Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Jak zabrac sie za talizmowanie ?  (Read 11475 times)
Asmodeus
Gość
« on: September 15, 2008, 11:44:21 AM »

na matsow mam juz troche  ,ale nie moge znalesc ani kupic   fragmentu(od ktorego zalezne jest co sie wykona)  ktos wie gdzie tego szukac ?
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #1 on: September 15, 2008, 11:59:14 AM »

Mam dokładnie ten sam problem. Słyszałem, że podobno trzeba zrobic magial salvage za pomocą jakiegoś śmiecia od merchanta, ale na czym to użyc to nie mam pojęcia.
Radu
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 174


« Reply #2 on: September 15, 2008, 12:13:56 PM »

Co potrzebne jest do zrobienia talizmanu?? To co mozesz kupic u vendora i 1 fragment??
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #3 on: September 15, 2008, 12:19:48 PM »

fragmenty znajdujesz w zwłokach mobów używając scavenging
więc tak jak pisałem wcześniej , 1 postać robi talisman makin i salvaging druga postać talisman makin i scavenging i wtedy wymiana pomiędzy dwoma graczami
Luna
Radu
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 174


« Reply #4 on: September 15, 2008, 12:23:22 PM »

ok dzieki  ;D
To musze sobie zmienić na scavenging.
Marvoz (Haldoyan)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 260


« Reply #5 on: September 17, 2008, 04:42:24 PM »

Poniżej wśród podcastów, między innymi opis systemu craft jaki jest na dziś
salvaging jest dla głównego składnika, scavenging przede wszystkim pozostały badziew do kubka

http://warherald.warhammeronline.com/podcast/index.php
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #6 on: September 19, 2008, 11:30:20 AM »

A tu krótki ale jakże prosty opis sporządzony przez osobnika o nicku Kilgur na jednym z forów:

Quote
Opisze tu jak dziala Talisman Making w open becie:
Mamy 5 elementow z ktorych robi sie talizman:
1. Container - kupujemy u vendora, jest jak narazie jest jeden :)
2. Fragment - zeby uzyskac potrzeba nam skill Salvaging (dziala podobnie do Disenchanting z WoW)
3. Magic Essence -potrzebny skill Salvaging
4. Curio - potrzebny skill Scavening
5. Gold Essence - jak narazie widzialem jeden do kupienia u vendora

Wszystko oprocz nr 2 mozna kupic, co prawda lvl 1, u vendora. Fragment to jest to co bedzie talizman zawieral czyli bonus :). Mozna miec chyba tylko 2 skille np. jeden craft i jeden gathering, wiec jak widac do Talisman Making potrzeba dokupowac matsy, lepsze matsy lepszy talizman:) Jak narazie nie widze za duzych problemow, ale biorac pod uwage ze talizmany jak narazie maja ograniczony czas dzialania po ktorym znikaja :) mozna przypuszczac ze najlepsza kase zrobi sie biorac 2 gathering skille :D. Jedno wiadomo bedzie ruch na aukcji straszny :)
Rudobrody
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Reply #7 on: September 19, 2008, 12:06:49 PM »

moje trzy grosze:

1) oczywiście nie można wziąć dwóch gathering skilli (ale o tym już każdy wie jak spróbuje) :)

2) Gold Essence - tworzy się za pomocą skilla APTEKARSTWO :) (roślinka Goldweed + kilka innych składników)

3) Biorac pod uwagę, że talizmany są czasowe, to chyba jednak wolę stworzyć sobie miskturę np. +10 do Siły przez 1h. A myślę, że na wyższych poziomach będzie można tworzyć mocniejsze. (oczywiście talizmany też mogą być mocarne na wyższych poziomach, ale to zależy od bonusu jaki wyciągasz z "magicznej" broni).

4) Fragmenty uzyskuje się właśnie poprzez zniszczenie "magicznej" broni

pytanko: gdzie można się nauczyć skilla Talisman making? oczyście chodzi mi o lokację :)
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #8 on: September 19, 2008, 12:11:32 PM »

Ja bez problemu znalazłem trenera u krasnoludów. W drugiej albo trzeciej lokacji od startu. Ale za to nie mogę znaleźć kogoś od salvagingu :/
Rudobrody
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Reply #9 on: September 19, 2008, 12:31:35 PM »

No tak, trzeba szukac Hedge Wizarda  ::)
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #10 on: September 19, 2008, 06:46:48 PM »

Magical Salvaging działa jednak bardzo słabo, bardzo często traci się przedmioty nie dostając nic w zamian. jednym ze sposobów na szybkie zdowbywanie materiałów do rozwałki, jest kupowanie sprzętu za renown, zbieranie skarbów z PQ lub aukcja. W ogólnym rozrachunku nie opłaca się, strasznie kasożerne, a talizmany są mało warte, szczególnie, że większośc z nich działa przez jakiś czas.
Jak GOA dorobi i poprawi crafting (najlepiej cały), to wtedy dopiero będzie warto się pobawic.
Argaroth
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 21



