Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
  Print  
Autor Topic: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...  (Read 28127 times)
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #15 on: April 09, 2013, 10:35:22 AM »

Z podaniem danych mam "mały" problem.

Nie lubię się z nikim dzielić moimi danymi osobowymi, zwłaszcza że nie powinno ich interesować gdzie mieszkam itp. do tego wymagają podania danych karty kredytowej której też nie mam zamiaru im podawać, a wpisanie w te pola głupot nie pomaga.

Z tego co pamiętam to już kilka razy Turbinkom ktoś wykradł dane wiec nie zamierzam ryzykować.

http://forums.lotro.com/showthread.php?507754-Do-I-have-to-contact-Turbine-Customer-Support-for-my-VIP-points-every-month-now   -    najnowszy wątek z opisem problemu, zakładam ze w nim będzie tez info czy problem został rozwiązany.
Milo
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1844


Why so serious... Its only a game.


« Reply #16 on: April 09, 2013, 11:23:09 AM »

Troche w paranoje popadacie z tymi danymi, jakbyście milonerami byli i każdy tylko czychał na próbe zawiniecia waszych danych i waszej kasiury. Światowe org przestepcze tylko czekaja na dane przecietnych polaków ;)

BTW przecież juz kiedys podawałeś te dane wiec i dal Ciebie i dla nich to nic nowego. A wymagają to albo sie podstosujesz, albo nie dostaniesz TP. Uważam to za normalne i jestem za nimi. Jesli naprawde wkradł im sie jakis błąd i "skasowały" sie dane, wymagaja uzupełnienia celem spr czy konto nie zostało sprzedane czy wykradzione, a jak wiadomo Turbinki nie pozwalaja na handel kontami wiec od razu beda wiedzieli - kto ich "oszukał"
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #17 on: April 09, 2013, 11:38:09 AM »

To trochę inaczej, ja z zasady nie podaję nigdzie swoich prawdziwych danych, nie mam też FB i innych pokemonów.
W czasach kiedy zakładałem konto do Lotro (codemasters) nie trzeba było aż tyle danych podawać. Wystarczył prepaid i tyle.

PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?

PS 2. Z ciekawości uzupełniłem adres do korespondencji na zakładce "ACCOUNT PROFILE" - w polu "State/Region:" wybrałem Gdansk, i zatwierdziłem.

Przyszedł mail bez żadnego linku wymagającego potwierdzenia, po prostu mail że moje dane zostały zmienione i tyle (swoją drogą super zabezpieczenie :( ). Loguje sie jeszcze raz na konto, a tam zamiast Gdansk - Zielona gora. Skoro turbinki lepiej wiedza gdzie ja mieszkam to po co się będę wtrącał.
Harpion
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 362


« Reply #18 on: April 09, 2013, 12:46:02 PM »

A tak ogólnie to co to jest to lotro-GTC? ja mam suba takiego że raz do roku płacę bo tak jest najtaniej. W zeszłym miesiącu dostałem kompletnie z czuba 5k TPków i teraz nie dostałem comiesięcznej daniny. W sumie by wyszło że zapłacili mi górką za cały rok, ale już sam nie wiem czy się kłócić czy nie. Jako opcje płatności mam wybrane Paypal preapproval, bo mi tak wygodnie.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #19 on: April 09, 2013, 01:07:58 PM »

Konto jest przypisane do konkretnej osoby. To że Turbine chce mieć kompletne dane dotyczące posiadacze konta to normalna polityka każdej firmy tego typu.
Pewne obostrzenia wymusili sami gracze którzy nagminnie robili kanty z płaceniem nieistniejącymi kartami lub wycofując płatności. Zyskiwali na tym bo mimo iż tak opłacona subskrypcja (wadliwie) była wycofywana to pozostawały bonusy związane z tym jednodniowym kontem VIP. Masa graczy w ten sposób odblokowała sobie wiele rzeczy uzyskując status konta Premium. Niedoskonałość klienta gry nie pozwałała na wycofanie w ten sposób zdobytych bonusów.
Dlatego zrobili to co zrobili.
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #20 on: April 09, 2013, 01:54:44 PM »


PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #21 on: April 09, 2013, 02:12:09 PM »

@Edek, rozumiem pkt widzenia turbinek i jeżeli wykorzystam juz wszystkie inne możliwości to pewnie wklepie te dane, ale na razie bronie się przed tym jak mogę.
Zobaczę czy innym osobom naprawią konto i przyślą zaległe TP, jeżeli tak, a u mnie nadal TP sie nie pojawią to bede kombinował. Na razie czekam



PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);

Karta płatnicza (tzw. płaska) nie posiada kodu CVV / CVV2, taki pod (3 cyferki) posiadają tylko karty kredytowe/debetowe.


Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #22 on: April 09, 2013, 02:20:55 PM »

Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/
Rawne
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


« Reply #23 on: April 09, 2013, 02:55:41 PM »

PS. Z karty kredytowej zrezygnowałem, nie potrzebna mi, konta paypal nie mam - i co w takim wypadku ?
[/quote]
najzwyklejsza karta płatnicza (bankomatowa - z 3 cyferkami na odwrocie - teraz juz chyba wszystki maja);
[/quote]

Karta płatnicza (tzw. płaska) nie posiada kodu CVV / CVV2, taki pod (3 cyferki) posiadają tylko karty kredytowe/debetowe.

[/quote]
Własnie o debetową mi chodziło - ja taka płaciłem, choc żadnego debetu nie mogę robić :)
A debetowa to też płatnicza.
Karslak
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 119


« Reply #24 on: April 09, 2013, 02:57:25 PM »

Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/

Dane adresowe i kartę można też zmienić w grze przez Lotro Store z tego co pamiętam.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #25 on: April 09, 2013, 03:01:01 PM »

Widzę Huri że popełniłaś posta na forum turbinek. Ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą.
I jeszcze odnośnie ticketów - jak otrzymacie odpowiedź z automatu to piszcie nowego ticketa tylko dajcie odpowiedź na ten automat że problem dalej istnieje.
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #26 on: April 09, 2013, 03:05:55 PM »

Ja bym chętnie zoabczyła, czy coś da zmiana adresu, ale problem mam taki, że nie mogę się zalogować w ogóle na my account :/

Ja mogę sie logować bez problemu, ale boje sie grzebać w ustawieniach konta bo jak przez przypadek wyłączę sobie tego pseudo lifetime (bo teoretyczne takie konto mam - GTC bez czasu ważności) to potem już mogę tego nie odkręcić.

@Edek - ja tak robie jak mówią w mailu, replay na automatycznego maila, bez zmiany tytułu i piszę że problem nadal występuje albo coś takiego - jak posłałem 3 odpowiedź na automat to przestali się odzywać.

Odpowiedź wysyłałem zawsze po 48h jeżeli nic się nie poprawiło (taki prikaż był w mailu).

Jeszcze takie pytanie, jeżeli zgłoszenie zostaje rozwiązane (błąd poprawiony) dostaje się jakieś potwierdzenie ?
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #27 on: April 09, 2013, 03:11:41 PM »

Hmm takie pytanie bo nie jestem pewien czy bezpiecznie będzie ticket pisać.

Mianowicie swego czasu było to o wiele bardziej opłacalne od ówczesnej transakcji w dolcach (bladego pojęcia nie mam jakim cudem) więc w momencie kiedy kupowałem life-time ustawiłem że mieszkam na terenie Zjednoczonego Królestwa bo dziwnym trafem taniej było funtami zapłacić no i wyszło jakoś 320-ileś złotych przy zniżce 50%  potem ustawiłem chyba z powrotem na prawdziwe, ale niezbyt wiem czy bezpiecznie jest pisać ticket (wolę stracić life-time niż konto).

Ktoś się orientuje?
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #28 on: April 09, 2013, 03:17:25 PM »

Quote
Mianowicie swego czasu było to o wiele bardziej opłacalne od ówczesnej transakcji w dolcach (bladego pojęcia nie mam jakim cudem) więc w momencie kiedy kupowałem life-time ustawiłem że mieszkam na terenie Zjednoczonego Królestwa bo dziwnym trafem taniej było funtami zapłacić no i wyszło jakoś 320-ileś złotych przy zniżce 50%  potem ustawiłem chyba z powrotem na prawdziwe, ale niezbyt wiem czy bezpiecznie jest pisać ticket (wolę stracić life-time niż konto).

Ktoś się orientuje?

Trudno cokolwiek powiedzieć - Ja od samego początku miałem ustawione płatności w USD. Samo tak jakoś wybrało przy zakładaniu konta.  I mimo że danych adresowych mam podane jako kraj zamieszkania Polskę to wszystkie płatności odbywały się za walutę amerykańską czego plusem było że nie płaciłem żadnego podatku.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #29 on: April 09, 2013, 03:44:28 PM »

Widzę Huri że popełniłaś posta na forum turbinek. Ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą.
I jeszcze odnośnie ticketów - jak otrzymacie odpowiedź z automatu to piszcie nowego ticketa tylko dajcie odpowiedź na ten automat że problem dalej istnieje.
A popełniłam - nie zdarza mi się to często, ale wkurwili mnie niebotycznie...
No i ja zawsze odpisuję na emaile z supportu, zmiast wysyłania nowych ticketów. Ale nie zmienia to faktu, że wieczne automatyczne "dziekujemy za Twojego maila" i "if the issue has been solved, please DO NOT reply to this email" mnie już z deczka do sząłu doprowadza.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
  Print