Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Aktualizacja 1.1.2 (pl)  (Read 2260 times)
Adramelech
Gość
« on: February 07, 2012, 01:54:26 PM »

Klasy i Walka

Ogólne

    Poprawiony czas odpowiedzi umiejętności w sytuacjach zmniejszonej ilości klatek.
    Wprowadzone dalsze usprawnienia do odpowiedzi umiejętności i możliwości przewidzenia umiejętności po stronie klienta.
    Pasek aktywacji pojawia się teraz we właściwym momencie (gdy rozpoczyna się aktywacja umiejętności i znika gdy kończy się aktywacja
    Zmiana, która powoduje, że jeżeli Sprint był aktywny, gdy postać umierała, będzie również aktywny gdy zostanie ożywiona
    Umiejętności na cooldownie są teraz łatwiej rozróżnialne od użytych.

Jedi Sentinel

    Pacify: Nie można jej już używać na bossach w Operacjach
    Drzewo Watchman
    Plasma Blades: Zwiększają teraz efekt podpalenia o 5% na punkt
    Searing Saber: Poprawnie dodaje bonus dla trafień krytycznych przy podpaleniu
    Zmiany w Searing Saber i Plasma Blades mają na celu zwiększenie DPSu Sentinela

Sith Marauder

    Obfuscate: Nie można jej już używać na bossach w Operacjach
    Drzewo Annihilation
    Hemorrhage: Zwiększają teraz efekt krwawienia o 5% na punkt
    Bleedout: Poprawnie dodaje bonus dla trafień krytycznych przy krwawieniu
    Zmiany w Hemorrhage i Bleedout mają na celu zwiększenie DPSu Maraudera

Jedi Consular

Ogólne

    Unity: Poprawnie redukuje teraz obrażenia.

Jedi Shadow

    Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
    Force Breach z Force Technique zadaje też obrażenia przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowicie obrażenia zadawane przez umiejętność się nie zmieniły.

Drzewo Kinetic Combat

    Technique Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Force Breach z Force Technique . teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
    Particle Acceleration: Aktywuje się też teraz z Spinning Strike. Aktywuje się też teraz przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szanse na aktywacje do 30%, ale poprawnie zwiększa teraz obrażenia z Project przy aktywnym Force Potency.
    Harnessed Shadows: Ładunki Harnessed Shadows trwają teraz 30 sekund. Wykorzystanie Slow Time dodaje teraz ładunek Harnessed Shadows.

Drzewo Infiltration

    Circling Shadows: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Shadow Technique. Shadow Technique musi być aktywna zeby pojawial się buff Circling Shadows. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Spinning Strike

Drzewo Balance

    Force Focus: Zmniejsza teraz cooldown Force Breach jeżeli Force Technique jest aktywna.
    Force Strike: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Force Breacha z Force Technique. Efekt aktywuje się teraz łatwiej ale nie tak często.
    Force in Balance: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Force Potency
    Psychic Absorption: Podwaja teraz ilość leczenia z Force in Balance i Focused Insight.

Sith Assassin

    Wszystkie Saber Charges kosztują teraz 100 Force. Wszystkie techniki kosztują teraz 100 Force.
    Lightning Charge Discharge zadaje też obrażenia przy zaaplikowaniu umiejętności, całkowicie obrażenia zadawane przez umiejętność się nie zmieniły.

Drzewo Darkness

    Charge Mastery: Nie zwiększa już czasu trwania Lightning Charge Discharge. teraz zwiększa obrażenia zadawane przy włączonej tej technice.
    Energize: Aktywuje się też teraz z Assassinate. Aktywuje się też teraz przy zadaniu obrażeń, a nie użyciu umiejętności. Zredukowano szanse na aktywacje do 30%.
    Harnessed Darkness: Ładunki Harnessed Darkness trwają teraz 30 sekund. Wykorzystanie Wither dodaje teraz ładunek Harnessed Darkness.

Drzewo Deception

    Induction: Wymaga teraz wykupienia umiejętności Surging Charge. Surging Charge musi być aktywna zeby pojawial się buff Induction. Aktywuje go dodatkowo umiejętność Assassinate.

