Pages: [1] 2 3
  Print  
Autor Topic: Pytania i odpowiedzi  (Read 20318 times)
VonskiWan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 28



« on: October 23, 2011, 05:55:21 PM »

Szperając po sieci natknąłem się na fajne forum.

http://forum.alterswtor.com/index.php?/topic/4-ask-a-beta-tester-qa/

W tym temacie ludzie zadają pytania beta testerom, więc jeżeli jesteście ciekawi czegoś może znajdziecie tam odpowiedź.

Forum jest po angielsku jak ktoś ma jakieś pytanie mogę tam zapytać i później odpowiedzieć na naszym forum.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #1 on: December 03, 2011, 10:41:36 PM »

A ja mam pytanie. O co chodzi z social outfitami? Kiedy grałem w stress betę nie znalazłem oddzielnych slotów na kostium. Wątpię też by istaniała w grze opcja kopiowania skinów itemów, jak to rozwiązali w Aionie. Bioware chyba nie chce nam wmówić, że przebieranie się w kostiumy bez bojowych statów po to tylko by pouprawiać RP w bezpiecznym outpoście, jest super wygodne? :P Ja chcę wyglądać trendy także we flashpointach i na PvP!!!

Owszem wiem, że te social clothings mają miejsca na mody, ale level itemu i rodzaj armora (light/medium/heavy) też robi swoje!
Gilgas (Ruttar)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 194


« Reply #2 on: December 07, 2011, 11:51:26 AM »

Ale to te mody wlasnie daja itemowi odpowiedni lvl i pancerz i staty.
Te mody robi artificer i cybertech bodajrze. I maja zarówno staty jak i armor.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #3 on: December 07, 2011, 03:30:12 PM »

Tak, czytałem o tym dopiero ostatnio. Można sobie wylevelować item z 8lvl aż do end-game'u (mody lecą też z rajdowych bossów, nie wiem tylko jak się do tego mają bonusy za sety). Fajny pomysł, chociaż nie potrafię zrozumieć czemu devsi wybrali trudniejszą ścieżkę (i mniej korzystną dla crafterów), zamiast zrobić wardrobe sloty. :P Jednakże tak czy inaczej, mody nie zmienią Ci klasy itemu i w light armorze (social clothing) nie potankujesz Trooperem. Pewnych wyrzeczeń będzie trzeba dokonać.
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #4 on: December 08, 2011, 08:22:49 AM »

Potankować potankujesz, tyle że krótko  ;D
Darend
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Reply #5 on: December 09, 2011, 02:16:42 PM »

Odpowiedzi ale niestety po angielsku lecz prawie wszystko co wiedzieć się powinno  :) w jednym miejscu


http://www.swtor-spy.com

Inna lecz o podobnej tematyce

http://db.darthhater.com

W becie się dało więc przepis na szybki lvl 4

http://www.swtor-spy.com/guides/how-to-get-your-crew-skills-in-swtor-at-level-1/79/


Coś ten czas stanął w miejscu ...

Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #6 on: December 09, 2011, 02:43:43 PM »

Jest jeszcze http://www.torhead.com/ z takich popularnych :)

To z craftem niezłe. Da się to też zrobić Sithami, przypominam sobie, że widziałem prom niedaleko startu w sumie. Będzie trzeba sprawdzić :)
Darend
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Reply #7 on: December 09, 2011, 02:46:24 PM »

Czego to człowiek z nudów w sieci nie wyszuka ....



Dramatyczny szept Palpatine w tle ....

Rise my friend ... ( Epix fail )  ;D
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #8 on: December 09, 2011, 04:49:22 PM »

hej znalazłem pod tym linkiem http://swtor-online.com.pl/system_kompanow   trochę ciekawostek na temat kompanów (chodzi o to na dole artykułu) i mam co do tego parę pytań
- 'gdy będziesz w grupie ze swoimi przyjaciółmi, ich towarzysze będą również oddziaływać na ciebie podczas scenek dialogowych, w których rozmawiasz z innymi' -  jako, że grałem w becie raczej solo +1 flashpoint to ciekawi mnie jak to ma działac objaśnił by ktoś?

