Pages: 1 2 [3] 4 5
  Print  
Autor Topic: AION Beta - wrażenia  (Read 21266 times)
Shinoda
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 134



« Reply #30 on: June 27, 2009, 11:10:16 AM »

Ja to tam widziałem ze 3 screeny i żadnego filmiku, ale jeśli co druga osoba mówi, że ta gra jest lepsza niż L2, to mnie to skutecznie zniechęca do zapoznania się z czymkolwiek o Aion.

Słowo lepsza jakoś mi umyka, a zostaje tylko ciągłe porównywanie do Lineage 2. Jeżeli rzeczywiście te gry są do siebie tak podobne, to ja sobie odpuszczam.
Zastanawiam się jedynie, jakie doświadczenie w mmo oprócz L2 mają osoby przyrównujące do siebie te gry, może po prostu nie mają innego punktu odniesienia.


NC Soft wypuścił oba te produkty i może ludzie je porównywają tylko i wyłącznie z tego względu. Ja osobiście grałem w wszystkie MMO jakie wyszły przez ostatnie lata (wszystkie nawet te japońskie) i muszę powiedzieć że jestem zachwycony tą grą, jednakże jak już zdążyłem się przekonać po Age of Conan musimy poczekać aż ktoś dygnie lvl cap i zobaczy jak wygląda end game...
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #31 on: June 27, 2009, 01:46:47 PM »

Ja to tam widziałem ze 3 screeny i żadnego filmiku, ale jeśli co druga osoba mówi, że ta gra jest lepsza niż L2, to mnie to skutecznie zniechęca do zapoznania się z czymkolwiek o Aion.

Słowo lepsza jakoś mi umyka, a zostaje tylko ciągłe porównywanie do Lineage 2. Jeżeli rzeczywiście te gry są do siebie tak podobne, to ja sobie odpuszczam.
Zastanawiam się jedynie, jakie doświadczenie w mmo oprócz L2 mają osoby przyrównujące do siebie te gry, może po prostu nie mają innego punktu odniesienia.

Porównywanie do L2 jest jak najbardziej na miejscu - mimo wszystko L2 jest wcześniejszą grą NCSoftu, która, jakby nie patrzeć spory sukces odniosła.

Z punktu widzenia osoby, która z L2 spędziła dłuższy czas mogę Cię zapewnić, że jak dotąd nie napotkałem w Aionie podstawowych bolączek L2 - zwykły grind  jest dużo mniej opłacalny niż wykonywanie questów, questów jest sporo i dosyć zróżnicowanych, na dodatek prowadzone są dwutorowo, z czego jedna linia jest niemal fabularna, a boty... cóż - na chińskich serwerach już ponoć zaczynają występować. Ale z tego co udało mi się wyczytać, to każda kolejna edycja (a więc zarówno lipcowa japońska jak i wrześniowa us/eu) oprócz kolejnej rozbudowy świata gry ma również wprowadzać dodatkowe narzędzia do walki z botami. Jak będzie - zobaczymy, ale póki co na serwerach chińskich boty - przynajmniej dla mnie - nie są jakoś specjalnie uciążliwe.
Natomiast Aion wykorzystuje sporo patentów z L2, jak choćby soulshoty/powershardy - kto grał w L2 ten od razu załapie o co chodzi - kto nie grał, szybko może docenić ;)
Jednak nie ma obaw, że Aion jest tylko wzbogaconą kalką L2 - NCSoft czerpał garściami dobre pomysły z różnych mmo i nic dziwnego, że znalazło sie tam również trochę z ich własnej wcześniejszej produkcji ;)
Jednak od razu uprzedzić trzeba - jeśli ktoś alergicznie reaguje na dalekowschodni styl świata gry to w tej grze się raczej nie odnajdzie - jest ślicznie, jest kolorowo i jest coś co najbardziej mnie urzeka w dalekowschodnich produkcjach - wręcz filigranowość niektórych detali. Jednak nie miałbym nic przeciwko gdyby niektórzy przeciwnicy zyskali bardziej drapieżny czy mroczny wygląd  ;D
Adooni
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


« Reply #32 on: June 27, 2009, 02:17:31 PM »

Ja to tam widziałem ze 3 screeny i żadnego filmiku, ale jeśli co druga osoba mówi, że ta gra jest lepsza niż L2, to mnie to skutecznie zniechęca do zapoznania się z czymkolwiek o Aion.

