Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Yorgil - Order  (Read 3117 times)
Yorgil
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« on: October 05, 2010, 02:59:24 PM »

1. Przemas w grze Yorgil Thorn

2. Yorgil jest slayerem lvl32, renown25 - samotnik, lubi solowki - szukanie smierci przychodzi mu w zwiazku z tym z latwoscia ;)

3. Dawniej gralem w Anarchy Online - 3 lata (rok free i 2 lata z subskrypcja na Shadowlands i Alien Invasion) - bylem tam czlonkiem (bardzo pasywnym niestety) gildii SpecOperation - jednej z najstarszych na RubiKa. Niestety czasu nie zatrzymamy i gralo tam coraz mniej ludzi a moja postac nie byla jakims potwornym uber playerem i solowki przestaly miec sens. Od 2 lat gram w WAR - glownie solo, z krotkimi przerwami.

4. Regulamin przeczytalem i akceptuje

5. Mam 38 lat, zonaty, corka 13lat. Jestem informatykiem - pracuje jako szef produkcji elektronicznej w procesach prepress. Hobby - fotografia, szczegolnie tematy industrialne i techniczne, kolejnictwo, zwlaszcza koleje USA, z racji zawodu oczywiscie szeroko pojeta informatyka. Lubie czytac sf ale tez opracowania monograficzne zwiazane z hobby. Dawniej grywalem w rozne systemy RPG - jeszce w oryginalne nie tlumaczone, stare wersje Warhammera, Call of Chuthulu, Star Wars, Mutant Chronicles i oczywiscie w starego dobrego Travellera. To chyba tyle.