« Reply #11 on: September 19, 2008, 07:30:51 PM »

Sa talizmany o stalym dzialaniu chociazby za questy jak +3 do sily. Mysle ze na maxsymalnym etapie tego skilla bedzie mozna takie robic...Choc 8h niejest zle tak naprawde. Zawsze to bonus. ;]
Zielarz
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 188



« Reply #12 on: October 09, 2008, 02:50:31 PM »

ja ostatnio dostałem taki ładny talizman z questa +7 Willpower, oczywiście na stałe :D
Marvoz (Haldoyan)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 260


« Reply #13 on: October 09, 2008, 04:32:33 PM »

To czas liczony w czasie gry, więc na trochę wystarczy - niebieskie talizmany ze skilla 50 działają już 5 dni, więc na max poziomie będzie myślę ok.

Inna sprawa że zupełnie się z Tobą Galder zgadzam - kosztowne, wkurzające i zupełnie nie zwracające się, bo te bonusy jak od czapy a nakombinować się trzeba strasznie (golden core - najbardziej deficytowy element craftingu?). Robię tylko z nadzieją na poprawę całego systemu w przyszłości. Mam wrażenie że talisman making jest zrobiony na szybko, na siłę i w oderwaniu od rzeczywistości.

Jak sobie przypomnę podcasta o craftingu który miał być innowacyjny, zabawny i w ogóle, to śmiać mi się chce. To pierwsze może i tak, ale zabawy w grindzie nie widzę żadnej.
Wacol
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 173


For The Destruction !


« Reply #14 on: October 09, 2008, 11:45:33 PM »

To czas liczony w czasie gry, więc na trochę wystarczy - niebieskie talizmany ze skilla 50 działają już 5 dni, więc na max poziomie będzie myślę ok.

Inna sprawa że zupełnie się z Tobą Galder zgadzam - kosztowne, wkurzające i zupełnie nie zwracające się, bo te bonusy jak od czapy a nakombinować się trzeba strasznie (golden core - najbardziej deficytowy element craftingu?). Robię tylko z nadzieją na poprawę całego systemu w przyszłości. Mam wrażenie że talisman making jest zrobiony na szybko, na siłę i w oderwaniu od rzeczywistości.

Jak sobie przypomnę podcasta o craftingu który miał być innowacyjny, zabawny i w ogóle, to śmiać mi się chce. To pierwsze może i tak, ale zabawy w grindzie nie widzę żadnej.

Nie wiem czy do konca rozumiesz dlaczego developerzy zrobili talisman making w takiej formie jakiej masz w grze. Talizmany beda drogie i takie mialy byc od poczatku, bo drogie jest ich zrobienie ,w koncu zeby zrobic dobry talizman trzeba odkupic niektore skladniki od innych graczy. Pozatym sety - sprawdz staty kazdego z nich, daja smieszne ilosci ale do wszystkiego - przyklad capital set'y, ale maja za to 3 sloty na talizmany. Daje to duza plastycznosc temu itemowi bo 1. podnosi podstawowe statystyki i mozna je modyfikowac poprzez talizmany. Powiem ze swojego punktu widzenia jako dok ze jesli wezme ten set:
http://www.wardb.com/itemset.aspx?id=739
i wypcham je talizmanami ze skilla 120 (12 na 2dni) ktore sa zielone i latwo je zdobyc to moge otrzymac z tego np dodatkowe 120 sily i 72 wounds (wiadomo ze do tego dochodza jeszcze staty z broni i jewelery wiec wcale nie jest to taki slaby bonus). Dlatego nie ma roznych setow z tego samego lvlu ktore maja byc dla dps czy healing buildu bo gracz talizmanami dostosowuje swoje itemki.
I tutaj dobrym pomyslem ze strony devsow bylo danie limitu czasu na talizmany - nie zatrzyma to tak naprawde podazy bo co pare dni bedzie trzeba kupic nowy 'zestaw talizmanow' a z racji tego bedzie ten system dawal zarabiac i talizman makerowi i apothekary tak samo jak i salvagerom i scavengerom, a taki marketing jest teraz najbardziej potrzebny bo mamy do wybory tylko 2 crafting profesje czyli wielu ludzi bedzie chcialo sprzedac swoje wyroby i bedzie duza konkurencja - dopoki nie wyjda nowe profesje gdzie ludzie beda mogli sie nimi zainteresowac.
Golden core wcale nie jest deficytowe, trzeba po prostu znalesc dobrego kontrahenta ktory zajmuje sie apothecary (dzieki Bozser za te wszystkie golden core :D).

Wiec, wedlug powyzszego, nie zgadzam sie z twoja teoria na to ze talizman making nie jest oplacalny i wymaga przebudowy calego systemu bo wszystko jest z nim wporzadku ^^.

Pozdrawiam,
Wacol
Pages: [1] 2
  Print