Pages: [1] 2 3 ... 10
  Print  
Autor Topic: Neverwinter Online  (Read 65420 times)
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« on: January 17, 2013, 10:24:03 PM »

Siema jak już tu kiedyś plotkowano miał powstać NWO. No i zapowiadają na wczesny 2013, trwa już jakiś czas BETA... i tu pytanie jest ktoś na tej becie i może coś powiedzieć? Jak ciągle jest Top Secret to chociaż czy fajne jego zdaniem i na ile do STO podobne bo z forum wynika że contentu nie blokują (gra jest F2P, sądzę że na podobnych zasadach co STO będzie).

Nie do końca rozumiem jak ma działać healowanie i niewiele wiadomo o klasie Kleryka ( o "Trickster" Rogue, "Control" Wizard, "Guardian" i "Great Weapon" Fighterzy już odrobinę wiemy ( w "" jest określenie "roli" z tego co zrozumiałem jakby specjalizacja np "Leader" to healer chyba niezbyt pamiętam jak to było a odgrzebać nie mogę). Ciekawi mnie tez kwestia Henchmenów w SWtORze się murzyni przydawali, a tu cóż... prace trwają . Myślę że zrobić grę MMORPG na podstawie papierowego RPG (i to popularnego) nie jest łatwo.

Jak ktoś coś wie lub chciałby się podzielić opinią to jak już zapewne zauważyliście macie już temat xD

Jak ktoś niezorientowany walnę linki 2

Oficjalny - http://nw.perfectworld.com/
A to zdaje się wstępna wersja fan-page'a - http://www.neverwinter-online.com/

Mam nadzieję że gra się uda


EDIT: Znalazłem całkiem ciekawy filmik opisujący Foundry (mechanizm konstrukcji własnych misji) i powiem, że wygląda ciekawie zapraszam do zapoznania - https://www.youtube.com/watch?v=7pn7iU4EwTc
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #1 on: March 13, 2013, 09:09:40 AM »

Beta Weekend 3: March 22 to March 24.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #2 on: March 13, 2013, 09:28:34 PM »

Beta Weekend 3: March 22 to March 24.


taa wiem miło bardzo ale trochę elitarne te beta weekendy z tego co widzę xD 90% to founderzy chyba sądząc z postów na oficjalnym forum w każdym razie jak ostatnio będę grzebać za kluczem. Jakby ktoś się dostał niech coś napisze może o swoich wrażeniach xD na mnie nie ma co liczyć szansę że zdobędę klucz są takie jak na dinozaura opalającego się przy zerze kelvina 8)
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #3 on: March 14, 2013, 09:28:03 AM »

No i się nakładają dwie bety w ten weekend grrrr.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #4 on: March 16, 2013, 01:22:56 PM »

Jakby ktoś był zainteresowany stąd dostałem klucz   http://www.dayonepatch.com/index.php?/topic/79546-neverwinter-beta-weekend-3-key-giveaway/ potwierdzam więc ze logitech już klucze rozdaje xD
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #5 on: March 25, 2013, 10:03:22 AM »

No i miałem w weekend grać w Defiance a w zasadzie cały spędziłem w Neverwinter , bardzo fajnie się zapowiada :).
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #6 on: March 27, 2013, 06:20:38 PM »

No i miałem w weekend grać w Defiance a w zasadzie cały spędziłem w Neverwinter , bardzo fajnie się zapowiada :).

Kurna szkoda że teraz to czytam ja też siedziałem i nawet Mirackle wpadł.

Pozwolę sobie na krótkie podsumowanie (próbuję pytania i odpowiedzi):

1) gra jest f2p? to czy da się zdobywać walutę kupowalną za realną kasę  w samej grze?

