dobra dobra. Hilowałem 4lata w WoW.
Ja grałem przez okres 13-14 lat healerami w UO,SWG,L2,FFXI,RYZOM,WoW,AO,GW,DDO,SB,TR,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,AION,RIFT,LOTRO i pewnie kilku innych o których nie pamiętam i jakoś nie dorobiłem się takiego mega ego jak ty, szczególnie, że healowanie w vanilla WoWie do najtrudniejszych nie należało, a w erze addonów to już komedia jest
Z drugiej strony poniekąd masz dużo racji, bo healowanie samo w sobie w swtor nie jest wyzwaniem, BW w gruncie rzeczy nie miało i chyba nadal nie ma pomysłu na jakąś ciekawą i wymagającą mechanikę, bo jedyne realne utrudnienie to bardzo płytki "mana pool" na który nie ma się żadnego wpływu z braku channelingu, refresha, czy choćby głupich "mana potów". Wierzę też, że jakbyś się wgłębił trochę w problem to byś zauważył, że dyskusja nie dotyczy tego co jest obecnie (bo nawet my spokojnie robimy każdą walkę w nightmare) tylko tego co jest na PTS gdzie zaproszone do testów dobre progresowe gildie mają problemy nie z braku umiejętności czy trudnej mechaniki tylko kompletnie rozpieprzonego resource managment u commando post patch 1.2
Ja nie uważam się za jakiegoś super gracza, nie jestem alfą i omegą oraz mam dystans do siebie, więc możesz mi zarzucać brak skilla, ale ludziom co co oneshotowali obie instancje poniżej 1,5h już chyba raczej nie
Ale jako , że już sam Khelegros prosił o zakończenie offtopa, pójdę za twoim przykładem i powiem AMEN
Wracając do tematu - nowe staty battlemaster i rakata na PTS (na razie nie mają efektu seta):
http://mmo-mechanics.com/news.php?article=battlemasterrakata-stats-on-ptsZłe wiadomości dla tych którzy podmienili mody w tych setach (moje kondolencje Qho
):
Hey, some answers.
1. Yes, we have updated the stat distribution on Rakata gear with 1.2.
2. If you have not modified your gear, it will seamlessly update the mods inside when you log into the game the first time after the patch has been applied.
3. If you have modified your gear, it will retain any changes you have made. Any mods you didn't change out will update.
4. Restoring the original mods into the item, before 1.2, will cause them to upgrade at the time of the patch.
The problem, of course, is that if you hand modified your gear, we ultimately have no way of knowing what your intention was. Maybe you wanted to use the mod you removed somewhere else, maybe you just wanted to replace it. We cannot make any assumption as to the intention of individual users when modding the item, preventing us from upgrading already modified items post fact.
TL;DR: Any 'original' mod in an updated item will upgrade with the patch. Any 'foreign' mod added to an item will be left untouched.
Hope that answers your questions.
Staty Black Hole setów:
http://mmo-mechanics.com/news.php?article=1-2-pve-armor-stats-previewStaty War Hero setów:
http://mmo-mechanics.com/news.php?article=1-2-pvp-war-hero-armor-preview