Twierdza - Gildia Multi MMO

Lord of The Rings Online (Snowbourn/LAURELIN) => LOTRO baza => Topic started by: Amarande on April 08, 2013, 09:31:34 AM



Title: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 08, 2013, 09:31:34 AM
Na forum turbinek wyczytałem ze podczas update ich systemu bilingowego, pogubili informacje o kontach europejskich. Większość osób z kontem lifetime, ma teraz konto GameTimeCard.

Jedyny sposób to pisanie ticketów - może to poprawią.

PS. Ciekawe czy naprawią to automatem czy tylko  tym osobom które się upomną o swoje.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 08, 2013, 11:35:27 AM
U mnie pokazuje wszystko ok: Subscription Plan LOTRO-Life
W marcu miałem problem z TP, zawsze otrzymywałem na początku miesiąca. Po 10 marca napisałem ticketa i po kolejnym dniu kolejnego.
13 marca dostałem 500  TP i 16 marca kolejne 500 TP
Gdy do 3 kwietnia nie dostałem TP zalogowałem się na konto i potwierdziłem dane adresowe, zmieniając jednocześnie formę płatności z Karty na Paypal. Następnego dnia dostałem 500 TP.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 08, 2013, 11:50:14 AM
Posłałem już ticketa z pytaniem dlaczego nie mam już Lifetime tylko GTC to dostałem 2 odpowiedzi (chyba automatyczne) na tego samego ticketa.

1. To konto nigdy nie miało lifetime-a
2. Jest to "known issue" i zostanie rozwiązane Soon (TM), nie masz się czym przejmować.

Na chwile obecną moje konto wygląda tak:
http://img208.imageshack.us/img208/1858/accountbd.jpg


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Arduneth on April 08, 2013, 01:41:56 PM
Na forum turbinek wyczytałem ze podczas update ich systemu bilingowego, pogubili informacje o kontach europejskich. Większość osób z kontem lifetime, ma teraz konto GameTimeCard.

Jedyny sposób to pisanie ticketów - może to poprawią.

PS. Ciekawe czy naprawią to automatem czy tylko  tym osobom które się upomną o swoje.

taaak przypadkiem :) może wykombinowali wreszcie jak zarobić na najmniej dochodowej grupie ;)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 08, 2013, 03:17:00 PM
Ama, moje tak samo. Już wysmażyłam przemiłego emila do supportu:)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 08, 2013, 03:38:39 PM
Ja juz jestem po 3 automatycznej odpowiedzi. Teraz napisałem im coś takiego:

Quote
Thank you so much for another AUTOMATIC ANSWER, I understand that the solution to the problem as simple as checking why the lifetime subscribers from Europe do not receive monthly TP is beyond your capabilities.
To help solve the problem I'll give you a hint:

After the recent update to billing system, Lifetime subscriptions from Europe are shown as a LOTRO-GTC under the subscription plan.

I hope that this will help solve the problem of missing Tubine points in my account and I will not have a monthly contact with you via e-mail.

PS: To this day I'm still missing turbine points for March and April
PS: I'm not the only person who has this problem on your forum is a few threads describing the exact same problem.

http://forums.lotro.com/showthread.php?507278-Montly-TP-for-VIP-not-yet-received
http://forums.lotro.com/showthread.php?507580-LTA-VIP-allowance-no-longer-awarded-after-billing-system-upgrade

Ciekawe co zastanę na koncie, bo automat na maila nie odpisał.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on April 08, 2013, 05:21:51 PM
Mnie też zdegradowali  :'(
Przynajmniej wiem dlaczego nie dostałem TP za marzec i kwiecień.
Trzeba pisać ticketa (na tego wysłanego tydzień temu odpisał tylko automat :) ).

P.S.
Tickety zapewne wysyłacie przez stronke z supportem. Jaką opcje wybieracie przy pisaniu ticketa (Technical, Billing Account)? Czy to ma jakieś znaczenie poza podawaniem danych karty?


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 08, 2013, 05:52:29 PM
Danych do karty nie podałam. Ale wysyłam na Lotro/account support, potem lotro store bodajże, a na końcu - vip points not received.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on April 08, 2013, 06:02:29 PM
Ja teraz puściłem na Technical Support, ciekawe co z tym zrobią.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Tarquill on April 08, 2013, 06:33:59 PM
Eh... u mnie to samo.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 08, 2013, 08:36:48 PM
Ja toczę od 3 dni upojną konwersację :) Nie mam punktów od stycznia, czyli akurat od momentu kiedy musiałem sobie zrobić przerwę.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Gudrim on April 08, 2013, 08:46:20 PM
W sumie ja też mogę mieć jakieś braki w punktach. Ale ViP skończył mi się pod koniec grudnia, a nie wiem czy były wtedy z tym problemy. Ale chyba wszystko jest ok. Nawet jesli nie, to mam tych punktów tyle, że nawet ie zauważyłem, aby było coś nie tak.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Veldir on April 08, 2013, 11:55:34 PM
U mnie takoż GTC, czyli biorę sie jutro za pisanie :]


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Maet on April 09, 2013, 07:03:03 AM
U mnie takoż GTC, czyli biorę sie jutro za pisanie :]
Daj znać, który typ ticketa zadziała ;)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 09, 2013, 08:49:22 AM
Jednym z powodów zamieszania są błędne dane adresowe na stronie my.account.
Spróbujcie uzupełnić, być może pomoże.

CarpeNoctem     

As of our billing system update in February, some players have had issues making Turbine Point and VIP purchases. In many of these cases, it is the postal code in the player's billing address that is causing the problems.

Postal codes entered into Turbine's system must be at least 5 character long, and contain only numbers and letters. If your postal code does not match these criteria, please go update your billing address at the My Account website, and try these tips:

-if your postal code is less than five characters long, add extra 0's (zeros) to the beginning so that it is five characters long (ie if your postal code is 1234, enter 01234 in the postal code field)
-if your postal code has a space, dash or other punctuation in it, remove it. If this makes it less than five characters, see the tip above
-if you do not have a postal code, please enter 00000 in the postal code field

If you continue to have trouble after this, please contact Account Support via the information in my signature.  


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 09, 2013, 10:35:22 AM
Z podaniem danych mam "mały" problem.

Nie lubię się z nikim dzielić moimi danymi osobowymi, zwłaszcza że nie powinno ich interesować gdzie mieszkam itp. do tego wymagają podania danych karty kredytowej której też nie mam zamiaru im podawać, a wpisanie w te pola głupot nie pomaga.

