Twierdza - Gildia Multi MMO

Star Wars. The Old Republic => SWTOR baza => Crafting => Topic started by: Gilgas (Ruttar) on January 14, 2013, 03:37:58 PM



Title: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Gilgas (Ruttar) on January 14, 2013, 03:37:58 PM
Pozwolę sobie napocząć temat, zamierzeniem posta jest zbudowanie bazy aktywnych graczy wraz z listą rzemiosł jakimi się parają i tym samym co mogą ew. zrobić dla innych w obrębie Gildii. Ponieważ jest możliwe wysyłanie produktów pomiędzy stronami empire<>republic przy odrobinie chęci temat jest dla całej Twierdzy.

Prośba o wpisywanie się na listę nazwa postaci/ nazwy postaci / crafty / poziomy/ dostępne produkty.


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: yarpen on January 16, 2013, 11:12:57 AM
Z takich konkretniejszych rzeczy, mogę robić:
  • Advanced Resolve Armoring 27 (+52 endurance, +72 willpower)
- molecular stabilizer x6
- synthetic energy matrix x2
- mandalorian iron x8
- zal alloy + durasteel  x12
  • Advanced Mettle Mod 27B(+44 endurance, +56 willpower, +44 critical)


Jeszcze mogę robić jakieś mody 26, niektóre słuchawki black hole, itemki do statku i parę innych drobnych rzeczy. Listę będę edytował na bieżąco. Oczywiście wszystko zrobię w cenie matsów. Jakby co, to proszę o kontakt przez forum albo w grze (yarpean)


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: bloodcorsair on January 16, 2013, 11:47:53 AM
Bloodcorsair - implany BlackHole dla Bounty Huntera , dla Dps-a,Heal-a i Tanka, koszt
4-moleculary i 6- radioactive paste plus drobne matsy , poźniej uzupełnię , teraz próbuje rozłożyć implanty dla snipera


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Jaeenia on January 16, 2013, 01:07:16 PM
ja mogę craftować implanty bh dla sorca/sage'a i dla tanka assassina/shadowa.
4 moleculary i 6 radioactive paste.
Jak Blood staram się rozłożyć implanty dla snipera.
craftuje również stimy(willpower i endurance) i adrenale exotech.


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Eor (Czarny) on February 06, 2013, 06:49:33 PM
To ja w takim przypadku mam zapytanie. Czy ktoś potrafiłby wykrafcić mody i enhancementy 27 dla operativa na cunning?
Czyli [Advanced Artful Mod 27] lub [Advanced Keen Mod 27] oraz najlepiej [Advanced Insight Enhancement 27].
Z góry dzięki za odpowiedź :)


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: BogyOne on February 06, 2013, 10:23:27 PM
Mnie możecie znaleźć tutaj: http://redeclipse.eu/redeclipse.eu/viewtopic.php?f=20&t=552 :P

Jakby co, mam wszystkie crafty wymaksowane, żeby rozmieniać na matsy.


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: BogyOne on April 11, 2013, 05:07:03 PM
Rzeźbię powoli do 450. Póki co mam już w plecaku recepty na Augmenty 28:
Absorb
Command - gotowe do RE
Critical
Fortitude
Redoubt - gotowe do RE
Resolve - gotowe do RE
Shield
Skill

Niebieskie Augmenty 23:
Shield (18 Shield + 11 Power)

Mogę także już robić Prototype Nano-Infused Stimy
(Prototype 169 PS + 70 Power albo Reusable 154 PS + 63 Power):
Might: Prototype, Reusable
Fortitude: Prototype, Reusable (będzie wieczorem)

Adrenale, Nano-Infused
Reusable Attack (625 Power)
Reusable Absorb będzie wieczorem

Reusable Medpack na lev 52

Implanty na lev 52
Resolve: Critical, Overkill, Redoubt


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: BogyOne on April 29, 2013, 01:20:29 PM
Od wczoraj mam schemat na:
Advanced Resolve Armoring 30 (any slot)

Ponieważ na Trade Hub nikt inny nie ma tego Schematu przez parę dni craftuję tylko tym co mają maina Sorca lub Assassina na 55. A co. :P


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Raffaell on April 29, 2013, 04:00:38 PM
Jak ktoś jest zainteresowany to na razie mogę robić:

Might Augment 28 (strength,endurance)
Resolve Augment 28 (willpower,endurance)
Overkill Augment 28 (power,endurance)


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Perun on April 29, 2013, 04:08:25 PM
JA moge robic wszystkie Armstechowe Advanced Augmenty 28 oraz Barrel do Cunningu


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Gilgas (Ruttar) on April 30, 2013, 11:08:42 AM
Obecnie zrobione schematy mam na "28" advaced:

Asarin "Cybertech" 450=>

Advanced Force Wielder Armoring 28
Armor Rating 156
+70 Endurance
+66 Willpower

Advanced Might Armoring 28
Armor Rating 156
+74 Strength
+61 Endurance

Advanced Reflex Armoring 28
Armor Rating 156
+74 Aim
+61 Endurance

Advanced Skill Armoring 28
Armor Rating 156
+74 Cunning
+61 Endurance

Allurali "Artifice" 450 =>

Advanced Might Hilt 28
Weapon Damage/Power Rating 156
+74 Strength
+61 Endurance

Advanced Force Wielder Hilt 28
Weapon Damage/Power Rating 156
+70 Endurance
+66 Willpower

Advanced Bastion Enhancement 28
+52 Endurance
+66 Shield Rating
+26 Defense Rating

Advanced Bulwark Enhancement 28
+52 Endurance
+66 Shield Rating
+26 Absorb Rating

Advanced Immunity Enhancement 28
+37 Endurance
+66 Shield Rating
+43 Defense Rating

Gilgas "Armstech" 450 =>

Advanced Commando Barrel 28
Weapon Damage/Power Rating 156
+66 Aim
+70 Endurance

Advanced Skill Barrel 28
Weapon Damage/Power Rating 156
+74 Cunning
+61 Endurance

Theodato "Armormech" =>
rezerwacja -

Ruttar " Biochem" =>
rezerwacja -

Allunan "Synthweaving" =>
rezerwacja


Title: Re: Rzemieślnicy - SWTOR
Post by: Eor (Czarny) on May 21, 2013, 06:54:53 PM
Udało mi się kliknąć coś takiego [Advanced Skill Armoring 30] (67 Endurance, 81 Cunning). Jakby ktoś reflektował to służę. Poza tym mam różne modyfikacje 28, których nie ma co tu wymieniać.
Oczywiście robię również dziury :) [Augmentation Kit MK-9]
Z advanced augmentów na razie:
[Advanced Alacrity Augment 28] (20 Endurance, 32 Alacrity Rating)
[Advanced Redoubt Augment 28] (20 Power, 32 Defense Rating)
[Advanced Shield Augment 28] (20 Power, 32 Shield Rating)
[Advanced Skill Augment 28] (20 Endurance, 32 Cunning)
[Advanced Fortitude Augment 28] (20 Power, 32 Endurance)
[Advanced Overkill Augment 28] (20 Endurance, 32 Power)
[Advanced Resolve Augment 28] (20 Endurance, 32 Willpower)
[Advanced Might Augment 28] (32 Strength, 20 Endurance)