czas będzie się teleportował, więc trzeba go troche poganiać po sali. Podobno można mu zdejmować buffy.
PQ nr 4: "Sala akolitów"Stage 1: Nic skomplikowanego, wybijamy mobki, byle nie ściągać za dużo na 1 raz.
Stage 2: Pojawi się Lord (mag). Jego moce to: różne czary, zabójcze AOE, i prawdopodobnie wrzucanie do sarkofagu(disable). Niestety dobrej taktyki na niego nie nie mam, bo przez zbugowane wardy nie dało się przeżyć 20 sek. Natomiast kiedy "zaczyna świecić" to znaczy, że zbiera energię na zabójcze aoe. Wtedy wszyscy powinni odsunąć się na ok 50 ft. Z tego co widziałem w złotym worku są naramienniki Tyranta.
Niestety więcej na chwilę obecną nie udało mi się zwiedzić. Poradnik będziemy uzupełniać w miarę progresu.