Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: rekrutacja  (Read 1945 times)
Franzz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« on: April 05, 2021, 09:41:59 PM »

Cześć,
Franzz, dwarf champion lvl 15
no cóż... mam 51 lat niestety, albo stety ;)
Doswiadczenie... cóż, w mmo nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia, wręcz można powiedzieć że jestem zielony jak trawa na wiosnę: Elder Scrolls, Star wars The Old Republic, a teraz ta gierka.
Dlaczego LOTRO? Bo lubię takie klimaty Tolkienowskie, lubię taki świat orkowo-elfowo-krasnoludzki, poczynając od Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Tibię itd. Kocham też gry z uniwersum Star Wars typu KOTOR, managery piłkarskie np Football Manager, skradanki w stylu Splinter Cell, oraz dobre strategie. Nie przepadam za typowymi strzelankami i zręcznościówkami typu CS.
Nie należałem do żadnego kinshipu.
Przeczytałem kodeks i jest ok.
Moje konto jest f2p, ale zobaczymy co dalej. Wykupienie jakiegoś abonamentu nie jest dla mnie problemem.
p.s.
poza tym mam na imię Tomasz, mieszkam w Łodzi, pracuję, mam żonę i córkę, grono znajomych i wydaje mi się, że jestem normalny:))
Panda
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 122


« Reply #1 on: April 06, 2021, 11:26:56 AM »

Za ;)

W jakiejś gildii w SWTORze grałeś? (tak pytam bo trochę też się przewinąłem tam przez różne klimaty)
Normalnych tutaj raczej nie uświadczysz, ale przynajmniej będzie wesoło.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #2 on: April 06, 2021, 11:29:29 AM »

Za -praszamy :)
Panda
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 122


« Reply #3 on: April 06, 2021, 11:31:59 AM »

ROZKAZ! xd
fraeydis
Gość
« Reply #4 on: April 06, 2021, 11:47:02 AM »

Jak jesteś normalny (albo przynajmniej tak Ci się wydaje) to możesz mieć u nas ciężko :D

A tak poważnie to oczywiście jestem za :)
Franzz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« Reply #5 on: April 07, 2021, 07:29:20 PM »