heh
nie udało mi się za bardzo pograć w ten weekend , bo mi się nagle plany zmieniły
ale coś tam liznąłem i dorzucę 3 grosze.
Co do Laga na Azphael
Ncsoft wypowiadął się , w trakcie bety że coś tam kombinują z serwerem i lag będzie trwał kilka godzin, w zasadzie to nie lag był a powtarzajace się w stałym odstępie czasu spike lagi
powodujące rychły zgodn u Sorcerek
doświadczyłem tego kilka razy, no cóż
poćwiczyłem crafting, no na pewno będę drążył temat po premierze , w końcu MMo z expem za craftowanie, małe ale zawsze cieszy, trochę irytuje czas tworzenia przedmiotów, zwłaszcza w cooking, zdarzyło mi się że 82 sałatki z pomorańczy mój sorc robił 30 minut .............bo wchodziły Crity
i przejście na inny poziom, kolejna sprawa to dostęp do wszystkich profesji bez ograniczeń , nie wiem czy to celowe ale mi się podoba
- na pewno dużo czasu poświęciłbym na rozwój wszystkich profesji, ale zaliczyłem ZONka, gdy przy tworzeniu silver ingotów, musiałem wydać 10 000 golda na 25 wymaganych surowców do zakupu u Vendora na level 10 crafingu u HAndcrafta , trochę głupio zwłaszcza że kaska na początku to lekki problem gdy chce się mieć wszystko
Podział magazynku - to jets to co mi odpowiada - na ten przypisany dla chara i wspólny magazynek dla konta , więc jeśli nawet będzie cap na profesje to surowce można będzie współdzielić,mam równiez nadzieje że będzie cap na realmy i nie będe mógł tworzyć Asmodian jeśli wybrałem Elyos.
To co mi się rzuciło na oczy przy okazji grania 10-20 level, to to że odnajduję w AION'ie elemnty z innych gier wplecione w system rozgrywki z przyzwoitym podejściem do kopiowania,
tzn, to co działało w innych grach znajdziesz w AIONie, są więc w party ready check, są dostępne oznaczenia nad głowy mobów ( jak stun , sleep , kolejność zabijania ), klawiszologia typowa , więc to co jest gdzi eindziej jestw AION'ie
to mi się podoba i to bardzo, emotikony pod przyciskami, mjak w starej dobrej SW Galaxies chociażby.
Kolejna sprawa to BRAK SZKLANYCH ŚCIAN
, jak ja się ciesze , że nie muszę biegać na około textury ze względu na ubogi silnik
jak w WHO. Jest Aura , jest deszczyk jest śnieg u Asmodian, to co mnie dobiło to brak możliwości pływania :/, wchodzisz w wodę po głowę i się topisz bleh , kiszka trochę.
Tak jak wspomniał Germion , im dalej w levele tym inaczej to wszystko wygląda,
po tym jak poczytałem opinie wychodzi na to , że bez dobrze zgranej paczki , nie da się zbytnio poszarżować, trzeba grać zespołowo , zapomnieć chyba trzeba będzie o solo grindzie
- baardzo dobrze.
Nie miałem okazji ugryźć PVP - pewnie mi się nie uda na następnym weekendzie bo mam urlopik , ale liczę że potestujecie i podzielicie się informacjami co i jak,
na ta chwilę Ranger wygląda OP, Sorc za mało życia na PVP - ale glass canon to glass canon
- Assasinem trzeba iść w Crit bo inaczej kiszka - a Gladiator - nie wiem za mało grałem - ni to DMg dealer ni to tank - na pewno w klasach podoba mi się współdzieleni skili co jakiś level - ciekawe jak to tam dalej będzie.
NA koniec do tych którzy kojarzą AIONa z L2, nie macie co porównywac, kompletne nieporozumienie, to że producent ten sam ok, ale gry zupełnie inne,
Aion to takie połączenie kilku tytułów MMO ostatnich lat , tak jakby DEVsi wysłuchali chociaż kilku uwag graczy. To co może razić nie przywykłych do baśniowych azjatyckich grafik , pięknych małych laleczek, wypasionych Facetów o twarzach az reklam środkó do golenia utrzymanych w tej wspaniałej japońskiej kresce. Na pewno po 2 godzinkach szybko niezdecydowanie mija , pojawia się za to ten smaczek i niekończąca się ciekaowść nasuwająca pytanie co jest dalej.
Pozostało 2 miesiące - dobrze że tylko tyle.
Luna
P.S.
jeżeli dałobysię stworzyć info o klasach w subiektywnej ocenie każdego kto grał daną postacią, było by miło - wybór jest ciężki - a PVP - docelowo najważniejsze, nie chciałbym zaczynać wszystkiego od nowa - więc jak najwięcej opinii - dobrych złych umieszczonych na naszym forum po każdym beta weekendzie przybliży wybór i podział klas.