Modnok
|
|
« on: October 14, 2011, 10:20:50 AM » |
|
|
|
|
Nuzifax
|
|
« Reply #1 on: October 15, 2011, 02:12:25 PM » |
|
Myślę że nie warto dawać po 1 punkcie w talent, który mieści ich więcej- jak już dajesz w coś to do końca. A poza tym, masz gdzieś listę wszystkich umiejętności czy tylko na talentach bazujesz?
|
|
|
Tomii
|
|
« Reply #2 on: October 16, 2011, 12:05:43 PM » |
|
albo idziesz w heal albo w dps , jezeli bedzie taka potrzeba to sie zrobi hybrydy ale to na endgame , osobiscie uwazam ze powinni zrobic pare ról lub cos takiego by mozna bylo miec pare specjalizacji i przelaczac miedzy nimi , np dps i healera
|
|
|
emssik
|
|
« Reply #3 on: October 17, 2011, 02:11:44 PM » |
|
Ludziki, przecież to wszystko w praniu wyjdzie, które skille są faktycznie przydatne, które są nie używalne. Milion razy to drzewko jeszcze zmienicie
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #4 on: October 18, 2011, 12:34:36 AM » |
|
Ja osobiście mam nadzieję, że podawane wartości w tym skill builderze są z powietrza. Porównajcie sobie różnice w healach.
Trooper Comando -> Instant heal 364-384 co 60 sekund. Bounty Hunter Mercenary -> Instant heal 663-985 co 21 sekund. Lekki dysbalans...
Oczywiście te wartości i tak są marginalne w stosunku do mega aoe heali Sage'a i Sorcerora, co zapewnia im rolę main healerów i prawdopodobnie oznacza, że bez nich rajdu się żadnego nie zrobi. W porządku przy 12osobówkach, ale przy 4osobowych instancjach taka przymusowa rezerwacja spota już zaboli.
W tych drzewkach jest sporo buffów do jakichś "podstawowych" skilli. Jest gdzieś ich pełna lista?
|
|
|
Modnok
|
|
« Reply #5 on: November 09, 2011, 02:21:46 PM » |
|
Z tego co zaobserwowałem w filmach beta testerów to większość umiejętności zdobywa się do 10lvl-u. Po 10lvl wybór dalszego rozwoju i tak w grze samemu jako Jedi Consul można dobrać sobie kompana np. tanka i go leczyć albo z gry kolegę a w rajdzie już jako typowy medyk. Inne klasy są już DPS, RDPS albo tankami i ich kompani ich leczą i jeżeli gracz się nastawia na walkę mocą i mieczem mają wybór i nie opłaca się do tego wybieranie Consula Sage i ładować w inne drzewka. Nie zgodzicie się z moim zdaniem co poniektórzy ale to tylko moja teoria nie definicja, gra pokaże http://torguild.net/calculator/jedi-consular/sage/?p=3200000000000000000122232001211212122312210000000000000000
|
|
|
VonskiWan
|
|
« Reply #6 on: November 09, 2011, 02:35:11 PM » |
|
Z tego co zaobserwowałem w filmach beta testerów to większość umiejętności zdobywa się do 10lvl-u. Po 10lvl wybór dalszego rozwoju i tak w grze samemu jako Jedi Consul można dobrać sobie kompana np. tanka i go leczyć albo z gry kolegę a w rajdzie już jako typowy medyk. Inne klasy są już DPS, RDPS albo tankami i ich kompani ich leczą i jeżeli gracz się nastawia na walkę mocą i mieczem mają wybór i nie opłaca się do tego wybieranie Consula Sage i ładować w inne drzewka. Nie zgodzicie się z moim zdaniem co poniektórzy ale to tylko moja teoria nie definicja, gra pokaże
http://torguild.net/calculator/jedi-consular/sage/?p=3200000000000000000122232001211212122312210000000000000000
Szerze nie wiem do końca o co ci chodzi. Chyba o to, że uważasz iż jak ktoś wybierze Jedi Sage to najlepiej wybrać leczenie, tak? Sam mam taki zamiar zrobić alta counsulara z leczeniem, ale sage to jest też jedyny magopodobny dps w grze, więc dużo ludzi wybierze takie drzewko. Chyba że nie o to ci chodziło.
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #7 on: November 09, 2011, 07:41:17 PM » |
|
Chyba chodziło mu o to, żeby nie rozrzucać punktów po wszystkich drzewkach, ale skupić się na jednym.
