Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Zbugowane BUTCHERING i SCAVENGING ?  (Read 4957 times)
Rudobrody
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 421



« on: November 27, 2008, 01:55:56 PM »

Po osiągnięciu lvl 200 w Cultivating stwierdziłem, ze fajnie miec dostęp do każdego praktycznie potiona, ale niestety nie mogę ich wykonywać z powodu braku składników stabilizujących (np. Water, Zoic Gore).
Postanowiłem więc zmienić skilla własnie na Butchering (z którego leci Zoic Gore i skladniki do potionów na armor i toughness) lub Scavenging (Water).

Radośnie udałem się do trenerów, pożegnałem się z ogrodnictwem i... wkurzyłem się niewąsko, bo chociaż zeskórowałem (butch/scav) ponad 100+ różnych npców z różych poziomów, to level skilla nadal 1 a go gorsza, gdziekolwiek jestem (T4-T1) leci tylko sprzet lvl 1-25 - bezużyteczny na wyższym poziomie aptekarstwa.

Postawnowiłem sprawdzić, co z trzecim skillem - Salvaging - i tu po dwóch trzech przedmiotach miałem już level 2-3 w skillu.

czy ktoś słyszał o jakimś bugu? (petycja poszła oczywiście)

tak czy inaczej przestrzegam przed zmianą skilla na te dwa jeżeli od początku go nie wziąłeś.
Marvoz (Haldoyan)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 260


« Reply #1 on: November 27, 2008, 05:43:05 PM »

czyli nawet jak zbierałeś z postaci na T1, to się nie zwiększało? Wygląda na poważnego buga. Ja kiedyś robiłem respec, ale nie z culti, i nie z maksymalnego poziomu, bodajże z butch na scav - było ok.
Rudobrody
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Reply #2 on: November 27, 2008, 06:05:03 PM »

Tak właśnie.

Odwiedziłem każdy Tier, tam zabijając i scav/butch po 20-30 stworów z tych levelów - nic, zupełnie ani nie drgnął lvl w scav/butch. To co wypadało to też bez względu na lvl npc'a było 1-25lvl oraz jeden element zmienny - składnik do healpotiona na lvl odpowiednim do tiera.

System widzę, jest tak zbudowany, że lvl naszej postaci w scav/butch nakłada się na lvl npc'a (Tier). Na zasadzie prostej tabelki


     lvl skilla:  1-50   |   51-100  |   101-150  |  151-200
--------------------------------------------------------------------
lvl npc:   |                 lvl wypadajacego itemu (crafting):
T1          |     1-50   |   1-50      |   1-50        |   1-50
T2          |     1-50* |   51-100  |   51-100    |   51-100 
T3          |     1-50* |   51-100  |   101-150  |  101-150 
T4          |     1-50* |   51-100  |   101-150  |  151-200

System tak własnie się sprawdzał na moim alcie, niestety w tym przydadku (respeca) coś się posypało.

Edit: * sprawdzone, potwierdzone
Rudobrody
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Reply #3 on: November 27, 2008, 08:17:01 PM »

Wszystko jasne.

Jeżeli zmieniasz skilla na butchering/scavenging to niestety ale aby go rozwijać musisz zabiajać i "skórować" npc równe lub wyższe levelowi postaci. Inaczej po prostu nie zalicza (przynajmniej wszystko teraz tak działa).

Jest to na swój sposób logiczne, bo inaczej dochodziło by do takich paranoi, że jako np. 40 levelowa postać idę do T1-T2 i tam w 30 minut maksuje sobie skilla. A tak to trzeba równych sobie klepać.

Tak czy inaczej poziom tego co wypada zależy od wysokości skilla a nie lvl npc.


Pages: [1]
  Print