Twierdza - Gildia Multi MMO

Neverwinter Online (Beholder) => Neverwinter => Topic started by: Filavorin i Spółka on January 17, 2013, 10:24:03 PM



Title: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on January 17, 2013, 10:24:03 PM
Siema jak już tu kiedyś plotkowano miał powstać NWO. No i zapowiadają na wczesny 2013, trwa już jakiś czas BETA... i tu pytanie jest ktoś na tej becie i może coś powiedzieć? Jak ciągle jest Top Secret to chociaż czy fajne jego zdaniem i na ile do STO podobne bo z forum wynika że contentu nie blokują (gra jest F2P, sądzę że na podobnych zasadach co STO będzie).

Nie do końca rozumiem jak ma działać healowanie i niewiele wiadomo o klasie Kleryka ( o "Trickster" Rogue, "Control" Wizard, "Guardian" i "Great Weapon" Fighterzy już odrobinę wiemy ( w "" jest określenie "roli" z tego co zrozumiałem jakby specjalizacja np "Leader" to healer chyba niezbyt pamiętam jak to było a odgrzebać nie mogę). Ciekawi mnie tez kwestia Henchmenów w SWtORze się murzyni przydawali, a tu cóż... prace trwają . Myślę że zrobić grę MMORPG na podstawie papierowego RPG (i to popularnego) nie jest łatwo.

Jak ktoś coś wie lub chciałby się podzielić opinią to jak już zapewne zauważyliście macie już temat xD

Jak ktoś niezorientowany walnę linki 2

Oficjalny - http://nw.perfectworld.com/
A to zdaje się wstępna wersja fan-page'a - http://www.neverwinter-online.com/

Mam nadzieję że gra się uda


EDIT: Znalazłem całkiem ciekawy filmik opisujący Foundry (mechanizm konstrukcji własnych misji) i powiem, że wygląda ciekawie zapraszam do zapoznania - https://www.youtube.com/watch?v=7pn7iU4EwTc


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on March 13, 2013, 09:09:40 AM
Beta Weekend 3: March 22 to March 24.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on March 13, 2013, 09:28:34 PM
Beta Weekend 3: March 22 to March 24.


taa wiem miło bardzo ale trochę elitarne te beta weekendy z tego co widzę xD 90% to founderzy chyba sądząc z postów na oficjalnym forum w każdym razie jak ostatnio będę grzebać za kluczem. Jakby ktoś się dostał niech coś napisze może o swoich wrażeniach xD na mnie nie ma co liczyć szansę że zdobędę klucz są takie jak na dinozaura opalającego się przy zerze kelvina 8)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on March 14, 2013, 09:28:03 AM
No i się nakładają dwie bety w ten weekend grrrr.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on March 16, 2013, 01:22:56 PM
Jakby ktoś był zainteresowany stąd dostałem klucz   http://www.dayonepatch.com/index.php?/topic/79546-neverwinter-beta-weekend-3-key-giveaway/ potwierdzam więc ze logitech już klucze rozdaje xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on March 25, 2013, 10:03:22 AM
No i miałem w weekend grać w Defiance a w zasadzie cały spędziłem w Neverwinter , bardzo fajnie się zapowiada :).


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on March 27, 2013, 06:20:38 PM
No i miałem w weekend grać w Defiance a w zasadzie cały spędziłem w Neverwinter , bardzo fajnie się zapowiada :).

Kurna szkoda że teraz to czytam ja też siedziałem i nawet Mirackle wpadł.

Pozwolę sobie na krótkie podsumowanie (próbuję pytania i odpowiedzi):

1) gra jest f2p? to czy da się zdobywać walutę kupowalną za realną kasę  w samej grze?

Tak gra jest f2p Cryptic oferuje opcję sprzedaży waluty (ZEN) w swoim sklepie jak i umożliwia handel między graczami (ZENy na Astralne Diamenty i odwrotnie (podobnie jak w Star Trek Online to się prezentuje)

2) jakie mamy waluty?

mamy klasyczny kesh czyli miedź, srebro (i zakładam złoto ale jam biedny) ZENy, Astralne Diamenty - surowe i rafinowane (na pewno można zdobywać za (jakieś) eventy Skirmishowe (o tym potem) i surowe przy okazji zdobywania Coinów (za chwilę), dalej jest Glory (za PvP (póki co nie wiem zbytnio jakie ale na bank są 5v5 areny bo mnie zapraszali)) i Ardent oraz Celestial Coiny (szerszy temat więc za chwilę)

3) Co to za Coiny?

Coiny symbolizują twoją... pobożność. Przy starcie gry wybieramy patronujące nam bóstwo (wybór póki co skromny chyba raptem 12 bogów (żadnego nie lubię, może poza Selune (brak kurna Mystry))) i od 13 bodaj lvla możemy wzywać ich imię w Rest Zonach. W nagrodę raz dziennie po 1 Ardent i Celestial Coinie bodaj, surowe astralne diamenty i jakiś buff na 15 minut (dostałem też kilka potionków NPC mówił że wraz z coinami się itemy zdarzają więc chyba nazwano potionek itemem, ale to początek gry do tego bety)

4) o łepetyne obiła mi się nazwa Foundry, co to do jasnego kasztana jest?

A więc Foundry to możliwość tworzenia własnych zadań / kampanii przez społeczność (na ten moment wyszło parę miodzio przygód ja zaszalałem na Dweomerkeeper'ze (3 z 8 planowanych na przyszłość q są powiem genialne trzeci jest kosmiczny ( czy sferyczny jak kto woli))). jak Foundry działa nie testowałem bo system jest zdatny do użycia, ale podobno wciąż dopracowywany i chce finalną wersję zobaczyć...

5) no dobra ale co z walką?

A co parę łbów by się rozwaliło nie? Walka przypomina nieco GW2 (jak masz tanka to z tego co widziałem raczej Tera combatem bo tank może trzymać na sobie moba). Dużo uników (każda klasa ma inny (guardian fighter ma chyba blok ale głowy nie dam bo nie grałem nim) ja miałem teleportacje). może wyda się wam dziwny domyślny bind klawiszy (ataki at-will - myszka, encountery 3 - Q, E, R, Daily - 1, 2 (na początku tylko 1) i special power - TAB, unik norma - SHIFT + WSAD) ale powiem wam ze to nawet wygodne co ciekawe skille pasywne częściowo przynajmniej trzeba ekwipować (są 2 malutkie sloty). Walka Control Wizardem przebiega dosyć dynamicznie (mój współczynnik teleportacja:atak wynosił jakoś 3:1 z tym ze latałem głownie solo bo jeszcze companiona się nie dorobiłem). Co więcej o ile wiem poziom przygody skaluje się do najsilniejszej postaci w party czy jakoś tak (np przygodę z foundry robiłem raz na 2 lvl i raz na 10 i było zawsze na moim (działanie w party zakładam na podstawie doświadczeń ze STO)

6) jak wygląda crafting /AH?

To właśnie moja największa obawa po przygodzie w Star Trek Online, ale crafting nie został na tej becie udostępniony

Auction House to jakieś trochę dziwne gadasz z NPCem on ci sugeruje co z oferty ci się przyda jak nie chcesz tego to bierzesz wyszukiwarkę i masz tam dość szerokie opcję (niestety nie było akurat czego wyszukiwać bo nie było ofert xD)
UWAGA: na ten moment na AH płaci się Astralnymi Diamentami... dziwne

7) jak działa rozwój postaci?

Na konkretnych lvlach otrzymujemy zdolności aktywne i zwykłe pasywne z automatu. Czasem otrzymujemy feat pointy które wydajemyw  "drzewku talentów" które potem na 30 o ile się orientuje rozszerza się w drzewko klasy Paragon ja miałem do wybory 3 różne Thaumaturge (chyba spiker) Opressor (bardziej CC) i jeszcze jedno. Co 10 lvl zwiększamy statystyk bazowe na 30 i 60 jest premia +1 do tych co zwiększamy chyba (na 10 zwiększałem 2 wybrane o 1). Zdolności poboczne są nieco inne niż klasycznie niektóre (na przykład skrócenie CD skilli (cast tak samo długi)) ale spoko klasyczny Cirt rating znajdziecie i paru innych starych znajomych ( z racji że grałem casterem nie wiem jak rozwiązano problem Klasy Pancerza (chyba zmniejsza dmg (w D&D (starszych przynajmniej) zmniejszało szanse na zostanie trafionym chyba).

8 ) jak wygląda PvE? A jak PvP?

PvP na ten moment zdaję sie są areny 5v5 ale nie potykałem się to nie znam teog

PvE Mamy Skirmishe i Dungeony. Póki co byłem na jednym skirmishu Gdzie staliśmy przy fontannie i broniliśmy jej przed atakami zdechlaków na końcu był boss (nekro-kler czy coś) na dungach niestety ei byłem ale mam tu ładny filmik z neta ( http://www.youtube.com/watch?v=NeiPMxfdFU0     http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_156726&feature=iv&src_vid=NeiPMxfdFU0&v=SEdXnBEiqI0) 2 częściowy.

9) Jak z grafiką?

Grafika moim zdaniem zła nie jest choć Mirek narzekał na animację poruszania (ja problemów nie zauważyłem może łatwiej zanimować szatę niż ciężkie blachy które szczególnie wygodne pewnie nie są).

Oto zrobiony przeze mnie na 3 mijsi kampanii Dweomerkeeper screen   
( http://img203.imageshack.us/img203/1929/dweomerkeeptemple.png )

10) czy to nie miało być aby krótkie podsumowanie

No być miało, a wyszło jak zwykle xD

Dziękuje za uwagę [kłania się i zmierza do Księżycowej Maski w sobie tylko znanym celu]


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Aic on March 29, 2013, 09:24:31 AM
Pograłem w poprzedni weekend w bete tak od nie chcenia zainstalowałem dostałem klucz z gram.pl i powiem szczerze, że się pozytywnie rozczarowałem. Takie żwawsze to można sobie pograć zwłaszcza jak będzie free to play. Po star trek online myślałem , że ta firma nic dobrego nie wypuści ale jak widać uczą się i kombinują z różnymi stylami. To podejście jest nad wyraz ciekawe :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kassei (Claymore) on March 30, 2013, 12:55:37 PM
Rozumiem, że w grze każdy archetyp ma 3 klasy, a każda klasa 3 drzewka ? Daje to 4x3x3=36 profesji w grze - tak jest faktycznie ?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on March 30, 2013, 03:10:16 PM
Rozumiem, że w grze każdy archetyp ma 3 klasy, a każda klasa 3 drzewka ? Daje to 4x3x3=36 profesji w grze - tak jest faktycznie ?

Na razie nie ujawniono wszystkich klas ale zgodnie z zapowiedziami mamy 4 archetypy (fighter, rogue, wizard, cleric) każda rzekomo 4 specki (Tank, heal, CC, DPS (o ile w DD Wizarda tanka jeszcze idzie zrobić o tyle ciekawi mnie fighter healer (pewnie potkami obrzuca xD))) w obrębie specki (lub archetypu za to głowy nie dam, ale raczej specki) mamy po 3 paragon classy co daje 4x4x3 = 48.