W Rifcie hybrydy świetnie się sprawdzaja. Jak bedzie w SWTOR to się jeszcze obaczy. Chociaż punktów strasznie mało jest, więc jestem skłonny się zgodzić z maksowaniem jednego drzewka.
|
|
|
Modnok
|
|
« Reply #8 on: November 09, 2011, 08:40:01 PM » |
|
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.
|
|
|
panzar
|
|
« Reply #9 on: November 09, 2011, 08:48:01 PM » |
|
Sage to wiadomo, albo leczenie, albo obrażenia. Półśrodków tutaj nie ma..
Mam pytanie odnośnie Shadow'a. Ktoś już analizował jego drzewka?
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #10 on: November 09, 2011, 09:22:40 PM » |
|
Obcięcie zasięgu skillów Shadowa do 10m podobno było strasznym nerfem. Jak nie dopadniesz celu na zasięg miecza to nic mu nie zrobisz. Jednak nadal Shadow pozostaje tankiem (jak pójdziesz w to drzewko) z największym dpsem.
|
|
|
VonskiWan
|
|
« Reply #11 on: November 09, 2011, 10:48:31 PM » |
|
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.
No to rzeczywiście cię źle zrozumiałem. i zgadzam się z tym, że trzeba max tier osiągać. Sam będę robił alta sage'a heal jako drugą postać. Co do Troopera to raczej się nie zgodzę z tym, żeby nie dawać do max skilla, vanguard też ma rolę tanka (shield specialist) i takiego będę robić alta trooperem. I szczerze powiedziawszy jeżeli wybierasz go sobie na alta to do tej pory już ludzie będą mieli super buildy w zależności jaką rolę chcesz podjąć. (tank, dps)
|
|
|
czyhanastrychu
|
|
« Reply #12 on: January 06, 2012, 12:12:54 AM » |
|
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.
Sage Healera nie da się zrobić w hybrydzie ale dps Sage w hybrydzie ma wielki dmg. Obie obszarówki mają duży damage i to na tych AOE czyli force in balance i telecinetic wave oraz telecinetic throw oparłem swój bulid. http://www.torhead.com/skill-calc#600bZcsbMdkZcMfRsbkM.1 Zdolność z drzewka balance presence of mind powoduje telecinetic throw obniża czas aktywacji telecinetic wave(i innych zdolności opartych na mocy) do zera a także zwiększa dmg o 20%. Zaczynam od weaken mind potem project a następnie telecinetic throw. Dzięki psychic projection jeśli wypadnie crit z weaken mind to telecinetic throw wchodzi cały w 1,5 sekundy(a z alacrity nawet mniej). Jak tylko z uruchomi się efekt z presence of mind to wrzucam force potency, która daje +60% do crita i walę z obu obszarówek telecinetic wave a potem force in balance. Damage jest zarąbisty. Na PvP ten bulid spisuje się świetnie. Potrafi zabrać sporej liczbie przeciwników pół paska HP nim się zorientują. Dzięki zdolnościom instant mamy zwiększoną mobilność bo stać trzeba tylko przy telecinetic throw. Z mobami można robić tak samo. Tylko czasem też można użyć mind crush jeśli nie chcemy "obudzić" moba podniesionego przez lift.
|
|
|
Kodda
|
|
« Reply #13 on: January 12, 2012, 04:56:29 PM » |
|
Czyhanastrychu - wychodzi mi podobny bulid... z tym ,że już bym tego seer konsekwentnie nie używał /to 2 % crta/ a ostatnie 2 punkty lepiej chyba dać w Containment - to czyni Lifta instem , a w razie przerwania zawieszenia, stunuje 2 sekundy "po upadku " i szkoda, że się nie da tu wcisnąć jeszcze tego grupowego oddziaływania z Pinning Resolve
|
|
|
Luna
|
|
« Reply #14 on: January 16, 2012, 12:59:26 PM » |
|
ten Twój build jest taki sobie do levelowania i owszem a później już nie działa na 50 level proponuję takie cuś : http://www.torhead.com/skill-calc#6000MZfsMddoMhZsrcRo0z.1( mam nadzieję , że się nie walnąłem ) całość oparta o channel , i insta - plus opcje pojawiające się dla Insta AOE. PROBLEM jest jeden brak sprzętu z Surge, trzeba modyfikować wszystkie części armoru pod Surge, bo Alacrity jest kompletnie nie przydatne to co trzeba znaleźć to Enchancement i Mod z dużą zawartością Surge i Crit - Endu/vel Willpower . Do tego Relic na zwiększenie Surge i Crit, oraz drugi na Power ( Calumi na 300 Power jest okey ) Force nigdy nie zabraknie Luna p.s. sprawdze w domu czy się nie walnąłem w buildzie, ale zasada jest jedna 2/23/16 a to czy włożysz w project czy recover Force nie ma znaczenia sprawdzałem wiele buildów i ten jest najlepszy w DPSie
|
|
|
|