Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Aion Patch 2.0 Changelog  (Read 4896 times)
Archoon
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 99


Archoonn


« on: December 02, 2009, 01:01:53 PM »

General Changes:

1. Raised the new-player silence from level 10 to level 15.
2. Lowered the Private Store timer from 30 minutes to 20 minutes.
3. The LFG channel is no longer Global.
4. Whispers now have a one minute spam timer.
5. Slightly reduced chance for manastone socketing failure.
6. Prior to enchanting equipment, the failure chance is displayed on mouse-over.
7. Manastone socketing failure now destroys all manastones in all equipped gear, rather than just the piece being socketed.
8. Enchantment failure now destroys the item being enchanted.
9. Cube upgrades have been removed. Any items stored in upgrade slots will be lost.
10. Warehouse upgrades have been removed.
11. The teleport statues in Sanctum have been removed.
12. A toll booth has been added to the bridges in Sanctum. The specific toll scales with level, beginning at 1,000 Kinah for a level 10 character and doubling for each subsequent level.
13. In an effort to combat botting, there is now a small chance during flight that a character will contract "Flight Poisoning". While poisoned, a player will not be able to move until entering a 35-digit "Word of Cleansing". The chance for Flight Poisoning to occur increases with every second of Flight Time spent.
14. Repeatable quests have been removed.
15. In addition to the normal chance for failure while gathering and crafting, there is now also a chance to "Critically Fail". Critical Failures cause the resource/crafting node to detonate, killing all players within twenty-five meters. This counts as a mob death and incurs all ordinary death panalties.
16. The effectiveness of Physical Resistance has been decreased significantly.
17. All NPCs are now Shugos, and all quest information is conveyed via voiceover instead of text.
18. Due to the prohibitive cost of recording additional voiceovers, subsccription fees are being raised to $29.99/month.
19. The number of characters per account has been lowered to three.
20. PvP deaths now incur an experience penalty.
21. Fixed a typo in the EULA that mistakenly prohibits the use of botting software.
22. Skill Tomes can no longer be purchased, and are instead only available as "bind on pickup" drops from certain monsters.
23. Whenever Divinity Points are gained, there is a chance for "Divinity Poisoning". "Divinity Poisoning" causes all skill use to be locked until a 128-bit encrypted "Word of Cleansing" is typed in.


Class Specific Changes:

1. The Cleric class has been removed. All cleric characters are now Gladiators.
2. Removed a glitch that caused Chanters to occaisionally die during PvP.
3. Sorcerer Spells no longer cost mana.
4. Assassins' "Auto Attack" skill has been removed.
5. The damage of all Templar weapons and skills has been reduced.
6. Cooldown for all Sorcerer and Spiritmaster spells has been reduced.
7. Warrior classes now have a chance to recieve "Mana Poisoning" when struck by an enemy spell. Mana Poisoning causes the afflicted player to be stunned for thirty seconds.
8. Ranger bows no longer fire arrows, but instead fire Assassins.
9. Assassins can now "double stealth" starting at level 15. This is automatic, and causes the player's HUD to be stealthed, as well.
10. When killed in PvP, there is a chance of suffering "Death Poisoning". Death Poisoning deletes the afflicted character.

zródło: http://na.aiononline.com/forums/general/view?articleID=9121

Quote from: tłumaczenie by Leliana
Ogólne zmiany:

