Poll
Question: Czy będziesz grać w Guild Wars 2 (PRE BW3)  (Voting closed: July 30, 2012, 08:43:59 PM)
Tak - 36 (41.9%)
Może - 8 (9.3%)
Nie - 6 (7%)
Total Voters: 49

Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 26
  Print  
Autor Topic: Guild Wars 2 - Dyskusja Ogólna  (Read 103094 times)
Arthua
Gość
« Reply #270 on: August 10, 2012, 09:07:45 AM »

wcześniej sporo osób płakało że pracuje w tym czasie, pewnie teraz godzinę ustawili pod inną strefę czasową
Baalar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 39


« Reply #271 on: August 10, 2012, 09:47:21 AM »

Ja wczoraj miałem okazję po raz pierwszy zagrać w GW2, ale stress test pozwolił jedynie na wypróbowanie wyłącznie 3. skilli i muszę przyznać, że oprócz Mesmara i Enginera to spodobały mi się wszystkie pozostałe klasy :) teraz mam dylemat czy nie zmienić swojej deklaracji  ???
Hundreds
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 79


« Reply #272 on: August 12, 2012, 10:03:01 PM »

Ej, a co nie tak z inżynierem jest? Bo ja się nad nim zastanawiam...
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #273 on: August 12, 2012, 11:05:48 PM »

Inżynier to przede wszystkim buffer.

Jeżeli chodzi o dmg to bezpośredni z broni i skilli jest poniżej średniej. Siłą inżyniera są wieżyczki. Nie każdemu jednak taki pozycyjny sposób walki będzie odpowiadał.

Do testowania klas polecam przenieść się do PvP Lobby (klawisz H -> PvP), od razu uderzyć do Weaponsmitha i kupić wszystkie obsługiwane bronie (nie wiem jak po betcie, ale na razie nic nie kosztują). Następnie można teleportnąć się do waypointa oznaczonego jako DPS Test czy jakoś tak i poznęcać się nad golemami.

Mesmer to super klasa, ale na chwilę obecną najbardziej pokrzywdzona bugami. Klony na 1lvl robią dokładnie 0dmg, a na 80lvl udaje im się wyciągnąć całe 7dmg. Może taka ich rola do robienia tylko za przynęty, ale to trochę rozczarowuje... Ponadto pod wodą ani klony ani iluzje nie chcą włączyć się do walki, co jest ewidentnym bugiem. :(
Pod względem mechaniki gry, Mesmer to chyba najciekawsza klasa. Mam nadzieję, że go naprawią.
Hundreds
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 79


« Reply #274 on: August 12, 2012, 11:18:59 PM »

Nie gram w testa, wejde dopiero po premierze. Troche kicha z tym engim, trzeba bedzie cos innego wymyslić...

dzięki anyway.
Arthua
Gość
« Reply #275 on: August 13, 2012, 07:09:03 AM »

oczywiście PVE to nie PVP, ale każda klasa może być zbudowana na przysłowiowe 100 różnych sposobów, wieżyczki dla engiego oczywiście pomagają ale jak nie chcesz ich używać - nie musisz.
Tu jest link do filmików o engi pvp, koleś fajnie gra i komentuje: http://www.youtube.com/user/Teldo pooglądaj, a najlepiej sam pograj i zobaczysz czy Ci profeska pasuje.
Aic
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 76



« Reply #276 on: August 13, 2012, 09:48:23 AM »

Jeżeli chodzi o dmg to bezpośredni z broni i skilli jest poniżej średniej. Siłą inżyniera są wieżyczki. Nie każdemu jednak taki pozycyjny sposób walki będzie odpowiadał.

