Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Mission Skills  (Read 15127 times)
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« on: November 26, 2011, 02:16:54 PM »

http://www.alterswtor.com/wp-content/uploads/2011/09/craftchart.jpg

Tutaj podawaliście zależności pomiędzy Crew Skillami chciałem zapytać co znaczą dopiski przy Mission Skillach i na czym te skille tak właściwie polegają, z tego co zrozumiałem na tym że wysyła się kompanów na jakieś misje i za to są jakoweś nagrody tak? A idzie się tam z nimi? Co to za nagrody mniej-więcej? Bo sobie planuje Jedi i nie wiem czy brać Archeology/Artifice/Synthwearing czy Archelogy/Artifice/jakiś Mission Skill

Mógłby ktoś kto to już obczaił chociaż ogólnie wyjaśnić (po polsku ofc)

Z góry dziękuję  'Ksywka już nie wiadomo jaka, za dużo tego, więc bez podpisu'
VonskiWan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 28



« Reply #1 on: November 26, 2011, 07:56:37 PM »

To wygląda tak.
Np. Ja wybrałem sobie Cybertech i scavenging jako profesje uzupełniające się. Z tymi profesjami spokojnie dobijesz do maksa czyli 400 skilla na zielonych recepturkach.
Lecz jeżeli chcesz robić lepsze recepturki niebieskie czy purpurowe to potrzebne są materiały otrzymywane z treasure hunting albo z underworld trading.

To się przekłada na inne profesje masz strzałki co jest do czego.
Przy cybertech jest jeszcze opcja slicing (dobre do robienia kasy) oraz masz szanse na znalezienie projektow na wlasne speedery ( mounty).
Nuzifax
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 20



« Reply #2 on: November 29, 2011, 01:16:19 AM »

Do Cybertech i Scavenging polecam albo Slicing albo Underworld Trading.
Z Underworld Trading będziesz samo wystarczalny( z tego co zauważyłem na becie), a surowce pozyskane dodatkowo(niezwiązane z twoją profesją) wystawisz na aukcje i zarobisz.
Natomiast jeżeli wybierzesz Slicing będziesz miał dużo kasy więc kupisz co potrzebujesz na aukcji. Jest to opłacalne jeżeli zbierasz boxy przy robieniu questów. Wysyłając kompana raczej nieopłacalne z uwagi na koszt zlecenia- 95 kredytów, zysk często niższy. Oczywiście wraz ze skillem dostaje się lepsze zlecenia i więcej się na tym zarabia ale koszt zlecenia też rośnie.

Jeszcze co do cybertecha. Wbiłem w nim trochę skilla, miałem moduły do broni i armoru odpowiadające mojemu poziomowi. Jednak Bronie z Questów jak i z inst były już w nie wyposażone. Były to lepsze moduły niż byłem w stanie samemu zrobić. Jedyne co się tak naprawdę przydało to nakładka na ucho i wyposażenie dla robota.
Mody można jeszcze uzyskać z części robotów co jest trochę śmieszne. Crafci się moduł dla robota, rozbiera się go i w ten sposób uzyskujesz 3 lepsze części do broni i armoru niż jesteś w stanie zrobić w bezpośredniej produkcji.
Jakie macie co do tego odczucia? Bo odniosłem wrażenie, że nieopłacalne jeżeli nie ma się zamiaru biegać z jakimś robotem jako towarzyszem.
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #3 on: November 29, 2011, 08:46:51 AM »

Mission skills to taki inny rodzaj gatheringu.
Dzięki mission skills możesz zdobyć materiały potrzebne do craftu ale nie tylko. Np dzięki dyplomacji możesz modyfikować swój charakter. Misje dają ci dark side pointy albo light side pointy, i dodatkowo jakąś nagrodę, chociaż nie są one jakieś fantastyczne. Na przykład jakiś prezent dla towarzysza (który zwiększy bądź nie jego Afection), jakieś matsy do craftów itd.
Zauważyłem, że chyba każdy craft potrzebuje jednego gatheringu i jednego mission skilla. Artifice np potrzebuje kryształów z archeologii i gemów z treasure hunting.