Z tego co pamiętam to już kilka razy Turbinkom ktoś wykradł dane wiec nie zamierzam ryzykować.

http://forums.lotro.com/showthread.php?507754-Do-I-have-to-contact-Turbine-Customer-Support-for-my-VIP-points-every-month-now   -    najnowszy wątek z opisem problemu, zakładam ze w nim będzie tez info czy problem został rozwiązany.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Milo on April 09, 2013, 11:23:09 AM
Troche w paranoje popadacie z tymi danymi, jakbyście milonerami byli i każdy tylko czychał na próbe zawiniecia waszych danych i waszej kasiury. Światowe org przestepcze tylko czekaja na dane przecietnych polaków ;)

BTW przecież juz kiedys podawałeś te dane wiec i dal Ciebie i dla nich to nic nowego. A wymagają to albo sie podstosujesz, albo nie dostaniesz TP. Uważam to za normalne i jestem za nimi. Jesli naprawde wkradł im sie jakis błąd i "skasowały" sie dane, wymagaja uzupełnienia celem spr czy konto nie zostało sprzedane czy wykradzione, a jak wiadomo Turbinki nie pozwalaja na handel kontami wiec od razu beda wiedzieli - kto ich "oszukał"


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 09, 2013, 11:38:09 AM
To trochę inaczej, ja z zasady nie podaję nigdzie swoich prawdziwych danych, nie mam też FB i innych pokemonów.
W czasach kiedy zakładałem konto do Lotro (codemasters) nie trzeba było aż tyle danych podawać. Wystarczył prepaid i tyle.

PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?

PS 2. Z ciekawości uzupełniłem adres do korespondencji na zakładce "ACCOUNT PROFILE" - w polu "State/Region:" wybrałem Gdansk, i zatwierdziłem.

Przyszedł mail bez żadnego linku wymagającego potwierdzenia, po prostu mail że moje dane zostały zmienione i tyle (swoją drogą super zabezpieczenie :( ). Loguje sie jeszcze raz na konto, a tam zamiast Gdansk - Zielona gora. Skoro turbinki lepiej wiedza gdzie ja mieszkam to po co się będę wtrącał.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Harpion on April 09, 2013, 12:46:02 PM
A tak ogólnie to co to jest to lotro-GTC? ja mam suba takiego że raz do roku płacę bo tak jest najtaniej. W zeszłym miesiącu dostałem kompletnie z czuba 5k TPków i teraz nie dostałem comiesięcznej daniny. W sumie by wyszło że zapłacili mi górką za cały rok, ale już sam nie wiem czy się kłócić czy nie. Jako opcje płatności mam wybrane Paypal preapproval, bo mi tak wygodnie.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 09, 2013, 01:07:58 PM
Konto jest przypisane do konkretnej osoby. To że Turbine chce mieć kompletne dane dotyczące posiadacze konta to normalna polityka każdej firmy tego typu.
Pewne obostrzenia wymusili sami gracze którzy nagminnie robili kanty z płaceniem nieistniejącymi kartami lub wycofując płatności. Zyskiwali na tym bo mimo iż tak opłacona subskrypcja (wadliwie) była wycofywana to pozostawały bonusy związane z tym jednodniowym kontem VIP. Masa graczy w ten sposób odblokowała sobie wiele rzeczy uzyskując status konta Premium. Niedoskonałość klienta gry nie pozwałała na wycofanie w ten sposób zdobytych bonusów.
Dlatego zrobili to co zrobili.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Rawne on April 09, 2013, 01:54:44 PM

PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 09, 2013, 02:12:09 PM
@Edek, rozumiem pkt widzenia turbinek i jeżeli wykorzystam juz wszystkie inne możliwości to pewnie wklepie te dane, ale na razie bronie się przed tym jak mogę.
Zobaczę czy innym osobom naprawią konto i przyślą zaległe TP, jeżeli tak, a u mnie nadal TP sie nie pojawią to bede kombinował. Na razie czekam



PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);

Karta płatnicza (tzw. płaska) nie posiada kodu CVV / CVV2, taki pod (3 cyferki) posiadają tylko karty kredytowe/debetowe.




Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 09, 2013, 02:20:55 PM
Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Rawne on April 09, 2013, 02:55:41 PM
PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
[/quote]
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);
[/quote]

Karta płatnicza (tzw. płaska) nie posiada kodu CVV / CVV2, taki pod (3 cyferki) posiadają tylko karty kredytowe/debetowe.

[/quote]
Własnie o debetową mi chodziło - ja taka płaciłem, choc żadnego debetu nie mogę robić :)
A debetowa to też płatnicza.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Karslak on April 09, 2013, 02:57:25 PM
Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/

Dane adresowe i kartę można też zmienić w grze przez Lotro Store z tego co pamiętam.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 09, 2013, 03:01:01 PM
Widzę Huri że popełniłaś posta na forum turbinek. Ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą.
I jeszcze odnośnie ticketów - jak otrzymacie odpowiedź z automatu to piszcie nowego ticketa tylko dajcie odpowiedź na ten automat że problem dalej istnieje.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 09, 2013, 03:05:55 PM
Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/

Ja mogę sie logować bez problemu, ale boje sie grzebać w ustawieniach konta bo jak przez przypadek wyłączę sobie tego pseudo lifetime (bo teoretyczne takie konto mam - GTC bez czasu ważności) to potem już mogę tego nie odkręcić.

@Edek - ja tak robie jak mówią w mailu, replay na automatycznego maila, bez zmiany tytułu i piszę że problem nadal występuje albo coś takiego - jak posłałem 3 odpowiedź na automat to przestali się odzywać.

Odpowiedź wysyłałem zawsze po 48h jeżeli nic się nie poprawiło (taki prikaż był w mailu).

Jeszcze takie pytanie, jeżeli zgłoszenie zostaje rozwiązane (błąd poprawiony) dostaje się jakieś potwierdzenie ?


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Filavorin i Spółka on April 09, 2013, 03:11:41 PM
Hmm takie pytanie bo nie jestem pewien czy bezpiecznie będzie ticket pisać.