Drzewo Madness

    Crackling Charge: Zmniejsza teraz cooldown Discharge jeżeli Lightning Charge jest aktywna.
    Raze: Aktywuje się teraz z ataków wręcz na cele pod działaniem Lightning Charge Discharge. Efekt aktywuje się teraz łatwiej, ale nie tak często.
    Death Field: Leczy rzucającego za 1% maksymalnego życia za każdy uderzony cel. To leczenie nie ma już szansy na krytyk, ale nie pożera też ładunków z Recklessness.
    Devour: Podwaja teraz ilość leczenia z Death Field i Parasitism.

Gunslinger

Drzewo Sharpshooter

    Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.

Sniper

Drzewo Marksmanship

    Diversion: Nie można już używać tej umiejętności na bossach w Operacjach.

Powertech

Drzewo Advanced Prototype

    Hydraulic Overrides: Wizualne i dźwiekowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania

Trooper

    Trooperzy mogą teraz wejść na swój statek gdy opuścili i wrócili na Korelię w ciągu 30 minut

Vanguard

Drzewo Tactics

    Hold the Line: Wizualne i dźwiękowe efekty umiejętności są łatwiejsze do rozpoznania.

Towarzysze

Ogólne

    Towarzysze nie pokazują się już bez ubrań.

Doc

    Crazy Talk (misja): Męskie postanie mogą już zakończyć te misje bez problemów.
Umiejętności Załogi

    Umiejętności crafterskie nie informują już że nie ma niezdefiniowanych misji dla Umiejętności Załogi.

Biochem

    Stymy i adrenale Energized i Exotech nie wymagaja już Biochemu do użycia.
    Stymy i adrenale Energized i Exotech nie przypisują się już natychmiast, można je sprzedawać i wymieniać innym graczom.
    Stimy Rakata zostały osłabione tak że dodają buffy porównywalne ze stimami Energized
    Schemat The Exotech Med Unit które można znaleźć w Eternity Vault mogą być teraz nauczone poprawnie.

Umiejętności zbierackie

    Zmniejszono ilość surowców pozyskiwanych z droidów i potworów.

Flashpointy i Operacje
Ogólne

    Gracze otrzymują teraz odpowiednio przydzielone nagrody gdy włączony jest Master Looter i nie mają statusu Master Lootera.

Flashpointy

The False Emperor

    Statek Jindo Krey nie wchodzi już w stan w którym nie można mu zadawać obrażeń.

Kaon Under Siege

    Zainfekowani Mercenaries nie mogą już permanentnie ogłuszać graczy.

Operacje

Eternity Vault

    Soa nie używa już Mind Trap na głównym tanku.

Karagga’s Palace

    Skrzynia będąca nagrodą za pokonanie Karaggi w trybie Nightmare nie pojawia się już w ścianie.
    Perforating Rend Foreman Crushera aplikuje się teraz prawidłowo dla celi znajdujących się w zasięgu ataku.
    Jarg & Sorno: Carbonizer Probe nie znika już gdy wszyscy gracze zaatakowani zginęli zdołali ją zniszczyć.
    Karagga nie pojawia się już na ścianach powyżej

Przedmioty

Ogólne

    Bronie typu Rakata maja teraz poprawny rating 140 i są wyposażone w modyfikacje typu 25.
    Zwiększono ilość odznak w torbach typu Champion i Battlemaster i zmniejszono szanse na pojawienie się tokena w torbie typu Champion. Ma to na celu umożliwienie graczom wyposażenie się w sprzęt PVP w bardziej przewidywalny z okazjonalną szansą na bonus.

Sprzedawcy

    Nie ma już możliwości kupna przedmiotu gdy trzymamy wciśnięte Shift, Alt lub Ctrl.

Legacy

    Doświadczenie Legacy potrzebne do awansowania na poziomy powyżej 20 zostało zwiększone.

Misje i NPC
Ogólne

    Ilość odznak będących nagrodami za dzienne misje na Flashpointy w trybie Hard

Misje

Imperium

    General Faraire: Khourlet’s Elite Guards nie chowają się już za drzwiami uniemożliwiając kontynuowanie misji.
    Last Stand: Gracze mogą ukończyć tę misję tak długo jak Voss Scholars są w celi.
    The Big Show: Używanie Force Cloak, śmierć, lub wyjście z fazy podczas kroku “Defeat the Screaming Blade Cultists” nie powoduje już zniknięcia odpowiedniego NPCa.