Dodam że to są zapowiedzi na ostatniej becie becie byli Guardian Fighter (tank) Control Wizard (cc) Devoted Cleric (heal) Trickster Rogue (dps) i Great Weapon Fighter (dps) (control wizard od 2 bety, great weapon fighter od 3) co daje na razie 15 możliwości ( z tym że Paragon class się na 30 lvl wybiera czyli połowa gry zależą od niej featy i część nowych zdolności.  Ja tak daleko nie zdążyłem dojść)

Ogólnie zrobiłem parę screenów jest tylko jeden mały problem... w screenach wycina interfejs tylko inspect mode został w tym co dałem. Ale tak właściwie moim zdaniem ten paragon class to raczej ścieżka rozwoju co dodaje parę skilli i wzmacnia / zmienia poszczególne nie wygląda mi to u takiego Control Wizarda na przewrócenie go do góry nogami klasy jak Adv Class w swtorze na przykład (Opressor o ile pamiętam (wzmocnienie cc u control wizarda) miał końcowy skill zwiększający ilość stacków Chill na celu za Ice Storm i Chill Strike wygląda przydatnie ale wciąż ta sama mechanika ( na 6 stackach chwilowy stun czyli combo ice storm i odpowiednio trafiony chill strike w teorii mogło by cała grupę zestunować). Z kolei ostatnie drzewko to którego nazwy nie pamiętam na koniec miało efekt chaotyczny do Magicznego Pocisku albo buff na kumpli albo debuff na wroga albo coś jeszcze)

Ogólnie ciężko stwierdzić bo skille dodawane z paragona nie są widoczne wcześniej tylko featy są ale z tego co widzę wynika że u Control wizarda Thaumaturge najwyraźniej ma magię błyskawic jakąś były wzmocnienia skilli Lighting coś / zwiększenia obrażeń od lighting podczas gdy zwykłe skille to było zimno i magia tajemna

Tak więc paragon klasa traktowałbym jako ścieżkę rozwoju postaci nie osobną klasę (choć póki co go nie miałem, mówię na oko) wówczas wychodzi 4x4 = 16 (nie mam jednak pojęcia bladego ile zmienia paragon w innych klasach niż control wizard, może więcej)

Skilli jakoś mega dużo nie ma na 13 poziomie dysponowałem jakoś 10 skilami aktywnymi 3 daily power, 5 encounter, 2 at-will (wspomnę że chyba pasywki też trzeba wyekwipować bo miałem jakieś sloty ale nie miałem dość pasywek żeby zbrakło).

Jeśli idzie o speckę to logicznie specki mają diametralnie inne skille (guardian fighter ciągle się tarczą zasłania ale great weapon fighter tarczy nie ma i agrować tez nie musi).


Dodam też do tego co pisałem odnośnie walki zapomniałem napisać o celowaniu... otóż przeciwnik musi być na środku ekranu żeby go trafić nawet jak przed tobą stoi czyli celowanie trochę shooterowe (rogue też musiał).

A i jeszcze jedno to co widzicie na tym obrazku - http://img22.imageshack.us/img22/8555/screenshot2013032414333.jpg   w tej grze uznaje się za szatę u control wizarda (z daleka wygląda jak szalik owinięty na cyckach) albo spiker ma inną i robię spikera albo robię chyba faceta (który z kolei ma tylko jeden skin rogów :( )


EDIT:  Znalazłem filmik z PvP. Zamieszczam : http://www.youtube.com/watch?v=aMlkJIxkgZU


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 01, 2013, 03:21:11 PM
Jak dla mnie po potestowaniu klas na razie rogal bije wszystko na głowę w buildzie stealth.
Największe rozczarowanie: kleryk, jak czegoś nie zrobią z obniżeniem self heali (chyba jakiś bug jest bo spadek heal na sobie to było ponad 75%) to będzie kiszka.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 02, 2013, 03:55:33 PM
Jak dla mnie po potestowaniu klas na razie rogal bije wszystko na głowę w buildzie stealth.
Największe rozczarowanie: kleryk, jak czegoś nie zrobią z obniżeniem self heali (chyba jakiś bug jest bo spadek heal na sobie to było ponad 75%) to będzie kiszka.

Dzięki za info ja klera chciałem spróbować ale roz... mnie jego broń noż ludzie co to jest żeby kapłanka Sune latała z krzyżem, co to madonna na koncercie.

Odnośnie wymiatającego rogue zwróć uwagę że to póki co najlepiej dopracowany dps ( drugi wszedł po raz pierwszy na tej becie, wcześniej był jedynym na poprzednich (choć jak na ironię kleryk był już na 1 becie, a z tego co mówisz kiepsko xD)

Choć jak chodzi o self-heal zwróć uwagę że (przynajmniej na ten moment) potionki leczące maja jakoś 4-5 sekundowe cd, więc leczenie siebie chyba mega problemem nie jest na razie.

W ogóle do którego lvla klerem doszedłeś? ja wizem doszedłem do 13 niestety tylko jakoś i na tym lvlu statystyki ze sprzętu nic nie dają (wszędzie poza power (i ofc głównymi typu INT WIS CHA)  miałem 0%) więc może kleryk po prostu musi się lepiej dozbroić żeby self heal przynosił efekty (ja klerem ledwo co do neverwinter wszedłem i nie mogłem na te broń patrzeć i dałem spokój więc zaznaczam teoretyzuje)

Poza tym porównując z control wizardem skilli "cc-ujących" to poza paragonem (którego nie widać) mam 1 stun krótki, odepchnięcie (czyli 2  encountery) Ice Storm co odrzuca (1 daily) + na upartego Frost Ray który daje króciutki jakby to w lotro powiedzieć daze na 6 stackach jak mniej to odrobinke spowalnia (wbicie 6 stacków chwilę zajmuje i muszę stać  w miejscu jak jakiś kamikadze).

Dalej teoretyzując ALBO coś zostanie zmienione ALBO coś zostało dziwnie zrobione ALBO skille z paragona będą trzonem (wiem że mówiłe o małej przydatności paragona ale zaznaczałem widziałem featy bo skille są ukryte i w większości zgadywać tylko idzie) bo w sumie Control Wizard albo jest do dupy CeCerem ALBO inaczej rozumieją tu pojęcie CC (rozumiem skill z mega cd co daje długi cc (którego tu nie ma) albo kilka z krótkim cd i krótkim cc (są 2 z cd przy tempie walki jakiego doświadczyłem średnio długim i Frost Ray ale to jest raczej chanelowany spowalniacz bardziej) ALBO coś będzie zmienione ALBO jak mówiłem coś może też być w tym paragonie ( w stylu chcesz cc-ać zostań powiedzmy Opressorem).

Niby była 3 już beta ale wciąż jest wiele niewiadomych

EDIT: Przed chwilą się trochę zdziwiłem że serwery są aktywne (przypadkiem kliknąłem i zobaczyłem zieloną lampkę w launcherze xD) ale uspokajam... zalogować się nie da niczego nie omineliście (chyba że zaczął się headstart xD (jak coś founderzy mieli mieć 5 dni ale chyba by coś mówili innym że już?)

EDIT2: Dyskusja co chcemy zmienić  w CW walę 9 stronę bo z ostatniej bety początek http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?78691-Control-Wizard-Name-the-top-5-things-you-would-like-to-see-changed/page9


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 04, 2013, 09:49:57 AM
Ja jakoś do lvl 18-19 na kleryku i rogalu.
No a co do leczenia potionkami to jak dla mnie konieczność spamowania na sobie potionek na kleryku z kazdym CD to jakis koszmar ( w party) bo aggro lapie jak magnes.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 04, 2013, 11:07:29 AM
Ja jakoś do lvl 18-19 na kleryku i rogalu.
No a co do leczenia potionkami to jak dla mnie konieczność spamowania na sobie potionek na kleryku z kazdym CD to jakis koszmar ( w party) bo aggro lapie jak magnes.

Heh a na filmiku z Cloak Tower to tak prosto wyglądało co nie, niemal zero agrował a jak już to łapali zanim mob dobiegł, może trafiałeś na porytych tanków albo coś nagrzebaliw  mechanice odkąd filmik nakręcili? Ja na CW spamowałem chyba tylko na przygodzie Dweomerkeep Temple (3 część dweomerkeepera), ale tam ani gdzie się schować ani gdzie uciec rozwałka na całego a byłem solo.

W każdym razie ciekawe czemu serwery są ON o żadnej becie / headstarcie nikt nic nie pisał jak wchodzę pisze że brak mi uprawnień do gry...

No cóż zobaczy się w końcu coś napiszą jak coś się dzieje (może to być też bug launchera)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 04, 2013, 03:26:32 PM
To nie bug lunchera :) Po prostu grę wciąż testują alpha-testerzy. A reszta musi grzecznie czekać ...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 04, 2013, 04:12:13 PM
To nie bug lunchera :) Po prostu grę wciąż testują alpha-testerzy. A reszta musi grzecznie czekać ...

Możliwe ale ogłosili dzisiaj 4 Beta Weekend i termin Open Bety jak ktoś znajdzie pewne źródło kluczy na 4 Betę niech da znać (ja na 3 dałem xD). oto link do informacji oficjalnej - http://nw.perfectworld.com/news/?p=849741


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gudrim on April 04, 2013, 10:00:28 PM
Dziś nafrafiłem na newsa, że będzie otwarta beta i mnie to trochę zaciekawiło. Tym bardziej, że ma to być F2P, może więc spróbuję tej gry. I mam takie małe, orientacyjne pytanie. Ilu Twierdzowiczów jest zainteresowanych tym tytułem i czy rozważane jest w ogóle utworzenie oddziału Twierdzy?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rincegar on April 04, 2013, 10:32:41 PM
Możliwe ale ogłosili dzisiaj 4 Beta Weekend i termin Open Bety jak ktoś znajdzie pewne źródło kluczy na 4 Betę niech da znać (ja na 3 dałem xD). oto link do informacji oficjalnej - http://nw.perfectworld.com/news/?p=849741

Witam, czyli jak miałem dostęp do 3 BW to nie oznacza, że z automatu będę miał dostęp do 4 ? :/
Po tym jednym weekendzie jestem mocno zainteresowany tytułem i na granie się piszę :]


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 05, 2013, 06:18:33 AM
Jak widze, będzie pare osób w to grało. Ja na pewno :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 05, 2013, 09:38:06 AM
Nowy poll wyżej.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 05, 2013, 11:34:09 AM
Możliwe ale ogłosili dzisiaj 4 Beta Weekend i termin Open Bety jak ktoś znajdzie pewne źródło kluczy na 4 Betę niech da znać (ja na 3 dałem xD). oto link do informacji oficjalnej - http://nw.perfectworld.com/news/?p=849741

Witam, czyli jak miałem dostęp do 3 BW to nie oznacza, że z automatu będę miał dostęp do 4 ? :/
Po tym jednym weekendzie jestem mocno zainteresowany tytułem i na granie się piszę :]

Z tego co się orientuje to nie (dostęp z rozpędu do każdej mają ci co kupili Foundera lub to 2 coś (founder za chorą kwotę 200$ kiedy gra f2p xD)), ja co dzień wpisuje frazę w google żeby znaleźć jakieś klucze jeśli coś znajdę dam znać, ale mam nadzieję że ktoś poza mną też się rozgląda zapraszam do głosowania w ankiecie Germiona zróbmy dobre wrażenie xD.

Ogólnie miło by było jakby komuś się udało jakiś filmik machnąć, ja próbowałem ostatnio ale zwaliłem kodeki i 6 min filmu 4 gb zajęło co jest niemal nie do wysłania na YT xD


P.S. Ponadto jakby ktoś dobił 30 lvl niech opisze coś na temat wyboru (jak przebiega) i efektywności wybranej przez siebie klasy paragon

Dla co niektórych (w tym mnie) przypominam że pod koniec tego beta weekendu będzie konieczna przerwa ze względu na urodziny oddziału lotro odbywające się zapewne po kinhousem żeby ktoś mi tu nie zaspał (szczególnie ja)

Dziś nafrafiłem na newsa, że będzie otwarta beta i mnie to trochę zaciekawiło. Tym bardziej, że ma to być F2P, może więc spróbuję tej gry. I mam takie małe, orientacyjne pytanie. Ilu Twierdzowiczów jest zainteresowanych tym tytułem i czy rozważane jest w ogóle utworzenie oddziału Twierdzy?