Słowo lepsza jakoś mi umyka, a zostaje tylko ciągłe porównywanie do Lineage 2. Jeżeli rzeczywiście te gry są do siebie tak podobne, to ja sobie odpuszczam.
Zastanawiam się jedynie, jakie doświadczenie w mmo oprócz L2 mają osoby przyrównujące do siebie te gry, może po prostu nie mają innego punktu odniesienia.


wiesz ja tam gralem w L2 prawie 4 lata potem w AoC i WARA mozna zdecydowanie powiedziec ze gralem w te gry zaje.. duzo. i powiem tak AoC i WAR sa po prostu zbyt proste zeby sie cieszyc z tych produkcji dluzej niz rok. Aion ma fajnie rozbudowany craft nie tak ze od poczatku i raz 2 wszystko zrobisz. Dropy no do 20 lvl ja i kilku znajomych wydropilismy moze kilkanascie zielonych przedmiotow wiec tez nie leza na trawce wiec tez fajnie ze ciezko sie itemi dobre zdobywa. W aionie masz opcjie mozesz grindowac mozesz expic czas dobicie do max lvlu jest pododbny. End of game tez musi byc niezly bo chinole caly czas pykaja mimo ze w miech niektorzy max lvl nabili. Niestety puki sami nie nabijemy max lvlu i sie nie przekonamy to ciezko sie wypowiadac; oby nie bylo jak w WAR ze nie ma co robic tylko sc co 15 min i keepy ktore padaja po 2-3 min no i czasami zbugowane miasta :(. Wlasnie wczoraj sie dowiedzialem ze w planach jest dodanie Legion halli wiec nastepna zajefajna rzecz przeniesiona z L2.
Zachecam tych ktorzy nie grali tylko ogladali kilka filmow i na tej podstawie probuja ocenic gre zeby kupili preorder za 20 zl i juz w nastepny weekend pograli na becie bedzie mozna expic postac do 20 lvlu - to na 100% lepsza opcja niz bazowac na innych opiniach no i nie az taka bolesna finansowo.
Murkar
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 857


Maruda


« Reply #33 on: June 27, 2009, 03:38:51 PM »

wiesz ja tam gralem w L2 prawie 4 lata potem w AoC i WARA mozna zdecydowanie powiedziec ze gralem w te gry zaje.. duzo. i powiem tak AoC i WAR sa po prostu zbyt proste zeby sie cieszyc z tych produkcji dluzej niz rok.

No i to przynajmniej mi uświadamia, jakim jesteś graczem, czego od gry oczekujesz i wiem, że jeżeli coś polecasz, to z dużym prawdopodobieństwem nie jest to gra dla mnie.

Jednak po ostatnich wypowiedziach Shinody i przede wszystkim Axe (oraz znanym mi podejściem Betrezena do gier w ogóle), może się okazać, że Aion jest w stanie zadowolić więcej graczy niż tylko nałogowych farmerów, a to dobrze rokuje dla mnie.

Może zacznę się bliżej przyglądać temu produktowi. Jednak na pewno nie będę się pchał na świeży produkt. Poczekam co najmniej pół roku, zobaczymy co daje end game, ile trzeba będzie bugów naprawić i czy dadzą potem trial:D.

Na razie się przymierzam powoli do AoC. Aion ustawię sobie w kalendarzu na przyszły rok :P.
Adooni
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


« Reply #34 on: June 27, 2009, 09:29:01 PM »