Tak gra jest f2p Cryptic oferuje opcję sprzedaży waluty (ZEN) w swoim sklepie jak i umożliwia handel między graczami (ZENy na Astralne Diamenty i odwrotnie (podobnie jak w Star Trek Online to się prezentuje)

2) jakie mamy waluty?

mamy klasyczny kesh czyli miedź, srebro (i zakładam złoto ale jam biedny) ZENy, Astralne Diamenty - surowe i rafinowane (na pewno można zdobywać za (jakieś) eventy Skirmishowe (o tym potem) i surowe przy okazji zdobywania Coinów (za chwilę), dalej jest Glory (za PvP (póki co nie wiem zbytnio jakie ale na bank są 5v5 areny bo mnie zapraszali)) i Ardent oraz Celestial Coiny (szerszy temat więc za chwilę)

3) Co to za Coiny?

Coiny symbolizują twoją... pobożność. Przy starcie gry wybieramy patronujące nam bóstwo (wybór póki co skromny chyba raptem 12 bogów (żadnego nie lubię, może poza Selune (brak kurna Mystry))) i od 13 bodaj lvla możemy wzywać ich imię w Rest Zonach. W nagrodę raz dziennie po 1 Ardent i Celestial Coinie bodaj, surowe astralne diamenty i jakiś buff na 15 minut (dostałem też kilka potionków NPC mówił że wraz z coinami się itemy zdarzają więc chyba nazwano potionek itemem, ale to początek gry do tego bety)

4) o łepetyne obiła mi się nazwa Foundry, co to do jasnego kasztana jest?

A więc Foundry to możliwość tworzenia własnych zadań / kampanii przez społeczność (na ten moment wyszło parę miodzio przygód ja zaszalałem na Dweomerkeeper'ze (3 z 8 planowanych na przyszłość q są powiem genialne trzeci jest kosmiczny ( czy sferyczny jak kto woli))). jak Foundry działa nie testowałem bo system jest zdatny do użycia, ale podobno wciąż dopracowywany i chce finalną wersję zobaczyć...

5) no dobra ale co z walką?

A co parę łbów by się rozwaliło nie? Walka przypomina nieco GW2 (jak masz tanka to z tego co widziałem raczej Tera combatem bo tank może trzymać na sobie moba). Dużo uników (każda klasa ma inny (guardian fighter ma chyba blok ale głowy nie dam bo nie grałem nim) ja miałem teleportacje). może wyda się wam dziwny domyślny bind klawiszy (ataki at-will - myszka, encountery 3 - Q, E, R, Daily - 1, 2 (na początku tylko 1) i special power - TAB, unik norma - SHIFT + WSAD) ale powiem wam ze to nawet wygodne co ciekawe skille pasywne częściowo przynajmniej trzeba ekwipować (są 2 malutkie sloty). Walka Control Wizardem przebiega dosyć dynamicznie (mój współczynnik teleportacja:atak wynosił jakoś 3:1 z tym ze latałem głownie solo bo jeszcze companiona się nie dorobiłem). Co więcej o ile wiem poziom przygody skaluje się do najsilniejszej postaci w party czy jakoś tak (np przygodę z foundry robiłem raz na 2 lvl i raz na 10 i było zawsze na moim (działanie w party zakładam na podstawie doświadczeń ze STO)

6) jak wygląda crafting /AH?

To właśnie moja największa obawa po przygodzie w Star Trek Online, ale crafting nie został na tej becie udostępniony

Auction House to jakieś trochę dziwne gadasz z NPCem on ci sugeruje co z oferty ci się przyda jak nie chcesz tego to bierzesz wyszukiwarkę i masz tam dość szerokie opcję (niestety nie było akurat czego wyszukiwać bo nie było ofert xD)
UWAGA: na ten moment na AH płaci się Astralnymi Diamentami... dziwne

7) jak działa rozwój postaci?

Na konkretnych lvlach otrzymujemy zdolności aktywne i zwykłe pasywne z automatu. Czasem otrzymujemy feat pointy które wydajemyw  "drzewku talentów" które potem na 30 o ile się orientuje rozszerza się w drzewko klasy Paragon ja miałem do wybory 3 różne Thaumaturge (chyba spiker) Opressor (bardziej CC) i jeszcze jedno. Co 10 lvl zwiększamy statystyk bazowe na 30 i 60 jest premia +1 do tych co zwiększamy chyba (na 10 zwiększałem 2 wybrane o 1). Zdolności poboczne są nieco inne niż klasycznie niektóre (na przykład skrócenie CD skilli (cast tak samo długi)) ale spoko klasyczny Cirt rating znajdziecie i paru innych starych znajomych ( z racji że grałem casterem nie wiem jak rozwiązano problem Klasy Pancerza (chyba zmniejsza dmg (w D&D (starszych przynajmniej) zmniejszało szanse na zostanie trafionym chyba).