No cóż jeśli idzie o zainteresowanie być może będzie jeszcze częściowo Mirackle z którym teraz w Rifta gram, parę rzeczy mu się nie spodobało jak pisałem ale mówił ze da jeszcze szansę finalnemu produktowi (ale ja za niego nie będę nic obiecywał obaczy się pewnie jak wyjdzie gra).

Ogólnie zastanawia mnie odkąd termin około Maja / Czerwca (tak przypuszczam) liczy się jako "early in 2013"...

EDIT: Znalazłem krótki filmik z mid-lvlowym Great Weapon Fighterem - http://www.youtube.com/watch?v=QAM9_HV6tH4 - pozwolę sobie na krótki komentarz... MORDOR!

EDIT2: Coś o kompanach - http://www.youtube.com/watch?v=kjfeRn1WznY - komentarz... w większości gadanie z przykładami szykować więc słowniki jak kto angielskiego nie zna "w ogóle" xD

EDIT3: Zgodnie z tym co twierdzą ludzie po rozpoczęciu Open Bety wipe'a postaci nie będzie jedynie jak będzie startować (Open Beta nie sama gra) wydaje mi się to nieco dziwne, ale można wnosić z tego że sama gra wychodzi bezpośrednio po Open Becie chyba (teoretyzuje ponownie)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 08, 2013, 10:02:31 AM
Albo będzie permamentna open beta.
Bo np w ostatnim beta weekendzie można było na postać już przerzucać diamenty z konta głównego (te za wykupienie np konta VIP).


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Ninael on April 08, 2013, 01:43:33 PM
Po obejrzeniu filmików ciśnie mi się jeden komentarz na usta. Ta żółta linia zawsze pokazująca gdzie jest objective i jak do niego dotrzeć to lekka przesada...naprawdę, traktowanie odbiorców jak ludzi upośledzonych nabiera rozpędu...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 08, 2013, 05:03:50 PM
Po obejrzeniu filmików ciśnie mi się jeden komentarz na usta. Ta żółta linia zawsze pokazująca gdzie jest objective i jak do niego dotrzeć to lekka przesada...naprawdę, traktowanie odbiorców jak ludzi upośledzonych nabiera rozpędu...

Może i traktują trochę, ale uwierz mi przy takich mapach nawet to gówno daje i w takiej świątyni mystry błądziłem z 30 minut zanim znalazłem przjeście i sekunde potem władowałem się na pułapkę (czyli logicznie jak na drodze są pułapki to najczęściej dobra droga)

Ogólnie tę linię można wyłączyć a do tego naprawdę rzadko pokazuje jak należy i jak idziesz nią to obchodzisz naokoło często zamiast normalnie więc sądzę że to jest jedynie wskazówka w którą orientacyjnie stronę należy iść, a nie wyrocznia gdzie należy iść


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Ninael on April 08, 2013, 06:12:42 PM
Nie zmienia to faktu że jest i że prowadzi do celu :) Ja pamiętam jeszcze czasy starszych MMO (żeby daleko nie szukać vanilla WoW czy stare Lotro) czy singleplayer rpgów gdzie był jedynie opis tego gdzie należałoby iść, a nie dokładne oznaczenie na mapie czy jakiś quest compass bo przecież tak prościej zrobić a nie silić się na dokładne opisy...
I spróbuj teraz w WoW'ie czy Lotro to wyłączyć i dojść gdzieś bazując na opisie - po prostu się nie da bo developerzy są leniwi i już porządne opisy olewają kompletnie bo przecież jest marker.

Chodzi o traktowanie gracza jak idioty co zresztą jest widoczne w większości współczesnych gier...Po prostu taka konstatacja że to smutne nieco :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 09, 2013, 12:05:54 PM
Nie zmienia to faktu że jest i że prowadzi do celu :) Ja pamiętam jeszcze czasy starszych MMO (żeby daleko nie szukać vanilla WoW czy stare Lotro) czy singleplayer rpgów gdzie był jedynie opis tego gdzie należałoby iść, a nie dokładne oznaczenie na mapie czy jakiś quest compass bo przecież tak prościej zrobić a nie silić się na dokładne opisy...
I spróbuj teraz w WoW'ie czy Lotro to wyłączyć i dojść gdzieś bazując na opisie - po prostu się nie da bo developerzy są leniwi i już porządne opisy olewają kompletnie bo przecież jest marker.

Chodzi o traktowanie gracza jak idioty co zresztą jest widoczne w większości współczesnych gier...Po prostu taka konstatacja że to smutne nieco :)

heh sam pamiętam w lotro ale zdziwię cię niektóre q mają tam tak poryte markery (maleńka kropeczka na wielkiej mapie) że ja i tak do nich po opisie dochodzę.

Ale ogólnie zastanawiam się czy głównym celem tej opcji nie jest foundry bo analizując:
- zwykły gracz niepewna znajomość angielskiego / lenistwo jak mówisz także i to większe czasem
- zamiłowanie do labiryntów już jest widoczne
- często nikt nie pomyśli nawet o jakiejś pierdzielonej pochodni żeby coś było widać w podziemiach, a swojej a ten moment nie mamy, więc nie dość ze wiemy gdzie iść to widzimy gdzie znajduje się cokolwiek poza ciemnością xD

Dodam jeszcze o sporej liczbie graczy w krajach typu Polska (o dziwo także takie jak Portugalia / Hiszpania / Niemcy) gdzie wciąż znajdują się gracze MMO władający językiem angielskim  na jeszcze gorszym poziomie ode mnie (czyli gracze zupełnie niekomunikatywni gadający w każdym party w języku ojczystym, którego nikt nie rozumie i nie potrafiący sobie przetłumaczyć polecenia w zadaniu (nawet tego skróconego follow npc dla przykładu)). Tacy idioci wciąż istnieją jest to co prawda całkowicie bezwartościowa część community bo chęci do nauki języka tez zero (w lotro mam już kilku portugalców bodaj na ignore i kilku niemców w rifcie (w rifcie siedzę tydzień)) ALE... to są klienci których rodzice płacą, więc jest zysk... :( . Możliwe że dlatego gry zaczynają z góry zakładać że mają do czynienia z imbecylem bo sięgają po nie chyba powoli 4-latki sądząc po znajomości języka (moja 8-letnia kuzynka już się w miarę dogaduje stąd szacowanie takie bo oni jak pisze "pls english" to "[niezrozumiały dla mnie potok liter]?!")

Kończąc ten wywód zadam zupełnie inne pytania:

Widział ktoś już klucz? Zostały 3 dni a ja nie widziałem nikogo kto by rozdawał (choćby już rozdane). Myślicie że będą korzystać z kluczy z 3 bety jednak? Czy też będzie to po prostu jakaś Mega Elitarna Beta? Brak mi już pomysłów grzebie codziennie i żadnych śladów kluczy a czas się kończy...

EDIT: Kończąc nadzieję na 4 betę zamieszczam info z forum niedawno zedytowali i teraz zauważyłem (jakby nie mogli od razu poprawić tematu)

konkrety tutaj - http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?30761-Neverwinter-Beta-Weekend-details-Read-this-first!

a tu Open Becie - http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?117801-Neverwinter-Open-Beta-begins-April-30-2013!&p=1681041#post1681041   (tu wszystko jest ok)

EDIT2 (ISTOTNE): Sorry za kolorki, ale cały niemal system zdolności który widzieliśmy na 3 becie będzie przebudowany (i tu w**** że 4 beta tylko dla founderów chyba). Nie będziemy mieć wszystkich zdolności naszej klasy i to na maksa, będziemy co lvl dostawać pkt które pójdę na kupowanie i ulepszanie zdolności (nie mam pojęcia czy będą respeci bo nie piszą ale myślę że jakieś będą (pewnie za Astral Diamondy)). D0 30 max 2 ranga skilla itp itp

Więcej szczegółów tutaj macie - http://nw.perfectworld.com/news/?p=859521


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 12, 2013, 08:36:33 AM
Nieźle, patch 2 GB.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 12, 2013, 08:47:17 PM
Beta servers up


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 13, 2013, 10:56:11 AM
Gwoli informacji - dostęp do bety mam za pakiet Guardian.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Aic on April 13, 2013, 03:27:47 PM
o matko 60 dolców doużo trochę Newerwinter stareter kit daje dostęp do bety też. Może ktoś wie?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 13, 2013, 06:48:26 PM
o matko 60 dolców doużo trochę Newerwinter stareter kit daje dostęp do bety też. Może ktoś wie?
Nie daje.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 15, 2013, 12:30:00 PM
No i jak Germion po Becie to twoja kolei coś napisać na poprzedniej ja udzielałem informacji tłumom no to teraz twoja kolei, mnie zwłaszcza interesuje ten system skilli nowy jak to mniej więcej działa. Poza tym masz wolną rękę byle wyczerpująco pisać xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 15, 2013, 02:48:34 PM
No to tak:
Pograłem rogalem kilka godzin - gra się bardzo fajnie. Drzewko w kierunku paragon pozostało bez zmian natomiast skile "at will" i daily powers zmodyfikowano: każdy z nich ma trzy poziomy dopakowujące siłę działania a kolejne skile otwierają się po osiągnięciu odpowiedniej ilości alokowanych punktów. Generalnie ok, da się trochę pokombinować.
Na rogalu pograłem w instancjach - najwyższy dps i total damage (był tank, CW, GWF dps) i w pvp - top kills na rogalu.
W setupie z naciskiem na stealth imho obecnie najbardziej "OP" klasa.
Do tego po wzięciu na lvl 16 cleryka jako companiona daje samograja.

Co do tradeskilli - na razie wg mnie słabo. Nastawili się na maksymalne wyciąganie od gracza kasy (diamentów) bo każdy jeden proces tradeskilla trwa bardzo długo (a da się go skończyć od razu płacąc diamentami).
Może będzie się opłacać to ciągnąć na maks levelu - w trakcie lewelowania ilość dropów sprzętu jest bardziej niż zadowalająca.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 16, 2013, 06:47:48 AM
Troche wrażeń po ostatnim beta weekendzie.
Pokazano nowy sposób przyznawania skilli: jak napisał Germion dostajemy teraz co level punkt skilla, którym odkrywamy nowe umiejętności lub ulepszamy istniejące.
Udostepniono wreszcie profesje crafterskie. I tak mamy:
Leadership - profka dzieki której dostajemy expa dla postaci, kase, bagi z róznymi "goodsami" oraz astral diamenty.
Tailoring - robimy ekwipunek dla wizarda
Leatherworking - ekwipunek dla rogali
Mailsmithing - ekwipunek dla cleryków i GWF
Platesmithing - ekwipunek dla guardian fighterów
Sam craft jest ciekawie zrobiony i kojarzy sie bardzo z systemem w SWTOR. Zaczynamy go na 10 lev i nie są potrzebne żadne specjalne miejsca do niego czy trenerzy. Nie ma też ograniczeń co do wyuczonych profesji - można rozwijać wszystkie. Zasada craftu jest prosta - wynajmujemy robotnika i każemy mu coś robić :) Na początku mamy tylko jednego, na wyższych levelach możemy wynająć następnych lub ulepszyć istniejących - każdy z nich ma jakiś "base speed" do craftu, a do dłuższych zadań można ustawić ich kilku, więc czas na zrobienie czegoś znacznie sie skraca.
Następnym elementem jaki udostępniono na tej becie był system gateway. Pozwala on zalogować sie na swoje postacie z dowolnego kompa, tabletu czy smartfonu z dostępem do netu i korzystać z craftu, AH czy podejrzeć kalendarz eventów gildyjnych. Nawet więc jak nie ma Was w grze to i tak możecie grać.
Udostępniono tez dodatkowe questy dla ras czy klas.