Roznica pomiedzy Aionem i L2 jest ogromna w 1 sprawie czasu jaki potrzebujesz zeby dojsc do max lvlu i pod tym wzgledem dobrze sie dzieje ze gry ewoluuja w tym kierunku. Dlatego tez sens botow jest duzo mniejszy i kazdy ma szanse grac z kazdym.W jednym party spotkac sie moga gracze z ktorych jeden gra kilkanascie h/dzien i taki co gra kilka h/tydz. Z tego co widze to nie ma za duzego problemu w aionie z kasa na podstawowe itemki wystarcza wiec nastepna sprawa odpada jezeli chodzi o boty. Prawda jest taka ze sa duzo ciekawsze rzeczy w rl niz grindowanie caly dzien z 2 strony jak gralem AoC to dalo sie nawet w kilka dni max lvl zdobyc a w WAR moze z 3 tyg potrzeba i potem zaczyna sie problem z niedostosowanymi End of game :(.
Aion ma w sobie cos zajefajnego: pvp naprawde dlugo trwaja na podobnych lvlach i przy dobrych graczach walki trwaja po kilka/ kilkanascie min. Niestety na koreanskich i chinskich serwach dzieje sie cos niepokojacego ludzie boja sie w Abysie walczyc bo traca punkty Abys jak przegraja walke a ja akurat to za najlepsze co wymyslili uwazam.
Jeszcze jedna sprawa osobiscie nie polecam zaczynac gierki pol roku po starcie najwiekszy fun jest jak tylko serw wstanie jak ekonomia nie istnieje, nie potworzone sa stale ally itp gierka jest duzo trudniejsza przez co duzo ciekawasza. Satysfakcja z tego ze cos sie udalo automatycznie jest wieksza.

PS. AoC fakt byl fajnie zrobiona gierka ale niestety mial najgorszy mozliwy start jako gra i to podstawowy powod ze przestalem w to gac bagi takie ze mozna bylo w 2 dni nabic max lvlel na starcie brak End of Game. Chcieli wystartowac przed WARem no i chyba niepotrzebnie sie spieszyli bo WAra tez skopali malutkie mass pvp 40 na 40 graczy potrafilo wylozyc caly serwer jeszcze pol roku po starcie :(. Naszczescie aionowi to nie grozi maja super engine crytek (farcry) i do tej pory jak gram ani razu do windy nie wyszedl no i na rodzialce 1920 na max detalach 70+ klatek caly czas. Dlatego aiona porownuje do L2 bo w L2 mialem mass pvp w ktorych bralo udzial 2k graczy i wszystko pieknie smigalo.
Archoon
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 99


Archoonn


« Reply #35 on: June 27, 2009, 10:16:30 PM »

jakie doświadczenie w mmo oprócz L2 mają osoby przyrównujące do siebie te gry, może po prostu nie mają innego punktu odniesienia.
Ja w L2 spędziłem ok 2 lata. Grałem też w WAR z Twierdzą przez 3 miesiące i w Perfect World przez też około 3 m-ce. Potem żałowałem, że straciłem tyle życia na grind z L2, bo WAR czy PW wydają mi się lepszymi grami. Szczególnie dla casual playerów - takich jak ja teraz.

Co do porównań Lineage 2 do AION, to mi chodzi o to, że AION ma w sobie to co mi się najbardziej podobało w L2 - grafikę. Ja lubię te japońsko-mangowe klimaty, ciekawe zrobione modele postaci, do tego dbanie o najdrobniejsze szczegóły w odwzorowaniu scenerii. Tym jest AION podobny do L2. Bo jeśli chodzi o gameplay, to AION zdecydowanie bardziej przypomina mi WAR. Nie ma grindu jak w L2, są za to questy ciekawsze niż L2 (bardziej mi te z WAR przypominają, chociaż by dlatego że są questy kampanii), jest RvR (jak w WAR). AION ma wiele mechanizmów: mapa, quest helper, e-mail, aukcje i 100 innych, które ma WAR, a nie było w L2.
Natomiast AION jest bardziej podobny do L2 niż do WAR np. w enchantowaniu itemów, wkładaniu kryształów do itemów, bardzo rozbudowanym craftingu.
Jednym słowem AION ma w sobie same najlepsze cechy wszystkich powyższych gier, jednak z większym naciskiem na WAR/WOW niż L2.

Myślę, że AION się raczej spodoba fanom WAR czy WOW niż Lineage 2. A to dlatego, że AION bardziej je przypomina, niż L2.