1. Zwiększono limit zakazu whisperów dla nowych graczy do 15'go poziomu.
2. Zmniejszono okres postawionego Private Store z 30 na 20 minut.
3. Kanał LFG nie jest już kanałem globalnym.
4. Whispery mają 1-minutowy okres uznania za spam (?).
5. Lekko zmniejszono szansę na fail podczas wbijania manastone'ów.
6. Przy sprzęcie do enchantu, szansa na fail jest wyświetlana po najechaniu myszką.
7. Fail przy wbijaniu manastone'ów niszczy wszystkie manastone'y w całym ubranym sprzęcie.
8. Fail przy enchantment'cie niszczy ulepszany przedmiot.
9. Rozszerzeniia Cube (inventory) zostały zniesione. Wszelkie przedmioty w rozszerzonych polach przepadają.
10. Rozszerzenia w depozycie (warehouse) zostały zniesione
11. Statuy do teleportów w Sanctum zostały usunięte.
12. Bramki przejazdowe zostały dodane do mostów w Sanctum. Określone opłaty są dostosowane do konkretnego levelu, zaczynając się od 1,000 Kinah dla postaci na poziomie 10 i podwajając się przy każdym kolejnym.
13. By zwalczać botting, jest teraz mała szansa podczas lotu na to, że postać dozna "Flight Poisoning". Podczas otrucia gracz nie może się ruszać, dopóki nie wpisze 35-cyfrowego "Słowa Oczyszczenia" Szansa na "Flight Poisoning" wzrasta z każdą kolejną sekundą lotu.
14. Questy powtarzalne zostały usunięte.
15. Dodatkowo oprócz normalnej szansy na fail podczas zbierania lub crafcenia, istnieje również szansa na "Krytyczny Fail". Sprawia on, iż surowiec eksploduje, zabijając wszystkich graczy w promieniu 25 metrów. Liczone jest to tak, jak przy śmierci od moba i powoduje standardowe kary za śmierć.
16. Skuteczność Physical Ressistance (odporności fizycznej) została znacząco obniżona.
17. Wszyscy NPC to teraz Shugo, a wszystkie informacje o questach są przekazywane głosem zamiast tekstu.
18. W związku z olbrzymimi kosztami nagrywania dodatkowych głosów, opłaty abonamentowe wzrosły do 29.99$/miesiąc.
19. Liczba postaci na konto została zmniejszona do trzech.
20. Śmierć podczas PvP powoduje teraz karę do doświadczenia.
21. Poprawiono literówkę w EULA (licencji użytkownika), która omyłkowo zabrania używania oprogramowania boterskiego.
22. Skill Tomes (księgi skilli) nie mogą już zostać zakupione i zamiast tego są dostępne tylko jako drop "bind on pickup" (przypisany do osoby podnoszącej) z niektórych mobów.
23. Za każdym razem, gdy zbierane są Divinity Points (DP), istnieje szansa na "Divinity Poisoning". "Divinity Poisoning" powoduje zablokowanie wszystkich skilli aż do wprowadzenia zaszyfrowanego 128-bitowym zabezpieczeniem "Słowa Oczyszczenia".

Zmiany w klasach:

1. Klasa Cleric została usunięta. Wszyscy klerycy to teraz gladiatorzy.
2. Usunięto usterkę, która sprawiała, że Chanterzy czasamii ginęli podczas PvP.
3. Skille Sorcerer'ów nie zużywają już many.
4. "Auto Attack" u Assassin'ów został usunięty
5. Obrażenia wszystkich broni Templarów i ich skilli zostały obniżone.
6. Cooldown czarów Sorcerer'ów i Spiritmaster'ów został obniżony
7. Klasa Warrior'ów posiada teraz szansę na otrzymanie "Mana Poisoning" podczas uderzenia czarem przeciwnika.
8. Rangerzy nie strzelają już strzałami z łuków,zamiast tego strzelają Asasyni. (?)
9. Assasyni mogą teraz "podwoić stealth" zaczynając od 15 poziomu. Jest to automatyczne i powoduje, iż HUD (interfejs) staje się również niewidoczny.
10. Przy śmierci w PvP istnieje szansa na "Death Poisoning". Dotknięta nim postać zostaje usunięta.
thoern
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 589


« Reply #1 on: December 02, 2009, 01:32:09 PM »

 ;D ;D
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #2 on: December 02, 2009, 01:34:44 PM »

Niezłe jaja ktoś se robi
Archoon
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 99


Archoonn


« Reply #3 on: December 02, 2009, 01:39:32 PM »

Craft critical fail:

Rainfall
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29



« Reply #4 on: December 02, 2009, 01:44:52 PM »

Prima Aprilis to w kwietniu ;)
Archoon
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 99


Archoonn


« Reply #5 on: December 03, 2009, 11:06:18 AM »

Ale musicie przyznać, że fantazję to niektórzy mają :D

Ciekawe co by było jak by te wszystkie zmiany wprowadzili do gry. Mi przychodzi jedno na myśl - jestem hardkorem ;)
Axe
Administrator
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 941



« Reply #6 on: December 03, 2009, 11:08:49 AM »

Mnie przychodzi na myśl raczej określenie 'spektakularna klapa' ;)
Pages: [1]
  Print