Wrażenia po tych wszystkich betach sa raczej pozytywnie. Wygląda to tak, że Crtyptic ściągnął najciekawsze pomysły z rożnych MMO i zaimplementował je wszystkie do NWO. Mamy więc z LOTRO: skirmishe oraz system modyfikacji interfejsu, z SWTORa: system companów (niestety bez questów i historii) oraz system craftu, z WoW-a dungeon findera, z TERY system walki, z GW2 uniki. Jak komuś sie nasuną jeszcze jakieś skojarzenia to niech napisze. bo jestem ciekaw co pominąłem :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 16, 2013, 10:23:00 AM
Jedyne co trochę budzi wątpliwości to totalny zerg w dungeonach - byłem w kilku i w żadnym nie był potrzebny układ tank tankuje, heal healuje itd.
Po prostu wszyscy wpadali na trash czy bosa i tyle. Heal głównie z potionków wystarczał.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 16, 2013, 11:02:05 AM
To tylko na poczatku tak, po 25 lev juz nie jest tak łatwo :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Ninael on April 16, 2013, 05:36:20 PM
A to jest już problem jak się odchodzi od Holy Trinity Tanka/healera i dps. Gra staje się po prostu nudna bo cały kontent w dungeonach jest dostosowany do braku tanka i healera, tego się nie da przeskoczyć.

Niektórzy developerzy próbują odkrywać amerykę tworząc gry dla mas i maksymalnie upraszczają rozgrywkę, a to niestety nie służy na dłuższą metę...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 18, 2013, 10:00:54 AM
Na chwilę obecną mamy 10 osób zainteresowanych NW online - proponuję w przyszłym tygodniu umówić się na jeden serwer - jak tylko ogłoszą ich listę przed headstartem -  ja będę mógł się zalogować wieczorem 27.04


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Aic on April 18, 2013, 11:00:56 AM
Jeszcze jest parę osób zainteresowanych nie biorących udziału w dyskusji a co do serwera to chyba będzie jeden wielki podzielony na instancje ale mogę się mylić.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 18, 2013, 12:39:12 PM
Moge też dodać, że około 10 osób z GW2 (z Twierdzy oraz gildii OLD i Surinen) równiez jest nią zainteresowanych. Mamy tam sporo miejsca na TS moglibyśmy go więc wykorzystać.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Aic on April 18, 2013, 12:42:33 PM
A to działa ten TS w końcu? :) bo swtor się przeniósł


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 18, 2013, 12:48:37 PM
TS działa choć może inne hasło jest - dodam że to ten od SWTOR - nie sojuszowy :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 18, 2013, 04:37:37 PM
Ah jeśli ma być jeden serwer to ekstra


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 25, 2013, 12:31:12 PM
Mały update i garść info:
Dzis o 18 startuje OB dla posiadaczy Hero packów, w sobote o 18 zaczynają grać ludzie z Guardian packami - reszta startuje we wtorek o 18.
Żeby utworzyc gildie potrzeba 5 osób mających wykupione foundry pack lub osiągnięty lev 15. Muszą byc w jednym party, nienależeć do żadnej gildii i być w jednej instancji (nie ma lekko).
Kto będzie chciał dołączyć do gry na TS prosze o kontakt na PM, podam jego dane i hasło. Jesli ktoś gra w GW2 to będzie ten sam :)
Nie ogłoszono listy serwerów, więc wygląda, że będzie tak jak pisał Aic - jeden, podzielony na instancje.

P.S. Ja również mam Guardian packa, więc zaczynam w sobotę.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Aic on April 26, 2013, 11:00:00 AM
Raelu pisałem na Priv ale chyba nic nie dostałeś bo zero odzewu. W każdym bądź razie kupiłem guardian packa przed chwilą i będe grał od jutra wie ktoś o której godzine jest start? I czy możesz podesłać mi dane do TS?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 26, 2013, 12:10:42 PM
Dostałem dostałem, ale odpisze jak wróce do domu, bo w pracy siedze na razie :) Start dla posiadaczy guardian packów jest w sobote o 18 naszego czasu. A jak chcesz znać od razu adres TS i hasło to wejdz do GW2 i tam będziesz miał.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 26, 2013, 12:18:33 PM
Tak na marginesie, razem z Aic-em mamy 4 potwierdzonych posiadczy Guardian packa. Jesli znajdzie sie jeszcze jedna osoba to prosze dac znać.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on April 26, 2013, 02:56:41 PM
Raelu pisałem na Priv ale chyba nic nie dostałeś bo zero odzewu. W każdym bądź razie kupiłem guardian packa przed chwilą i będe grał od jutra wie ktoś o której godzine jest start? I czy możesz podesłać mi dane do TS?

Tu masz dokładne dane kiedy i co z Open Betą. Po dane tsa raczej musisz czekać na Raela wątpię żeby się ludziom spodobało że niecały tydzień po dołączeniu do OLDów w GW2 (do których aktualnie zdaje się ten ts należy) już rozprowadzam dane do TSa gdybym złapał Raela postaram się mu zwrócić uwagę.

Życzę miłej gry


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 26, 2013, 03:42:57 PM
TS udostępnia nam Bart, a OLD-y korzystają a niego gościnnie - dlatego raczej nie będzie z tym problemów.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 26, 2013, 03:43:20 PM
Ja mam guardiana ale jadę od jutra w bardzo niedostępne ostępy - nie wiem czy będzie zasięg sieci.
Tylko może wybierzmy shard, na który wbijamy:
 The shards will be named:
• Beholder
• Dragon
• Mindflayer


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 26, 2013, 04:07:08 PM
Proponuje Beholdera. W późniejszym terminie shardy zostaną połączone, ale dobrze na początek wybrać jeden.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 26, 2013, 04:36:20 PM
Może być, ze wstępnych informacji tam idzie na razie najmniej gildii a diabli wiedzą kiedy połączą shardy bo może być, że open beta będzie trwać długoo.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 27, 2013, 06:01:25 PM
Można logować.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on April 27, 2013, 10:36:15 PM
No to gdzie jestes ?, bo my gramy cały czas


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 27, 2013, 11:45:56 PM
jestem jestem ale w tej gluszy ping mam taki ze koszmar, moze jutro sie da dolaczyc


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on April 28, 2013, 10:36:38 AM
Germion Anderson@Virionus


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 02, 2013, 04:24:51 PM
Pozwolę sobie zakosić Raelowi tę przyjemność i oznajmić że Twierdza w Neverwinter Online została wczoraj założona na serwerze zwanym Beholder (wszystkie oczy tegoż beholdera patrzą teraz na nas).

Tak więc orędzie do wszystkich którzy zgłaszali zainteresowanie... przybywajcie!

EDIT: Jeszcze do 3 odrobinka brakuje, ale wychodzi ze paragony działają chyba nieco inaczej to co pisałem czyli te 3 drzewka chyba można dowolnie (tu proszę o potwierdzenie) a na ten moment mamy po 1 paragon path dla przykładu ja mam Divine Orackle

P.S. Link do Wiki - http://neverwinter.gamepedia.com/Neverwinter_Wiki


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 03, 2013, 08:32:39 AM
Jak coś dzisiejszy maintence odwołany padły serwery o 4 w nocy i dotąd naprawiają i w międzyczasie wgrali patcha więc gramy pewnie do jutra spoko.

P.S. znalazłem ten build / dyskusje o dc sam build jest na mid lvl myślę dość solidny ale ludzie przedstawiają bardzo dobre alternatywy jak go ulepszyć zapraszam do zapoznania się za całym tematem (na ten moment 3 strony zwłaszcza zwrócić uwagę co mówi "sgceo" na stronei 2 i "jgfu" na stronie 3)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Bertrond on May 03, 2013, 03:05:55 PM
Coś nie mogę Was znaleźć na Beholderze. Korzystając z tego, że mam trochę wolnego chciałem zobaczyć co to jest to Neverwinter Online. Zrobiłem kleryka, przeszedłem wprowadzenie i jak na razie to tak średnio się przedstawia, ale dam jeszcze szansę.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Betrezen on May 03, 2013, 03:41:56 PM
Przełamałem się i pogrywam od dwóch dni, a im dłużej gram tym bardziej mi się gra podoba. Pewnie, są niedociągnięcia, ale ogólnie gra mi się całkiem przyjemnie. Możliwe, że przyjrzę się bliżej temu tytułowi kiedy już zostanie wydany.
Niestety nie mogę trafić na nikogo z Twierdzy, mimo że samą gildię znalazłem. Ktoś, coś, gdzieś? ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on May 04, 2013, 01:21:10 AM
Wydanie we wrześniu i miedzy innymi w języku polskim.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 04, 2013, 07:35:34 AM
Jak coś ja mam nicki Evanlyn i Valendor dalej @eluthingol1992

czyli na przykład Evanlyn@eluthingol1992

Na obu postaciach mogę invować a do telli w połowie walki z bossem/dunga już przywykłem więc śmiało xD

P.S. Evanlyn to kleryczka (27 bodaj) Valendor (18-19 chyba) to czarodziej póki co niskie lvle jak widać


EDIT: teraz zauważyłem nowa stronę

Wydanie we wrześniu i miedzy innymi w języku polskim.

Po polsku poryło ich?! Się polaczki zwala masowo (ale będzie się wciąż dało mam nadzieje grać po angielsku?).


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on May 04, 2013, 09:37:22 AM
@Filavorin
Język będzie do wyboru, a co do najazdu "polaczków", to raczej nic się nie zmieni bo już widziałem ich masakrycznie dużo różnego sortu (vide nick "fjutt"). Nie będzie za to chyba osobnych regionów językowych serwera jak w jedynce Guild Wars gdzie mogłeś przełączyć na angielski dystrykt i cieszyłeś się poważnym środowiskiem graczy.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Camil (Gwyndeith) on May 04, 2013, 01:16:56 PM
Mój handle to @Camil.Corbeau. Wysłałem do Ciebie Filavorin invite na friendlistę. Uprzedzam byś się nie zdziwił, że ktoś Cię zaczepia. ;)

Co daje przynależność do gildii (chodzi mi o aspekty techniczne, a nie socjalne)?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 05, 2013, 06:43:33 AM
Znalazłem tow  path notach - "Players must now be level 15 or greater, have purchased a Founder's Pack, or have transferred Zen into Neverwinter to send in-game mail to a player not on his / her friends list."

Mój handle to @Camil.Corbeau. Wysłałem do Ciebie Filavorin invite na friendlistę. Uprzedzam byś się nie zdziwił, że ktoś Cię zaczepia. ;)

Jak już mówiłem zdążyłem przywyknąć na ogół zatwierdzam a potem dochodzę kto to (niestety przez system targetowania się missclicki zdarzają (gorzej że jak ja walne takiego missclicka to mogę invnąć / kicknąć z gidlii xD)). Ponadto masz login tak samo jak ta elemka w sygnaturce, a że na forum się udzielasz + sygnaturka się rzuca w oczy to akurat kojarzę, niestety zauważyłem jak już offline byłeś xD

Co daje przynależność do gildii (chodzi mi o aspekty techniczne, a nie socjalne)?