Na mmorpg.pl znalazłem takie oto cuś. Jest to odpowiedź na kilka pytań odnośnie AIONa udzielona przez gracza z Chińskich serwerów.
Oto ww. tekst:
Quote
1. Czy bronie z dropow maja losowe statystyki jak w Diablo, czy sa predefiniowane w 100% jak w Lineage?

Losowe są tylko właściwości dodatkowe danego itemu. Dla przykładu (statystyki wymyślam) powiedzmy Shield of Destiny może mieć MP+100 i CONCETRACTION +22 lub HP+75 i BLOCK +17 ale za każdym razem ma podstawowe DEFENCE 559. Tak samo Dagger of Snowfield może mieć CRITICAL +15 i ATACK SPEED +1,2% lub PARRY +25, ale w obu przypadkach bazowy damage jest taki sam. Ale to tylko dotyczy dropów. Z craftu itemy mają zawsze takie same staty, zarówno NQ jak i HQ. Dodatkowo wszystkie itemy mają sloty (od 1 do chyba 10) w które można wkładac kamienie dodające dodatkowe staty. Wszystko można też enhantować podnosząc bazowe statystyki itemu. Więc generalnie można sobie zmontować taki item jaki nam odpowiada.

2. Ile czasu zajmuje wyexpienie do 25 lvl'u, a potem do 50 lvl'u?

Zależy ile się gra i na ile zna się grę. 1-10 można zrobić w 3-5h, 10-25 to już dłuższa zabawa, teoretycznie w 2-3 dni da się pewnie wygrindować. 25+ idzie trochę szybciej bo dostaje się dostęp do abyss gdzie generalnie więcej expa za moby jest. Wszystko też zależy czy się expuje na mobach czy na questach, czy to i to. Trzeba też wziąść pdo uwagę, że to chiński retail, w koreańskim się to przedstawia całkowicie inaczej, podobnie pewnie będzie z EU.

3. Czy te 4 questy pozwalajace na wyjscie z poczatkowej wyspy to jedyne questy, ktore MUSIMY zrobic? Osobiscie nie znosze questow - im mniej tym lepiej.

Same questy dzielą się na misje fabularne i questy. Tych drugich nie trzeba generalnei robić. Teoretycznie misji także. Jeśli nie chcesz mieć dostęp do Abyss, Fire Temple i innych miejsc, jeśl nie chcesz mieć Title (można przełączać dodają staty w zależności od typu) i kilku innych rzczy możesz je olać. Jeśli tak ich nie znosisz polecam chińskei servery, gdzie questy są, ale jest ich mniej niż w wersji EU, która będzie miała 4x więcej questów a lvelowanie będzie się głównie na nich opierać.

4. Czy jest jakas forma PVP w tej grze przed lvl'em 25?

Tak przechodzenie przez rifty na terny przeciwnika.

5. Czy w Abyss mozna sie bic z postacia z tej samej rasy co my?

Nie. Jedynie duele i colosseum.


6. Jaki jest exp rate z PVP w porownaniu z expem z mobow?

Za pvp nie ma expa, są abyss points które dają rank i które można wymieniać na pvp itemy (armory, bronie itp.).

7. Jak wyglada handel w tej grze? Ala Lineage, ze stawiamy sklep w danym miescie czy chlopaki z NCSoftu madrzeli i wprowadzili Auction House?

Jest to i to. Generalnie rynek jest bardzo chłonny. Nie pamiętam w którym MMO tyle handlowałem.

8. Jak drogie sa teleporty?

Od 600 w górę. Droższe teleporty są w abyss i dodatkowo telporty do konkrtnych twierdz są zależne od ich statusu - twierdza bezpieczna taniej, twierdza w statusie capturable drożej, twierdza atakowana najdrożej. Kwoty rzędu 6000-8000 ++.

9. Czy istnieja jakies prywatne serwery by gre sobie na spokojnie otestowac?

Jakbym kurczę zauważył to pytanie na początku to bym sobie darował powyższe odpowiedzi, pomijając to, że praktycznie wszystkiego co Cię interesuje można się dowiedzieć z pierwszej lepszej strony o AION wliczając w to polskie serwisy.
Wszyscy traktują granie w chińskiego rataila jako swoisty trial. Klient jest za free. Jeszcze niedawno niektóre regiony były darmowe, a każdy inny miał conajmniej 5h darmowej gry. Zresztą koszt grania na chińskich serwerach kosztuje grosze, kilkadziesiąt godzin to równowartość 5 piw. Jest tyle poradników "jak zacząć grać na chińskim servie" , że trzeba być autentycznie opóźnonym w rozwoju, aby sprawiło to komuś kłopoty.