Mianowicie swego czasu było to o wiele bardziej opłacalne od ówczesnej transakcji w dolcach (bladego pojęcia nie mam jakim cudem) więc w momencie kiedy kupowałem life-time ustawiłem że mieszkam na terenie Zjednoczonego Królestwa bo dziwnym trafem taniej było funtami zapłacić no i wyszło jakoś 320-ileś złotych przy zniżce 50%  potem ustawiłem chyba z powrotem na prawdziwe, ale niezbyt wiem czy bezpiecznie jest pisać ticket (wolę stracić life-time niż konto).

Ktoś się orientuje?


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 09, 2013, 03:17:25 PM
Quote
Mianowicie swego czasu było to o wiele bardziej opłacalne od ówczesnej transakcji w dolcach (bladego pojęcia nie mam jakim cudem) więc w momencie kiedy kupowałem life-time ustawiłem że mieszkam na terenie Zjednoczonego Królestwa bo dziwnym trafem taniej było funtami zapłacić no i wyszło jakoś 320-ileś złotych przy zniżce 50%  potem ustawiłem chyba z powrotem na prawdziwe, ale niezbyt wiem czy bezpiecznie jest pisać ticket (wolę stracić life-time niż konto).

Ktoś się orientuje?

Trudno cokolwiek powiedzieć - Ja od samego początku miałem ustawione płatności w USD. Samo tak jakoś wybrało przy zakładaniu konta.  I mimo że danych adresowych mam podane jako kraj zamieszkania Polskę to wszystkie płatności odbywały się za walutę amerykańską czego plusem było że nie płaciłem żadnego podatku.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 09, 2013, 03:44:28 PM
Widzę Huri że popełniłaś posta na forum turbinek. Ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą.
I jeszcze odnośnie ticketów - jak otrzymacie odpowiedź z automatu to piszcie nowego ticketa tylko dajcie odpowiedź na ten automat że problem dalej istnieje.
A popełniłam - nie zdarza mi się to często, ale wkurwili mnie niebotycznie...
No i ja zawsze odpisuję na emaile z supportu, zmiast wysyłania nowych ticketów. Ale nie zmienia to faktu, że wieczne automatyczne "dziekujemy za Twojego maila" i "if the issue has been solved, please DO NOT reply to this email" mnie już z deczka do sząłu doprowadza.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Torph on April 09, 2013, 04:21:22 PM
To ja się powoli zaczynam cieszyć, że za nic w tej grze nie zapłaciłem (nie licząc podstawki). I że jedyną drogą na zdobycie TP jest monotonne nabijanie deedów..
Przynajmniej nie muszę pisać, czekać, pisać, czekać, czekać, i się denerwować. Do czasu..
Powodzenia życzę ;]


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 09, 2013, 09:21:12 PM
Troche w paranoje popadacie z tymi danymi, jakbyście milonerami byli i każdy tylko czychał na próbe zawiniecia waszych danych i waszej kasiury. Światowe org przestepcze tylko czekaja na dane przecietnych polaków ;)

To akurat nie jest paranoja ale bardzo dobry nawyk. To co podasz, napiszesz, wkleisz, udostępnisz w necie już tam zostaje. Mam LT kupiony przez click and buy w czasach kiedy nie trzeba było karty i wystarczył zwyczajny przelew. Nie mam zamiaru podawać danych karty bo posiadanie LT oznacza, że dopóki ich nam nie zabiorą NIGDY nie będę miał potrzeby płacić subskrypcji. Ale to pewnie za wykoki poziom logiki dla hamburgerów :)

Niedoskonałość klienta gry nie pozwałała na wycofanie w ten sposób zdobytych bonusów.
Dlatego zrobili to co zrobili.

Tiaa. Łzy wzruszenia płyną mi po plecach ;) Wystarczyło zamiast 10 raz zajmować się wardenem czy wymyślać co jeszcze można popsuć w mechanice to poświęcić trochę "mendejsów" programistów na zbudowanie mechanizmu, który na to pozwoli. Dziwne, przecież to dla nich strata kasy.

Karta płatnicza (tzw. płaska) nie posiada kodu CVV / CVV2, taki pod (3 cyferki) posiadają tylko karty kredytowe/debetowe.

Nie do końca. Mam kartę przedpłaconą, która nie jest ani kredytową ani debetową a płacić w necie mogę - oczywiście jak ją sobie zasilę :) Nie wnikając jaki to typ karty jak na odwrocie przy pasku na podpis są 3 cyferki to karta ma taką możliwość techniczną. Czy Bank nie ustawił tam limitu na 0 to inna historia.

Ps. TP dalej brak. Spamu ciąg dalszy. Ostatnio jak ociągali się z TP pomogło dopiero (o dziwo) wysyłanie ticketów w grze :)

EDIT: Zamiast odpowiedzi przychodzi

LOTRO - Celebrate 6 years in Middle-earth with Anniversary Gifts!


..... szukałem uważnie ale w obiecanych prezentach nie znalazłem "oddajemy brakujące TP" :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Milo on April 10, 2013, 10:57:27 AM
Troche w paranoje popadacie z tymi danymi, jakbyście milonerami byli i każdy tylko czychał na próbe zawiniecia waszych danych i waszej kasiury. Światowe org przestepcze tylko czekaja na dane przecietnych polaków ;)

To akurat nie jest paranoja ale bardzo dobry nawyk. To co podasz, napiszesz, wkleisz, udostępnisz w necie już tam zostaje. Mam LT kupiony przez click and buy w czasach kiedy nie trzeba było karty i wystarczył zwyczajny przelew. Nie mam zamiaru podawać danych karty bo posiadanie LT oznacza, że dopóki ich nam nie zabiorą NIGDY nie będę miał potrzeby płacić subskrypcji. Ale to pewnie za wykoki poziom logiki dla hamburgerów :)
(...)

To prawda NIGDY nie musisz płacić, nigdzie nie masz zapisane że nie mogą wymagac podawania ponowych danych, weryfikacji itd. Jestem pewnien że gdybyś sie wczytał w umowe Lifetime (bo obstawiam że każdy miał takowa do zapoznania sie - a pewnie 99,99% nawewt nie przeczytało) to będzie tam zapis o weryfikacji danych, o sprawdzaniu danych, uzupełnianiu lub cos podobnego (róznie moze to brzmieć), gdzie może być również zapis o cofnieciu takowej subskrypcji w przypadku nieprawidłowości lub jeśli ich nie podasz... Standardow procedura. Jestem tu za Turbinkami. Zreszta tak jak pisałem - skoro oni ci cos daja co m-c to mają pełne prawo rónież wymagać czegoś od Ciebie.

