Bondur
|
|
« Reply #1620 on: September 25, 2011, 11:28:05 AM » |
|
Ale nakombinowali Wrócili do starego dobrego pomysłu - rajd bez żadnych tierów itp. bo to są tylko sztuczne zapełniacze contentu. Mamy więc pewnie taki sam rajd - jak pójdziemy w 24os mamy łatwiej, w 12 mamy trudniej i dodatkowo HM do zrobienia. Kiedyś było jasne - instancja/rajd i dodatkowo challange. T1,T2 wprowadzają tylko niepotrzebne zamieszanie I mnożą deedy (kolejny sztuczny zapełniacz hehe)
|
|
|
Maet
|
|
« Reply #1621 on: September 25, 2011, 11:40:23 AM » |
|
Jedyna użyteczna funkcja T1 wg mnie to tutorial. I sety jak ktoś chce szybko na outfit wrzucić
|
|
|
|
Maet
|
|
« Reply #1623 on: September 25, 2011, 04:18:50 PM » |
|
Jak ktoś ma słabą kartę graficzną to niech już zbiera kasę bo walka ze smokiem to jak taniec w piekle. Film na którym coś tam można zobaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=z2WXfaKeIdo
Eee no Edek nie siej paniki i defetyzmu. 24 osób pewnie nie uzbieramy, a w 12 mniej lagów będzie
|
|
|
Bondur
|
|
« Reply #1624 on: September 25, 2011, 07:49:26 PM » |
|
Edek raczej sugeruje, że mamy zbierać kasę dla Turbinki na optymalizację kodu bo nasze kompy i łącza to tylko jedna strona medalu W PvE aż tak tego nie widać ale na Etten to co czasami się dzieje to kabaret
|
|
|
Maet
|
|
« Reply #1625 on: September 26, 2011, 07:34:29 AM » |
|
|
|
|
Garethir
|
|
« Reply #1626 on: September 26, 2011, 02:32:43 PM » |
|
Ja sobie żem poczytał zmiany dla RK, jak dla mnie to tak - lightning osłabiają, zwiększony power cost połowy skilli, fire - wzmocniony i to nieźle, myślę że będzie się opłacało teraz grać, healing - w zasadzie bez większych zmian, ale zobaczymy w praktyce. Nie wiem natomiast czy doczytaliście się że skille które dawały neutral attunement będą pod tym względem droższe, czyli np Self-Motivation czy Calming Verse, to niby żadna zmiana ale jednak, spowoduje zdecydowane wolniejsze budowanie pełnego attunement. Najbardziej mnie oczywiście zabiło że zwiększają koszt powera w lightningu, ja i tak nie mam powera jak chcę zadawać sensowny dmg, a ma być jedynie gorzej. Zobaczymy w praktyce, mam nadzieję że tak źle nie będzie.
|
|
|
Arduneth
|
|
« Reply #1627 on: September 26, 2011, 02:40:35 PM » |
|
@Garethir: czyżby nam skład rajdowy się zmniejszył o 1 tanka?
|
|
|
Zandu
|
|
« Reply #1628 on: September 26, 2011, 02:45:16 PM » |
|
Jak ktoś ma słabą kartę graficzną to niech już zbiera kasę bo walka ze smokiem to jak taniec w piekle. Film na którym coś tam można zobaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=z2WXfaKeIdo
Nie widze w tym filmie nic, co by mogło dociążyć kartę graficzną. Wąski tunel z teksturami niskiej jakości, trochę ognia i pieczara bez żadnych bajerów. Szczerze mówiąc, przypomina jakieś archaiczne filmiki z EQ.
|
|
|
Edhenor
|
|
« Reply #1629 on: September 26, 2011, 02:49:56 PM » |
|
Klient Lotro przy okazji wszelkich przestrzennych chmur, ognia itp. robi takie zamieszanie że słabszy sprzęt zawisa po prosu, szczególnie niektóre typy kart graficznych.
|
|
|
Bondur
|
|
« Reply #1630 on: September 26, 2011, 02:55:36 PM » |
|
Szczególnie ognia rajd creepowy w ogniu wygląda super ale zoptymalizowane to nie jest I to wcale nie tylko kwestia sprzętu ale i kodu gry
|
|
|
Garethir
|
|
« Reply #1631 on: September 27, 2011, 09:08:50 AM » |
|
@Garethir: czyżby nam skład rajdowy się zmniejszył o 1 tanka?
Oj postaram się aby się nie zmniejszył bez względu na zmiany
|
|
|
Kai Man (Teliden)
|
|
« Reply #1632 on: May 15, 2012, 11:53:01 AM » |
|
New hidden meta-deed
Thanks Turbine for new meta-deed for skirmish encounters - Skirmisher of Middle-Earth - to complete all encounters in 18 skirmishes for title 'Skirmisher of Middle-Earth' and emote '/bringiton'!
|
|
|
Milo
|
|
« Reply #1633 on: May 15, 2012, 04:23:34 PM » |
|
heh ciekawe co to za emotka, aż zaczne męczyć skirmy chyba znowu
|
|
|
|