10. Czy jesli mamy open-pvp to znaczy, ze nie ma zadnego systemu flagowania, czyli tez systemu PK i karmy jak w L2?

Nie ma, bo po co flagowanie przy RvR?

PS. Często porównujesz do L2, więc jeśli się spodziewasz czegoś podobnego będziesz zawiedziony. AION to kompletnie inna gra z innym światem i innymi zasadami. Sequelem L2 będzie L3, a AION to inna bajka.
Po analizie ww. odpowiedzi AION jeszcze bardziej mi się spodobał :)
Adooni
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


« Reply #36 on: June 28, 2009, 06:36:37 AM »

mi naszczescie Aion nie przypomina az tak WARA - czas spedzony na tej pozycji uwazam calkowicie za stracony. Fakt Aion zaciaga same najlepsze rozwiazania z wielu pozycji i wyglada ze NCsoftowi udalo sie to polaczyc i otrzymalismy super pozycje. Ja osobiscie nie cierpie gier w ktorych za smierc nie ma zadnego penalty tutaj na szczescie jest traci sie expa jak sie zginie i wcale az tak tanio nie wychodzi jego odkupienie, traci sie punkty Abyss jak sie zginie w PVP. Musze powiedziec ze po tym jak pykalem na chinskich serwach i teraz na becie mam wrazenie ze gra bedzie cieszyla sie ogromnym zainteresowaniem przez kilka najblizszych lat.
Weledarien
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29


« Reply #37 on: July 06, 2009, 08:46:36 AM »

Jako, że i mi udało się trochę protestować w weekend (4 postacie do poziomu 11), chciałem się podzielić swoimi przemyśleniami w zakresie levelowania 1-11 i gry.

Mocne strony:
1. Grafika i szybkość gry.
2. Lekki klimat, proste questy, akurat dla graczy casual.
3. Crafiting wydaje się ciekawy.
4. Brak zauważalnych bugów, stucków w dziurawych teksturach itp
5. Przyjemna, dynamiczna siekanina a'la (trochę bardziej rozbudowane) Diablo :)

Słabe strony:
1. Praktycznie nie czuje się klimatu konfliktu, a najbardziej przerażająca historia to najazd jakiś "pluszaków" na farmę ze świniakami;)
2. Mała różnorodność postaci (tylko 4 klasy na początek)
3. Brak możliwości levelowania tylko poprzez pvp
4. Kompletny brak mobów typu Hero, Lord itp oraz brak publicznych questów powoduje, że nie ma co grać grupą, bo można sobie poradzić ze wszystkimi samodzielnie. Dodatkowo można używać samych potek do leczenia więc po co komu healer?
5. "Zabójczy" lag w prime time (Niedziela 20-22). Lagi spokojnie sięgające 30 sek, zaliczyłem 1 ok 2 min rollback oraz jedno wyrzucenie z serwera. Ludzi dużo, ale takie lagi są dość zniechęcające.

Niektóre "wady" mogą być też zaletami (są potki nie potrzeba healera);). Zależy kto czego szuka. Gra raczej nie jest "ziemią obiecaną" MMO, ale ciekawym wypełniaczem czasu w oczekiwaniu na coś bardziej ambitnego ma szanse się stać.
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #38 on: July 06, 2009, 09:12:28 AM »

Co do odczuwania konfliktu w trakcie gry to poczekaj do lvl 20 - czyli jakies 2-3 dni grania w sumie,  w strefach powzyej lvl 20 + tam otwieraja sie losowo rifty i w kazdej chwili moga cie nawiedzic (w spokojnej, pve strefie) goscie z mordem w oczach :).
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #39 on: July 06, 2009, 10:45:40 AM »

