Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Zmiany w PvP w styczniu  (Read 5654 times)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« on: January 05, 2012, 04:02:07 AM »

http://www.swtor.com/blog/new-year%E2%80%99s-pvp-update

W skrócie:
-Warzone'y tylko dla lvl 50 - chcieli to wprowadzić od dawna, jest już wystarczająco dużo graczy na tym lvl żeby nie było długiego czekania na WZ,
-Ilum - więcej punktów w których gracze się respawnują, zakaz wstępu dla kompanów, zmiany nagród. Poza tym misje Daily i Weekly będą wymagały zabijania graczy przeciwnej frakcji,
- kilka optymalizacji Combat Gameplay - brak dalszych szczegółów na ten temat.

To tyle, więcej w linku na początku posta:)
Kashiliah
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #1 on: January 05, 2012, 10:41:10 AM »

Warzony tylko dla 50 - ech skończy się zabijanie graczy w 3 sekundy xD Niestety to będzie koniec warzonów dla republiki :P
Jeśli chodzi o Ilum to fajne rozwiązanie.
Wprowadzenie ranked warzonów i statystyk pvp niektórych pewnie ucieszy:)
czyhanastrychu
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 68



« Reply #2 on: January 05, 2012, 10:53:03 AM »

Niestety to będzie koniec warzonów dla republiki :P
Dlaczego? Ostatnio republika daje radę. Bo ludzie już wiedzą o co chodzi i powoli się wszystko zrównało. Z początku ci dobrzy byli nastawieni na questy a ci źli na PvP. A i tak wszystko zależy od tego czy do warzona wejdzie grupa czy randomy. Wczoraj na cztery rozegrane przeze mnie warzone'y, trzy wygrane przez republikę.
Karslak
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 119


« Reply #3 on: January 06, 2012, 10:51:12 AM »

-Oddzielne warzone'y dla lvl 50

Fixed ;-)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #4 on: January 06, 2012, 11:03:32 AM »

No tak, trochę to niejasno napisałem:)
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #5 on: January 11, 2012, 09:21:43 AM »

Warzony tylko dla 50 - ech skończy się zabijanie graczy w 3 sekundy xD Niestety to będzie koniec warzonów dla republiki :P
Jeśli chodzi o Ilum to fajne rozwiązanie.
Wprowadzenie ranked warzonów i statystyk pvp niektórych pewnie ucieszy:)

No to dla niektórych klas nie będą to 3 ale 6 sekund ...
Srsly nawet bez full championa w 2 rotacjach (co prawda sytuacyjnych bo do zrobienia co 2 minuty) ściągam tankowi w full pvp armor HP do 15-20% - wygląda na to, że parametry defence nie działają zbyt dobrze....
Ozzi
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 43



« Reply #6 on: January 18, 2012, 01:54:58 PM »

Tak to wyglądało wczoraj w punkcie "Central Assault" na Ilum, po resecie tygodniowych questów:

http://www.freeimagehosting.net/h94vu

Ja sam miałem tam 14 fpsów, jak sami widzicie w logu ludzie też sie zachwycali tym co sie tam dzieje z frameratem; jak oni to sobie wyobrażają teraz, że te 30, 40-sto osobowe grupy będą sie teraz prać między sobią w jednej instancji? ^^

Decyzja może i słuszna jeśli chodzi o rozgrywkę ale nie wyobrażam sobie tego w praktyce. :)
thoern
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 589


« Reply #7 on: January 18, 2012, 04:38:01 PM »

Warzony tylko dla 50 - ech skończy się zabijanie graczy w 3 sekundy xD Niestety to będzie koniec warzonów dla republiki :P
Jeśli chodzi o Ilum to fajne rozwiązanie.
Wprowadzenie ranked warzonów i statystyk pvp niektórych pewnie ucieszy:)

No to dla niektórych klas nie będą to 3 ale 6 sekund ...
Srsly nawet bez full championa w 2 rotacjach (co prawda sytuacyjnych bo do zrobienia co 2 minuty) ściągam tankowi w full pvp armor HP do 15-20% - wygląda na to, że parametry defence nie działają zbyt dobrze....

