Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print  
Autor Topic: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...  (Read 28127 times)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #45 on: April 11, 2013, 09:35:38 AM »

Bondziu, trochę mnie sprowokowałeś i zmusiłeś do napisanie tego co niżej.

Przeczytaj dokładnie End User License Agreement (EULA).
Umowa z Turbinkami jest umową licencyjną a nie umową sprzedaży!

Limited License. The Game Client is licensed, not sold.

The license granted herein confers no title or ownership in the Game (including without limitation the Game Client) and should not be construed as a sale of any rights to the Game. All right, title and interest in and to the Game and any and all copies thereof (including without limitation any and all titles, computer code, technology, themes, objects, characters, character names, stories, dialog, catch phrases, locations, concepts, artwork, music, etc.) are owned by Turbine or its licensors.

W przypadku umowy licencyjnej nie nabywasz żadnych praw własności do danego produktu a jedynie prawo do korzystania z niego na określonych zasadach i nie jest ważne czy ktoś ma "nolifa" vipa czy w inny sposób dokonuje płatności.
Z samej umowy licencji wynika że strona jej udzielająca ma prawo żądać od osoby której jej udziela danych potwierdzających prawo do korzystanie z niej.

Rimvevold
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 7


« Reply #46 on: April 11, 2013, 12:14:59 PM »

Ponadto w takim przypadku w trakcie trwania mogą zmienić zasady, a Ty jeśli ich nie zaakceptujesz to możesz ewentualnie zrezygnować z gry. Niestety w taki sposób to działa.
Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #47 on: April 11, 2013, 11:52:57 PM »

(...)

Edit...
W sumie mam do gdzieś, a jednego czego nie lubie to sie kłócić... ja swoje TP dostałem, a ty Bondur - rób co chcesz - twoja sprawa, ticketuj ich do zimy o to że nie podasz danych, napewno wygrasz.

Ten temat w konwersacjach z Supportem w ogóle nie zaistniał bo nie ma takiej potrzeby. 2*500TP dostałem, dziś napisali że "bez zbędnych zwłok" sprawdzą historię mojego konta od stycznia (ponad 60 dni widoczne dla mnie) - czekam więc na odpowiedź. Działają wolno ale jednak działają. Konto dalej GTC - to będą raczej poprawiać globalnie dla wszystkich kont.

Bondziu, trochę mnie sprowokowałeś i zmusiłeś do napisanie tego co niżej.

Przeczytaj dokładnie End User License Agreement (EULA).
Umowa z Turbinkami jest umową licencyjną a nie umową sprzedaży!

Limited License. The Game Client is licensed, not sold.

The license granted herein confers no title or ownership in the Game (including without limitation the Game Client) and should not be construed as a sale of any rights to the Game. All right, title and interest in and to the Game and any and all copies thereof (including without limitation any and all titles, computer code, technology, themes, objects, characters, character names, stories, dialog, catch phrases, locations, concepts, artwork, music, etc.) are owned by Turbine or its licensors.

W przypadku umowy licencyjnej nie nabywasz żadnych praw własności do danego produktu a jedynie prawo do korzystania z niego na określonych zasadach i nie jest ważne czy ktoś ma "nolifa" vipa czy w inny sposób dokonuje płatności.
Z samej umowy licencji wynika że strona jej udzielająca ma prawo żądać od osoby której jej udziela danych potwierdzających prawo do korzystanie z niej.


Cieszę się Edku, że dołączyłeś się do dyskusji - z luźnych rozważań przechodzimy na grunt konkretów ;)

Masz rację i doskonale sobie zdaję sprawy, że to umowa licencyjna. Tak samo jak kupując w biletomacie miejscówkę na IC nie czuję się właścicielem pociągu :) Nie spodziewam się jednak, że w połowie drogi konduktor stwierdzi, że mogę kontynuować podróż jeśli się wylegitymuję i moje dane będą się zgadzać z danymi karty, którą zapłaciłem za bilet :) Tłumaczenie, że bilet kupił kolega a ja oddałem mu gotówkę pewnie by nie zadziałało :) A poważniej bilet jest w skrócie umową pomiędzy posiadaczem (w tym przypadku bilet na okaziciela) a IC, że za X PLN dowiozą mnie z punktu A do B.