8 ) jak wygląda PvE? A jak PvP?

PvP na ten moment zdaję sie są areny 5v5 ale nie potykałem się to nie znam teog

PvE Mamy Skirmishe i Dungeony. Póki co byłem na jednym skirmishu Gdzie staliśmy przy fontannie i broniliśmy jej przed atakami zdechlaków na końcu był boss (nekro-kler czy coś) na dungach niestety ei byłem ale mam tu ładny filmik z neta ( http://www.youtube.com/watch?v=NeiPMxfdFU0     http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_156726&feature=iv&src_vid=NeiPMxfdFU0&v=SEdXnBEiqI0) 2 częściowy.

9) Jak z grafiką?

Grafika moim zdaniem zła nie jest choć Mirek narzekał na animację poruszania (ja problemów nie zauważyłem może łatwiej zanimować szatę niż ciężkie blachy które szczególnie wygodne pewnie nie są).

Oto zrobiony przeze mnie na 3 mijsi kampanii Dweomerkeeper screen   
( http://img203.imageshack.us/img203/1929/dweomerkeeptemple.png )

10) czy to nie miało być aby krótkie podsumowanie

No być miało, a wyszło jak zwykle xD

Dziękuje za uwagę [kłania się i zmierza do Księżycowej Maski w sobie tylko znanym celu]
Aic
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 76



« Reply #7 on: March 29, 2013, 09:24:31 AM »

Pograłem w poprzedni weekend w bete tak od nie chcenia zainstalowałem dostałem klucz z gram.pl i powiem szczerze, że się pozytywnie rozczarowałem. Takie żwawsze to można sobie pograć zwłaszcza jak będzie free to play. Po star trek online myślałem , że ta firma nic dobrego nie wypuści ale jak widać uczą się i kombinują z różnymi stylami. To podejście jest nad wyraz ciekawe :)
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #8 on: March 30, 2013, 12:55:37 PM »

Rozumiem, że w grze każdy archetyp ma 3 klasy, a każda klasa 3 drzewka ? Daje to 4x3x3=36 profesji w grze - tak jest faktycznie ?
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #9 on: March 30, 2013, 03:10:16 PM »

Rozumiem, że w grze każdy archetyp ma 3 klasy, a każda klasa 3 drzewka ? Daje to 4x3x3=36 profesji w grze - tak jest faktycznie ?

Na razie nie ujawniono wszystkich klas ale zgodnie z zapowiedziami mamy 4 archetypy (fighter, rogue, wizard, cleric) każda rzekomo 4 specki (Tank, heal, CC, DPS (o ile w DD Wizarda tanka jeszcze idzie zrobić o tyle ciekawi mnie fighter healer (pewnie potkami obrzuca xD))) w obrębie specki (lub archetypu za to głowy nie dam, ale raczej specki) mamy po 3 paragon classy co daje 4x4x3 = 48.

Dodam że to są zapowiedzi na ostatniej becie becie byli Guardian Fighter (tank) Control Wizard (cc) Devoted Cleric (heal) Trickster Rogue (dps) i Great Weapon Fighter (dps) (control wizard od 2 bety, great weapon fighter od 3) co daje na razie 15 możliwości ( z tym że Paragon class się na 30 lvl wybiera czyli połowa gry zależą od niej featy i część nowych zdolności.  Ja tak daleko nie zdążyłem dojść)