defensywne staty u tankow nie dzialaja prawie wogole  :P. Shield ktory mial ich chronic dziala tylko przeciw atakom typu Ranged, a Tech i Force go omijaja. Czyli tank jest tankiem w pvp tylko z nazwy.
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #8 on: January 20, 2012, 09:33:19 AM »

A tak wyglada epicki final zmian w Illum, po prostu masakra:

http://www.youtube.com/watch?v=GgTaWNP2HJ0&feature=youtu.be
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #9 on: January 20, 2012, 11:30:42 AM »

To już wina samych graczy. Co maja na to poradzić twórcy, wyłączyć pvp?:)
Ezena
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 8


« Reply #10 on: January 20, 2012, 01:32:01 PM »

To już wina samych graczy. Co maja na to poradzić twórcy, wyłączyć pvp?:)

W WARku miałeś więcej Open PvP i nie było takich sytuacji (pomijam solo farmienie, które było szybko banowane). Więc wina na pewno nie leży w 100% po stronie graczy.
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #11 on: January 20, 2012, 02:59:27 PM »

WAR był gra robioną z myślą o pvp i trochę inni gracze tam trafiali. Nawet duele odbywały się potajemnie bo jak info o nich było publiczne to od razu przerywała je horda spragnionych renownu graczy.

Tutaj widzimy ludzi dla których pvp to tylko inny rodzaj farmy sprzętu i którzy ułatwiają to sobie na wszelkie sposoby. 

Poza tym nawet w WAR ludzie wychodzili z siebie by zdobyć renown bez pvp, choćby lockowanie przez Order/Destruction pustych zon w różnych pairingach a później zamiana. Tylko że takie działanie nie było aż tak perfidne jak to z powyższego filmiku.
Ezena
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 8


« Reply #12 on: January 20, 2012, 11:50:22 PM »

Zgodzę się z Tobą, ale pragnę zauważyć jeszcze jedną rzecz.

WAR jaki był, taki był, ale w Open PvP był cel: dojść do stolicy, zebrać tłusty loot, obsikać statuy przeciwnika  i wyjść zataczając się. Wydaje mi się, że przez to nie było żadnych ustawek farmerów. Przepychali zony, ok. Ale można było pojechać do ichniej zony i ich pozabijać, przeszkodzić w przejmowaniu. Innymi słowy popsuć życie farmerom.

A teraz, wytłumacz mi, jak wygląda Open PvP w TORze. Jest jakiś cel? Jakaś nagroda za osiągnięcie tego celu? Osobiście słyszałem do tej pory, że torby ze sprzętem są nagrodą za questy daily i weekly.
thoern
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 589


« Reply #13 on: January 21, 2012, 09:09:37 AM »

no niestety sie zgadza. Skopiowali z War-a strefe mass pvp z objectivami do przejecia ale wyglada to na niedokonczony pomysl i cholera wie co z tym dalej zrobic.
W sumie to caly endgame na chwile obecna jest bardzo ubogi i nieskonczony. Masspvp jest skopane, rajdy sa raptem 2 a scenariuszy pvp mamy az 3  :P.
Sam pomysl na gre, levelowanie i questy sa zrobione genialnie ale po dojsciu do 50lv zaczyna sie problem.
Formosus
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 6


« Reply #14 on: January 24, 2012, 08:47:29 AM »

no niestety sie zgadza. Skopiowali z War-a strefe mass pvp z objectivami do przejecia ale wyglada to na niedokonczony pomysl i cholera wie co z tym dalej zrobic.
W sumie to caly endgame na chwile obecna jest bardzo ubogi i nieskonczony. Masspvp jest skopane, rajdy sa raptem 2 a scenariuszy pvp mamy az 3  :P.
Sam pomysl na gre, levelowanie i questy sa zrobione genialnie ale po dojsciu do 50lv zaczyna sie problem.
Wystarczy zrobić nową klasę i czekać na zmiany. Ja jak skończę mojego troopera to zrobię operacje , pare flashpointów i jadę nową klasą 8)
Pages: [1] 2
  Print