Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: BlackArrow czyli podstawowe wiadomości o strzelcu z Ettenmoors  (Read 2499 times)
Quintu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 457

"Sam jesteś BaRlog!" :D


« on: June 19, 2009, 12:52:05 PM »

BlackArrow popularnie zwany BA to odpowiednik freepowego huntera. Wyśmienity strzelec Uruków (powiązany z tą rasą przy zakupie triatów rasowych u traderów w Gramsfoot);

Tak oto wygląda BA w momencie "narodzin" (ślicznota z niego, nieprawdaż?? ;) ):
 
                                 BA na ranku 0

- potem w miarę osiągania kolejnych ranków wygląd BA można modyfikować osadzając specjalne triaty wyglądu dostępne inne na każdym kolejnym ranku. Jeżeli będziecie grzeczni i będziecie pilnie trenować umiejętności strzeleckie na pałętających się po Ettenmors hordach freepów, to - kto wie - może kiedyś będziecie wyglądać tak:

                                  BA na ranku 15

Jego podstawowy skill Hindering Shot potrafi na 4 sekundy zatrzymać nieuważnego przeciwnika w miejscu (oczywiście gdy BA ma wyekwipowany triat) oraz spowodować, że będzie on poruszał się znacznie wolniej; Zazwyczaj wystarczy to aby pozostali uczestnicy rajdu dogonili i pokonali trafionego; Ostatnio BA zasłynął  z nieusuwalnego, stackującego się wounda z fire zadawanego przy użyciu skilla Flaming Arrow (wraz z wejściem b8 wound znowu będzie ściągalny); W zwarciu klasa wyjątkowo słaba - raczej nie polecam walki wręcz mimo, że BA dysponuje tu 3 skillami (są to skille Cut, Gash i In Your Face); Dużym plusem jest posiadanie przez tą klasę skilla na evade ciosów zadawanych przez przeciwników zwanego Moving Target - umożliwia im to ucieczkę z terenu walki gdy dojdzie do zwarcia; Zasięg strzał BA wynosi 40 m;

Jako oponent huntera BA może także ustawiać pułapki (używa skilla Set Trap - ), jeżeli ma wyekwipowanego triata...


Jako urodzony tropiciel śladów BA doskonale sprawdza się w wyszukiwaniu zamaskowanych przeciwników czyli przede wszystkim burgów i hunterów. Dysponuje bowiem skillem I See You! - , który zwiększa mu o +10 wykrywalność ukrytych przeciwników. Ekwipując odpowiedniego triata BA może tę umiejętność zwiększyć do +14.


Jako baczny obserwator ma BA zdolność przerywania rzucanych przez klasy freepowe skilli. Używa przy tym skilla No You Don't - (niejednego kapitana pomogłem wyprawić tym skillem na tamten świat przerywając mu w krytycznym momencie rzucanie skilla Last Stand).


Oto garść informacji o skillach strzeleckich BA (UWAGA! Wartości obrażeń podaję na podstawie własnych obserwacji grając 6 rankowym BA z osadzonymi triatami - mogą więc one odbiegać od zauważonych przez was ale z pewnością i wy je osiągniecie w trakcie rozwijania postaci):


-    Hindering Shot (skill podstawowy) - opisany powyżej; spowalnia przeciwnika na 8 sekund; wraz z osadzonym triatem pozwala na zatrzymanie przeciwnika w miejscu na 4 sekundy, Cooldown skilla - 5 sekund, Introdukcja skilla czyli czas między wciśnięciem a faktycznym użyciem obrazowany jako pasek postępu w grze wynosi 1 sekundę,

-    Screaming Shafts (skill podstawowy) - umożliwia wystrzelenie serii trzech zabójczych strzał w jednego przeciwnika (przydaje się jako strzał dobijający osłabionego walką przeciwnika), Introdukcja skilla wynosi - 1,5 sekundy,

-    Strong Pull (skill podstawowy) - pojedynczy strzał o średniej skuteczności i mocy obrażeń; jego zaleta to bardzo szybki cooldown wynoszący 1 sekundę, Introdukcja skilla wynosi 1 sekundę,

-    Flaming Arrow - opisany powyżej; zadaje woundy z ognia po około 170 co 2 sekundy przez 20 sekund; stackuje się (czyli na wybranym celu tych woundów może być kilka a nawet kilkanaście jednocześnie), Cooldown skilla wynosi 5 sekund, Introdukcja skilla wynosi 1,5 sekundy,

-    Death Blossom - salwa czyli skill AoE umożliwiający zadanie obrażeń z dystansu kilku celom naraz; Niby nic nadzwyczajnego ale wstrzelone w bezładną plątaninę freepowych ciał w trakcie walki daje potem strzelcowi niezłą ilość infamy; zadaje obrażenia rzędu 250 - 400, Cooldown skilla wynosi 1 minutę, Introdukcja skilla wynosi 1,5 sekundy,

-    Punctured Target - otwiera grupę skilli zadających pojedynczemu przeciwnikowi poważniejsze obrażenia (według opisu BA jest w stanie wypatrzyć słabe punkty w pancerzu freepowego przeciwnika); zauważyłem, że standardowo stosowany pozwala na zadanie obrażeń rzędu 450 - 500; critnięty zadaje obrażenia pomiędzy 850 - 900; Cooldown skilla wynosi 10 sekund; Introdukcja skilla wynosi 2 sekundy,