Hmm mamy kalendarz guild eventów (póki co nie ma żadnych), jest bank ale póki co nie kupiony (bo AD musi mieć chyba jedna osoba, ja mam za mało). Ponadto z racji konieczności potwierdzania friend listy guild rooster jest bardzo przydatna rzeczą xD

P.S. Gratulujemy pierwszej 60 w gildii (Adryk o ile pamiętam albo Aic w każdym razie Guardian Fighter, GateWay i gra na maintence to nie sprawdzę xD) i czekamy na spowiedź z end-game contentu (choć zakładam że musimy poczekać, aż zdąży się uzbroić)

EDIT: Jeśli ktoś chcę wiedzieć co i jak zanim o tym tu napisze posta zapraszam tutaj - https://twitter.com/NeverwinterGame   np właśnie wygrzebałem że będzie więcej contentu dającego itemy z Zen Shopa w przyszłości (ciekawe czy dadzą opcję do foundry za jakieś mega / długie q dodać coś do chesta... jakiś kluczyk czy coś xD)

EDIT: Serwery stoją i porawka mamy 2 x 60 lvl jeden ma Adryk (Guardian Fighter) drugi niejaki Hoxe (Control Wizard)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Camil (Gwyndeith) on May 05, 2013, 03:40:28 PM
Widziałem, że mi zaakceptowałeś friend invite. Dzięki. :)


To ja do Adryka mam kilka pytań. :D Też gram Guardianem, niestety wiki jeszcze ubogie, a system D&D dość pobieżnie znam, że już o jego różnych wersjach nie wspominająć. Także pozostaje mi pytać mądrzejszych kolegów.
1. Czy +1AC jest lepsze/gorsze od +10 Defense (oba dają circa 0.5% damage resistance)? Z tego co pogooglowałem to AC powinno działać inaczej jak w grze, ale... po prostu nie wiem.
2. Czy to damage resistance działa na wszystkie typy obrażenia? W grze chyba nie ma rozróżnienia między atakami fizycznymi a magicznymi, ale może coś przegapiłem?
3. Warto na Guardianie stackować Deflection? Jest nawet na to Feat, ale wiadomo że coś za coś. Albo Deflect albo Defense....
4. Czy mogę zwiększyć jakoś swoją odporność na knockdown? Rozbija mi blok, a zanim się z ziemi podniosę to moby biją mnie jak chcą. Jako krasnolud mam zwiększoną odporność na Knock i Repel, ale to chyba wszystko?
5. Czy ja mam problem z utrzymaniem aggro niektórych bossów, czy to bossi mają taką mechanikę? Bo mnie trochę dołuje kiedy zaczynają gonić kogoś innego. :(
6. Czy tą klasą da się w ogóle grać na PvP inaczej jak robiąc za kukłę do bicia? :P


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Huzar on May 05, 2013, 04:03:41 PM
Mam takie dziwne pytanie.
Od niedawna śledzę wątek.
Jak to jest, obecnie są open beta testy i po nich będzie wipe czy to już taki "normalny" start.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on May 05, 2013, 06:05:37 PM
Camil tu masz fajny post o pvp:
http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?166451-Envy-s-DPS-Guardian-Fighter-compendium


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Camil (Gwyndeith) on May 05, 2013, 08:26:59 PM
Nie będzie wipe. Parafrazując jedną z wypowiedzi na global chatcie - to taki nowy standard w dziedzinie MMO. Open beta jest releasem. :P

Dzięki Germion, przejrzę sobie.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on May 06, 2013, 10:31:00 AM
Nie żebym się czepiał, ale ta gra nazywa się "Neverwinter" nie Nights ani Online  ;D


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Germion on May 07, 2013, 10:56:25 AM
Nie żebym się czepiał, ale ta gra nazywa się "Neverwinter" nie Nights ani Online  ;D

Dodatek Online był zapodany  aby była jasność czego temat dotyczy, bo na początku niewiele osób wiedziało o tym produkcie.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kassei (Claymore) on May 07, 2013, 11:02:22 AM
Źle się nie gra ale szczerze to ja nie wiem co wy w tej grze widzicie :-\ Pewnie z czasem się człowiek przyzwyczaja i na pewno wraz ze wzrostem lvl dochodzą jakieś nowe fajne pierdołki, tylko, że ja mam zerową motywację uruchamiania tej gry :-\ DDO miało taki jakiś fajny klimacik, że jeszcze rok temu około 2 miesięcy w nią grałem. Natomiast w NWO - nie wiem - może ten rozwój postaci, może liniowe dungeony (przynajmniej te co widziałem) mnie odrzucają... a nawet takie gry jak Tera czy Aion potrafiły mnie wciągnąć na 3-4 tygodnie... Dam jeszcze grze szansę i postaram się podlevelować nieco jak już nie będę miał co robić...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on May 07, 2013, 12:48:50 PM
Ja też mam dość mieszane uczucia, ale w moim wypadku to chyba jednak ztetryczałość przyspieszyła w ostatnich miesiącach, bo jakoś ogólnie mało mnie w świecie gier cokolwiek cieszyło. Jedynie SC2 wciągnął i jak wróciłem do niego to z rozpędu pyknąłem 2 kampanie: ludzi i zergów a tak... Każde mmo jakieś takie 'ale to już było i nie wróci więcej'. Tutaj widzę trochę potencjału i ogromną farmę AD, ale pokładam nadzieję w Fundry głównie. Na razie 19 lev kleryka więc niewiele widziałem. Oby dalej było lepiej niż gorzej  ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Arduneth on May 07, 2013, 01:45:18 PM
ja sobie gram na serwerze Dragon, póki co lvl 8 Great Weap Warrior, zobaczymy czy mi przypadnie do gustu (to i może założę postać na Beholderze)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kassei (Claymore) on May 07, 2013, 04:14:07 PM
Pograłem dzisiaj jeszcze trochę i uważam, że gra jest po prostu słaba :-\ Ona jest jak DAEWOO LANOS wśród samochodów - tanie, stosunkowo niezawodne, dowiezie na miejsce ale większy wstyd tym jeździć niż golfem mk2 z lat osiemdziesiątych. Bardzo podobne miałem odczucia próbując grać w STO - niby da się grać, jeśli się człowiek zmusi...  Autentycznie się cieszę, że ani grosza na NWO nie wydałem :(


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Arduneth on May 07, 2013, 04:29:42 PM
a możesz rzucić jakieś bardziej merytoryczne argumenty Kas? :)

ja póki co jestem zachwycony grafiką (działa na max u mnie i nie muli)

co do gameplayu to lvl 8 1 klasą za dużo nie daje wiedzy o tym więc się wstrzymam


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Camil (Gwyndeith) on May 07, 2013, 06:50:57 PM
Gra ma jeszcze sporo błędów, także w mechanice walki. Mnie jako tanka szczególnie boli popsuty threat (niskolevelowy companion potrafi mi moba zabrać... przecież to chore). Dungeony uważam za najsłabszy element gry - chodzi mi tu głównie o walki z bossami (dps race zanim zaleje nas wala addów), bo pułapki i tajne przejścia akurat fajne są. Sama walka nie jest specjalnie wyzywająca i prostsza od Tery... PvP to samo CC, a rozmaitość meczy jest żadna.

A jednak dałem się wciągnąć i nawet nie wiem dlaczego. :D

Foundry to wielka siła NWO. Scenariusze są często lepsze i bardziej klimatyczne niż jakikolwiek quest z oryginalnej gry. Zastanawiałem się też czy mogę wykorzystać Foundry jako własny housing... ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 08, 2013, 04:45:23 AM
Gra ma jeszcze sporo błędów, także w mechanice walki. Mnie jako tanka szczególnie boli popsuty threat (niskolevelowy companion potrafi mi moba zabrać... przecież to chore). Dungeony uważam za najsłabszy element gry - chodzi mi tu głównie o walki z bossami (dps race zanim zaleje nas wala addów), bo pułapki i tajne przejścia akurat fajne są. Sama walka nie jest specjalnie wyzywająca i prostsza od Tery... PvP to samo CC, a rozmaitość meczy jest żadna.

A jednak dałem się wciągnąć i nawet nie wiem dlaczego. :D

Foundry to wielka siła NWO. Scenariusze są często lepsze i bardziej klimatyczne niż jakikolwiek quest z oryginalnej gry. Zastanawiałem się też czy mogę wykorzystać Foundry jako własny housing... ;)

Kas (źle spojrzałem xD) nie chciałbym nic mówić ale o ile pamiętam moby spawnią się na poziomach życia bossa więc im szybciej walicie tym więcej addów logiczne xD

Jak chodzi o foundry to owszem często lepsze nie ma co się zniechęcać nawałnica debilnych q dla tych perełek warto grzebać (zreszta jest featured) ewentualnie szukać całych kampanii

Co do threata tez uważam to za co najmniej idiotyczne, na solo kompan w ogóle nie łapie aggro, a na dungach przeaggrowuje tanka dziwne.

Ogólnie kombinuje teraz z CW znowu w każdym razie jeśli od Helm Hold wszystkie zony mają takie spawny mobów to lvlowanie bez ekipy może być problematyczne z Mirkiem (stokrotka) jak byliśmy we 2 klerów to nas kosili jak zboże...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on May 08, 2013, 10:13:24 AM
Myślę, ze gra ma szansę i to sporą. Nie jest szumnie okrzyczana pogromcą WoWa czy innego mmo z ugruntowaną pozycją. Jest cichym F2P z tendencją do tego, że kasa tylko przyspiesza posiadanie a nie jest wymagana by być efektywnym czy nawet efektownym w tym świecie. Ludzie będą tworzyć nowe przygody, z których przynajmniej część na bank będzie lepsza od tego co daje podstawka i wszystko będzie takim swoistym perpetum mobile, bo na pewno nie zabraknie tych niecierpliwych co będą chcieli mieć więcej od ręki i będą bulić twórcom a ci będą dbać o odpowiedni poziom serwerów. Ja w tej grze widzę taką 'spokojną przystań', do której się wraca po kolejnych rozczarowaniach innymi, szumnymi tytułami.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Maet on May 08, 2013, 10:17:47 AM
Też mnie zaliczcie do przyjemnie zaskoczonych. No, ale póki co niewiele widziałem. Lvl 6 GF. Jak dożyję do sensownego levelu pewnie zgłoszę się do gildii.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Arduneth on May 08, 2013, 11:24:09 AM
póki co mnie trochę przeraża, że spotykam postacie o imionach takich jak... Achaja, Eragon.... Gandalf :O



Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 08, 2013, 12:28:16 PM
póki co mnie trochę przeraża, że spotykam postacie o imionach takich jak... Achaja, Eragon.... Gandalf :O



Spoko w Twierdzy Neverwinter mamy nick... BananZaglady.... mam nadzieję Ardu że się na tę wieść nie powiesisz xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Arduneth on May 08, 2013, 12:32:51 PM
biorąc pod uwagę, że traktuję Neverwinter (póki co) jako wariację nt Diablo 3 z większym naciskiem na MMO to nie :)

z resztą na razie gram na Dragonie, może się przeniosę na Beholder jak namówię znajomych też :)

póki co gra się fajnie a questy (w tym te z Foundry) są miejscami wymagające

skirmish 1 zaliczony, dość prosty choć chyba część nie ogarniała, że trzeba zgarniać addy z healera

zaletą jest mała ilość skilli do użycia (zaczynam to doceniać choć nie wiem czy nie oznacza to małą możliwość zróżnicowania, zobaczymy później)

jestem ciekaw jak gra się grupówki w teamie z prawdziwego zdarzenia a nie PUGu (voice chat, zgranie, itp...)

i faktycznie foundry może być niezłą siłą napędową bo content dostarczany przez twórców prędzej czy później się nudzi


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Maet on May 08, 2013, 12:45:00 PM
Spoko w Twierdzy Neverwinter mamy nick... BananZaglady.... mam nadzieję Ardu że się na tę wieść nie powiesisz xD
Ostrzeżenie: ryje czaszkę.
https://www.youtube.com/watch?v=LH5ay10RTGY


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Amarande on May 08, 2013, 12:45:08 PM
a możesz rzucić jakieś bardziej merytoryczne argumenty Kas? :)

ja póki co jestem zachwycony grafiką (działa na max u mnie i nie muli)

co do gameplayu to lvl 8 1 klasą za dużo nie daje wiedzy o tym więc się wstrzymam

Ardu ja doszedłem klerykiem do 10 lvl i podarowałem sobie z 2 powodów:

NWO jest oparte na AD&D 4 edycji, okrzykniętej przez community najgorszym wydaniem AD&D. Dla mnie i pewnie dla wielu którzy bawili się w książkowe AD&D, edycja 3,5 była ostatnią akceptowalną.

