Title: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Huriel on May 23, 2008, 01:11:20 AM http://forums.lotro.com/showthread.php?t=33307
do poczytania, zapoznania sie i zrozumienia, dlaczego straight'y sa najlepsze:P Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Huriel on May 24, 2008, 11:11:18 AM Rowniez bardzo dobra stronka o conjunctions:
http://lotro-wiki.com/index.php/Conjunction warto sie zapoznac:) Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Huriel on February 20, 2010, 10:00:06 AM I kolejna do poczytania - http://lotro.illuminion.de/conjunctions_en.html.
Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Kai Man (Teliden) on March 13, 2012, 12:28:53 PM po polsku:
http://lotronline.pl/artykul.php?art_id=30&temat=2204 Dokonałem parafrazy, gdyż poczułem, że jako rekrut, muszę coś dać od siebie ;) a przy okazji szukania, czytania, przerabiania i ściągania - czegoś się douczyć: Conjuctions, manewry drużynowe, taktyczne kombinacje, to nazwy czegoś dla mnie nowego, a mniemam, że nie tylko dla mnie. Ponadto język angielski, choć tak panoszy się na świecie, to podejrzewam, nie jest dla wszystkich Graczy doskonale rozumiany… Zatem pogrzebałem w necie i podrzucam, to, co zrozumiałem. Jeśli coś sknociłem, proszę o poprawki. Jako młody Hunter, grając z khazadem w mini fellowshipie, otarłem się o dziwne obrazki wyskakujące na ekranie i docierał do mnie wówczas rozzłoszczony krzyk kurdupla, że mam coś nacisnąć :P Ano właśnie: Na ekranie pojawia się Koło Manewrów i wówczas każdy z Graczy powinien szybko nacisnąć, któreś kolorowe kółko. Jakie to miłe, gdy nie masz pojęcia ocb, słyszysz: czerwone k… czerwone! Uff zdążyłem. (http://lotro-wiki.com/images/5/58/Conjunction_Wheel.jpg) Czerwone – to Siła Enta, czyli atak fizyczny. Na 6 poziomie mocy staje się atakiem obszarowym o zasięgu 10m. Niebieskie – to Duch Ogiera, czyli przywracanie moc. Na 2 poziomie odnawianie mocy ma charakter obszarowy. Na 5 poziomie zostaje przyzwany zostanie cień upadłego wojownika, na 6 poziomie zostaje przyzwana potężniejsza zjawa. Żółte – to Pajęczy Podstęp, czyli połączenie ataku fizycznego i efektów czasowych. Na 5 i 6 poziomie 15 sekundowe obniżenie mocy, ataku i szybkości wroga. Zielone – to Orli Płacz, czyli przywracanie punktów morale. Na 2 poziomie uzdrawianie obszarowe i czasowe. Na 5 poziomie dodatkowo usuwanie strachu (fear) , a na 6 usuwanie ran (wound). Manewry są zatem, no już wiem, są potężnym atakiem grupowym. W zależności od ilości członków grupy, kolejności wybranych przycisków, mogą wywołać potężne obrażenia fizyczne, obszarowe, przywrócenia zdrowia, mocy, lub wszystkie naraz. Koło Manewrów pojawia się nagle, zwykle podczas starć z wrogami minimum elite i jest ponoć sygnalizowane komunikatem (nigdy go nie zauważyłem w ferworze walki :P ): „Kaiman has broken the defences of Wreden Troll” Niektóre klasy (Burglar i Guardian) mają umiejętności, które pozwalają aktywować Manewry Drużynowe. Umiejętności aktywujące Manewry: Quote Exploit Opening Burglar 12 lvl – Manewr wywołuje Ogłuszenie wroga. Jeśli po rozpoczęciu manewrów Gracz zaznaczy zły cel, może dojrzeć przycisk (bullseye) zamiast Koła Manewrów. Naciśnięcie go pomaga ponownie wybrać wroga i przywróci Koło Manewrów (można również użyć TAB). Gracz, by wybrać umiejętność czerwoną i żółą winien być blisko celu, ale jako Hunter, wiem, że moja klasa jest tutaj wyjątkiem :P (czerwona i