Gothri, scenariusze, a co za tym idzie ich różnorodność na wzór Warka uratowały, by nie jedno mmo. Scenariusze już same w sobie zapewniają swoisty endgame. Nie mam zamiaru prorokować ani też nic błogosławić, ale z powodu braku endgame_u po 3/2-ch miesiącach ESO straci 80% populacji. Dlaczego?
Część graczy szukających nowego mmo uzna, że mmo w, które grali wcześniej jest lepsze i, skoro zaspokoili ciekawość wracają na stare śmieci.
Cześć pójdzie na WildStar_a
Cześć rasowych graczy pvp mmo uzna, że sam system walk w cyrodill, zdobywanie i tracenie keep_ów na dłuższą metę jest monotonne i przypomina walkę o pietruszkę.
Sama mapa cyrodiil jest niezróżnicowana i mdła, porównując ją do krain i przestrzeni jakie dawał ludziom np: War, widzi się oczojebną przepaść.
Brak wyodrębnienia z szarej masy ludzi, mam na myśli, chociażby nicki i tagi legionowe, to na pewno też dorzuca swoje 3-y grosze. Gracze pvp lubią być rozpoznawalni, szczególnie, gdy kolejną ofiarę wysyłają do respawn_u
w tej chwili nie wiem jakbyś się starał nie da się odciąć od tej szarej masy
Co było już wcześniej wspomniane, gracze mmo kontra gracze serii
Zenimax musiałby się okazać naprawdę dobrą (przepraszam za porównanie) dziwką, by zadowolić jednych i drugich, sądzę, że wybiorą jedną stronę i będzie, to strona graczy serii
chociażby dlatego , że mechanika ESO bardziej skłania się pod grę na konsolach=gracze serii.
Przemawia za tym jedna istotna rzecz, gracze mmo już kupili grę, nikt teraz nie zaryzykuje popsucia rozgrywki (poprzez różnej maści zmiany, których, by oczekiwali gracze mmo) graczom, którzy czekają z kupnem gry, by zagrać na konsoli.
Jak dotąd doskonale wychodzi, im wyciąganie kasy od graczy i chyba mało, kto zaprzeczy, że tak nie jest.. jakiekolwiek próby wprowadzenia IS_a, płatnych patch_y lub czegoś podobnego, wywoła lawinę kolejnych odejść.
Dorzucę jeszcze zbliżający się okres urlopowy/wakacyjny..
Itd itp..
Można, by wymieniać wiele powodów przez, które ESO może stracić graczy, ale po co?
Z pośród tytułów, na które czekałem/czekam, ESO stawiałem na ostatnim miejscu, po pierwszej becie naprawdę miło się zaskoczyłem, mam nadzieję, że to się nie zmieni w szczególności przez politykę deweloper_a.
Masa skilli, trzeba wiedzieć w jakiej kolejności ich użyć... Nie, to nie dla mnie :/
Xander, a co myśleć się nie chce? czy idziemy na łatwiznę? Takie podejście kojarzy mi się z ludźmi, którzy mając do wyboru całą gamę skill_i ograniczają się do 2/3-ch i spamują w kółko..