Pages: 1 ... 3 4 [5] 6
  Print  
Autor Topic: Warhammer 40.000 - Eternal Crusade [was: Dark Millenium Online]  (Read 33918 times)
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #60 on: June 14, 2013, 08:31:02 AM »

A Dark Millennium jako singlówka w ogóle powstanie, czy projekt upadł całkowicie?
Iago
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1180



WWW
« Reply #61 on: June 14, 2013, 10:27:22 AM »

Chyba zdechł razem z THQ. W każdym razie nigdzie nie pojawiło się ani słowa o tym, że ktokolwiek to przejął i kontynuuje.
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #62 on: June 19, 2013, 07:42:30 AM »

Skopiowane z 40k-universe:

"Świat gry pokazany z trzeciej osoby, z za ramienia (coś na kształt Space Marine, a szkoda bo zanim wyjdzie pewnie będę miał Oculus Rifta i wolałbym patrzeć z oczu) gdzie będziemy strzelać oraz brać udział w brutalnej walce wręcz z róznymi fatality
- Wojna będzie się toczyć o władzę nad planetą, która będzie światem online bez względu na to, czy jesteśmy zalogowani czy nie. Los planety będzie spoczywał wyłącznie w rękach graczy ( i tu włącza się moja wyobraźnia i doświadczenie w grze Battleground Europe, przy której spędziłem najlepszy czas przed komputerem i to przez wiele lat, dla pozostałych graczy pewnie najtrafniejszym porównaniem będzie Planet Side 2)
 - Stań się wojownikiem jednej z czterech początkowych frakcji, każda unikalna i wroga wobec pozostałych: Space Marines, Chaos Space Marines, Orkowie i Eldarzy. [gdzie biedna gwardia ]
 - Bierz udział w prawdziwie globalnych konfliktach, na których walczyć o terytoria i surowce będzie równolegle tysiące graczy.
 - Wsiadaj do Rhinosa, Predatora, Ork Battlewagoona i innych pojazdów z 41ego tysiąclecia
 - Przedzieraj się przez naprawdę trudne wyzwania, wraz ze swoim braćmi i nigdy nie przeżyj tego samego doświadczenia dwa razy
 - Zdobądź prawo do dostosowania sprzętu według własnego uznania w bogatym świecie Warhammera 40000
 - Utwórz Battle Squad z przyjaciółmi i przygotuj się na konflikt bezpiecznie na statku kosmicznym po czym spadnijcie razem na planecie w Drop Podzie szukając chwały."

http://www.40k-universe.pl/2013/06/11/eternal-crusade/
Iago
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1180



WWW
« Reply #63 on: June 23, 2013, 01:04:49 PM »

Wywiad z szefem studio:

http://www.dualshockers.com/2013/06/14/interview-warhammer-40000-eternal-crusades-miguel-caron-shares-his-vision-for-a-next-gen-mmorpg/
Isav
Banita
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 492



« Reply #64 on: June 23, 2013, 07:18:08 PM »

Szkoda że dopiero za dwa lata, niemniej na bank zagram.

p.s jakby ktoś chciał zagrać w WH 40k: Space Marine to zapraszam do kontaktu, gierka stara ale całkiem niezła.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #65 on: June 23, 2013, 09:25:15 PM »

Cały czas planuję odświeżyć sobie Space marinsa.
BG odpalają się w miarę często?
Isav
Banita
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 492



« Reply #66 on: June 24, 2013, 12:08:44 AM »

Sam miałem jakieś pół roku przerwy więc do końca nie wiem, dziś po pierwszym odpaleniu gry bez problemu dołączyłem do kilku gier, zarówno w trybie versus jak i exterminatus (na mapach z podstawki  i Chaos Unleashed).
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #67 on: June 28, 2013, 07:45:45 AM »

Skopiowałem wywiad - jak co mozna go znaleźć tu:
http://www.40k-universe.pl/2013/06/26/eternal-crusade-wywiad-specjalnie-dla-40k-universe/


Eternal Crusade – Wywiad specjalnie dla 40k-Universe
 

Niedawno pojawiła się informacja o Eternal Crusade, nowym projekcie MMO w świecie Warhammera 40000 o czym możecie przeczytać tutaj.
 
Na szczęście dla nas w tym czasie mieliśmy kilka wydarzeń typu Targi gier itp, dlatego też pojawiło się w sieci kilka wywiadów.
 