Tak jak również Edek napisał - to gracze wymusili na Turbinkach takie akcje. Ludzie sprzedawali konta, odstepowali itp. Jesli o mnie chodzi to niech zrobia, że jak nie podasz swoich danych to nie masz lifetime, skoro standardowi Vipi musze miec podane dane - dlaczego nie lifetimeVipy? Osobiście mam to gdzies... ani mnie to grzeje ani chłodzi, chciałem tyko wypomnieć że tak jak pisałem i Edek również - to standardowa polityka aby znać swoich klientów.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Filavorin i Spółka on April 10, 2013, 11:14:05 AM
Troche w paranoje popadacie z tymi danymi, jakbyście milonerami byli i każdy tylko czychał na próbe zawiniecia waszych danych i waszej kasiury. Światowe org przestepcze tylko czekaja na dane przecietnych polaków ;)

To akurat nie jest paranoja ale bardzo dobry nawyk. To co podasz, napiszesz, wkleisz, udostępnisz w necie już tam zostaje. Mam LT kupiony przez click and buy w czasach kiedy nie trzeba było karty i wystarczył zwyczajny przelew. Nie mam zamiaru podawać danych karty bo posiadanie LT oznacza, że dopóki ich nam nie zabiorą NIGDY nie będę miał potrzeby płacić subskrypcji. Ale to pewnie za wykoki poziom logiki dla hamburgerów :)
(...)

To prawda NIGDY nie musisz płacić, nigdzie nie masz zapisane że nie mogą wymagac podawania ponowych danych, weryfikacji itd. Jestem pewnien że gdybyś sie wczytał w umowe Lifetime (bo obstawiam że każdy miał takowa do zapoznania sie - a pewnie 99,99% nawewt nie przeczytało) to będzie tam zapis o weryfikacji danych, o sprawdzaniu danych, uzupełnianiu lub cos podobnego (róznie moze to brzmieć), gdzie może być również zapis o cofnieciu takowej subskrypcji w przypadku nieprawidłowości lub jeśli ich nie podasz... Standardow procedura. Jestem tu za Turbinkami. Zreszta tak jak pisałem - skoro oni ci cos daja co m-c to mają pełne prawo rónież wymagać czegoś od Ciebie.

Tak jak również Edek napisał - to gracze wymusili na Turbinkach takie akcje. Ludzie sprzedawali konta, odstepowali itp. Jesli o mnie chodzi to niech zrobia, że jak nie podasz swoich danych to nie masz lifetime, skoro standardowi Vipi musze miec podane dane - dlaczego nie lifetimeVipy? Osobiście mam to gdzies... ani mnie to grzeje ani chłodzi, chciałem tyko wypomnieć że tak jak pisałem i Edek również - to standardowa polityka aby znać swoich klientów.

Pozwolę sobie dodać że aktualnie tych danych (przynajmniej u mnie) nie da się wpisać zawsze wyskakuje nieprawidłowy kod pocztowy (jakby lepiej wiedzieli gdzie mieszkam ode mnie) wsadziłem kartę Visa (choć w praktyce mam Visa Electron ale nie honorują ich chyba). Co do tego że muszą znać nasze dane to wiem, w tej grze wciąż mimo że to gra można złamać prawo i wówczas trzeba ścigać tak prościej. A jeśli chodzi że turbinki nam coś dają za ten Lifetime to zwróć uwagę że wyłącznie wywiązują się ze swoich zobowiązań do honorowania Lifetimów z EU, więc w tym momencie łaska to nie jest...


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 10, 2013, 11:33:25 AM
Quote
Pozwolę sobie dodać że aktualnie tych danych (przynajmniej u mnie) nie da się wpisać zawsze wyskakuje nieprawidłowy kod pocztowy (jakby lepiej wiedzieli gdzie mieszkam ode mnie) wsadziłem kartę Visa (choć w praktyce mam Visa Electron ale nie honorują ich chyba).
Odnośnie kodu pocztowego, pewnie wpisujesz go po naszemu, wpisz w wersji amerykańskiej jako ciąg 5 cyfr bez żadnych innych znaków (np. 32700).


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Veldir on April 10, 2013, 04:24:06 PM
Mae, napisałem dzisiaj o 14.23 odpowiadając na maila, który od nich otrzymałem poprzednio (miał numer ticketa). Podałem, że nie dostałem punktów za kwiecień oraz wspomniałem o statusie konta, które straciło "dożywocie". Odpowiedź otrzymałem o... 15.51, a treść jest następująca:

Thank you for your reply.

Sorry for the delay, but you should now have your 500 VIP points for April on your account.

Thank you,
Account Management Supervisor...

Sprawdzę wieczorem na koncie, a jego status to jak widać na razie temat nie rozwiązany?


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Filavorin i Spółka on April 10, 2013, 04:54:21 PM
Quote
Pozwolę sobie dodać że aktualnie tych danych (przynajmniej u mnie) nie da się wpisać zawsze wyskakuje nieprawidłowy kod pocztowy (jakby lepiej wiedzieli gdzie mieszkam ode mnie) wsadziłem kartę Visa (choć w praktyce mam Visa Electron ale nie honorują ich chyba).
Odnośnie kodu pocztowego, pewnie wpisujesz go po naszemu, wpisz w wersji amerykańskiej jako ciąg 5 cyfr bez żadnych innych znaków (np. 32700).

Jezu dzięki pierwsze słyszę wpisywałem xx-xxx a jak rozumiem powinienem xxxxx? juz próbuje


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on April 10, 2013, 05:02:47 PM
Turbinki w końcu odpowiedziały na ticketa, więc jest nadzieja na poprawę (chociaż wczoraj po aktualizacji danych przestał mi działać Lotro Store :( )

Greetings ,

Thank you for your inquiry.

We have placed a point order to your account. You should receive the points within the next few days.

If you have any additional questions or concerns, please respond to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 10, 2013, 05:59:23 PM
A u mnie nadal kicha - 48h bez odpowiedzi.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 10, 2013, 08:52:37 PM
Quote
Greetings ,

Thank you for your reply.

I am sorry to hear you did not receive your VIP Turbine Points, and I have manually granted these 500 points to your account. You should already have the points available in your balance. I apologize for any inconvenience. We are aware of an issue which prevented the majority of these points to not be delivered during the recent fix, and we hope to have the issue resolved shortly.