żółta ikona ma strzałki, to oznacza to, że można wykorzystać z daleka). Co się dzieje, gdy już w końcu naciśniemy wybrane kolory? Postać kończy to, co wcześniej miała wykonać w kolejności, a Manewr spokojnie czeka w kolejce, potem Postać zatrzymuje się w czasie i kolor wybranej umiejętności pojawia się nad jej głową. Do czasu zakończenia Manewrów niemożliwe jest korzystanie z innych umiejętności. Ważne: Jeśli Postać Gracza wykona w tym momencie ruch - Manewr zostaje anulowany, chyba, że Gracz zdąży wybrać kolejną umiejętnośći, która zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu. No i Ad rem, czyli do brzegu, jakie mogą być efekty wybranych sekwencji kliknięć. G- Zielony R- Czerwony B- Niebieski Y- Żółty Manewry taktyczne w parach: - RR - Clash of Arms, czyli między młotem, a kowadłem >> wzmocniony atak fizyczny - YY – Misdirection, czyli nie ten adres >> głębokie rany (podwójnie co 2 sekundy przez 21 i 30 sekund). - BB - Planned Attack, czyli dobry plan się opłaca >> dodaje energii (power). - GG - Rallying Cry, czyli płacz zbiorowy >> potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na określonym obszarze co 2 sekundy przez 10 sekund. Manewry taktyczne w trójkach: - RRR- Resounding Strikes, czyli grom z jasnego nieba >> bardzo wzmocniony atak fizyczny - YYY – Deception, czyli kpina w żywe oczy >> bardzo głębokie rany ( podwójnie co 3 sekundy przez 21 i 36 sekund). - BBB - Three pronged Assault, czyli szturm widelca >> dodaje energii (power). - GGG- Mustering the Troops, czyli hurra z odsieczą >> potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na pewnym obszarze co 2 sekundy przez 12 sekund. - YGR/GRY - Wrath of the Righteous, czyli słuszny gniew >> wzmocniony atak fizyczny, dodatkowe rany co 3 sekundy prze 42 sekundy oraz odzyskanie morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na określonym obszarze. - GRB/BRG - Strength of the Pure, czyli czysta, pierwotna siła >> pojedynczy, wzmocniony atak, nieco powera i morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na danym obszarze. - YBR/RBY - Sinister Plan, czyli złowrogi plan >> pojedynczy, wzmocniony atak, dodatkowe rany co 3 sekundy przez 42 sekundy oraz odzyskanie nieco powera. - GYB/BYG - Will of the Strong, czyli siła w woli, w woli siła >> głębokie rany, co 3 sekundy przez 42 sekundy, dodatkowo wzmocnienie morale co 2 sekundy przez 14 sekund i dodanie energii (power). Na razie tyle, jak będziecie chcieli, mogę spróbować pociągnąć dalej :P korzystałem z podanych przez Was stronek, oraz kilku polskich forum. Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Huriel on March 13, 2012, 12:42:44 PM Doceniam(y) zaangazowanie, ale tłumaczenie nazw jest bez sensu, bowiem w grze i tak nie ma nakładki językowej, więc używanie polskich odpowiedników wprowadza niepotrzebny zamęt :)
Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Kai Man (Teliden) on March 13, 2012, 01:25:54 PM polskie objaśnienia dodałem raczej ku polepszeniu humoru, ale As U Wish My Lady :)
Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Veldir on March 13, 2012, 01:41:45 PM Fajne, do poradnika dla początkujących i nie tylko :)
Title: Re: Fellowship skills - Conjunctions Post by: Huriel on March 13, 2012, 01:55:46 PM A i info o otwiranych przez siebie "konusach" mozesz sobie ustawić w opcjach - bodajże w Combat options (nie ma mnie w grze, ale z tego, co pamietam, to tam).
|