Co do wysyłania kompaniona to wygląda to tak, że wybierasz misje na którą ma iść lub przedmiot który ma zmontować (owszem, to towarzysz craftuje a nie ty). Każde zadanie zajmuje kilka minut (przynajmniej te nisko poziomowe). Dajesz mu rozkaz i towarzysz znika zająć się zleconym zadaniem. Jeśli craftuje to można mu wrzucić do pięciu przedmiotów w kolejkę. Nawet gathering skille mają misje, wykonanie których daje materiały do craftu. Niestety każda misja (oprócz craftu, bo ot nie misje) kosztuje kredyty. Im wyżej poziomowa misja tym więcej musisz za nią zapłacić, a czasami misja kończy się niepowodzeniem.
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #4 on: November 29, 2011, 10:56:06 AM »

Krótki opis skill do craftu zweryfikowany i przetestowany w becie:

1. Biochem - tworzy "potki" do leczenia i buffow oraz implanty. Do niego musisz mieć skill Bioanalysis -  dostarcza podstawowe składniki ze zbierania (można zbierać z mobów)oraz lepsze z misji. Dodatkowo powinieno sie wziąść skill Diplomacy - dostarcza składników do implantów oraz elitarnych "potek"
2. Synthweaving - tworzy armory dla force userów. Do niego skill Archeology - dostarcza podstawowe składniki ze zbierania oraz lepsze z misji. Dodatkowy skill to Underworld Trading - dostarcza składniki do niebieskich i fioletowych recept
3. Artifice - tworzy modyfikacje do broni i ciuchów, kryształy do lightsaber oraz same lightsaber . Do tego skill Archeology oraz Treasure Hunting - rzadkie kryształy
4. Armstech - tworzy blastery oraz inna broń reczną (nie lightsaber). Skille do wykorzystania to Scavaging - zbiera metale (mozna zbierać z droidów) , rzadkie metale z misji. Nie ma jakiegoś dodatkowego specjalnego skilla dla tego craftu, wieć można wziąść albo Slicing - otwiera sejfy, ogólnie dostacza kasy i rzadkie schematy, albo Investigation - dostarcza rożnego rodzaju materiału i schematy
5. Cybertech - tworzy zbroje dla driodów, modyfikacje oraz biżuterie, wykorzystuje Scavaging oraz niektóre matsy z Underworld Trading i Treasure Hunting oraz Slicing
6. Armormech - tworzy armory dla nie force userów. Wykorzystuje Scavaging oraz Investigation

Opisy są zasugerowane ostatnią betą, w niej było troche zmian w porównaniu do wcześniejszych wersji skilli - nie wiem czy jest to wersja ostateczna :)

To mniej więcej 6 schematów doboru skilli dla postaci, oczywiście można dobrać sobie skille inaczej to już kwesta osobistych preferencji.
Catra
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 84



« Reply #5 on: November 29, 2011, 11:24:07 AM »

Rozumiem, że jesli masz statek, to sam możesz craftować ? Czy to nie ma zadnego znaczenia i zawsze craftuje kompan ?
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #6 on: November 29, 2011, 11:30:36 AM »

Robic przedmioty mozesz od razu jak nauczysz sie skilla, masz skladniki i 1 kompana, statek nie jest wymagany :)
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #7 on: November 29, 2011, 12:53:58 PM »

Statek jest o tyle fajny, że daje drugiego kompana, a to podwaja twoje możliwości crafterskie :D
Nie znalazłem jednak możliwości craftowania osobiście, ale to nie znaczy, że jej nie ma.
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #8 on: November 29, 2011, 01:21:52 PM »

Zauważył ktoś że gathering skills przydają się w Flashpointach? Przynajmniej na Athiss (3 FP w grze) posiadanie w drużynie osób z Archeology i chyba Scavenging pozwala na skrócenie drogi w kilku miejscach.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #9 on: November 29, 2011, 01:51:57 PM »

Czyli jak rozumiem Armormech to również Medium Armory, bo jak zauważyłem na początku Smuggler chodzi raczej w kurtkach ze skóry a'la Han Solo, a tego z metalu chyba nie zrobisz xD. A Mission Skille to:
1. Schematy
2. Rare Matsy
3. Prezenty dla kompanów
4. Punkty do Stron Mocy

A Slicing to takie jakby nie wiem jak w WoWie lockpicking tylko w wersji cyfrowej?