We are also aware of a display issue where EU lifetime subscriptions display as a "GTC" on the myaccount website. I would like to assure you that we are aware of the issue, you still have a lifetime subscription and no VIP access has been lost as a result. We are working on a fix for the issue, and once again hope to have it fixed shortly.

Thank you,
Account Management Supervisor

Rhyvas

Teraz pisac 2 ticketa po kolejne 500 TP


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on April 10, 2013, 09:39:50 PM
Teraz przynajmniej trzeba sie logować co miesiąc, ilość graczy im skoczy  ;) Też czekam na punkty z ostatnich dwóch miesięcy i rozwiązanie kłopotu LOTRO-GTC.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 10, 2013, 10:35:26 PM
To prawda NIGDY nie musisz płacić, nigdzie nie masz zapisane że nie mogą wymagac podawania ponowych danych, weryfikacji itd. Jestem pewnien że gdybyś sie wczytał w umowe Lifetime (bo obstawiam że każdy miał takowa do zapoznania sie - a pewnie 99,99% nawewt nie przeczytało) to będzie tam zapis o weryfikacji danych, o sprawdzaniu danych, uzupełnianiu lub cos podobnego (róznie moze to brzmieć), gdzie może być również zapis o cofnieciu takowej subskrypcji w przypadku nieprawidłowości lub jeśli ich nie podasz... Standardow procedura. Jestem tu za Turbinkami.

Tak jak również Edek napisał - to gracze wymusili na Turbinkach takie akcje. Ludzie sprzedawali konta, odstepowali itp. Jesli o mnie chodzi to niech zrobia, że jak nie podasz swoich danych to nie masz lifetime, skoro standardowi Vipi musze miec podane dane - dlaczego nie lifetimeVipy? Osobiście mam to gdzies... ani mnie to grzeje ani chłodzi, chciałem tyko wypomnieć że tak jak pisałem i Edek również - to standardowa polityka aby znać swoich klientów.

Mylisz się - LT Codemasters można było opłacić na kilka sposobów. Nie było wymogu płacenia kartą kredytową, można było zrobić to np paypalem (a PP nie wymagał w tych czasach podpięcia karty), click and buy - i podanie danych osobowych nie było konieczne. Tak, przeczytałem zasady LT. Takie zboczenie studenckie, nawet jak nie rozumiem to wkuwam :)

skoro oni ci cos daja co m-c to mają pełne prawo rónież wymagać czegoś od Ciebie

Zdarza Ci się płacić coś "z góry" Milo? Bo odwracasz kolejność - to Ja dałem im moją kasę w momencie kupna LT i mam prawo wymagać co miesiąc 500TP, a ich psim obowiązkiem jest TP dać. Zamiast płacić co miesiąc, dostali dużo więcej jednorazowo, mogli tą kasę zainwestować, opłacić rozwój gry, przepić. Mogę zrozumieć, że Turbine chce mieć nasze dane (a kto nie chce? - M$, Google, FB .....) ale są bardziej wyszukane sposoby.

Tak jak również Edek napisał - to gracze wymusili na Turbinkach takie akcje. Ludzie sprzedawali konta, odstepowali itp.

Odpowiedzialność zbiorowa? Po co ścigać i karać oszustów - łatwiej przecież dowalić wszystkim. Oszuści i tak sobie poradzą a kłopot dla zwykłego ludka.

skoro standardowi Vipi musze miec podane dane - dlaczego nie lifetimeVipy?

Dlatego, że standardowy VIP nie zapłacił kilka stówek a LT VIP tak.

Jesli o mnie chodzi to niech zrobia, że jak nie podasz swoich danych to nie masz lifetime

*ehhhhh* - tylko się Panie Boże nie pomyl i nas Pawlaków, sąsiadów Kargulowych nie doświadczaj ....
 
PS. 2*500TP jest na koncie, kolejna odpowiedź napisana - czekam na więcej :P


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 11, 2013, 12:21:13 AM
Ja dostałam tylko 500tp, o drugie 500 oczywiscie sie upomniałam:) i o mojego LT też :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Rimvevold on April 11, 2013, 08:11:39 AM
Ja co prawda nie mam life-time, ale TP tez nie dostałem i zwrócili mi za oba miesiące ale na odpowiedź czekałem prawie tydzień.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Milo on April 11, 2013, 08:46:43 AM
(...)

Edit...
W sumie mam do gdzieś, a jednego czego nie lubie to sie kłócić... ja swoje TP dostałem, a ty Bondur - rób co chcesz - twoja sprawa, ticketuj ich do zimy o to że nie podasz danych, napewno wygrasz.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 11, 2013, 09:35:38 AM
Bondziu, trochę mnie sprowokowałeś i zmusiłeś do napisanie tego co niżej.

Przeczytaj dokładnie End User License Agreement (EULA).
Umowa z Turbinkami jest umową licencyjną a nie umową sprzedaży!

Limited License. The Game Client is licensed, not sold.

The license granted herein confers no title or ownership in the Game (including without limitation the Game Client) and should not be construed as a sale of any rights to the Game. All right, title and interest in and to the Game and any and all copies thereof (including without limitation any and all titles, computer code, technology, themes, objects, characters, character names, stories, dialog, catch phrases, locations, concepts, artwork, music, etc.) are owned by Turbine or its licensors.

W przypadku umowy licencyjnej nie nabywasz żadnych praw własności do danego produktu a jedynie prawo do korzystania z niego na określonych zasadach i nie jest ważne czy ktoś ma "nolifa" vipa czy w inny sposób dokonuje płatności.
Z samej umowy licencji wynika że strona jej udzielająca ma prawo żądać od osoby której jej udziela danych potwierdzających prawo do korzystanie z niej.



Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Rimvevold on April 11, 2013, 12:14:59 PM
Ponadto w takim przypadku w trakcie trwania mogą zmienić zasady, a Ty jeśli ich nie zaakceptujesz to możesz ewentualnie zrezygnować z gry. Niestety w taki sposób to działa.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 11, 2013, 11:52:57 PM
(...)

Edit...
W sumie mam do gdzieś, a jednego czego nie lubie to sie kłócić... ja swoje TP dostałem, a ty Bondur - rób co chcesz - twoja sprawa, ticketuj ich do zimy o to że nie podasz danych, napewno wygrasz.

Ten temat w konwersacjach z Supportem w ogóle nie zaistniał bo nie ma takiej potrzeby. 2*500TP dostałem, dziś napisali że "bez zbędnych zwłok" sprawdzą historię mojego konta od stycznia (ponad 60 dni widoczne dla mnie) - czekam więc na odpowiedź. Działają wolno ale jednak działają. Konto dalej GTC - to będą raczej poprawiać globalnie dla wszystkich kont.