LT oznacza, że mam prawo korzystać z gry, a Turbine przyznaje mi status VIP "dożywotnio" bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat za utrzymanie statusu VIP - a dokładnie wg ich słów:
1) If you have a LOTRO Lifetime Subscription, you will never have to pay for a monthly subscription again!
2) Lifetime Membership is available only for so long as the game as in service.

Pacta sunt servanda dlatego oczekuję, że będzie to respektowane. Ja ze swojej strony mogę oczywiście zapracować na bana czy inne ograniczenie moich przywilejów (m.in muszę przestrzegać COC, EULA itd). Turbine może wyłączyć serwery, zlikwidować TP, wprowadzić f2p z pełnym dostępem do wszystkiego czy zmienić umowę. I w końcu doszliśmy do najciekawszej części.

Przyznam się, że nie pamiętam w EULA fragmentu mówiącego o potwierdzeniu praw do korzystania z usługi już trakcie korzystania ale że nie chce mi się szukać to zakładam, że masz rację i tak jest. Jak Turbinki miałby to zrobić w moim przypadku? Jak stwierdzą czy Mamrot Bondurski logujący się do gry jest tą samą osobą, która 3,5 roku temu zapłaciła za LT? Nie płaciłem kartą więc nie mają moich danych tylko firmy pośredniczącej. Nawet gdyby była to karta to przecież mogę być pryszczatym nastolatkiem, za którego zapłacili rodzice :) Rodzi się ciekawy problem teoretyczny - Mając LT nie muszę już płacić subskrypcji, nie muszę kupować dodatków itd .... nie ma więc uzasadnienia podawania danych karty, a dane osobowe nic im nie zweryfikują.






Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #48 on: April 12, 2013, 12:37:11 AM »

Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu  ::)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #49 on: April 12, 2013, 08:57:12 AM »

Quote
Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu
Troszkę ostatnio w pozmieniali w ticketach ale jak masz problem z TP za VIp to zaznacz w kolejnosci;
-lotro account/store support
-point or store inquiry
-vip points not received
pózniej trzeba podać formę płatności. Można podać jako karta płatnicza i wpisać swoje imię i nazwisko i same zera jako nr karty.
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #50 on: April 12, 2013, 12:12:59 PM »

Quote
Jaki wybraliście "Request Type" w tickecie ? Jakoś nic nie mogę dopasować do tego problemu
Troszkę ostatnio w pozmieniali w ticketach ale jak masz problem z TP za VIp to zaznacz w kolejnosci;
-lotro account/store support
-point or store inquiry
-vip points not received
pózniej trzeba podać formę płatności. Można podać jako karta płatnicza i wpisać swoje imię i nazwisko i same zera jako nr karty.
Dzięki zaraz to spróbuję ogarnąć :)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #51 on: April 13, 2013, 12:16:11 PM »

Thank you for your response,
 
This should now be all set and you should now have the 500 points in your account. I apologize for the inconvenience! Also, you should be receiving all proper benefits for you account on the 6th year anniversary regardless of the status on the myaccount website.

 
się zaloguję i sprawdzę :)
 
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #52 on: April 13, 2013, 12:56:07 PM »

U mnie chyba jako u jednego z nielicznych konto dalej ma status Life. 

Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #53 on: April 14, 2013, 09:55:11 PM »

Punkty za Luty/Marzec/Kwiecień odzyskane - teraz pozostaje czekać na LT :)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #54 on: April 15, 2013, 10:16:32 AM »

Mi oddali "ręcznie" punkty za marzec/kwiecień i napisali, że podczas tego eventu rocznicowego moje konta będa traktowane jak lotro lifetime vip.
Bratbor
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 125



« Reply #55 on: April 15, 2013, 05:13:36 PM »

U mnie cisza, ani konto lifetime ani punkty, a obiecali  :'(
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #56 on: April 15, 2013, 05:17:17 PM »

Nie zakładaj nowych ticketów, tylko kontynuuj korespondencję. I w każdym pisz, że minęło tyle i tyle i 'no reply' itp.
Bratbor
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 125



« Reply #57 on: April 15, 2013, 07:39:10 PM »

Po mejtensie zalogowałem się i w historii TP mam 2x500 TP z takim opisem Bonus - CS VIP Point Adjustment, więc chyba dali to, z czym zalegali :).
Utumo
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1320



« Reply #58 on: April 15, 2013, 09:47:44 PM »

U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #59 on: April 15, 2013, 09:55:37 PM »

U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.

bo widzą, że nie grasz :P
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print