Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Print  
Autor Topic: Brakujące TP za Marzec i Kwiecień...  (Read 28126 times)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #60 on: April 15, 2013, 09:55:54 PM »

U mnie nadal cisza,pomimo trzech ticketów.Mam nadzieję,że oddadzą z procentem.
nie pisz nowych, tylko namiętnie wysyłaj jeden, tzn z tym samym tematem.
Utumo
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1320



« Reply #61 on: April 15, 2013, 09:56:44 PM »

Tak robię,tylko reply.
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #62 on: April 16, 2013, 04:08:18 PM »

Quote
Greetings ,

Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the month of April. I have applied these 500 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

Odpowiadanie na starego ticketa pomogło, czekałem tylko 3 dni, na nowego nadal nie odpowiedzieli, ciekawe czy na dostanę jeszcze raz 500TP z nowego ticketa :D   (za starty moralne)
Woltalin
Lotro Officer
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 454



« Reply #63 on: April 17, 2013, 01:31:35 PM »

Oto jaką wiadomość dostałem wczoraj:

"Greetings ,

Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the months of March and April. I have applied these 1000 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

I can advise you that we are aware of an issue where our European Lifetime subscribers are currently showing as being on a game time card within the MyAccount page. We are working to resolve this issue for all affected players. I do apologize, I can not provide you with a time-frame for this resolution.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

If you reply, please do not change the default subject line. This will ensure that your update is added to your existing ticket. You may always search our FAQ or request additional support at support.turbine.com"


Można więc powiedzieć W KOŃCU, choć co prawda punktów jeszcze nie widziałem bo trwa maintance, ale wierzę na słowo.
Mam tylko nadzieję, że naprawią problem z kontami przed następnym miesiącem i nie trzeba będzie się upominać o następne punkty.

P.S. Wiadomość tą otrzymałem po drugim zwrotnym "bileciku". :)
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #64 on: April 17, 2013, 02:13:46 PM »

Ja się dalej bujam z tymi TP. Poziom supportu w lotro chyba sięgnął dna...  ::) Planowałem sobie uzbierać na ROHAN i wrócić na jakiś czas ale jak tak dalej pójdzie to średnio to widzę.
Mam 3 konta lifetime. Wszystkie straciły life status i wszystkie przestały dostawać TP... Jakaś komedia...
Engril
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1463



« Reply #65 on: April 17, 2013, 02:19:01 PM »

Mam 3 konta lifetime.

Podziel się jednym  :D
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #66 on: April 17, 2013, 02:39:31 PM »

Mam 3 konta lifetime.

Podziel się jednym  :D

i nie gra ostatnio ;) to się nazywa nolajfizm :P
Amarande
Lotro Officer
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 757



« Reply #67 on: April 17, 2013, 03:37:06 PM »

Quote
Thank you for your response.

I have reviewed your account and I can confirm that you did not receive your VIP Turbine Points for the month of April. I have applied these 500 points to your account where they are immediately available for use in the LOTRO Store.

If you have any additional questions or concerns, please reply to this email and I will be happy to assist you.

Thank you,
Account Management Agent

Dyonysus
Turbine, powered by our fans.

If you reply, please do not change the default subject line. This will ensure that your update is added to your existing ticket. You may always search our FAQ or request additional support at support.turbine.com

Mi właśnie napisali że dodali dodatkowe 500TP, wiec juz mam komplet. teraz poczekam do maja żeby wysłać następny ticket :P

PS> Czy mi sie wydaje czy w supporcie pracuje tylko "Dyonysus"
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #68 on: April 17, 2013, 04:22:26 PM »

i jeszcze Rhyvens czy jakos tak :)
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #69 on: April 17, 2013, 04:26:21 PM »

Rhyvas, to już prawie mój znajomy :D
Utumo
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1320



« Reply #70 on: April 17, 2013, 06:21:33 PM »

Mój 1000 przyszedł od Toffre. Teraz jak i Wy czekam do maja aby znowu spamować. Człowiek na chwilę oderwie się od LOTRO i już go chcą na TP oszukiwać  ;)
Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #71 on: April 17, 2013, 08:34:55 PM »

Przejrzałem mój "support-log" i widzę: Frizzen, Toffre, Rhyvas, Dyonysus - może to taka ośla ławka. Podpadziochy dostają najgorszą robotę? :P
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #72 on: April 18, 2013, 11:19:34 PM »

To był mój mail do nich po otrzymaniu po raz kolejny maila - tego standardowego, który wysyłają, gdy wysyłasz nowego ticketa:
Well, my account status still shows as Lotro GTc instead of Lotro-life, as it should be. I wonder, how long will it take you to fix it, as you know about this bug for more than two months now and you still did nothing to fix it.
 
Hope i will get my lotro-life account status ASAP, as this is just getting ridiculous, receiving all those automated respones & confirmations that you are aware of the issue and yet you still do nothing.


i odpowiedź od Freyra tym razem:
I apologize for the delay but we are working actively to resolve the issue as soon as possible for all users and not just individuals. I would like to reiterate that this display error has no impact on your gameplay.
 
If you encounter any issues or have any additional questions or concerns, please respond to this message and I will be happy to assist you.
JeRzu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 331



« Reply #73 on: April 20, 2013, 09:53:53 PM »

Ja od zeszłego weekend'u czekam na jakąś odpowiedź i nic albo olali albo nie wiem gdzie sprawdzić. Na skrzynce email pusto, w grze pusto, na my account nic, więc nie wiem gdzie jeszcze sprawdzić, chyba że przyślą Pocztą Polską do skrzynki na furtce. ???
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #74 on: April 20, 2013, 11:07:18 PM »

Jerzu, a jak dostales automatyczna odpowiedz na wyslanego ticketa, odpowiedziales na nią? Jesli nie, to uważają ticket za rozwiązany i zamykają sprawę.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Print