Samo lore zostało pogwałcone jak białas w więzieniu dla czarnych. Drow (uciekinier z Menzoberanzan) dosiadający pająka... LOLTH nie pozwoliła by na takie bluźnierstwo.

Kleryk strzelający laserami ? Mojemu nadałem przydomek "jeb z dzidy" na cześć kreskówek Kapitana Bombmy - jedno i drugie jest idiotyczne. Kleryk to ciężkozbrojny (battle cleric) z bronią obuchową, wspomagający (lub nie - w zależności od bóstwa) swoją drużynę. Tutaj sprowadzony do roli heal totemu (divine cleric).

Od kiedy klerus nie ma odpędzania nieumarłych !?

Przy kreowaniu postaci dodano możliwość wyboru bóstwa - tylko po jaki 'ch' skoro nic to nie daje, a w przypadku kleryka pozwalało też na sporą customizacje zdolności postaci (np. używanie mieczy, oburęcznych młotów bojowych)

Parę innych pierdołek dzięki którym wspaniały, bogaty i skomplikowany świat AD&D został sprowadzony do bezrozumnego hack and slash.

Kolejny powód to wydawca - Cryptic.
Mając w pamięci STO w które grałem ok 6 miesięcy tutaj czułem się jak w domu. Mam foundry które jest używane tylko do farmy (dilithium - nie pamiętam juz jak to sie nazywa w NWO), którego tak jak w STO jest dzienny limit rafinacji.

Po skończeniu linii fabularnej jedyne co jest do roboty, to misje powtarzalne, albo insty PvP.

Całe NWO to STO w innej grafice i tyle.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on May 08, 2013, 01:06:41 PM
@UP
Kolejny przykład na to, żeby się nie nakręcać na jakikolwiek produkt. miałem podobnie z WHO, wyczekanym, wymarzonym i wytęsknionym. Też się srogo zawiodłem bo rzeczywistość zniszczyła to na co liczyłem.  ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Arduneth on May 08, 2013, 01:31:33 PM
cóż ja się nie nakręcałem na Neverwintera :) trafiłem w sumie przypadkiem

co do lore to akurat AD&D lore nigdy nie było mi jakoś super znane i nie przeszkadzają mi odstępstwa

hack & slash też mają swoje uroki a tu wydaje się trochę bardziej rozbudowane niż D3 (które tak swoją drogą też jest całkiem fajne choć grałem krótko)




Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on May 08, 2013, 01:49:12 PM
Ja do NW też trafiłem przez przypadek i pewnie dal tego się na razie dobrze bawię a d&d tych kilka sesji jakie zaliczyłem w życiu też nie psuje wrażenia.  ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on May 08, 2013, 04:34:59 PM
Tak sobie z ciekawości czytam co tu piszecie i gierka się ściąga (obaczymy jak to wygląda) - tylko coś jak krew z nosa idzie.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on May 10, 2013, 04:24:45 PM
Gierka ściągnieta - rozumiem, że gracie na Beholderze?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 10, 2013, 07:06:00 PM
Gierka ściągnieta - rozumiem, że gracie na Beholderze?

Zgadza się na beholderze


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 14, 2013, 12:56:04 PM
Witajcie mam nadzieję że miło Wam się gra (piszę głównie do tych z Was którzy rozważają zostanie ws NWO a nie od początku traktują grę jako zapychacz czasu przed tESO), ale już przechodzę do rzeczy>

Zapewne niektórzy z Was mają newslettera, ale dla tych co sobie skrzynki zapychać nie chcieli albo takich przerażających informacji jak wersja polska NWO nie czytają informuję, że w tekście dotyczącym wydania polskiego tłumaczenia NWO pojawił się (tak mi się przynajmniej wydaję) orientacyjny termin wydania gry mianowicie pozwolę sobie zacytować (nie z systemu forum):

"W pełni zlokalizowana gra zawita do nas już latem 2013 r. "

Tak więc można się chyba spodziewać, BA wręcz oczekiwać że latem czeka nas coś dużego (poza przerażającym naporem wojsk polskiej gimbazy, które zastąpią bossom addy (oby zastąpiły bo inaczej będzie po dodatkowej fali))

Jestem dobrej myśli i czekam na bardziej konkretny termin (zapewne podany tydzień wcześniej)

Ze wszystkich zakątków Wieloświata pozdrawiają Evanlyn / Valendor / Filavorin / Sennar i cała reszta firmy Anonimowych Altoholików xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on May 14, 2013, 08:35:41 PM
Ja skupiam się na Lotro ale spróbuję wygospodarować trochę czasu by dłużej pograć w NWO - na razie skromnie 7 poziom Trickster Rogue; Trochę problemów sprawia mi jeszcze przestawienie się na inne MMO ale sobie czytam na różnych forach co i jak i staje się wszystko powoli jaśniejsze.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 24, 2013, 01:23:00 PM
Dobra to pojechali po bandzie z uwagi na system, patrzajta więc co wam Wujek Fil wygrzebał

Tu całość jak się komukolwiek chce - http://nw.perfectworld.com/news/?p=896631

A tu mały wycinek który mnie najbardziej przeraził: Right now, we’re putting the final touches on some new end game content: Gauntlgrym. It will be our first raid-sized, competitive PvP/PvE experience, and our current goal is to release it to OBT within a few weeks.

Cała banda wariatów biegających i absolutnie zapewne uniemożliwiających klerykowi healowanie konkretnego celu... coś cienko to widzę

Ponadto można wyczytać parę innych rzeczy:

- Aggro and threat balancing (w planie na najbliższy/e patch/e)
- Making gear progression feel more visually and mechanically meaningful (j.w. czyżby miały się (w końcu) pojawić nowe skiny sprzętu?)
- Auction house bug fixes and UI improvements (ponownie j.w. no nareszcie może wyszukiwarkę skorygują bo oglądanie butów w kategorii "mounty" nie wprowadza w miły nastrój).

I cała masa innych rzeczy planowanych / zrobionych do wyczytania w linku w tym oczywiście szumny "Module 1"  wspomniany w 2 słowach na końcu że nadchodzi xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on May 24, 2013, 01:59:36 PM
Gauntlgrym - it is supposed to be an area for Level 60 20-vs-20 PvP.

Tak to zapowiadali - wyjdzie jak wyjdzie - zobaczymy. Czyzby był młyn jak w bitwach Lineage 2?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Mirek11 on May 25, 2013, 12:08:12 PM
Czuję się jakby ludzie w końcu neverwinterowi ludzie przeczytali mój post na nw.com. Sam z siebie jestem ciekaw jak w action mmo będą wyglądały raidy. (Nie chodzi tu tylko o graczy, ale też walki z bossami. Przydałby sięw końcu inny system niż zabicie addów, boss do 75%, zabicie addów, boss do 50% zabicie addów itd.)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rogwold on May 26, 2013, 01:47:02 AM
Do tych co mogą invować do gildii - od jakiegoś czasu gram w nw na Beholderze, w dni robocze można mnie łapać po 20:00, w weekendy różnie, na ogół do 15:00. Mój handle: Biara@mmorecenzent (postać - trickster rogue 60 lvl). Z góry dziękuję za inv.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Huzar on May 31, 2013, 02:52:27 AM
Jest jakaś konkretna data kiedy drowy będą dostępne bez packa...
Jest napisane ze 2 miesiące po wypuszczeniu, jest jakaś konkretna data ?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Camil (Gwyndeith) on May 31, 2013, 02:11:23 PM
Release jeszcze nie było, więc nieprędko. ;) Szybciej doczekamy się kolejnej klasy (Ranger?).


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Huzar on May 31, 2013, 03:06:37 PM
Ktoś pisał, że teraz to taki nowy standard, by open beta było relisem ;)
Więc myślałem, że już było.

Wzzp najwyżej jeśli ruszę to z kilku tygodniowym poślizgiem ;) albo w ogóle jednak.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Betrezen on June 02, 2013, 11:03:18 PM
A będzie w ogóle jakiś relis? Bo coś marna ta gra :P
Ja sobie odpuściłem.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kai Man (Teliden) on June 10, 2013, 11:14:46 PM
Cosik siem twierdzowo dzieje w NWO? Bo jakby co, męczę gwardiana na 60lvl i rozpaczam nad losowym dodawaniem gówniarzy do teamu ;) (uciekają, nie chronią kleryka, każdy gra dla siebie) Jakby było cosik team Twierdza, to się pisze, powo.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on June 11, 2013, 01:08:25 PM
Ja sobie grzecznie pykam - na razie 24 lvl TR;
Niestety im dłużej gram to jednak kazdy sobie rzepke skrobie;


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kai Man (Teliden) on June 12, 2013, 10:12:48 PM
czyli nic siem nie dzieje... szkoooda...to nawet nie ma co do rekrutacji wpadywać buu...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Milo on June 13, 2013, 08:33:38 AM
Może ktoś się musi za to zabrać... sam myślę czy nie pograć.
Patrząc że coraz mniej osób do gry w Lotro, trzeba coś robić...

aaaa ja mam pytanie odnoście serverów, czytałem tutaj coś że na Beholderze gra parę osób. Wybór był jakiś zamierzony, tutaj graja Polacy? To server EU, czy porostu na chybił trafił lub ooo fajna nazwa? Pytam bo jak było to ot tak sobie strzelone i okaże się że 90% populacji servera to Durne Amerykany (nie wspominając o innej strefie czasowej) to ja sobie wole na innym serverze pograć.



Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on June 13, 2013, 09:08:29 AM
Serwery mają zostać połaczone w jeden - natomiast najwięcej Polaków chyba na dragonie gra; Ale Lotro jest lepsze nawet po mimo ogromnego plusu Neverwinter jakim są foundry; Oczywiście pograc można i sam tez troszkę z doskoku pogrywam;


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Maet on June 13, 2013, 09:56:25 PM
Ja też bywam czasami.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on June 16, 2013, 10:05:12 AM
Powraca "Korporacja Zrzęda i Ziomkowie"

Czy tylko ja uważam za eee... eee... nie do końca odpowiednie że na forum nie ma żadnej informacji że zmieniono lidera gildii? Wchodzę dzisiaj patrze do roostera patrze "Dirke rank is Guild Leader now" czy coś w tym stylu. Nie chcę nic mówić ale czy to nie powinno zostać jakoś objaśnione na forum (możliwe że coś było wewnątrz mówione ale chyba każdy głupi wiedział że wiele osób dało se siana z gra do realise'a) dzisiaj się loguje patrze z przyzwyczajenia kto ostatnio nabił lvl a tu najnowsze info to zmiana lidera. tak się przyznam że bladego pojęcia nie mam kim  ten Dirke w ogóle jest? To jakiś nowy chyba? Zna go ktoś na tyle by mnie uspokoić że ten oddział nie zejdzie jeszcze bardziej na psy? Nie twierdzę że to osoba niekompetentna czy co po prostu go nie znam, więc się pytam.