Ogólnie zrobiłem parę screenów jest tylko jeden mały problem... w screenach wycina interfejs tylko inspect mode został w tym co dałem. Ale tak właściwie moim zdaniem ten paragon class to raczej ścieżka rozwoju co dodaje parę skilli i wzmacnia / zmienia poszczególne nie wygląda mi to u takiego Control Wizarda na przewrócenie go do góry nogami klasy jak Adv Class w swtorze na przykład (Opressor o ile pamiętam (wzmocnienie cc u control wizarda) miał końcowy skill zwiększający ilość stacków Chill na celu za Ice Storm i Chill Strike wygląda przydatnie ale wciąż ta sama mechanika ( na 6 stackach chwilowy stun czyli combo ice storm i odpowiednio trafiony chill strike w teorii mogło by cała grupę zestunować). Z kolei ostatnie drzewko to którego nazwy nie pamiętam na koniec miało efekt chaotyczny do Magicznego Pocisku albo buff na kumpli albo debuff na wroga albo coś jeszcze)

Ogólnie ciężko stwierdzić bo skille dodawane z paragona nie są widoczne wcześniej tylko featy są ale z tego co widzę wynika że u Control wizarda Thaumaturge najwyraźniej ma magię błyskawic jakąś były wzmocnienia skilli Lighting coś / zwiększenia obrażeń od lighting podczas gdy zwykłe skille to było zimno i magia tajemna

Tak więc paragon klasa traktowałbym jako ścieżkę rozwoju postaci nie osobną klasę (choć póki co go nie miałem, mówię na oko) wówczas wychodzi 4x4 = 16 (nie mam jednak pojęcia bladego ile zmienia paragon w innych klasach niż control wizard, może więcej)

Skilli jakoś mega dużo nie ma na 13 poziomie dysponowałem jakoś 10 skilami aktywnymi 3 daily power, 5 encounter, 2 at-will (wspomnę że chyba pasywki też trzeba wyekwipować bo miałem jakieś sloty ale nie miałem dość pasywek żeby zbrakło).

Jeśli idzie o speckę to logicznie specki mają diametralnie inne skille (guardian fighter ciągle się tarczą zasłania ale great weapon fighter tarczy nie ma i agrować tez nie musi).


Dodam też do tego co pisałem odnośnie walki zapomniałem napisać o celowaniu... otóż przeciwnik musi być na środku ekranu żeby go trafić nawet jak przed tobą stoi czyli celowanie trochę shooterowe (rogue też musiał).

A i jeszcze jedno to co widzicie na tym obrazku - http://img22.imageshack.us/img22/8555/screenshot2013032414333.jpg   w tej grze uznaje się za szatę u control wizarda (z daleka wygląda jak szalik owinięty na cyckach) albo spiker ma inną i robię spikera albo robię chyba faceta (który z kolei ma tylko jeden skin rogów :( )


EDIT:  Znalazłem filmik z PvP. Zamieszczam : http://www.youtube.com/watch?v=aMlkJIxkgZU
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #10 on: April 01, 2013, 03:21:11 PM »

Jak dla mnie po potestowaniu klas na razie rogal bije wszystko na głowę w buildzie stealth.
Największe rozczarowanie: kleryk, jak czegoś nie zrobią z obniżeniem self heali (chyba jakiś bug jest bo spadek heal na sobie to było ponad 75%) to będzie kiszka.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #11 on: April 02, 2013, 03:55:33 PM »

Jak dla mnie po potestowaniu klas na razie rogal bije wszystko na głowę w buildzie stealth.
Największe rozczarowanie: kleryk, jak czegoś nie zrobią z obniżeniem self heali (chyba jakiś bug jest bo spadek heal na sobie to było ponad 75%) to będzie kiszka.

Dzięki za info ja klera chciałem spróbować ale roz... mnie jego broń noż ludzie co to jest żeby kapłanka Sune latała z krzyżem, co to madonna na koncercie.

Odnośnie wymiatającego rogue zwróć uwagę że to póki co najlepiej dopracowany dps ( drugi wszedł po raz pierwszy na tej becie, wcześniej był jedynym na poprzednich (choć jak na ironię kleryk był już na 1 becie, a z tego co mówisz kiepsko xD)

Choć jak chodzi o self-heal zwróć uwagę że (przynajmniej na ten moment) potionki leczące maja jakoś 4-5 sekundowe cd, więc leczenie siebie chyba mega problemem nie jest na razie.

