Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Wielka bitwa + DC  (Read 2370 times)
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« on: October 08, 2009, 10:23:18 AM »

Wczoraj w godzinach wieczornych bylo wielka bitwa o fortece.
Jako pierwsi uderzyli Asmo - w sile okolo 4-5 wb (alliancow).
Nastepnie kiedy lord mial 50% (a zabicie lorda to masakra, moze na wyzszych levelach bedzie szlo latwiej, ale mi na 31 lvlu wchodzily krytyki za 100, gdy normalnie wyciagam 800-1000) wjechalo w nas okolo 5-7 wb Elyosow.
Po rozjechaniu nas randomy sie wykruszyly i pozostalo okolo 4 wb, ktore ruszyly z powrotem do fortu. Przejelismy artefakty i uderzylismy do srodka.
W efekcie wipnelismy Elyosow. Po czym Elyo wrocili, przejeli artefakty i wipneli nas.
Powtorzylo sie to jeszcze ze 2 razy.
Ostatecznie pomimo przewagi liczebnej Elyosom nie udalo sie zabic lorda.

Siekanina byla wielka.
Lagi w porownaniu ze wczesnymi fortami w warku sporo mniejsze.
Za to DC ze 3 razy wiecej.
Ja osobiscie mialem chyba z 8 dc. Dobilo mnie zwlaszcza gdy po dc wewnatrz fortu po logowaniu pojawilem sie na zewnatrz w srodku wb Elyo...

jak juz jednak poprawia klienta to wydaje mi sie ze oblezenia beda duzo fajniejsze i dynamiczniejsze niz w warku.
Fland
Przybysz.
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 508



« Reply #1 on: October 09, 2009, 09:30:58 AM »

Lecz wg mnie chaos w Aionie jest wiekszy niz w warku.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #2 on: October 09, 2009, 11:23:56 AM »

Zgadza sie - tez takie odnioslem wrazenie - co zasadniczo wynika z dynamiki o ktorej pisalem.
Skoro w walce w fortecy sa 3 strony, a do tego dochodzi mozliwosc wykonania manewru pionowego, to trudno zeby bylo inaczej...
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #3 on: October 09, 2009, 06:23:26 PM »

ale całe szczęście nie ma tak popieprzonego AOE jak w Warku

specjalnie użyłem słowa na P.

AOE w Warku zabiło grę

Luna
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #4 on: October 09, 2009, 06:33:05 PM »

AoE w WARku właśnie dawało jedyną sensowną możliwość gry w rvr, natomiast to co zabiło ją, to zwalone totalnie stuny i crowd control.
Pages: [1]
  Print