Nie chodzi o szukanie jakichkolwiek dziur...
Wiem, co dają opisane przez mnie efekty - właśnie Stun.
Mechanika gry rozróżnia Stun i Daze jako dwie osobne rzeczy, różnica jest też w aplikacji chwilowego antistuna w przypadku Stuna, a w przypadku Daze już nie. Ma to przecież również znaczenie w przypadku odpalania Conjunction.
Poza tym jak ktoś krzyczy "stunuję moba" (a ma na myśli Daze) to ludzie go przestają bić, bo nie chcą go budzić, ale czasami jest sytuacja, że pójdzie resist i rzucamy Stun (właściwy, ten krótki) i można mobka dokończyć, kiedy nie robi nikomu krzywdy oszczędzając nowy Blinding Flash na kolejnego moba.
Jeśli robimy poradnik dla kogoś, kto jest nowy albo łatwo się gubi w gąszczu informacji, to uważam, że należy zwracać uwagę na takie szczegóły i podawać informacje jak najbardziej dokładne.
Zresztą róbta co chceta... opis jest mylący, dlatego zwracam na to uwagę.
Edit: Obiecałem Nepherowi, to tylko sobie editnę - zgadza się, opis w poradniku jest na tyle ogólny, że jest ok. Odnosiłem się do Twoich wyjaśnień po mojej wcześniejszej uwadze.
To, że sam krzyczę inaczej niż powinienem to tylko i wyłącznie Twoja wina jako jedynego LMa, z którym miałem styczność na początku mojej kariery
.
Tak jak pisałem wcześniej, byłem zagubiony hasłami, które są nieadekwatne do mechaniki gry, później się przyzwyczaiłem i na koniec sam zacząłem to stosować - i to wcale nie powinno przychodzić ze stażem, bo jest niedokładne, nieprofesjonalne i kolejne pokolenia uczy złego nawyku.