W ogóle do którego lvla klerem doszedłeś? ja wizem doszedłem do 13 niestety tylko jakoś i na tym lvlu statystyki ze sprzętu nic nie dają (wszędzie poza power (i ofc głównymi typu INT WIS CHA)  miałem 0%) więc może kleryk po prostu musi się lepiej dozbroić żeby self heal przynosił efekty (ja klerem ledwo co do neverwinter wszedłem i nie mogłem na te broń patrzeć i dałem spokój więc zaznaczam teoretyzuje)

Poza tym porównując z control wizardem skilli "cc-ujących" to poza paragonem (którego nie widać) mam 1 stun krótki, odepchnięcie (czyli 2  encountery) Ice Storm co odrzuca (1 daily) + na upartego Frost Ray który daje króciutki jakby to w lotro powiedzieć daze na 6 stackach jak mniej to odrobinke spowalnia (wbicie 6 stacków chwilę zajmuje i muszę stać  w miejscu jak jakiś kamikadze).

Dalej teoretyzując ALBO coś zostanie zmienione ALBO coś zostało dziwnie zrobione ALBO skille z paragona będą trzonem (wiem że mówiłe o małej przydatności paragona ale zaznaczałem widziałem featy bo skille są ukryte i w większości zgadywać tylko idzie) bo w sumie Control Wizard albo jest do dupy CeCerem ALBO inaczej rozumieją tu pojęcie CC (rozumiem skill z mega cd co daje długi cc (którego tu nie ma) albo kilka z krótkim cd i krótkim cc (są 2 z cd przy tempie walki jakiego doświadczyłem średnio długim i Frost Ray ale to jest raczej chanelowany spowalniacz bardziej) ALBO coś będzie zmienione ALBO jak mówiłem coś może też być w tym paragonie ( w stylu chcesz cc-ać zostań powiedzmy Opressorem).

Niby była 3 już beta ale wciąż jest wiele niewiadomych

EDIT: Przed chwilą się trochę zdziwiłem że serwery są aktywne (przypadkiem kliknąłem i zobaczyłem zieloną lampkę w launcherze xD) ale uspokajam... zalogować się nie da niczego nie omineliście (chyba że zaczął się headstart xD (jak coś founderzy mieli mieć 5 dni ale chyba by coś mówili innym że już?)

EDIT2: Dyskusja co chcemy zmienić  w CW walę 9 stronę bo z ostatniej bety początek http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?78691-Control-Wizard-Name-the-top-5-things-you-would-like-to-see-changed/page9
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #12 on: April 04, 2013, 09:49:57 AM »

Ja jakoś do lvl 18-19 na kleryku i rogalu.
No a co do leczenia potionkami to jak dla mnie konieczność spamowania na sobie potionek na kleryku z kazdym CD to jakis koszmar ( w party) bo aggro lapie jak magnes.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #13 on: April 04, 2013, 11:07:29 AM »

Ja jakoś do lvl 18-19 na kleryku i rogalu.
No a co do leczenia potionkami to jak dla mnie konieczność spamowania na sobie potionek na kleryku z kazdym CD to jakis koszmar ( w party) bo aggro lapie jak magnes.

Heh a na filmiku z Cloak Tower to tak prosto wyglądało co nie, niemal zero agrował a jak już to łapali zanim mob dobiegł, może trafiałeś na porytych tanków albo coś nagrzebaliw  mechanice odkąd filmik nakręcili? Ja na CW spamowałem chyba tylko na przygodzie Dweomerkeep Temple (3 część dweomerkeepera), ale tam ani gdzie się schować ani gdzie uciec rozwałka na całego a byłem solo.

W każdym razie ciekawe czemu serwery są ON o żadnej becie / headstarcie nikt nic nie pisał jak wchodzę pisze że brak mi uprawnień do gry...

No cóż zobaczy się w końcu coś napiszą jak coś się dzieje (może to być też bug launchera)
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #14 on: April 04, 2013, 03:26:32 PM »

To nie bug lunchera :) Po prostu grę wciąż testują alpha-testerzy. A reszta musi grzecznie czekać ...
Pages: [1] 2 3 ... 10
  Print