Nie odstraszał bym ludzi od enginiera w ten sposób bo zamysłem tej gry jest balans. Jeżli faktycznie będzie się okazywać, że engiener jest słabiutki w porównaniu z innymi klasami to na pewno będzie to naprawione. Może być też tak, że tam gdzie brak DPSu nadrabiać będzie skilami utility co zauważyłem tyle co nim pograłem, że ma więcej niż thief :). Jako, że grałem tylko na stres testach nie mogę sie wypowiadać definitywnie, mówię tylko o moich odczuciach :)
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #277 on: August 13, 2012, 09:52:11 AM »

Nie odstraszał bym ludzi od enginiera w ten sposób bo zamysłem tej gry jest balans.
Nie gram, bo mi engi nie leży, ale z wypowiedzi na forum engineer na conditions dość mocno bije.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #278 on: August 13, 2012, 09:20:56 PM »

@Aic, nie zniechęcam tylko mówię jak jest w tej konkretnej chwili. W pierwszych dwóch BWE inżynier bił bardzo mocno. Tak mocno, że niektórzy zaczęli płakać, że jest OP (i był jeśli się zbuffował), więc go znerfili. Niestety moim zdaniem przegięli w drugą stronę. Może po premierze zbalansują to lepiej.

W ogóle jeżeli chodzi o balans, to pod wodą jest tragedia. Elementalisty nie wolno zaczepiać, bo jak odpali Whirlpoola to pozamiatane. :D Z kolei taki Mesmer nie ma żadnej elity podwodnej... -.-'

Pierwsze tygodnie po premierze, to myślę że właśnie balansowanie pod kątem PvP będzie. Dlatego na początek skupiłbym się na PvE i wziął klasę, którą po prostu dobrze Wam się gra.

Inżynier to pozycyjna klasa (pomijając wieżyczki, to bardzo dużo skilli ground targeted ma oraz bomby które rzuca sobie pod nogi) z elementami medium range. I tak trzeba do niej podchodzić, bo niezależnie od balansu nie zacznie nagle być snajperem. ;)


A na kondyncjach to masakrycznie mocno bije Necro. Jego elitka Plague jest przynajmniej dwukrotnie silniejsza od Tornada Elementalisty.
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #279 on: August 14, 2012, 09:01:54 AM »

Bodajze na Guru widziałem opis taktyki balansowania ANet:
nerf (hard) -> change skills -> play with numbers.
Podejrzewam, że buildy jakie mamy na BWE i ST nijak mają się do testów alfa. Mogą nas jeszcze chłopcy i dziewczęta z Anety zdrowo zaskoczyć przy premierze. Np. w ostatnich ST "kulki" ze sceptera guardiana były jeszcze wolniejsze. Gracz na swiftnesie był od nich szybszy. Weź tu traf coś co się aktywnie broni :).
Arthua
Gość
« Reply #280 on: August 14, 2012, 02:42:37 PM »

.... Gracz na swiftnesie był od nich szybszy. Weź tu traf coś co się aktywnie broni :).


Matrix normalnie, slalom między pociskami ;)
Arthua
Gość
« Reply #281 on: August 15, 2012, 09:23:53 AM »

ST dzisiaj - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151063516379209&set=a.135044094208.103264.114036714208&type=1&theater

info dla tych którzy zamierzają wejść w świat Tyrii już od pierwszych minut po HS:
"
Pre-Purchase with 3-Day Headstart: Everyone who pre-purchased Guild Wars 2 will enjoy three full days of Headstart Access. The three-day Headstart Access will officially begin at 0:00 AM Pacific time (GMT -7:00) on August 25th. However, please note that in order to ensure that we’re fully prepared for that fateful hour we may bring servers online up to 3 hours prior. If you’re a player committed to getting in first to grab that character name of your dreams you’ll want to be keeping an eye on things during that time period.
"
Aic
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 76



« Reply #282 on: August 15, 2012, 11:10:24 AM »

Łosz cholibka będzie trzeba wstać o 5 rano :P
Baalar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 39


« Reply #283 on: August 15, 2012, 11:29:30 AM »

Łosz cholibka będzie trzeba wstać o 5 rano :P

Taaa... a mnie by się przydał jakiś ekspres do kawy i najlepiej żeby był zamontowany przy kompie :P
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #284 on: August 21, 2012, 07:30:12 AM »

Stress test o 21.00. Jakby ktoś był na głodzie ;).
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 26
  Print