Ogólnie szczerze to zalogowałem się po przejrzeniu notek głównie żeby looknąć czy są training tomy tak to czekam na Stokorotka albo Curuvila bo klerem mi się cięzko lvluje kiedy każdy mój compan jest normalnemu mobowi na hita nawet wiz zanim poszedłem na urlop spowodowany brakiem kompanii trafił na problemy z jednym bossem to odpuściłem na razie.

Kończąc ten offtop czy ktoś może mi powiedzieć co tu się do Dziewięciu Piekieł dzieje?

Kiedy jeszcze Rael był liderem wielokrotnie do niego pisałem w sprawie gildii, raz nawet na forum (odpowiedzi co o tym myśli się ofc nie doczekałem (głównie szło o to czemu przyjmujemy ludzi totalnie konfliktowych po prostu "na krzywy ryj" bo odnosiłem wrażenie że invy szły do ludzi żeby już nie męczyli o inva, ja każdemu kto pisał mówiłem że póki nie powstaną jakieś zasady to invam (choć przynam nie od początku mniej więcej od powstania działu na forum ( o ile mnie pamięć "nie myli" Lider wówczas nawet nie pofatygował się o ten dział poprosić tylko ja musiałem jak doszliśmy zresztą wraz z Raelem że dział jest potrzebny (z racji braku jakichkolwiek reguł w oddziale okazał się zbędny bo to jak robiłem przerwę coraz bardziej Pajęcze Piekła pod koniec milczenia Lolth przypominało)), a jak widzę chyba nie powstaną jednak :( ))

Kończąc ten custom-flame proszę o jakieś wyjaśnienie i o ile nasz lider nowy w ogóle ma konto na forum to neich powie w jakim jego zdaniem kierunku am teraz zmierzać ta gildia w najbliższym czasie spróbuje zerknąć czy Dirke będzie może na TS to spróbuje go zapytać (mam nadzieję że ominie mnie kolejna sprzeczka z trolarnią z OLDów jeśli Dirke będzie jak oni siedzieć na kanale GW2 grając w NWO (dla niewiedzących wśród OLDów jest kilka osób które swego czasu kochały siedzieć na kanale GW2 kiedy robili tam dunga i samemu robić dunga w NWO i weź ty ogarnij kto co mówi, pomijając że każdy każdemu przeszkadza). Czytania ich forum mam osobiście dosyć, a już tym bardziej bezsensownych prób prowadzenia z nimi rzeczowej dyskusji.

Flame się ździebko przedłużył ale musiałem to z siebie wydusić jak to mawiał pewien Wiedźmin "przepraszam za formę nie za treść"

Pozdrawiam Filavorin i spółka w NWO dawniej znany jako Evanlyn / Valendor


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on June 16, 2013, 02:08:57 PM
Dirge jest osobą która znam z GW2 i gra w NWO (pojawia sie w nim codziennie) i został co-liderem. Poza tym kto jak kto ale Ty flamu to robić nie musisz. Jakbyś grał w NWO i wchodził na TS to też byś go znał...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Gefaran on June 17, 2013, 08:39:26 AM
Proszę nie odbierajcie mojego posta jak atak/flame ale Filavorin ma sporo racji. Przez te kilka lat istnienia Twierdzy widzę jak coraz bardziej forum jest olewane a TS gloryfikowany. Pewnie, że łatwiej się gada niż stuka palcami, ale tak istotne informacje jak ta powinny się pojawiać w formie pisemnej. Nie zapominajcie, że jesteśmy gildią casualową i sporo ludzi zagląda raz na jakiś czas a co za tym idzie ma prawo się dziwić. Część z nas skacze z gry do gry ciągle będąc w Twierdzy i też bynajmniej nie ma szans na przesiadywanie na TS z każdym oddziałem na raz, więc szuka na forum, które od zawsze było naszym podstawowym kanałem informacji i tym co się u nas dzieje.  ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on June 18, 2013, 11:33:43 AM
Dirge jest osobą która znam z GW2 i gra w NWO (pojawia sie w nim codziennie) i został co-liderem. Poza tym kto jak kto ale Ty flamu to robić nie musisz. Jakbyś grał w NWO i wchodził na TS to też byś go znał...

Dlatego napisałem że zalogowałem się na chwilę pisałem że z racji problemów z durnym lvlowaniem na razie na training tomy albo Mirka / Curu czekam a obaj zajęci.

Czemu nei przesiaduje na Twierdzowym TSie... wyobraź sobie że przesiaduje, tylko LotROwym xD.

A jak potwierdził Gefaran nie jestem jedyną osobą która w TWierdzy gra w kilka gier i  pewnie są i tacy jak ja co grają jeszcze z doskoku w inne gry, więc keidy jakis oddział podaje info wyłącznie na TSie (którym notabene dzieli się do tego z inną gildią z powodu częściowo tych samych członków gdzie ciężko stwierdzić kto w co gra) to nie sposób być ze wszystkimi tymi informacjami na bieżąco więc w tak dużej casualowej gildii jak Twierdza zachodzi potrzeba pozostawiania informacji dla chwilowo nie sa aktywni na forum (co smutne chyba jedyny oddział gdzie przynajmniej 3/4 graczy czyta forum to LotRO (i głównie dzięki temu ten oddział się mimo chwilowego spadku graczy w samej grze wciąż dobrze trzyma 9bo jest dobrze zorganizowany i zarządzany przez zacną i kompetentną "gromadkę", więc jak do gry wrócą starzy gracze / dojdą nowi (co do czego nie mam wątpliwości bo LotRO choć stara gierka ma w sobie "to coś" (nie pytać co to bo nie wiem, ale 4 lata się od gry odczepić nie mogę a próbowałem, ale nie o tym mowa))))

Forum to nasza podstawowa komórka komunikacji Ty Rael wiem że je czytasz, ale biorąc pod uwagę to jak prowadzona była rekrutacja to zakładam że mało kto z nowych ma w ogóle konto bo jak grałem byłem chyba jedyną osobą zachęcającą do jego założenia (choć możliwe że się mylę nie zmienia to faktu ż efektów nie widać w dziale rekrutacji znajdują się 4 tematy Info- od Germiona ż erekrutacje prowadzimy na starych zasadach (czyli w systemie podań) znajdują się 2 wizytówki (moja i Ardu) oraz jedno podanie jedno leży też w dziale DDO więc liczmy że złożono 2 podania, kiedy robiłem przerwę gildia liczyła chyba przynajmniej 50 realnych osób a podania są 2 i wizytówki też 2... szał nie?)

Ogólnie w jednym z Gefaranem się muszę ponownie zgodzić zjawisko wzrostu znaczenia TSa jest tak przerażająca że chyba niedługo będzie trzeba żeby jakakolwiek sobą poza LOTRO założyła konto na forum zrobić że TS będzie otwierany tylko an ustalane rajdy i eventy (a to byłby skrajny idiotyzm, ale niedługo w takim tempie może to się okazać jedynym lekiem (pytanie tylko po co wtedy by się płaciło za TSa (czyli wnioskując należy zachować zdrowy umiar)))

Ale Rael błagam nie mów że się nei zgodzisz że info o Zmianie Lidera Gildii nie powinno się na forum pojawić (nie wiem czy cię to obchodzi ale jeśli uważasz że nie to chyba stracisz przynajmniej u mnie resztki szacunku).

Ogólnie aż nie wierze że to mówię ale jeśli Forum wciąż będzie tak sukcesywnie olewane, a czat w grze też oblegany wyłącznie przez ludzi którzy chcą na coś ponarzekać lub się czymś pochwalić (nie mówię że nie można, ale jak grałem to jak coś od kogoś chciałem zapytac o coś albo co to musiałem każdej osobie z kolei poza raelem ( ze względu na wyjątkową pobożność jego konta zmuszającą go do regularnych rlgów xD)) która być może była w stanie udzielić informacji wysyłać Whispy. To po prostu nie były warunki w których przynajmniej mi się przyjemnie gra, więc jeśli coś się nie zmieni (ofc dam nowemu liderowi szanś ejak pojawia się training tomy lub Mirek / Curu (bo bez którejś z tych rzeczy nie ma sensu żebym się za resztki Skyhold zabierał wiza kasuje jeden z ostatnich bosów, kleryczka jest ustawiona głównie pod Heal a kompan jest zwykłemu mobowi jednemu do zjechania w 4 sekundy) to ja chyba poczekam na ten merg serwerów o ile będzie i po prostu poszukam innej gildii (bo znam jedna co gra na Dragonie co kiedyś z nimi w TSW grałem) nie oszukujmy się jednym z powodów dla których odszedłem było to co się gildią działo (za wcale nie cichym przyzwoleniem Raela).

Przykro mi ze muszę urządzać an naszym forum taki flame, ale jednak jak Raelowi w tamtym PM pisałem. Twierdza zawsze wyznaczała jakieś standardy i miała pewne zasady które utrzymywały ją w kupie, które nie oszukujmy się w Twierdzy NWO na moje spojrzenie były zwyczajnie deptane (ktoś inny może uważać inaczej, ale kiedy gra się 2 lata w naszym oddziale LotRO można do pewnych standardów zachowań przywyknąć ( i te standardy to uprzedzam nie są ciągłe kłótnie).

Z podobnych przyczyn nie wchodzę do GW2 nie wiem co Rael wymyślił nazywając OLDów drugą Twierdzą, bo od standardów Twierdzy która ja znam dzielą ich nie oszukujmy się lata świetlne.

Pozdrawiam i żywię nadzieję że Dirke coś z tym faktem zrobi, choć z racji faktu iż z tego co widzę nie posiada nawet konta na forum (chyba że pod innym nickiem) szczerze wątpię by czytał to co tutaj piszemy i nawet by go to cokolwiek obchodziło 9bo gdyby obchodziło to by konto miał (ponownie zaznaczam możliwe że ma inny nick którym posługiwał się w GW2, ale brak wizytówki pozytywnie nie nastraja).

