Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Burg na 75 lvl i TOO  (Read 2270 times)
Merry
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 84


« on: September 20, 2012, 08:03:51 AM »

Klasa przeszła powżne zmiany wraz z wejściem Roi z klasy support awansował na pełnoprawnego dpsa, a przy obecnej mechanice i podejściu do bosów często stosuje się taktykę finezyjną jak maczuga tak zwany burg zerg. Ale po kolei, postaram się omówić podstawowe legacje, traity a na koncu zawansowane techniki pozwalające wyciągnąć jak największe cyfry w dps.

1. Podstawową statystyką burga jest Agi, bardzo łatwo osiągnąc teraz cyfry rzędu 2k+, biżuteria z Great River i TOO set wystarcza aby mieć prawie 2,1, do tego łatwo dostępny i stosunkowo tani płaszcz ze smoka i trochę craftowalnych rzeczy ( rewelacyjne kolczyki agi z GR).  Vit zasadniczo potrzebne jest w dwóch przypadkach. Wybieramy się mordować creepy na eten wtedy pasuje miec około 7k morale, oraz walka z sarumanem ( zwłaszcze t2) kiedy z bufami lubię miec około 10,5 do 11k morale.

2. Legacje-- burg ustawiony pod dps to czerwona ścieżka Quiet Knife z cap stonem i 2 yellow ( appraising eye i oportunist) zasadniczo porzebuje na broni 3 Majorów- są to Faint Atack CD, Critical Response dmg i positonal surprise atack from stealth, jak szczęśliwie masz 4 majory to dodatkowo subtle stab dmg multiplier.  Pozostałe minory to obowiązkowo subtle stab critt multiplier, wybierając się na eteny można dodać max trick range, jeśli nie to wymienic resztę na legacje pod statystyki.
Na toolsach - skills critical multiplier, positional dmg, addle cd. dodałem sobie jako major Misch Glee healing, ale nie jest wymagane. Z pool B, addle induction multiplier, pratkycznie wyłączą z użycia wszystko co castuje jak Acid bosss i ady na Shadow.
 Kiedyś miałem burga zrobionego pod bleed dmg, było to opłacalne na 65 lvlu, jednak w obecnej rotacji zupełnie nie używam cunning atack i wszelkie legacje takie jak bleed dmg i cunning atack stack chance odeszly do lamusa. Może gdybym częściech chodził na eten i traitował się w Gamblera to zrobiłbym broń z następującymi legacjami- Skill crit multi, cunning atack stack chance, burglar bleed dmg, z minorów lucky strike cd, ready and able cd, trick max range ( do max 9 metrów).

Jako użyteczne uważam zrobienie sobie osobnej broni pod riddle max range, bardzo ułatwia trash pulle na too, daje czas na reakcjie no i nie trzeba biegać, na etenach też jest bardzo przydatne.

Merry
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Reply #1 on: September 20, 2012, 08:41:51 AM »

Druga częśc dps.

Burg jako dps zawsze powinien być na plecach przeciwnika, ma on czuć nasz oddech na karku i ma być mu z tym bardzo nieprzyjemnie. Zasadniczo opracowałem sobie dwie osobne rotacje i pewne modyfikacje, to rzecz gustu i upodobań, a czasami element taktyki na poszczególnego bossa. Będe pisał skrótami wieć krótka legenda.
SS- Surprise strike - rózne czasu w zależności czy ze stealth czy nie,
BA- Burglar Advantage - szybki skill, krótka animacja, krótkie opóźnienie.
FA- Faint attack
Stab- subtle stab - troche dziwny skill, bardzo szybka animacja ,ale długie opóźnienie po animacyjne, zawsze używaj dwóch szybkich skili po nim ( Cd lub DES)
Tricks -CD, disable
DES- double edged strike fast skill, bez opóźnienia, idelany do użycia  po FA lub stab
FB- Flashing blades
ET= Exposed throat

A teraz dwie rzeczy od których trzeba zacząć, skile mają animacje i opóźnienie po animacyjne. Burg ma obie przypadłości i nieraz zauważyliście  pewnie że zastygacie w miejscu lub skill uzywa się niezwykle długo.
Szybkie sklile ignoruja opóźnienie animacyjne i są akatywowane od razu po tym jak animacja się zakończy, ale tu ważna uwaga ingorują po animacyjne opóźnienie tylko na czas ich własnej animacji i to oznacza ze opóźnienie może jeszcze być obecne przy następnym odpalonym skily jeżeli jest wystarczająco długa. Zauważalne przy FA- Ba+ każdy wolny skill.
Skillle natychmiastowe to Addle, Hips, Touch and Go, ignorują animacje, oraz resetują każde trwające opóźnienie animacyjne. Aktywują się odrazu po wciśnięciu- to bardzo ważne.


Zróbcie test na dummy w galtrev używając combat analizera, pozwoli to wam opracować rotację i zobaczyć gdzie są błędy.

Zazwyczaj zaczynam tak- 
SS- Addle- FA- CD- Ba- stab - DES-FB-addle - stab- cd- ba- ss

Koncowe SS pozwala wykorzystac bufa z FA i uderzyć jak ze stealth, w raidzie przy zwiększnym speed atack jest czas na dodanie Aim przed FB. Jak widać brak w tej rotacji CA ale jak mówiłem to wolny skill, z długą animacją i szkoda na niego czasu. Addle to bardzo ważny składnik, przerywa animacje i pozwala znacząco przyśpieszyć rotację.
 Po czym kontunuujemy tak
SS > (T&G) > DES > ET >
 stab > CD > BA > feint > DES > FB > addle >
 (stab) > CD > BA > DES > SS > addle > ET >
 stab > CD > BA > Feint > DES > FB > addle >
 (stab) > CD > BA > DES > SS > addle > ET >


Drugą rotacja to- SS- subtle- BA- Fa, DES, Aim-FB addle- subtle-BA-CD- DES-SS-Subtle-CD-DES-FB- Addle+Fa-subtle-CD-DES-ET-SS-BA-Subtle-CD i tak dalej

Obecnie na bosach gdy mam eten set, który jest obecnie najlepszy dla burga to aby jak najszybciej zmaksymalizować dev crit chance do 20% stosuje następującą kombinację zwłąscza na Fire HM, lub Acid HM
Aim i well placed strike i hips przed resetem skilli > SS > Addle > RW >  Ctg od miniego (2s walki) > SS > FA > CD > BA DES + subtle > Aim > SS > Addle/HIPS (aggro reset + kojejny critt ze stealth) > R&A > well placed strike-  SS > ... FA + BA DES  i tak dalej, koniecznie ss co 10 s. Tym sposobem max buff jest już po 15 sekundach walki. Max dps jaki udało mi się zrobić na Usgaranie to 3,7 k dmg z pełnymi bufami + dwóćh burgów. Na acid tak samo, jeszcze jeden hips po drodze bo tank nie ma szans z takim agro, zwłasza na początku walki.

To jest też bolączka wielu burgów,nie każdy lubi eten a burg wymaga naprawde dużo wprawy. Mi przeszło chodzenie burgiem, spam track, insygnia i takie tam badziewie skutecznie psują zabawe, do tego jest się troche jak z papieru. Zdecydowanie wole wardena ale to temat na inny post....

Proszę o pytania, lub ewentualne własne przemyślenia.





Pages: [1]
  Print