Bondziu, trochę mnie sprowokowałeś i zmusiłeś do napisanie tego co niżej.

Przeczytaj dokładnie End User License Agreement (EULA).
Umowa z Turbinkami jest umową licencyjną a nie umową sprzedaży!

Limited License. The Game Client is licensed, not sold.

The license granted herein confers no title or ownership in the Game (including without limitation the Game Client) and should not be construed as a sale of any rights to the Game. All right, title and interest in and to the Game and any and all copies thereof (including without limitation any and all titles, computer code, technology, themes, objects, characters, character names, stories, dialog, catch phrases, locations, concepts, artwork, music, etc.) are owned by Turbine or its licensors.

W przypadku umowy licencyjnej nie nabywasz żadnych praw własności do danego produktu a jedynie prawo do korzystania z niego na określonych zasadach i nie jest ważne czy ktoś ma "nolifa" vipa czy w inny sposób dokonuje płatności.
Z samej umowy licencji wynika że strona jej udzielająca ma prawo żądać od osoby której jej udziela danych potwierdzających prawo do korzystanie z niej.


Cieszę się Edku, że dołączyłeś się do dyskusji - z luźnych rozważań przechodzimy na grunt konkretów ;)

Masz rację i doskonale sobie zdaję sprawy, że to umowa licencyjna. Tak samo jak kupując w biletomacie miejscówkę na IC nie czuję się właścicielem pociągu :) Nie spodziewam się jednak, że w połowie drogi konduktor stwierdzi, że mogę kontynuować podróż jeśli się wylegitymuję i moje dane będą się zgadzać z danymi karty, którą zapłaciłem za bilet :) Tłumaczenie, że bilet kupił kolega a ja oddałem mu gotówkę pewnie by nie zadziałało :) A poważniej bilet jest w skrócie umową pomiędzy posiadaczem (w tym przypadku bilet na okaziciela) a IC, że za X PLN dowiozą mnie z punktu A do B.

LT oznacza, że mam prawo korzystać z gry, a Turbine przyznaje mi status VIP "dożywotnio" bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat za utrzymanie statusu VIP - a dokładnie wg ich słów:
1) If you have a LOTRO Lifetime Subscription, you will never have to pay for a monthly subscription again!
2) Lifetime Membership is available only for so long as the game as in service.

Pacta sunt servanda dlatego oczekuję, że będzie to respektowane. Ja ze swojej strony mogę oczywiście zapracować na bana czy inne ograniczenie moich przywilejów (m.in muszę przestrzegać COC, EULA itd). Turbine może wyłączyć serwery, zlikwidować TP, wprowadzić f2p z pełnym dostępem do wszystkiego czy zmienić umowę. I w końcu doszliśmy do najciekawszej części.

Przyznam się, że nie pamiętam w EULA fragmentu mówiącego o potwierdzeniu praw do korzystania z usługi już trakcie korzystania ale że nie chce mi się szukać to zakładam, że masz rację i tak jest. Jak Turbinki miałby to zrobić w moim przypadku? Jak stwierdzą czy Mamrot Bondurski logujący się do gry jest tą samą osobą, która 3,5 roku temu zapłaciła za LT? Nie płaciłem kartą więc nie mają moich danych tylko firmy pośredniczącej. Nawet gdyby była to karta to przecież mogę być pryszczatym nastolatkiem, za którego zapłacili rodzice :) Rodzi się ciekawy problem teoretyczny - Mając LT nie muszę już płacić subskrypcji, nie muszę kupować dodatków itd .... nie ma więc uzasadnienia podawania danych karty, a dane osobowe nic im nie zweryfikują.








Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Kassei (Claymore) on April 12, 2013, 12:37:11 AM
Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu  ::)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 12, 2013, 08:57:12 AM
Quote
Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu
Troszkę ostatnio w pozmieniali w ticketach ale jak masz problem z TP za VIp to zaznacz w kolejnosci;
-lotro account/store support
-point or store inquiry
-vip points not received
pózniej trzeba podać formę płatności. Można podać jako karta płatnicza i wpisać swoje imię i nazwisko i same zera jako nr karty.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Kassei (Claymore) on April 12, 2013, 12:12:59 PM
Quote
Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu
Troszkę ostatnio w pozmieniali w ticketach ale jak masz problem z TP za VIp to zaznacz w kolejnosci;
-lotro account/store support
-point or store inquiry
-vip points not received
pózniej trzeba podać formę płatności. Można podać jako karta płatnicza i wpisać swoje imię i nazwisko i same zera jako nr karty.
Dzięki zaraz to spróbuję ogarnąć :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 13, 2013, 12:16:11 PM
Thank you for your response,
 
This should now be all set and you should now have the 500 points in your account. I apologize for the inconvenience! Also, you should be receiving all proper benefits for you account on the 6th year anniversary regardless of the status on the myaccount website.

 
się zaloguję i sprawdzę :)
 


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 13, 2013, 12:56:07 PM
U mnie chyba jako u jednego z nielicznych konto dalej ma status Life. 

(http://i1271.photobucket.com/albums/jj627/edhenor/account_zpsf3c9157e.png) (http://s1271.photobucket.com/user/edhenor/media/account_zpsf3c9157e.png.html)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 14, 2013, 09:55:11 PM
Punkty za Luty/Marzec/Kwiecień odzyskane - teraz pozostaje czekać na LT :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 15, 2013, 10:16:32 AM
Mi oddali "ręcznie" punkty za marzec/kwiecień i napisali, że podczas tego eventu rocznicowego moje konta będa traktowane jak lotro lifetime vip.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on April 15, 2013, 05:13:36 PM
U mnie cisza, ani konto lifetime ani punkty, a obiecali  :'(


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 15, 2013, 05:17:17 PM
Nie zakładaj nowych ticketów, tylko kontynuuj korespondencję. I w każdym pisz, że minęło tyle i tyle i 'no reply' itp.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on April 15, 2013, 07:39:10 PM
Po mejtensie zalogowałem się i w historii TP mam 2x500 TP z takim opisem Bonus - CS VIP Point Adjustment, więc chyba dali to, z czym zalegali :).