- cytat: "Jeśli zdecydujesz się zabić swojego towarzysza, będzie on martwy. Sześć lat później, nadal będzie martwy" [CVG] - wynika z tego, że kompan nie będzie mógł zostać wskrzeszony, jeśli FABULARNIE go zabijesz (bo jeśli zginie w walce to oczywiście możesz go wskrzesić/ zostanie wskrzeszony razem z tobą, jeśli obaj zginiecie) tu prosiłbym kogoś kto grał trochę więcej o spojlera czy poza tymi których przeciąga się pomiędzy stronami mocy, jeszcze jacyś są do Fabularnego Odstrzału? Bo nie chciałbym sobie powiedzmy Włochatej Przytulanki ustrzelić przez zbyt słabą znajomość angielskiego :(

Przy okazji jest tam odpowiedź na pytanie które wielokrotnie na TSie słyszałęm:

"w grze nie ma Ewoków, gdyż ich świat nie został jeszcze odkryty (w czasach, w których toczy się akcja SW:ToR)"


Jak se coś jeszcze przypomnę to spytam, tymczasem idę topić smutek, że nie będzie ewoków :(
Darend
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Reply #9 on: December 09, 2011, 05:31:38 PM »

Uważaj jakich dokonujesz wyborów w dialogach z npc-ami. Działa to w SWtor tak jak w Mass Effectach lub Dragon Ageach .Możesz się zgodzić żeby do Ciebie dołączył lub nie.
Cofnąć się nie można  ::)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #10 on: December 09, 2011, 06:08:18 PM »



- cytat: "Jeśli zdecydujesz się zabić swojego towarzysza, będzie on martwy. Sześć lat później, nadal będzie martwy" [CVG] - wynika z tego, że kompan nie będzie mógł zostać wskrzeszony, jeśli FABULARNIE go zabijesz (bo jeśli zginie w walce to oczywiście możesz go wskrzesić/ zostanie wskrzeszony razem z tobą, jeśli obaj zginiecie) tu prosiłbym kogoś kto grał trochę więcej o spojlera czy poza tymi których przeciąga się pomiędzy stronami mocy, jeszcze jacyś są do Fabularnego Odstrzału? Bo nie chciałbym sobie powiedzmy Włochatej Przytulanki ustrzelić przez zbyt słabą znajomość angielskiego :(

Z tego pomysłu Bioware wycofało się po testach. Zbyt wielu testerów zabijało kompanów i po jakimś czasie uznawało że nie była to najlepsza decyzja. Widocznie Bioware przestraszyło się płaczu na forach ze strony osób które nie myślą co robią w grze i uznało że lepiej sobie to odpuścić.
Podobno ma być możliwość "wygnania/odesłania" kompana która będzie odwracalna ale dawno nic na ten temat nie czytałem więc nie jestem pewien.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #11 on: December 09, 2011, 10:14:24 PM »

A z tych boostów do craftu u companionów nie mieli się wycofać, żeby ludzie ich na zawsze przy garach nie zostawiali? Bo jeżeli któryś ma +1 do cryta w Underworld Trading, to ciągle tylko na UT misje będzie wysyłany zamiast potowarzyszyć czasem swojemu panu.


Nie będzie Ewoków? Buu... Już Inquisitorowi każdą rozrywkę odbierają. :(
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #12 on: December 13, 2011, 02:50:09 PM »

http://www.swtor-spy.com/companions/

Jakiś czas temu znalazłem coś takiego niby wszystko już widzieliśmy, ale jest jeszcze ciekawostka w postaci listy jaki kompan jakie prezenty lubi dostawać, cobyście mu/jej mogli sprawić coś na Winsol xD
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #13 on: December 15, 2011, 03:53:55 PM »

W centralnym Hubie - Fleet Station, znajdują się dwa banki. Z jednego mogę korzystać bez przeszkód, drugi nazywa się Security coś tam i krzyczy, że nie mogę go użyć bo moje konto nie zostało zautoryzowane... O co kaman?
Bank będzie dostępny dopiero po wprowadzeniu retail key?
Jest to forma promocji authenticatorów i bez tego ani rusz?
Miejsce na bank guildii?
Coś jeszcze skrajnie innego?
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #14 on: December 15, 2011, 07:42:14 PM »

Hej wie ktoś, może czy o ile tego nie wycofano pod moją nieobecność działa już podgląd skinów dla kompanów (jak ja na becie chciałem podejrzeć to pojawiała mi się zamiast Corso w skinie, moja smugglerka bez żadnych zmian, w efekcie przypadkiem wybrałem murzyna (dobrze, że to była beta))
Pages: [1] 2 3
  Print