Troche wrażeń po ostatnim beta weekendzie.
Pokazano nowy sposób przyznawania skilli: jak napisał Germion dostajemy teraz co level punkt skilla, którym odkrywamy nowe umiejętności lub ulepszamy istniejące.
Udostepniono wreszcie profesje crafterskie. I tak mamy:
Leadership - profka dzieki której dostajemy expa dla postaci, kase, bagi z róznymi "goodsami" oraz astral diamenty.
Tailoring - robimy ekwipunek dla wizarda
Leatherworking - ekwipunek dla rogali
Mailsmithing - ekwipunek dla cleryków i GWF
Platesmithing - ekwipunek dla guardian fighterów
Sam craft jest ciekawie zrobiony i kojarzy sie bardzo z systemem w SWTOR. Zaczynamy go na 10 lev i nie są potrzebne żadne specjalne miejsca do niego czy trenerzy. Nie ma też ograniczeń co do wyuczonych profesji - można rozwijać wszystkie. Zasada craftu jest prosta - wynajmujemy robotnika i każemy mu coś robić
Na początku mamy tylko jednego, na wyższych levelach możemy wynająć następnych lub ulepszyć istniejących - każdy z nich ma jakiś "base speed" do craftu, a do dłuższych zadań można ustawić ich kilku, więc czas na zrobienie czegoś znacznie sie skraca.
Następnym elementem jaki udostępniono na tej becie był system gateway. Pozwala on zalogować sie na swoje postacie z dowolnego kompa, tabletu czy smartfonu z dostępem do netu i korzystać z craftu, AH czy podejrzeć kalendarz eventów gildyjnych. Nawet więc jak nie ma Was w grze to i tak możecie grać.
Udostępniono tez dodatkowe questy dla ras czy klas.
Wrażenia po tych wszystkich betach sa raczej pozytywnie. Wygląda to tak, że Crtyptic ściągnął najciekawsze pomysły z rożnych MMO i zaimplementował je wszystkie do NWO. Mamy więc z LOTRO: skirmishe oraz system modyfikacji interfejsu, z SWTORa: system companów (niestety bez questów i historii) oraz system craftu, z WoW-a dungeon findera, z TERY system walki, z GW2 uniki. Jak komuś sie nasuną jeszcze jakieś skojarzenia to niech napisze. bo jestem ciekaw co pominąłem