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on April 15, 2013, 09:47:44 PM
U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Arduneth on April 15, 2013, 09:55:37 PM
U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.

bo widzą, że nie grasz :P


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 15, 2013, 09:55:54 PM
U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.
nie pisz nowych, tylko namiętnie wysyłaj jeden, tzn z tym samym tematem.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on April 15, 2013, 09:56:44 PM
Tak robię,tylko reply.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 16, 2013, 04:08:18 PM
Quote
Greetings ,

Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the month of April. I have applied these 500 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

Odpowiadanie na starego ticketa pomogło, czekałem tylko 3 dni, na nowego nadal nie odpowiedzieli, ciekawe czy na dostanę jeszcze raz 500TP z nowego ticketa :D   (za starty moralne)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Woltalin on April 17, 2013, 01:31:35 PM
Oto jaką wiadomość dostałem wczoraj:

"Greetings ,

Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the months of March and April. I have applied these 1000 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

I can advise you that we are aware of an issue where our European Lifetime subscribers are currently showing as being on a game time card within the MyAccount page. We are working to resolve this issue for all affected players. I do apologize, I can not provide you with a time-frame for this resolution.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

If you reply, please do not change the default subject line. This will ensure that your update is added to your existing ticket. You may always search our FAQ or request additional support at support.turbine.com"


Można więc powiedzieć W KOŃCU, choć co prawda punktów jeszcze nie widziałem bo trwa maintance, ale wierzę na słowo.
Mam tylko nadzieję, że naprawią problem z kontami przed następnym miesiącem i nie trzeba będzie się upominać o następne punkty.

P.S. Wiadomość tą otrzymałem po drugim zwrotnym "bileciku". :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Kassei (Claymore) on April 17, 2013, 02:13:46 PM
Ja się dalej bujam z tymi TP. Poziom supportu w lotro chyba sięgnął dna...  ::) Planowałem sobie uzbierać na ROHAN i wrócić na jakiś czas ale jak tak dalej pójdzie to średnio to widzę.
Mam 3 konta lifetime. Wszystkie straciły life status i wszystkie przestały dostawać TP... Jakaś komedia...


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Engril on April 17, 2013, 02:19:01 PM
Mam 3 konta lifetime.

Podziel się jednym  :D


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Arduneth on April 17, 2013, 02:39:31 PM
Mam 3 konta lifetime.

Podziel się jednym  :D

i nie gra ostatnio ;) to się nazywa nolajfizm :P


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 17, 2013, 03:37:06 PM
Quote
Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the month of April. I have applied these 500 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

If you reply, please do not change the default subject line. This will ensure that your update is added to your existing ticket. You may always search our FAQ or request additional support at support.turbine.com

Mi właśnie napisali że dodali dodatkowe 500TP, wiec juz mam komplet. teraz poczekam do maja żeby wysłać następny ticket :P

PS> Czy mi sie wydaje czy w supporcie pracuje tylko "Dyonysus"


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 17, 2013, 04:22:26 PM
i jeszcze Rhyvens czy jakos tak :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Veldir on April 17, 2013, 04:26:21 PM
Rhyvas, to już prawie mój znajomy :D


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on April 17, 2013, 06:21:33 PM
Mój 1000 przyszedł od Toffre. Teraz jak i Wy czekam do maja aby znowu spamować. Człowiek na chwilę oderwie się od LOTRO i już go chcą na TP oszukiwać  ;)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 17, 2013, 08:34:55 PM
Przejrzałem mój "support-log" i widzę: Frizzen, Toffre, Rhyvas, Dyonysus - może to taka ośla ławka. Podpadziochy dostają najgorszą robotę? :P


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 18, 2013, 11:19:34 PM
To był mój mail do nich po otrzymaniu po raz kolejny maila - tego standardowego, który wysyłają, gdy wysyłasz nowego ticketa:
Well, my account status still shows as Lotro GTc instead of Lotro-life, as it should be. I wonder, how long will it take you to fix it, as you know about this bug for more than two months now and you still did nothing to fix it.
 
Hope i will get my lotro-life account status ASAP, as this is just getting ridiculous, receiving all those automated respones & confirmations that you are aware of the issue and yet you still do nothing.


i odpowiedź od Freyra tym razem:
I apologize for the delay but we are working actively to resolve the issue as soon as possible for all users and not just individuals. I would like to reiterate that this display error has no impact on your gameplay.
 
If you encounter any issues or have any additional questions or concerns, please respond to this message and I will be happy to assist you.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: JeRzu on April 20, 2013, 09:53:53 PM
Ja od zeszłego weekend'u czekam na jakąś odpowiedź i nic albo olali albo nie wiem gdzie sprawdzić. Na skrzynce email pusto, w grze pusto, na my account nic, więc nie wiem gdzie jeszcze sprawdzić, chyba że przyślą Pocztą Polską do skrzynki na furtce. ???


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 20, 2013, 11:07:18 PM
Jerzu, a jak dostales automatyczna odpowiedz na wyslanego ticketa, odpowiedziales na nią? Jesli nie, to uważają ticket za rozwiązany i zamykają sprawę.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 21, 2013, 01:31:12 PM
Problemy z TP i generalnie ze stroną  myaccount  wynikają z tego że Turbina zrezygnowała z usług Digital River !! która wcześniej prowadziła usługi bilingowe dla WB/Turbine.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: JeRzu on April 22, 2013, 08:46:12 AM
Jerzu, a jak dostales automatyczna odpowiedz na wyslanego ticketa, odpowiedziales na nią? Jesli nie, to uważają ticket za rozwiązany i zamykają sprawę.
pewnie bym odpowiedział gdybym cokolwiek dostał, ale gdzie miała ta automatyczna odpowiedź przyjść, bo nie mam nic i nigdzie


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 22, 2013, 11:24:02 AM
pewnie bym odpowiedział gdybym cokolwiek dostał, ale gdzie miała ta automatyczna odpowiedź przyjść, bo nie mam nic i nigdzie
Jak postujesz ticketa przez account support, to wpisujesz maila. Potem dostajesz automatyczną odpowiedź, że "dziękujemy za ticketa, jesli nei odpowiesz na tego maila, to znaczyć będzie dla nas, że sprawa jest rozwiązana". Na to trzeba odpowiedzieć, najlepiej pisząc jeszcze raz to samo, co w pierwszym tickecie.

