Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Print  
Autor Topic: ..::Update/Patch Notes::..  (Read 64315 times)
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #150 on: July 11, 2008, 09:59:17 AM »

To samo tyczy sie "nerfu" comba meele. To tez nie nerf, tylko balans.  Skończy sie zabijanie combami przez Barb, w jednym uderzeniu końcowym, wcześniej wypracowanym...

 Balance I say, Balance.

@Szoki. Hmm to nie dobrze ze ciągle ci gra gorzej chodzi, bo ja z kazdym patchem odczuwam poprawę w wydajności.

 Tak to prawda ze Fc to mała firma 304 osoby chyba tylko tam pracują, i przy okazji maja jeszcze AO.

 Jednak jakosc patchy rośnie z tygodnia na tydzień. Moim zdaniem teraz już tylko będzie lepiej.
Marioosh
Gość
« Reply #151 on: July 14, 2008, 01:48:55 PM »

Widzisz Szoki? Nie znasz się :) Jak jest źle jak jest dobrze? Naprawdę byłoby szkoda takiego potencjału, ale na razie to idea jest szczytna ale wykonanie do duszy. Nikt nie mówił, że takie wyzwanie będzie jak bułka z masłem ale dobry bosze my im za to płacimy.  Jeśli się chce kosić kasę trzeba zainwestować. Sorry ale nadal nie mam zamiaru płacić i czekam na dobre wieści rola złotego sponsora i królika doświadczalnego mi nie pasuje. Więc proszę na bieżąco informować na forum o pozytywnych zmianach. Z góry dziękuje.

BTW To wam  koledzy powinno się płacić za beta testy, a nie wy im za to, że używacie ćwierć produktu.
Mintrion
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 11



« Reply #152 on: July 14, 2008, 01:58:42 PM »

Tak , tak  patche sie rozrastają naprzykład teraz aktualizują się patche po zainstalowaniu gry i mają jakieś 2.80Gb co wy na to?
Szoki
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 129


« Reply #153 on: July 16, 2008, 09:00:20 AM »

Co ja na to ? - szlag by mnie trafił ;) - kiedyś jak jeszcze miałem AoC'a też chciało mi zassac przy którymś tam patchu połowę gry ;) - poszperałem w internecie i okazało sie, że trzeba było skasować jakis plik indeksu w grze. Po skasowaniu pobierało sie jedynie ok. 100MB wiecej niż rzeczywista wielkość patcha. Podobno ta gra ma równiez skopany system aktualizacji i dość często pojwiaja sie podobne "kfiatki".

Nie pamiętam o jaki plik chodziło. Nie wiem czy ten sposób zawsze działa czy  dotyczył może akurat tamtego problemu.
Zigfren
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 54


« Reply #154 on: July 16, 2008, 09:39:55 AM »

No szczerze mówiąc raz mi się zdarzyło. To był jakiś feralny patch i wielu ludziom rozwalił się plik indeksu. Trzeba go było usunąć i dociągnąć od nowa. Od tamtej pory jakoś nie mam problemów. Jak dla mnie system patchy działa dobrze, jeżeli ktoś nie wpadnie na pomysł, żeby wywalić sobie plik diff, to nie powinien musieć ściągać połowy gry  ;D
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #155 on: July 16, 2008, 10:13:37 AM »

A ja tam jeszcze najmniejszych problemów nie miałem i jestem w pełni zadowolony :)

Ba - nawet bugi w grze mi niespecjalnie przeszkadzają - zdecydowanie IMO ta gra ma ładunek pozytywny dużo większy od negatywnego i bawię się przy niej świetnie :)
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #156 on: July 16, 2008, 07:31:10 PM »



...Ba - nawet bugi w grze mi niespecjalnie przeszkadzają - zdecydowanie IMO ta gra ma ładunek pozytywny dużo większy od negatywnego i bawię się przy niej świetnie :)

Mysle dokladnie tak samo.
Anvagar
Mędrzec
**
Offline Offline

Wiadomości: 270



« Reply #157 on: July 17, 2008, 06:39:22 PM »

jako jedna z osób płacących pensje Funcomu mogę dziś z czystym sumieniem powiedzieć: Good Job! Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego patcha :)
Atlanta
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 211


WAAAGH!!!


« Reply #158 on: July 17, 2008, 06:50:30 PM »

Patch całkiem w porządku ale jak zwykle skopali na maxa kilka rzeczy i ludzie na oficjalnym wołają o hotfix asap :P

Chain stuny, niewidzialni gracze, gwardziści atakujący graczy w miastach, znaczne podwyższenie kosztów niektórych craftów armora... Na serverach pvp podobno są pustki bo gra nie ma sensu jak zostaniesz zaatakowany przez niewidzialnego barba, który będzie cię jeszcze do tego chainstunował :) Takie wpadki to już wizytówka Funcomu. Nie wiem co oni robili na testserverach.

Btw wielki lol. Devsi oczywiście zamiast podnieść attack speed kobitkom to zmniejszyli facetom. I teraz wszyscy grający facetami są w shoku i widzą swoich bohaterów w slow motion :P A ja tak miałem całą grę haha...
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #159 on: July 17, 2008, 09:09:42 PM »

Patch całkiem w porządku ale jak zwykle skopali na maxa kilka rzeczy i ludzie na oficjalnym wołają o hotfix asap :P

Chain stuny, niewidzialni gracze, gwardziści atakujący graczy w miastach, znaczne podwyższenie kosztów niektórych craftów armora... Na serverach pvp podobno są pustki bo gra nie ma sensu jak zostaniesz zaatakowany przez niewidzialnego barba, który będzie cię jeszcze do tego chainstunował :) Takie wpadki to już wizytówka Funcomu. Nie wiem co oni robili na testserverach.