Potwierdzam - ocena gry do 11 lvl to jakby przedszkolak opisywał nasz świat ;)
Gdzieś w okolicach 15 lvl ludzie zdają się coraz bardziej doceniać healerów, natomiast po 20 lvl zaczyna się robić naprawdę ciekawie.
No i samo wejście do Abyss - tam to dopiero jest KLIMAT - i tam już sobie można levelować wyłącznie przez pvp ;)
A już polowanie na 'nieproszonych gości' we własnym obszarze lub na tubylców w trakcie 'gościnnych występów' - to jest dopiero dreszczyk emocji ;)
Betrezen
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 917



« Reply #40 on: July 06, 2009, 11:08:25 AM »

A ja sobie teraz poutyskuje troche. Bo strasznie irytuje mnie wszechobecny lag. Najwyrazniej serwery nie daja rady i mam nadzieje, ze zostanie to zlikwidowane w finalnej wersji. Czasami naprawde bialej goraczki mozna dostac, bo przy 5 sekundowym lagu mob zabija niepostrzezenie, ze o wyrzucaniu z serwera nie wspomne. Oby dostrzegli problem i za dwa tygodnie mozna bylo swobodnie polatac po Abysie :)
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #41 on: July 06, 2009, 11:28:47 AM »

Fakt - w ten weekend lag momentami był wręcz niemożebny ;)
Ale przynajmniej nie spotkałem się jeszcze z wyrzuceniem z serwera, chociaż dwa zgony przez laga przy zbieraniu aetheru to i tak przegięcie jeśli o mnie chodzi.
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #42 on: July 06, 2009, 01:43:57 PM »

heh
nie udało mi się za bardzo pograć w ten weekend , bo mi się nagle plany zmieniły
ale coś tam liznąłem i dorzucę 3 grosze.

Co do Laga na Azphael
Ncsoft wypowiadął się , w trakcie bety że coś tam kombinują z serwerem i lag będzie trwał kilka godzin, w zasadzie to nie lag był a powtarzajace się w stałym odstępie czasu spike lagi :) powodujące rychły zgodn u Sorcerek :) doświadczyłem tego kilka razy, no cóż :)

poćwiczyłem crafting, no na pewno będę drążył temat po premierze , w końcu MMo z expem za craftowanie, małe ale zawsze cieszy, trochę irytuje czas tworzenia przedmiotów, zwłaszcza w cooking, zdarzyło mi się że 82 sałatki z pomorańczy mój sorc robił 30 minut .............bo wchodziły Crity :) i przejście na inny poziom, kolejna sprawa to dostęp do wszystkich profesji bez ograniczeń , nie wiem czy to celowe ale mi się podoba :)- na pewno dużo czasu poświęciłbym na rozwój wszystkich profesji, ale zaliczyłem ZONka, gdy przy tworzeniu silver ingotów, musiałem wydać 10 000 golda na 25 wymaganych surowców do zakupu u Vendora  na level 10 crafingu u HAndcrafta , trochę głupio zwłaszcza że kaska na początku to lekki problem gdy chce się mieć wszystko :)

Podział magazynku - to jets to co mi odpowiada - na ten przypisany dla chara i wspólny magazynek dla konta , więc jeśli nawet będzie cap na profesje to surowce można będzie współdzielić,mam równiez nadzieje że będzie cap na realmy i nie będe mógł tworzyć Asmodian jeśli wybrałem Elyos.

To co mi się rzuciło na oczy przy okazji grania 10-20 level, to to że odnajduję w AION'ie elemnty z innych gier wplecione w system rozgrywki z przyzwoitym podejściem do kopiowania,
tzn, to co działało w innych grach znajdziesz w AIONie, są więc w party ready check, są dostępne oznaczenia nad głowy mobów ( jak stun , sleep , kolejność zabijania ), klawiszologia typowa , więc to co jest gdzi eindziej jestw AION'ie :) to mi się podoba i to bardzo, emotikony pod przyciskami, mjak w starej dobrej SW Galaxies chociażby.

Kolejna sprawa to BRAK SZKLANYCH ŚCIAN  :) , jak ja się ciesze , że nie muszę biegać na około textury ze względu na ubogi silnik :) jak w WHO. Jest Aura , jest deszczyk jest śnieg u Asmodian, to co mnie dobiło to brak możliwości pływania :/, wchodzisz w wodę po głowę i się topisz bleh , kiszka trochę.