Wpadłem na pomysł co by, nie tyle któryś przetłumaczyć, ale samemu napisać do twórców i poprosić o wywiad. Wyjaśniając kilka nieścisłości, które znalazłem przeszukując odmęty sieci.
 Na szczęście dla mnie okazało się, że ekipa BHVR to chyba najbardziej otwarci twórcy gier jakich widział świat komercyjnych gier. Poziom ich otwartości może się równać tylko twórcom gier typu Indie, taki powiew świeżości.
 Po pierwsze wygląda na to, że chyba wszyscy programiści, projektanci i sam szef nałogowo grają w czterdziestkę przez co pewnie mają dość polityki zamkniętych drzwi.
 
No to do wywiadu.
 1. Wyczytałem w sieci, że oprócz Eldarów, Orków będziemy mieli do dyspozycji Dark Angelsów i Iron Warriorsów. Jako gracz DA jestem tym zachwycony, ale czy decydowanie się na zawarcie tylko jednego zakonu dla SM i CSM?
 
Tak dokładnie to każda fakcja będzie miała kilka zakonów/światostatków/klanów itd w dniu premiery, Mroczne Anioły i Iron Warriorsi posłyżyły jedynie jako przykład i był pierwszymi ogłoszonymi. W ciągu kilku najbliższych tygodni zamieścimy na naszej stronie więcej informacji dotyczących dostępnych zakonów.
 
2. Czytając napotkane informacje w sieci i w waszym newsleterze, doszedłem do wniosku, że wszystko wskazuje na to, że EC będzie raczej MMOTPSem z elementami RPG, a nie typowym MMORPG. Czy gra będzie bardziej jak Planetside/SpaceMarine, czy jednak kolejnym klonem WOW?
 
TAK! Pomimo, że kochamy klasyki, Eternal Crusade będzie zdecydowanie bardziej przypominał mieszankę Eve Online i Planetside 1/2.
 
3. Wyczytałem w sieci, że żeby grać Ork Boysem nie trzeba płacić za grę. Jeśli dobrze to zrozumiałem jeśli chcesz awansować na Orkowego Noba będziesz musiał przejść na tryb płatny. Czy to jest opcja tylko dla orków czy też granie Zwiadowcą Space Marine też będzie darmowe?
 
W tej chwili plan zakłada tylko Orków, którzy będą mieli obie opcje, Premium i Darmową. Ponieważ uważamy, że opcja darmowa to świetny sposób na zachęcenie ludzi do spróbowania gry. Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że może to potencjalnie pomóc stworzyć klimat 40tkowy dla wszystkich frakcji. Orkowie będą wielką hordą,a Space Marines będą mieli to uczucie jakie ma się tylko w okrążeniu walcząc dzielnie do ostatniego.
 
4. Pojawiają się informacje, że będziemy walczyć o kontrolę nad planetami w 3 miesięcznych kampaniach, gdzie będziemy mieć zwycięzcę danej planety. Planujecie dać graczom osobiste i globalne nagrody za te planety? Np badge of honor za walkę na planecie Marneus III i inną za podbicie całego układu planetarnego, a dla frakcji milion punktór rekwizycji przy najstępnej planecie?
 
Pełna mechanika kampanii jest ciągle w fazie opracowywania – nie chcemy jeszcze finalizować rzeczy, która będzie zależna od akcji dziesiątek tysięci graczy zanim w ogóle publicznie pokażemy jak wygląda sama walka. Jednakże, napewno będziemy mieli kampanie, które w większości przypadków będą krótsze niż 3 miesiące i raczej na skalę kontynentalną, a nie planetarną.
 
Jeśli chodzi o nagrody, to trafiłeś dokładnie w nasze zamiary. Planujemy zwrócić uwagę na bohaterów wojennych i sprawić żeby poczuli się, że osiągneli coś unikalnego czego nieda się zrobić ponownie.
 
5. Jeszcze jedno pytanie dotyczące planet. Czy to zawsze będą nowe planety, czy może będzie możliwość odzyskania raz utraconych planet?
 
Jak powyżej, ciągle za wcześniej na finalne decyzje. W tej chwili planujemy możliwość walki o te same terytoria w nowych kampaniach.
 
