Pogrzebałem trochę po sieci i znalazłem bardzo ciekawe poradniki, a właściwie posty wyjaśniające mechanikę gry w kilku aspektach. Póki co tylko wklejam linki z krótkim opisem, ale jak będzie potrzeba to można przetłumaczyć, tym bardziej, że autorzy zezwalają na to.
A zatem:
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o
CRAFT-cie szeroko pojętym, począwszy od zbieractwa (i to że nawet jak nie lubisz zbierać to warto dla buffów), ekstrakcji przedmiotów, runach do craftu i powiązaniach poszczególnych profesji. Nie ma tu bazy receptur, ale są cenne informacje jak nie zbankrutować
http://atra-astrum.eu/forum/viewtopic.php?f=76&t=1529Wszystko co chciałbyś wiedzieć o
ATRYBUTACH ekwipunku, dlaczego dwa takie same przedmioty potrafią się różnić i jak zrobić aby te losowe dodatkowe cechy zmienić i na takie, które są właściwe dla mnie. Czyli
enchant
, identyfikacja, i cofanie identyfikacji. I dlaczego warto to robić dopiero na wysokich poziomach
jakie Alkahesty używać i jak to wpływa na SUKCES.
http://atra-astrum.eu/forum/viewtopic.php?f=76&t=906Wszystko co chciałbyś wiedzieć o
CRYSTAL - jakie dobrać w zależności od klasy i na jakie okazje.
http://atra-astrum.eu/forum/viewtopic.php?f=76&t=757No i SYSTEM POLITYCZNY - czyli dlaczego warto zostać VANARCH'EM danej krainy i jak to zrobić
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=68851 Poradniki pisane niestety na danych z BETY, więc wartości (szczególnie koszty) mogą się różnić od dzisiejszych, ale co do zasady to raczej się nie zmieniło.