Tak jak wspomniał Germion , im dalej w levele tym inaczej to wszystko wygląda,
po tym jak poczytałem opinie wychodzi na to , że bez dobrze zgranej paczki , nie da się zbytnio poszarżować, trzeba grać zespołowo , zapomnieć chyba trzeba będzie o solo grindzie :)  - baardzo dobrze.

Nie miałem okazji ugryźć PVP - pewnie mi się nie uda na następnym weekendzie bo mam urlopik , ale liczę że potestujecie i podzielicie się informacjami co i jak,
na ta chwilę Ranger wygląda OP, Sorc za mało życia na PVP - ale glass canon to glass canon :) - Assasinem trzeba iść w Crit bo inaczej kiszka - a Gladiator - nie wiem za mało grałem - ni to DMg dealer ni to tank - na pewno w klasach podoba mi się współdzieleni skili co jakiś level - ciekawe jak to tam dalej będzie.

NA koniec do tych którzy kojarzą AIONa z L2, nie macie co porównywac, kompletne nieporozumienie, to że producent ten sam ok, ale gry zupełnie inne,
Aion to takie połączenie kilku tytułów MMO ostatnich lat , tak jakby DEVsi wysłuchali chociaż kilku uwag graczy. To co może razić nie przywykłych do baśniowych azjatyckich grafik , pięknych małych laleczek, wypasionych Facetów o twarzach az reklam środkó do golenia utrzymanych w tej wspaniałej japońskiej kresce. Na pewno po 2 godzinkach szybko niezdecydowanie mija , pojawia się za to ten smaczek i niekończąca się ciekaowść nasuwająca pytanie co jest dalej.

Pozostało 2 miesiące - dobrze że tylko tyle.

Luna


P.S.
jeżeli dałobysię stworzyć info o klasach w subiektywnej ocenie każdego kto grał daną postacią, było by miło - wybór jest ciężki - a PVP - docelowo najważniejsze, nie chciałbym zaczynać wszystkiego od nowa - więc jak najwięcej opinii - dobrych złych umieszczonych na naszym forum po każdym beta weekendzie przybliży wybór i podział klas.






Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #43 on: July 06, 2009, 02:16:06 PM »

Hmm mam podobne odczucia jak Luna.
Dodatkowo
Chińska beta odstraszyła mnie niemiłosiernie, ale jak już eu ugryzłem to mi się spodobało, a lag fakt podobno coś testują.

Co mi brak, podziału inventory na quest itemy i inne, czesto sie może zdażyć że się wywali coś ważnego z plecaka, no i najwieksza wada to bajkowa grafika ;p

Grałem klerykiem te naście leveli, do 20 nie dobiłem.
Wady hmmm................. może za długi czas castowania Smite'a :P

Zlety kleryka
Chyba nigdy mi się tak łatwo nie grało lekarzem, owszem wolniej zabija, ale w aionie wraca tzw downtime pomiędzy biciem mobów czyli czas na regeneracje mana/hp, kleryk moby bije wolniej niż inne klasy ale downtime nie ma żadnego :P
Animacje skilli ładne, przeżywalność niesamowita, spokojnie 4-6 mobów równolevelowych na klatę, jedyny raz kiedy zginąłem to wtedy jak poszedłem popływać i nie wiedziałem że się jeszcze nie da.... :P



Otwarty dostęp do profesji jest złudny, wcale nie jest otwarty, ponieważ maksymalną specjalizację możesz zrobić tylko w jednej profesji.
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #44 on: July 06, 2009, 02:30:06 PM »




Co mi brak, podziału inventory na quest itemy i inne, czesto sie może zdażyć że się wywali coś ważnego z plecaka,

o tak mi też :)


Otwarty dostęp do profesji jest złudny, wcale nie jest otwarty, ponieważ maksymalną specjalizację możesz zrobić tylko w jednej profesji.

a wiedziałem że coś nie halo jest :) - no to ciężko będzie się zdecydować pomiędzy Alchemia a Cooking
Pages: 1 2 [3] 4 5
  Print