Ponadto Synthwearing i Cybertech łącza się z 2 Mission Skillami (synth z diplomacy i investigation; cyber z terasure hunting i underwolrd training) a cybertech także z 2 gathering (scavenging i slicing), no to w sumie jedno cybertech rozwijać by musiały 2 postaci jeszcze jeśli to ma jakąś specjalizację do wyboru później (na becie jeszcze pewnie nei było, ale w finalnej wersji kto to wie)

Ponadto w recenzji na GRAM.pl czytałem, że rozwalając itemki z danego craftu (opcja w panelu ekwipunku) można nie tyloko odzyskać część surowców, ale też czasem zdobyć schemat wzmocnionej wersji danego itemka (zdaje się, że Myszasty to na Armstech testował)
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #10 on: November 29, 2011, 03:12:20 PM »

Armormech robi też media armory. Natomiast co do mission skilli
Diplomacy - dostajesz punkty light/dark, companion gifts i itemki do biochemu - rozwijałem to troche w becie i nie dostałem niczego do Synthwearing ani żadnych schematów
Treasure Hunting - dostajesz gifty oraz itemki craftu dla Artifice, Cybertech
Investigation - rownież gifty oraz wszystkie rodzaje schematów (prawdopodobnie tez jakieś materiały, ale tego nie testowałem)
Underworld trading - gifty oraz materiały do Cybertech, Armormech oraz Synthwearing

Recki zdobywasz na kilka sposobów: kupujesz u crew trainer, dropy z bossów (może z mobów też, ale mi sie nie zdarzyło), wynajdujesz podczas produkcji, zwykle jest to niebieska wersja zielonej recki, odkrywasz podczas Reverse Engineering (czyli rozmontowywania przedmiotu - muisz mieć ten skill, ktory jest używany do jego produkcji).

Rozpiska z graficznym przedstawieniem skilli jest juz troche nieaktualna - w becie niektóre skille działały inaczej
czyhanastrychu
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 68



« Reply #11 on: November 30, 2011, 07:48:12 PM »

Ponadto z tego co zauważyłem nazwy misji gatheringu i też mają różne kolory od żółtego do pomarańczowego(przynajmniej te, które widziałem). Te żółte chyba zawsze mi się udawały ale drop był cienki. Z kolei te ciemno pomarańczowe czasami się nie udawały ale za to lepsze itemy się dostawało.
Pewnie na wyższych levelach będą nawet misje czerwone czy jeszcze inne.
Catra
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 84



« Reply #12 on: November 30, 2011, 08:23:24 PM »

Te kolory to raczej poziom zaawansowania. Zauważ , ze w miare lvlowania skilla, kolor TEJ SAMEJ misji zmienia sie od czerownego do szarego. Gdy osiągnie poziom szary nie będziesz otrzymywał expa do skilla juz.

Tak samo jest z craftowaniem. Projekt szary nie bedzie ci juz dodawał skilla. A szarzeje on w miare twojego lvlowania :)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #13 on: December 03, 2011, 03:17:16 PM »

Wszystko na temat kto i co może wycraftować  oraz wszystko inne;
http://www.torhead.com/calculator/skill
Decoo
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 194


« Reply #14 on: December 03, 2011, 06:05:07 PM »

hmmm wykonalem wszystko co mi kazano, ale nigdzie nie mialem do wyboru craftu ani niczego podobnego.

P.S link, ktory podano dotyczy tylko klas i skilli, nie craftu. tyle udalo mi sie ogarnac, nie widzialem nigdzie ukrytych guziczkow ani tym podobnych.

P.S link, ktory podal edhenor dotyczny tylko i wylacznie skilli klasowych...
jesli by ktos poszukal, to wyzej ma do wyboru inne opcje, i moze wybrac crafting,pvp itp. itd.

Pozdrawiam ;].
Pages: [1] 2
  Print