Twierdza - Gildia Multi MMO

Na Horyzoncie Twierdzy => Warhammer Online Baza => Questy/Scenario/Rajdy => Topic started by: Xabbu on February 05, 2009, 02:05:51 PM



Title: ..::Sigmar Crypts - Taktyki i Opis::..
Post by: Xabbu on February 05, 2009, 02:05:51 PM
Sigmar Crypts

Dungeon rządzi się 3 dniowym lockiem, który zaczyna się odliczać w dol od momentu pokonania pierwszego bossa. Tank powinien mieć przynajmniej 3 itemy dające lesser ward. Drugi tank jest również wskazany, w celach zabezpieczenia wypadu:

Mapa:. http://www.wardb.com/location.aspx?id=176

Jak w poprzednich dungeonach, te również jest podzielony na trzy sekcje.


Prawa Brama:

  Początkowe trash moby maja AoE ataki (prawdopodobnie frontalne), jednak są one na tyle słabe ze można je zaleczyć leczeniem grupowym. Po przebiciu się przez kilka grup mobow, grupa dotrze do pomieszczenia z pająkami. Wszystkie pająki maja skill stunujacy na około 2 do 3 sekund. Debuff ten nie ma cooldowna i może wystąpić bardzo randomowo. Zalecane jest uwyanie skilli CC w celu wyłączania z walki, miedzy tankami.

  Kiedy wszystkie pająki zgina, pojawia się Królowa. Nie ma czasu na nieuwagę i rozluźnienie, bo pojawia się od razu po zgonie ostatniego pająka.  Pajeczyca randomowo rzuca pajęczynę na jednego z graczy, który obrywa dość pokaźne obrażenia, resetuje aggro oraz unieruchamia. Po udanej walce, obdarowuje (nie zawsze) graczy randomowym itemem BoE z setu Sentinel. 

  Trasz moby w dalszej części, to banshee/duchy. Używają skilla AoE który działa frontalnie od moba. Obrażenia są średniej klasy. Moby pulluja się w grupach po 3. Po ich pokonaniu, pojawia się kolejny mini boss, który rzuca na ziemie debuff z klasy DoT. Boss przywołuje moby addy kiedy ma 30% życia, ale ogólnie bije słabo i ma malo Hp.  Dropi również item BoE z setu Sentinel.

  Pokonując kolejne trasz moby, grupa dociera do Necromancer Malcidius. Boss przywołuje addy duchy randomowo wybranego gracza z party, który bije stosunkowo słabo. Czasem podczas walki, boss może przywołać wolno ruszające sie addy w parach. Mozna je ciągać podczas całej walki, w trakcie wykańczania bossa. Ma stosunkowo malo HP oraz nie bije bardzo mocno.  Addy przywołane podczas walki nie znikają po pokonaniu bossa, wiec trzeba zabrać loot i uciekać dalej, jako ze jeden z addow jest nieśmiertelny. (bliżej nie określono czy to bug czy zamierzone działanie skryptu)

 
Lewa brama.

  Brama/portal po lewej stronie dungeonu pozostaje zamknięta tak długo jak boss z prawej bramy jest żywy. Kiedy ginie, grupa może posunąć się dalej.

  Trasz moby w lewym skrzydle są z gatunku caster/range z okrutnym AoE, oraz nietoperzem patrolującym hall. Nietoperz jest również bardzo groźny i zaleca się ściągniecie go solo, kiedy tylko nadarzy się okazja. 

  Trasz poprzedzający bossa umarlaka, przychodzi w grupach po 3 moby. Wszystkie posiadają skill uciszający, dlatego należny wprowadzić rotacje w wyłączaniu ich z walki, tak by nie pozabijały tanków.

  Brama po lewej prowadzi dalej do trzech mini bossow, których trzeba pokonać, zanim otworzą się ostatnie wrota z bossem Tomb Raider który rzuca granatami i ma dwóch pomocników których przywołuje. Wszyscy maja frontalne Aoe.

  Znajdziemy tez bossa Banshee, w pokoju pełnym nietoperzy.  Nie trzeba czyścic wszystkich. Jednak należny wyciągać je pojedynczo, ponieważ są bardzo trudne do pokonania. Sam boss przywołuje sporo nie elitarnych addow podczas walki. Jednak ani addy ani boss nie bija mocno.

  Ostatni jest boss umarlak, który ma Aoe uciszanie (krótkotrwałe), oraz slaby knockback. Knockback resetuje aggro i stunuje tanka na chwile.

 Kiedy wszyscy są już pokonani, “Tomb Raider” boss biegnie do początku, by otworzyć wrota. Zanim odejdzie zostawia skrzynie którą otwiera się jednym uderzeniem, a znaleźć w niej można naramienniki setowe i prawdopodobnie pasek.


Ostatnie Wrota.

  Ostatnie wrota prowadza do ostatniego bossa, “Arch Lectors Zakarai oraz  “Verrimus” Ten pierwszy zaczyna walkę jako mdps, a drugi jako rdps. Main tank i mdps powinno zacząć starcie od Zakarai, a Oftank  i rdps skoncentrować się na “Verrimus” 

  Oboje powinni być powalani w tym samym tępię z marginesem różnicy HP około 10% maksymalnie.  Jeśli któryś z nich spadnie poniżej, jego życie zostanie podciągnięte do poziomu drugiego. Efekt ten ujawnia się kiedy krzyczą "Our unity gives us strength!".

  W trakcie walki bossowie zamieniają sie rolami. Mdps zamienia się w Rdps i na odwrót, resetując przy tym agro. Informacja o nadchodzącej zamianie ról pojawia się kiedy krzyczą "We grow weary of this exchange!" 

  Bossowie rzucają również aure która podnosi obrażenia o 400%! na ostatnim graczu ktory miał najwyższe agro, przed zmiana.  W ten sposób, walka ta jest niemożliwa do wygrania z tylko jednym tankiem ;( MT który przez zmiana tankował  mdps Lectora (po zmianie rdps), będzie wyłączony z akcji i dlatego powinien jak najszybciej wybiec z obszaru aury bossa którego tankował, zanim ten pozabija Healerow. Zamiana rol trwa podczas całej walki, ale poza tym, nie maja innych tricków.

  Jeśli walka będzie trwała więcej niż około 6-7 minut, bossowie dostana 3 minutowego buffa, który znacznie zwiększy ich obrażenia  Z Lectorsa wypada chest set item oraz czasem pasek.

Tłumaczenie taktyki z HammerWiki