6. Wiemy, że galaktyka jest pełna starożytnej i zapomnianej technologii, relikwii, STC i innych błogosławieństw Omnisiah. Czy bedziemy mieć możliwość wejścia w posiadania unikalnych przedmiotów np „Gniewu Murneusa”, który będzie trochę lepszym Storm Bolterem, ale będzie całkowicie unikalny w sensie, że tylko jedna osoba będzie miała ten konretny relikt i nikt inny. Będą inne unikalne Storm Boltery, ale tylko jeden „Gniew Murneusa”, lub może gracze sami będą mogli nazywać/zmieniać swoje relikwie?
 
W tej chwili badamy system taki jak ten!
 
7. Wiemy, że zaczynamy grę na statku kosmicznym, gdzie będziemy mogli utrzymywać/dekorować nasz „dom”. Co jest świetnym pomysłem, pozwolić graczą na posiadanie czegoś swojego w ciągle zmieniającym się świecie, gdzie trwa totalna destrukcja. Jestem ciekaw szczegółów, czy jeśli zaczniemy jako pojedynczy gracz, dostaniemy celę na jakimś większym krążowniku, czy może swój własny statek na własność, a jeśli zdecydujemy się na dołączenie do oddziału to wskoczymy na większy statek? Zakładam podobną sytuację dla Eldarów, CSM i Orkowych wraków.
 
Player Housing to kolejny system ciągle w fazie opracowywania teoretycznego, ale próbując wpasować się w klimat 40tkowy, pojedynczy Kosmiczny Marine (dla przykładu) dostanie raczej swwoją małą celę, a nie swój własny statek, będziesz potrzebował większej struktury społecznej dla większego statku.
 
8. Wiemy, że jeśli będziemy wypełniać misję stworzone przez swoich przełożonych to będziemy dostawać więcej XP. To jest świetny pomysł, ale moim największym zmartwieniem jest to do czego w świecie gdzie „Jest tylko wojna” potrzebujemy XP? Czy będzie to bardziej na zasadzie odblokowania nowych broni i specjalizacji, stając się np Dewastatorem, albo Kapelanem Śledczym, z unikalnym uzbrojeniem i mocami. W gruncie rzeczy zmieniając tylko twój styl gry, w przeciwieństwie do większości MMO, gdzie twój poziom jest zasadniczo wskaźnikiem jakiego potworka możesz bić, lub do jakiej lokacji wejść?
 
XP został zaprojektowany właśnie tak jak to opisałeś – oczywiście będzie małe zwiększenie mocy przez postęp i dozbrajanie się, jednak większość będzie się opierała na powiększeniu taktycznych opcji i bardziej się specjalizując. Eternal Crusade to głównie gra PvP i sądzimy, że duże różnice w poziomach siły i poziomy źle pasują do takiego środowiska.
 
9. Przeczytałem, że planujecie wydać grę wciągu 24ech miesięcy i rozpocząć Open Betę w ciągu 18u miesięcy. Trochę napięty grafik, jak długo już przygotowujecie tą grę w tajemnicy?
 
Pracujemy nad tym już od jakichś 9ciu miesięcy. Jako, że jest to system gry oparty jest na graczach to chcielibyśmy jak najszybciej dać ją w ich ręce.
 
-Brent, Lead Designer
 
No cóż to tyle. Jeśli nasuwają wam się jakieś pytania wpiszcie w komentarzach, nie wiem wszystkiego ale trochę już się naczytałem więc postaram się odpowiedzieć, a jak się nazbiera kupka to może znowu wypytamy Devsów. Tyle, że nie chciałbym tego robić za często, bo zamiast robić grę to będą odpisywać na maile

Emperor protects
Iago
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1180



WWW
« Reply #68 on: July 12, 2013, 10:02:08 AM »

Do wydania gry jeszcze prawie 40000 lat, ale devsi podgrzewają atmosferę już teraz:

"Space Marine Chapters participating in the crusade include the proud Ultramarines, noble Blood Angels, ferocious Space Wolves and mysterious Dark Angels."