Sprawdź spam.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Fenrond on April 22, 2013, 02:38:02 PM
Ja 16.04 wysłałem ticketa, momentalnie dostałem automatyczną odpowiedź. Po dwóch dniach bez spodziewanych zmian wysłałem na niego odpowiedź, na którą nawet bot mi nie odpowiedział. Dlatego też wczoraj wysłałem jeszcze jednego maila w odpowiedzi i nadal echo. (http://images1.makefive.com/images/debate/religion/protest-signs-that-don_t-work/i-am-a-little-upset-7.jpg)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on April 22, 2013, 02:57:55 PM
Ja od razu odpowiedzialam i w ciągu 48h miałam reakcję. Spróbuj jeszcze raz zapostować ticketa i od razu odpowiedzieć na automat, u mnie podziałało w przypadku obu kont (a na jedno konto to mi nawet niechcacy dwa tickety się wysłały, więc w sumie 3).


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Maet on April 22, 2013, 04:50:48 PM
W przypadku braku VIP TP nie bawiłbym się teraz w czekanie na skutek po automatycznym emailu. To tylko autoreply pod przypadki "OMG jest 1 kwietnia godzina 2:00 i wciąż nie ma moich TP".


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Edhenor on April 24, 2013, 09:40:06 AM
Kombinacje Turbinek z naprawą tego buga ( zmianą statusu konta z Lifetime na GTC) spowodowała że osoby które na myaccount wybrały opcję płatności Paypal i mają ją dalej ustawioną jaką aktywną mogą otrzymać dziwną informację o ...., pobraniu z ich konta Paypal różnych kwot. Może to być kilka złotych/dolarów/euro a może być nawet kilkadziesiąt!

Jak na tą chwilę informację są tylko o Paypalu ale być może że będzie to dotyczyć też kart płatniczych.
Informacje graczy z GB :  "I've just had ten seperate emails from PayPal saying I've authorised £8.99 to Turbine", "same here £89.99 taken.

W przypadku gdyby ktoś otrzymał w wyciągu z banku jakieś dziwne obciążenie od Turbine niech od razu pisze ticket do supportu.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on April 24, 2013, 09:59:53 AM
Aż siebie zacytuje.. :P

Quote
Nie lubię się z nikim dzielić moimi danymi osobowymi, zwłaszcza że nie powinno ich interesować gdzie mieszkam itp. do tego wymagają podania danych karty kredytowej której też nie mam zamiaru im podawać, a wpisanie w te pola głupot nie pomaga.

Ja przynajmniej jestem spokojny że nie będę musiał teraz się z bankiem, supportem dogadywać i  wyjaśniać takich pierdół.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on April 24, 2013, 08:03:27 PM
j.w.

Lepiej mieć paranoję (cytując innych) ale spokojny sen :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on April 27, 2013, 12:53:38 AM
No to chłopcy zaszaleli.Skok na kasę,koniec LOTRO i ekipa jedzie na Seszele  ;D


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Kryszpin on May 04, 2013, 12:12:50 PM
A ja dzis dostalem odpowiedz na ticketa (z wpisanymi glupotami w polach karty) ze pracuja nad problemem... ale i  tak nie chce mi sie grac od ponad miesiaca...


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Woltalin on May 04, 2013, 01:55:39 PM
Dzisiaj zalogowałem się u Turbinek aby sprawdzić moje konto i okazało się ku mojemu zadowoleniu, że przywrócono mi status LOTRO-Life. Nie wiem kiedy to zrobili, ważne że jest. Kto jeszcze nie sprawdzał niech to zrobi.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on May 04, 2013, 06:48:58 PM
Dzisiaj zalogowałem się u Turbinek aby sprawdzić moje konto i okazało się ku mojemu zadowoleniu, że przywrócono mi status LOTRO-Life. Nie wiem kiedy to zrobili, ważne że jest. Kto jeszcze nie sprawdzał niech to zrobi.
Też mam z powrotem otro-life.
znaczy, że można :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Maet on May 05, 2013, 07:26:25 AM
Zrobili globalną poprawkę. Wszyscy "EU Life" powinni już mieć OK. Teraz pracują nad TP podobno (wciąż nie mam za kwiecień).


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on May 05, 2013, 01:20:24 PM
A umnie punkcików brak, znowu ticketa trzeba pisać  >:(


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Huriel on May 05, 2013, 03:08:55 PM
A umnie punkcików brak, znowu ticketa trzeba pisać  >:(
Ja jeszcze nie sprawdzałam, jak się dzisiaj zaloguję, to zerknę.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Maet on May 08, 2013, 07:51:44 PM
Z tego co dostałem wygląda, że wszelkie problemy z TP i life powinny być rozwiązane. Globalnie. U mnie sytuacja w pełni wyprostowana. W turbinkowym tempie :)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on May 08, 2013, 10:19:13 PM
Jak ja "lubię" turbinki, przyznali mi po raz kolejny brakujące TP


May 7, 2013 7:52 PM +500
May 7, 2013 4:34 PM +500
May 7, 2013 1:15 PM +500

Obecnie mam na koncie 7684 TP. Ale oni tam mają burdel :P


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on May 08, 2013, 10:39:02 PM
Może to w ramach przeprosin :) Też mam +1500 na koncie.

Wyjaśniane ticketami mają w opisie "Bonus - CS VIP Point Adjustment", te jedynie "turbine points". Wcześniej 500 wpadało chyba  z opisem LifeTime Subscriber Bonus.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Amarande on May 08, 2013, 10:43:37 PM
U mnie są top normalne TP, mam 1k więcej niż powinienem, ostatnie 500 TP jest za maj, reszta to chyba te zaległe za marzec i kwiecień, przyznane automatem pewnie ze względu na tych którzy nie napisali ticketa.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bondur on May 08, 2013, 11:02:58 PM
Jak nie będą sprawdzać to warto było pyszczyć ;)


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Utumo on May 09, 2013, 01:01:56 AM
Ostatnie misiące LOTRO, zaszalej Ama  ;D


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Maet on May 09, 2013, 07:04:16 AM
Teraz bidulki musiałyby manualnie sprawdzać komu już coś zdążyli przyznać i trzeba z automatu wrzucić mniej. Pewnie się nie opłaca czasowo.


Title: Re: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...
Post by: Bratbor on May 09, 2013, 05:05:48 PM
U mnie też 3x500 TP z opisem "turbine points" - jedno 500TP pewnie jest za maj, ale pozostałe 1000TP to pomyłka (zaległe TP dostałem osobno z innym opisem). Nie wiem co z tym robić czy zgłaszać czy poczekać, może nie zauważą  ;)