Btw wielki lol. Devsi oczywiście zamiast podnieść attack speed kobitkom to zmniejszyli facetom. I teraz wszyscy grający facetami są w shoku i widzą swoich bohaterów w slow motion :P A ja tak miałem całą grę haha...

Tutaj sa informacje na temat tej zmiany i dlaczego. To nie koniec tego naprawiania tylko pierwsza czesc.

 Milej lekturki:

Edit: Jeśli ktoś ma problem z eng, napiszcie pm i przetłumaczę ten post.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=60880&page=3
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #160 on: July 22, 2008, 10:07:13 AM »

No to zaczynamy ;D

 Nowinki z testserwerow.  Prosze pamietac ze to wcale nie musi oznaczac, ze te zmiany znajda sie w nadchodzacym patchu:

Default PvP Progression and Notoriety systems

Here is a brief explanation of the basics of the new PvP systems. Everything listed here may not be in the current build on Testlive, and does not necessarily reflect the final system.


PVP Levels and XP
* There are 10 PVP levels.
* All players are worth 100 PvP XP when killed by a similar level player.
* When you die in PvP, you lose PvP XP. The amount you lose is static, regardless of the level of player who killed you.
* Losing PVP XP will not de-level you in PvP level.
* In order to prevent abuse of the system, there is a limit set on how many times one player can gain or lose PvP XP from another.
* You gain normal PVE XP when you are involved in a PVP kill. If you or your team get credit for a PVP kill, then you gain a certain amount of PVE experience from that kill. You get 10% of the XP from that player as though he were a monster of that level. You always get a minimum of 1 xp.


PVP Items
You can buy PVP items with normal money (there is no special currency for PVP). However, your PvP level will have to meet the requirements (if any) on any items you wish to use.
* Items are not tradeable
* Sold by PvP vendors


Notoriety System
A player is flagged in three different ways using this system: innocent, criminal, and murderer.

* Criminals and Murderers will have an icon showing their status.
* Innocent : No one can perform hostile actions on you without being flagged as a Criminal.
* Criminal : Performing a hostile action on an Innocent player will flag you as a Criminal for 5 minutes. Any further Criminal acts during the 5 minute time will refresh your Criminal Status.
* Attacking Criminal players and/or killing them will not flag you as Criminal.
* Killing Criminal Players will not cause you to gain murder points.
* Murderer : Players who have attacked and killed innocent players enough times to generate 100 or more points will be flagged as Murderers. Killing lower level players (outside your XP range) will result in a larger penalty towards the murderer limit.
* Murder score is capped at 1750 points.
* For every other real time hour that passes, your murder score is reduced by 1 point.
* If you die in PvP and lose PvP XP, you will receive a 3 point reduction to your total murder score.
* Killing mobs which yield XP will reduce your murder score at a rate of 1 point per 1% of a level worth of XP. Completing quests for XP will NOT contribute.
* Murderers cannot access traders or vendors.
* Guard NPCs will attack murderers on sight.
* Dying while flagged as a murderer results in the following: a. 100% increased loss of PvP XP for the murder b. 100% increased gain of PvP XP for the person killing the murderer c. 100% increased chance of dropping an item.
* Any players interacting with a Criminal or Murderer (that includes grouping with them or trading with them) will be flagged as a Criminal.
* If you group with a Criminal or Murderer, you will be flagged as a Criminal for as long as you are in the team, and 5 minutes after the team disbands (or the Criminal/Murderer leaves the team).
* Any team member performing a criminal act will flag the entire team in the vicinity as a criminal.
Gimlain
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 69



« Reply #161 on: July 22, 2008, 10:44:33 AM »

Witam,

Podoba mi sie ten system flagowania graczy. Wydaje mi sie, ze wniesie wiele fun'u w PvP. Jedno takie przemyslenie jednakze. Mamy 3 flagi, Niewinny, Przestepca i Morderca czyli od 0 poprzez -1 do -2 umownie. Brakuje flagi po drugies stronie skali IMHO.

PZDR
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #162 on: July 22, 2008, 10:53:14 AM »

Najgroźniejsze w tym systemie jest moim zdaniem to, ze mogą gildie budować grupy które będą składały sie z niskich leveli. Wysyłać takie mięso pod bron wroga który, nie zdąży zauważyć, ani tez nie będzie sie mógł bronic, nie łapiąc negatywnych skutków.

 Bedzie wesoło, ;D
Szwaqier
Mędrzec
**
Offline Offline

Wiadomości: 527


Egatrot You are pure evil, and hate personified.


« Reply #163 on: July 22, 2008, 10:55:03 AM »

song a ty czasem na urlopie to nie jestes :P
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #164 on: July 22, 2008, 10:56:51 AM »

song a ty czasem na urlopie to nie jestes :P

Jesio nie.  W czwartek wyskakuje.

Edit: Doczytałem do konca.  Jeśli niskolevelowa grupa/gracz zaatakuje kogoś o wyższym levelu, zostanie zflagowana jako "criminal" i wtedy wysokolevelowcy mogą kosić natrętów, jednak jeśli to wysokolevelowcy zaczną walkę, ci dostają punkty karne.
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Print