Republic

    Leave Nothing Behind: The Frozen Biomass Container może zostać teraz zlootowany, nawet jeżeli został zamknięty.
    Most Wanted: Nie można już losować przedmiotu misyjnego.
    Need to Impress: Gracze mogą teraz rozmawiać z ambasadorem Jannikiem nawet jeżeli ukończyli misje Gormak Country
    The Lightspring: Wytrzymalość Vaverone Zare i Nariel Pridence została obniżona. Zlikwidowano możliwość zakończenia misji niepowodzeniem.
    The Shadow Fist: Można prawidłowo kontynuować misje po zresetowaniu ustawień. Nie można już zamknąć się w pokoju z generatorem stealtha

Błędy Ogólne

    Misje Bonus Series na Tatooine można już odrzucać.

PvP

Ilum

    Nie można już permanentnie wyłączać Particle Cannons.
    Gracze otrzymują teraz informację po zabiciu celu jeżeli nie jest wart punktów Chwały (Valor)

Walka Kosmiczna

Ogólne

    Zmniejszono szybkostrzelność wrogich dział jonowych, aby poprawić balans w wysokopoziomych misjach kosmicznych

UI

Ogólne

Nie znika już klawisz odwrotnej inżynierii
Błędy Ogólne

    Nie pojawiają sie już ekrany logowania gdy mając ustawioną niską rozdzielczość ustawimy niska rozdzielczość tekstur w opcjach
    Naprawiono animacje twarzy zacinającą się w niektórych miejscach.
    Poprawiono wyświetlanie odpowiednich ekranów w trakcie krótkich teleportacji.
    Usunięto problem z dźwiękiem i czarnym ekranem występujący czasem po ponownym wejściu do gry po nagłym wyrzuceniu.
Cypisek
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


SWTOR Bounty Hunter Migotka


« Reply #1 on: February 08, 2012, 07:09:52 AM »

Wszystko fajnie , ale jest kilka błędów.
Quote
Soa nie używa już Mind Trap na głównym tanku.
Nie ma czegoś takiego napisanego w oficjalnym patchnote.
Quote
    Soa no longer resets if he uses Mind Trap on the main tank.
    Soa now frees all players in mind traps before transitioning to his platform phase. Players will no longer be stuck in mind traps during the platforming sequence as a result.
    Players released from Soa's mind trap after he is defeated are now teleported to the appropriate location, allowing them to claim their loot.

Sam to tłumaczyłeś czy może skopiowłeś z jakiegoś forum?
Tu link do wersji ang. http://www.swtor.com/patchnotes

Gilgas (Ruttar)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 194


« Reply #2 on: February 08, 2012, 09:45:59 AM »

Przecie to google translator jest w czystej postaci.
SzacH
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 112



« Reply #3 on: February 10, 2012, 03:27:06 PM »

Moim zdaniem nie ważne jest jak to przetłumaczone 0 pomijając walory językowe - ważne że komuś sie chciało ;)

poniżej mały spojler dotyczący kolejnych dużych patchy do SWTOR:

Torhead has leaked information about patches 1.2,1.3,1.4,and 1.5.  You can view the full information here I’ll just put some of the best part here.

Patch 1.2 –Prepare to return to Corellia to battle each other for control over the Black Hole,scout the Lost Island,and head to the planet of Denova to battle it out against both the Republic and Empire.
New Dailies on Corellia (It sound like the Empire is losing is control of this planet while the Republic is gaining it back)
New Flashpoint —The Lost Island
New Operation —Explosive Conflict on the planet Denova

Patch 1.3 –  Discover the Legacy of the HK series of Assassin Droids,discover the horrors hiding deep within Belsavis,obtain Czerka Technology and aid Gree Droids as the mighty black bisector.
New companion Hk-51
New Dailies on Belsavis
New Flashpoint —Titans of Industry —This centers around Czerka Technology
New Operation —Terror From Beyond —You help the Gree Driods defeat the dread masters

Patch 1.4 –  Battle with the Hutts on their homeworld of Varl and take the fight directly to them.
New planet —Varl (original Homeworld of the Hutts)
New Dailies —Sound like the dailies are on the new world.
New Operation —Scum and Villainy –related to the hutts

Patch 1.5 –  Trek to the ancient secret capital of Rakata Prime,do battle with a rogue Imperial Warlord and face off against The Dread Masters.
New Planet Rakata prime (Home world for the Infinite Empire).
New Flashpoint  –The Imperial Warlord
New Operation:The Dread Masters
For Path 1.3-1.5 i see a continuing story. involving the Dread Master that were free’d on Belsavis.

http://www.torhead.com/guide/leaksainst them in 1.5

Pages: [1]
  Print