P.S. Coś mi mówi, że to się dobrze nie skończy nie tylko w grze ale i w tej dyskusji

P.P.S. Ponownie do Raela, może skoro Dirke jest teraz liderem to założyłby łaskawie (jeśli nie ma) konto na forum, zajrzał tu i powiedział coś na temat swoich planów na forum ogółu gdzie każdy może to przeczytać, a nie tylko ci co są aktualnie na TSie? Zdaje sobie sprawę ze będę wówczas pierwszym celem do pojechania jeśli moje obawy są słuszne, jednak myślę że to Forum jest odpowiednim miejscem an tak ważną dyskusję a nie TS, czemu? Bo to co powie się na TSie najczęściej pozostaję w oddziale a to co napiszę się na forum, zostanie przeczytane przez osoby logujące się spoza oddziału,a  Twierdza jest nie tylko grupką graczy jest społecznością, która ma prawo się wypowiedzieć i nie mówię tu tylko o władzach gildii jako całości ale również o ogóle graczy, którzy powinni wiedzieć czy warto do was dołączyć w obecnej sytuacji (bo mój flame nie jest ani zachęcająco ani prawidłową reklamą, powinny się wypowiedzieć ludzie po OBU stronach niezależnie od tego czy Dirke jest co-liderem czy nei miejsce an jego wypowiedź jest tutaj i proszę kiedy będziecie się wypowiadać na temat planów gildii niech to nie będą 2 linijki (bo w teorii jedyne co powiedziałeś to to że Dirke znasz z GW2 i gra w NWO regularnie dużo to nie jest, a narzekania na to że ktoś uważa że coś się nie tak dzieje i nie uznaje cię za nieomylnego nie jest przeze mnie wliczane do rzeczowej wypowiedzi więc zostaje niecała linijka informacji zero ustosunkowania do tego co napisałem (Rael nie liczę jak długo grałeś z OLDami w GW2 gdzie ich poziom dyskusji an forum sprowadza się do "nie bo nie" i nawet mało kto potrafił logicznie sprecyzować czemu nie życzyli sobie sojuszu z BROWARem (tak czytałem ich forum nawet próbowałem się z nimi dogadać, ale dałem sobie spokój) my oczekujemy rzeczowej dyskusji nawet gdyby miało się w niej okazać że nie mamy racji (w tym wypadku dla sprecyzowania nawet gdyby miało się okazać że ja nie mam racji żeby było prościej))


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rael on June 18, 2013, 12:10:24 PM
Szczerze mówiąc nie chce mi się odpisywać na floodowe posty, dla mnie gra w MMO polega na graniu w gre i komunikacje z ludźmi, a nie pisanie setki postów na forum. Nie grasz w NWO, bo czekasz na coś ? To co za różnica kto jest liderem ? Tym którzy grają, ta osoba pasuje. Masz racje że info o zmianie lidera powinno sie pojawić na stronie, ale jak możesz zauważyć lider sie nie zmienił -  jest tylko kolejny. Jak na razie dalej jestem liderem. Może chcesz awans ? Po tej ilości tekstu jaki dałeś na forum na pewno masz wiele przemyśleń i wielkie plany odnośnie gildii.
A na poważnie: Jeśli ktoś z Twierdzy - zarejestrowany, aktywny, lubiący pisać teksty na forum chce zostać liderem oddziału w NWO proszę o kontakt na PM.

P.S.  Poza tym skąd wytrzasąłeś ten tekst że OLD-y są drugą Twierdzą ? Z cała pewnością nie od mnie.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Engril on June 18, 2013, 04:47:03 PM
To zapraszam Fila jak wejdzie Live do mojej gildii (jak na razie Dragon) ;)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Huzar on June 18, 2013, 05:07:09 PM
Komuś chyba się lekko poprzestawiało, bo takich idiotyzmów dawno nie słyszałem.

Co to znaczy, że Twierdza ma jakieś standardy i jakieś zasad ?? huh ??
Te zasady są jasne i oczywiste, ale nie są "jakieś".
Sam grywam w NWO tak sobie jak mi się zachce, albo hellground leży.
Nawet nie jestem w szeregach gildii NWO fizycznie. Jednak każda gra ma określone zasady gry, pod które tworzy się regulamin jeśli jakiemuś urzędnikowi nie starcza ogólny regulamin twierdzy, a nie szanuje słowa mówionego i musi mieć wszystko na piśmie.

I ostatnia myśl..
Nie ma przecież żadnych wymagań odgórnie wymaganych przez Karola czy kogokolwiek ze "starszych" poza regulaminem. Więc w najbardziej zdrowy sposób lider oddziału wyłania się sam spośród ludzików skoro sami zainteresowani gracze są z tego faktu zadowoleni to bardzo dobrze. Nie każdy ma czas, by pisać elaboraty jak mu źle, jak mu niedobrze, niektórzy wolą coś naprawić w tym czasie zamiast narzekać.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Huriel on June 18, 2013, 08:15:37 PM
Jak czytam takie posty, jak Raela, to zawsze się zastanawiam, na cholerę kolejne oddziały Twierdzy w każdym nowym mmo, skoro ludzie, którzy nimi zarządzają tak głęboko w poważaniu mają idee, które przyświecały tej gildii od samego początku (np. komunikowanie się ze sobą i szukanie porozumienia w razie konfliktów).
Filavorin - w swój bardzo rozwlekły sposób - pokazuje, że gdzieś zabrakło zwykłej przyzwoitości i informacji, że zmieniają się władze oddziału (abstrahując już od tego, że nowy "co-lider" nie raczył się przedstawić czy chociażby przywitać). Zwrócił uwagę i zamiast rzeczowej odpowiedzi od razu był atak. Tak się nie robi po prostu drogi Raelu i tyle, zwłaszcza jeśli piastuje się stanowisko funkcyjne - bowiem jako lider (czy też co-lider) wyznaczasz standardy.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kai Man (Teliden) on June 27, 2013, 07:10:57 AM
I przyszedł goniec, i bajki koniec... a od dzisiaj NWO po polskiemu ma być...


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Rawne on June 27, 2013, 07:45:47 AM
I przyszedł goniec, i bajki koniec... a od dzisiaj NWO po polskiemu ma być...

dopiero teraz zacznie się prawdziwa inwazja :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kai Man (Teliden) on June 27, 2013, 10:41:06 AM
Właśnie ściągam patcha :P
"niezalogowany zmień opcje na język polski, zaloguj się, wejdź do gry, wyjdź z gry i zacznie się patchować"
Napisałem, bo miałem problem ze zrozumieniem :P


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Engril on June 27, 2013, 11:45:24 AM
A ja z takim pytaniem czy to połączenie serwerów faktycznie miało miejsce po wejściu Live?
Na razie siedzę w Lotro aż nie wbije ranku na etten, ale potem wrócę do NV i nie wiem czy mogę już szukać Twierdzowiczów czy nadal nie ma takiej opcji (na becie postacie założyłem na Dragonie).


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on June 27, 2013, 12:04:27 PM
Stety lub niestety serwery nie są jeszcze połączone. Nie ma nawet przybliżonej daty tego wydarzenia.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Argelab on July 07, 2013, 10:40:00 AM
Wiadomo coś może o połączeniu serverów? bo ze znajomym gram na dragonie i nie mogę dołączyć.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on July 08, 2013, 10:28:46 PM
Na razie w tej sprawie milczą, nie ma podanej żadnej daty. Jedyną pewną wiadomością jest ta, że na pewno połącza serwery w jedną całość.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on July 26, 2013, 06:23:37 PM
Od wczoraj polska nakładka NW wyszła z bety.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Argelab on August 11, 2013, 02:56:14 PM
Dalej nic o połączeniu serverów, czy może ktoś jakąś wzmiankę o tym znalazł ?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Kai Man (Teliden) on August 11, 2013, 07:00:23 PM
miało być przy pełnej polskiej wersji ale widać nibygdybygrzyby kurde


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on August 11, 2013, 07:31:14 PM
A skąd ty wytrząsnąłeś ten news, że miało być łączenie wraz z wyjściem polskiej wersji z bety? Ja pierwsze słyszę.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Argelab on August 11, 2013, 09:09:26 PM
dobra widać jeszcze trochę poczekam, a może do do końca września połączą servery


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Senethiel on September 22, 2013, 03:26:40 PM
Chyba jednak nie połączą ::) Chyba czas stworzyć coś od nowa na Beholderze i przypomnieć o swoim istnieniu ;D


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on September 27, 2013, 09:21:04 AM
Ups... A ja tak zapracowany, że towarzystwa nie będę dotrzymywał w tym tygodniu :( wolniejszy jestem od niedzieli.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on September 30, 2013, 07:26:21 PM
I twoje proroctwa się nie potwierdziły Sen, właśnie ogłoszono połączenie serwerów :p


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Senethiel on October 01, 2013, 04:04:35 PM
No na szczęście, wróżka ze mnie żadna ::) Do zobaczenia w grze  ;D


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on October 29, 2013, 03:26:33 PM
Pojawiła się zapowiedź drugiego darmowego dodatku do Neverwiter: "Moduł 2: Shadowmantle"

Szczegóły po linkiem:http://nw.pl.perfectworld.eu/news/?p=8902 (http://nw.pl.perfectworld.eu/news/?p=8902)

W skrócie dodadzą m.in. nową kampanię oraz grywalną profesje łucznika.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: TobiAlex on January 26, 2014, 02:58:15 PM
Jak to w końcu jest? Serwery zostały już połączone? Chciałbym dołączyć do Twierdzy, ale postać mam na innym serwerze niż pierwotnie została założona gildia a wiem, że w końcu serwery miały być połączone.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on January 28, 2014, 09:10:35 AM
Jak to w końcu jest? Serwery zostały już połączone? Chciałbym dołączyć do Twierdzy, ale postać mam na innym serwerze niż pierwotnie została założona gildia a wiem, że w końcu serwery miały być połączone.

 Co prawda ostatnio wchodziłem przed jakimś m-cem ale wtedy przynajmniej wszystkie serwery były połączone pod sztandarem Dragona


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Karolus on January 31, 2014, 11:38:54 AM
Ja też gram w Newerwinter. Karolus Łowca 34 lewel. Mamy gildię czy nie?


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: TobiAlex on February 01, 2014, 12:44:06 AM
Ja też gram w Newerwinter. Karolus Łowca 34 lewel. Mamy gildię czy nie?

Musisz podać całą nazwę np. Karolus@costam


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Nilhilien \ Laru on February 06, 2014, 08:50:01 PM
Mimo wcześniejszego wcięcia mi konta z moim Złodziejem zmuszony byłem odtworzyć na nowo postacie tym razem z kapłanem. Gra relaksująco-lajtowo-wciągająca i jakby był jakiś oddział Twierdzy reaktywowany to ja chętnie sie piszę.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on February 11, 2014, 08:25:16 PM
Codziennie o 20 dyżuruje ingame (Urendir Narluin@urendir), chętnych Twierdzowiczów proszę o zgłaszanie się to zaproszę do gildii.


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Urendir on March 01, 2014, 03:01:38 PM
Pojawiają się zapowiedzi trzeciego dodatku do Neverwinter.

Nadchodzący dodatek to:
Curse of Icewind Dale

A tutaj możecie zobaczyć filmik zapowiadający rozszerzenie:
https://www.youtube.com/watch?v=Ahct7XV_exY (https://www.youtube.com/watch?v=Ahct7XV_exY)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Faral Treantspatienc on April 17, 2014, 01:31:25 PM
Cosik dawno Arcymistrza nie było widać, czyżby TESO pochłoneło do reszty ;>
Mnie również dawno nie było w NW ale widze że sporo nas ubyło... Dużo ciekawych zmian przez te ostatnie pare miesięcy, dozobaczenia ingame


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Filavorin i Spółka on May 28, 2014, 09:27:14 PM
Hmm tak się dzisiaj zalogowałem oblukać co i jak i zauważyłem rzecz która mnie trochę martwi... czy mi się wydaję czy ludzie przestali sprzedawać ZENy za AD? Bo widzę oferty kupna ale ani jednej oferty sprzedaży... trochę niepokojące.

Jeśli ktoś coś na ten temat wie to proszę o info bo z tego co zapamiętałem z dawnych czasów ceny rzeczy z ZEN shopa na AH wynosiły chyba 3-4x tyle co wydać AD na ZENy przy kiepskim przeliczniku... oczywiście dawno mnie nie było to mogę czegoś nie wiedzieć

P.S. Ta gierka w kości na GateWayu wydaje się całkiem zabawna nawet z moimi noobami za 2g sztuka xD


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Eor (Czarny) on July 19, 2014, 01:50:48 PM
Tak poza tematem - gra w to ktoś jeszcze? Twierdza istnieje? :)


Title: Re: Neverwinter Online
Post by: Regiss on November 27, 2014, 01:10:57 AM
Ja gram widac bardzo poprawili tą grę i w końcu można sobie miło popykać:)