[cytat za http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/954/feature/7580/Warhammer-40000-Eternal-Crusade-A-Picture-is-Worth-40000-Words.html]

Miałem wprawdzie nadzieję, że do startowej listy załapią się Black Templars, ale nic to. Anyway, widze gigantyczny rynek estetycznych mikrotransakcji (skinpacki dla innych chapterów, ozdóbki do pancerzy itp.). GW pewnie też widzi.
Lothur
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 6


« Reply #69 on: July 14, 2013, 05:38:56 PM »

Swoją droga jestem ciekaw czy w toku rozwoju tej gry (jeżeli wypali) dodadzą inne frakcje np Gwardię Imperialną, fajnie by się grało takim Kasrkinem czy Inżynierem (rozpylić gaz i dobrać się do wroga ze strzelbą ;D). Wielka szkoda że oprócz wymienionych wyżej Black Templarsów nie planują Salamander (najbardziej zasługiwaliby na miano "noble", w dodatku ich pociąg do broni zapalającej, tylko tworzenie postaci u nich wyglądałoby pewnie nieciekawie). Jakiś czas temu myślałem jakby wyglądała gra  gwardią w świecie gdzie przeciętny gwardzista nie miałby szans z przeciętnym wojownikiem chaosu czy space marinem (zakładając że nie zrobią frakcji rodem z Winter Assaulta czyli Order vs Destruction).
Lothur
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 6


« Reply #70 on: July 27, 2013, 10:23:02 AM »

Serwis Mmovault zamieścił artykuł nt Eternal Crusade:
http://mmovault.pl/news/3486/pelny-faq-na-temat-warhammer-40-000-eternal-crusade
Hundreds
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 79


« Reply #71 on: July 29, 2013, 11:38:58 PM »

No jedno jest pewne: w tej chwili to jedyna gra, na którą oczekuję.
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #72 on: October 25, 2013, 11:15:39 AM »

Na przestrzeni prawie stu pytań ekipa Behaviour zdradziła następujące fakty:
 •pierwsza prezentacja systemu walki powinna pojawić się w przyszłym miesiącu
•beta testy rozpoczną się nie wcześniej niż na początku 2015 roku
•wszystkie klasy Chaosu będą miały dostęp do mutacji i darów Chaosu, na które zapracujemy na polu walki
•cztery dostępne biosfery: pustynia, dżungla, arktyka, trawiaste równiny; dodatkowe, dziwniej wyglądające strefy będą dostępne w tzw. Underworldach
•gildie otrzymają własny statek kosmiczny
•być możemy wcielimy się w Szarych Rycerzy, ale raczej dopiero po premierze gry
•dostępny świat jest o wiele większy niż ten w Skyrimie czy Planetside 2 (wow!)
•dostaniemy rozbudowany system modyfikacji uzbrojenia, a także sporo kosmetycznych opcji dla naszych postaci
•gra jest budowana raczej wokół starć grupowych, a nie pojedynków 1 na 1
•Dreadnaughty dostaniemy dopiero po premierze (nieeeeeeeeeeeeeeee......)
•ekipa Behaviour bada możliwość implementacji walk w powietrzu; walki na morzu wykluczone
•będą achievmenty (m.in. za eksplorację mapy)
•armie będą składać się TYLKO z graczy; grupki NPC-ów będą służyć jako strażnicy w warowniach, obozach, etc.
•instancje w grze nazywają się Underworld i są inspirowane takimi grami jak Left 4 Dead, Diablo, Torchlight, Spelunky; będą one skupione na kooperacyjnych starciach PvE
•będzie można niszczyć niektóre elementy baz np. bramy czy fragmenty ścian
•będzie cykl dnia/nocy, ale nie na podstawie rzeczywistej pory dnia
•będzie można grać kobietą/mężczyzną, ale jest to związane z uniwersum gry czyli -  grasz Eldarami - masz wybór, grasz Kosmicznymi Marines - możesz bawić się tylko jako facet
•otwarte beta testy pod koniec 2015 roku (czyli pewnie tuż przed premierą gry)
•nie zabraknie mocy Psykerów
•mapy będą duże; NAPRAWDĘ duże
 
Ufff, trochę się tego uzbierało, a to przecież nie wszystkie szczegóły i szczególiki, które ujawniło studio Behaviour. Po te zapraszam wprost do źródełka.

Premiera Warhammer 40.000: Eternal Crusade jest planowana na końcówkę 2015 roku.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #73 on: October 25, 2013, 12:16:28 PM »

Fajno. Dzięki.

Zapodaj jeszcze jakiś link do tego źródełka.
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #74 on: October 25, 2013, 01:30:16 PM »

Fajno. Dzięki.

Zapodaj jeszcze jakiś link do tego źródełka.

http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2013/43/wyplynelo-sporo-nowych-informacji-o-warhammer-40000-eternal-crusade

Na końcu jest oryginalne źródło;
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6
  Print