-    Headshot - czyli innymi słowy strzał w łepek; potężniejszy skill strzelecki zadający pojedynczemu przeciwnikowi obrażenia standardowo około 700 - 750; critnięty zadaje obrażenia pomiędzy 950 - 1100; Cooldown skilla wynosi 30 sekund; Introdukcja skilla wynosi 2 sekundy,

-    Vital Target - jeden z najpotężniejszych strzałów jakimi dysponuje BA; Strzelec wypatruje szczególnie witalnych miejsc wybranego przeciwnika i w nie kieruje swoje strzały; standardowo zadaje obrażenia rzędu 1400 - 1500; critnięty - sporo powyżej 2000; do tego dochodzą jeszcze zwykłe obrażenia po około 80 zadawane co 2 sekundy przez 20 sekund; Cooldown skilla wynosi 5 minut; Introdukcja - nie wiem bo jeszcze nie mam ;)



A teraz szybki rzut oka na skille używane przez BA w zwarciu (może ktoś będzie na tyle szalony, żeby użyć ich w walce przeciwko żywemu przeciwnikowi):


-    Cut (skill podstawowy) czyli inaczej ciachnięcie ;) ; prosty skill AoE zadający około 200 zwykłych obrażeń 3 celom w zasięgu do 5 m od zdesperowanego BA (musi być zdesperowany skoro już zdecydował się użyć swojej brzytwy i pozostać w zwarciu); Cooldown skilla wynosi 5 sekund,

-    Gash czyli BA zmuszony do walki w zwarciu jest w stanie zadać freepowemu przeciwnikowi naprawdę rozdzierające rany ;) ; zadaje do 250 zwykłych obrażeń wybranemu pojedynczemu celowi; Cooldown skilla wynosi 8 sekund,

-    In Your Face - Śliczną masz buźkę Freepku? Nie?? To ci ją zaraz troszku poprawimy  ;D ; podwójne cięcie zadawane pojedynczemu przeciwnikowi; zadaje dwa następujące po sobie zwykłe obrażenia jedno za około 200, drugie za około 250; Cooldown skilla wynosi 20 sekund,


A teraz co nieco o buffach, które BA może rzucać na siebie ale okazuje się, że nie tylko... Buffów ma BA kilka rodzajów. Dominują wśród nich buffy, które BA rzuca na siebie ale jest też wśród nich conajmniej jeden, który BA może rzucać i na siebie i na innych członków grupy; Wymieńmy je więc po kolei.


Buffy, które BA rzuca tylko na siebie:


-    Moving Target - jest to 30 sekundowy buff umożliwiający atakowanemu BA robienie uników zadawanych ciosów; daje 50% szansę zrobienia uniku; Z praktyki wiem, że wiejący i będący pod wpływem tego buffa BA strasznie irytuje pościg - szanse trafienia są wtedy nadprawdę znikome. Czas trwania skilla (duration) wynosi 30 sekund; Cooldown skilla wynosi 5 minut,

-    I See You! - jest to skill umożliwiający BA zobaczenie przeciwników korzystających ze skilli ukrywających (czyli głównie burglarów i hunterów); BA otrzymuje wraz z rzuceniem tego buffa +10 do wykrywalności ukrytych wrogów; po osadzeniu triata może tę wykrywalność podnieść do +14; zasięg działania skilla wynosi 30 metrów (w tym zasięgu BA może przeciwnika zauważyć); Czas trwania skilla (duration) wynosi 30 minut (po tym czasie trzeba rzucić go na nowo); Cooldown skilla wynosi 30 sekund,

-    Hard-hitter jest to specjalny buff strzelecki który może być włączany i wyłączany w dowolnym czasie (nie ma czasu trwania - duration  ale ma 4-sekundowy cooldown); Stosowany jest zamiennie z drugim buffem strzeleckim jakim jest Keen Eye (co oznacza, że w danym momencie BA może używać tylko jednego z tych buffow - włączenie jednego wyłącza drugiego i odwrotnie); zwiększa on o 15% siłę ataku z łuku jednakże dzieje się to kosztem zasięgu, który zmniejsza się o 10 metrów i wynosi wtedy 30 metrów; Cooldown skilla wynosi 4 sekundy,

-    Keen Eye kolejny specjalny buff strzelecki nie posiadający czasu trwania (duration); Stosowany zamiennie ze skillem Hard-hitter; obniża on o 10% zdolność trafionego celu do uników i blokowania ciosów ale jednocześnie obniża też o 10% skuteczność siły ataku z łuku; Cooldown skilla wynosi 4 sekundy,


Buffy, które BA rzuca na siebie i na innych członków grupy niezależnie od rasy:


-    Imposing Presence jest to buff rasowy Uruków, który rzucony dodaje rzucającemu oraz innych członkom grupy (do 6 osób) w zasięgu 15 metrów po +250 do morale i po +50 do power; Czas trwania skilla (duration) wynosi 30 minut; Cooldown skilla wynosi 1 minutę,


Opisałem tu podstawowe skille jakimi dysponuje BlackArrow grając od ranka 0 do ranka 7 (mimo, że mój BA ma dopiero rank 6); Proszę o uwagi. Mile widziane byłyby też sugestie osób grających BA na wyższym ranku niż 7 :) Mam nadzieję, że powyższy opis przyda się rozpoczynającym grę "Postrzelonym" Urukiem... :)

W najbliższych planach chcę zająć się triatami Blackarrow'a więc temat będzie się rozwijał...


pozdrawiam 


ps. powyższy opis został też zamieszczony na stronie --->  http://lotronline.pl/
Pages: [1]
  Print