Pages: 1 ... 7 8 [9]
  Print  
Autor Topic: Dark Side Twierdza - dyskusje, info itd.  (Read 35813 times)
Karolus
Palladyn i Burglar
Radny
Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 875



« Reply #120 on: December 28, 2011, 03:44:55 PM »

Dodam, że każdy Lieutenant może dodawać graczy do gildii :-)
Jarzomb
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 6


« Reply #121 on: December 28, 2011, 08:25:03 PM »

Ehh ....jakiegokolwiek oficera nie wpiszę dostaję powiadomienie: (imię) not exist - już nic nie rozumiem mam nadzieję , że to jakiś bug wyszukiwarki. Ktoś może wie co z tym zrobić?
Elk
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 178



« Reply #122 on: December 28, 2011, 09:06:39 PM »

A serwer dobry wybrałeś (Red Eclipse)? Bo coś niemożliwe, że nie możesz nikogo złapać - dzisiaj cały czas gra kilka osób z tych co mogą zapraszać.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #123 on: December 28, 2011, 09:20:47 PM »

Przy czym pamiętajcie że wyszukiwana osoba musi być online, bo inaczej... "not exist"
Wolebor
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 113



« Reply #124 on: December 29, 2011, 07:52:23 AM »

Wpisz sobie w okienko w zakładce "who" nazwę gildii i pokaże ci wszystkich graczy online.
Ozzi
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 43



« Reply #125 on: January 04, 2012, 12:02:59 PM »

Nie będę zakładał nowego tematu na forum dla kilku screenów więc daje to tutaj. ;]

Kilka razy w grze wspominałem o bugu który powoduje że npc-e podczas scenek zamiast oczu mają jakąś taką "rtęć" czy cholera wie jak to nazwać - tak to wygląda:

http://www.freeimagehosting.net/85534

http://www.freeimagehosting.net/d7661


I jeszcze jeden śmieszny bug z wczorajszej sesji.

http://www.freeimagehosting.net/9d19d

Teraz moje dark/light alignment wygląda tak:

http://www.freeimagehosting.net/972ed

:]
Elk
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 178



« Reply #126 on: January 04, 2012, 04:40:32 PM »

Ten drugi bug jest znany - nawet jak chcesz ticket wystawić to od razu pokazuje odpowiedź. Co prawda już 3 patche wyszły odkąd też tak mam no ale niby mają poprawić.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #127 on: January 04, 2012, 10:54:51 PM »

Bug z oczami (rtęć lub czarne oczodoły) wynika zapewne z Shaderów. Też mi się zdarza. Po filmiku wchodzisz w opcje grafiki, włączasz Shaders na Low akceptujesz, wracasz na High i znów akceptujesz. Zwykle pomaga na jakiś czas. Jeśli nie to jeszcze Textury zwiększ/zmniejsz zaakceptuj, a później przywróć poprzednie ustawienia. Coś tam się musi odświeżyć by wróciło do normy.

Bugów trochę niestety jest.


Ja jeszcze odczuwam Memory Leak'a. Po długiej grze gra zaczyna klatkować, a w końcu się zacina. Gram razem z bratem i efekt pojawia się mniej więcej w podobnym momencie na dwóch kompletnie różnych komputerach i systemach.
Maured
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


« Reply #128 on: January 06, 2012, 11:44:23 AM »

Elk moze jakies namiary na tsa tutaj na forum w widocznym miejcu ?
Khelegros
Radny
Forum Addict
****
Offline Offline

Wiadomości: 2765



« Reply #129 on: January 06, 2012, 01:43:36 PM »

Ustawcie sobie w Message of the Day albo Guild Description. Tutaj radzę nie podawać ze względu na ogólnodostępny charakter działu.
Maured
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


« Reply #130 on: January 08, 2012, 02:57:17 PM »

zajoba mozna dostac w tym guild message przepisac cos ...
Ozzi
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 43



« Reply #131 on: January 09, 2012, 11:49:52 AM »

Kolejny bug.

Ballmora, fabryka robotów, wczorajsza sesja z kumplem. :)

http://www.youtube.com/watch?v=0O_vf-bwY3Y
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #132 on: January 09, 2012, 07:50:18 PM »

Ballmora w ogóle jest dziwna. W jednym z pomieszczeń widziałem zamiast następnej komnaty panoramę planety. Dopiero po wejściu obraz się naprawiał.
Pages: 1 ... 7 8 [9]
  Print