Pages: 1 [2] 3 4 5
  Print  
Autor Topic: Patch 1.2  (Read 20668 times)
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #15 on: March 27, 2012, 06:31:38 AM »

http://torpedia.pl/page.asp?ID=67005

No to mechanika healowania sagem również się widzę bardzo zmieni (Conveyance nie skraca heala, i Noble Sacrifice będzie zabierać HPki), cóż idą zmiany obawiam się że raczej nie na lepsze :(
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #16 on: March 27, 2012, 09:26:23 AM »

Zawsze jest tak, że jak się odbiera jakiś bonus graczowi zaczyna się wróżenie szybkiego końca gry i generalne marudzenie na kierunek rozwoju. Zobaczymy co będzie w praktyce, jak to wpłynie na dynamikę gry itd.  ;)
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #17 on: March 27, 2012, 12:30:46 PM »

http://torpedia.pl/page.asp?ID=67005

No to mechanika healowania sagem również się widzę bardzo zmieni (Conveyance nie skraca heala, i Noble Sacrifice będzie zabierać HPki), cóż idą zmiany obawiam się że raczej nie na lepsze :(
Weź może się nie sugeruj tą stronką bo profesjonalizmem to oni nie grzeszą ;)

"Cure będzie kosztować 1 amunicji (teraz 2)." - skąd oni to wzięli to ja nie mam bladego pojęcia ;) Czegoś takiego nie ma w patch notes. Jeśli chodzi o znerfowanie buffa zmniejszającego koszt advanced proby o 1 ammo (było 2) to ja gratulują tłumaczowi tego tekstu. Angielski poziom podstawówki się kłania ;)

Co do Sage to jest powiedzmy przebudowanie mechaniki healowania. W przypadku niestety troopera jest to po prostu jej totalne rozpierdolenie. Coś na zasadzie jakby na sage zwiększyli koszt każdego heala o 100%, wypierniczyli w ogóle Noble Sacrifice, znerfili ogólnie critical ratio, a na koniec zniszczyli usefull skilla który jakoś jeszcze trzymał całą mechanikę combat medyka  ::)

Zawsze jest tak, że jak się odbiera jakiś bonus graczowi zaczyna się wróżenie szybkiego końca gry i generalne marudzenie na kierunek rozwoju. Zobaczymy co będzie w praktyce, jak to wpłynie na dynamikę gry itd.  ;)
Wiesz to nie chodzi o nerf i narzekanie. Gram naście lat w mmo i przeżyłem niejedno "udupienie" jakiejś klasy, ale to co zrobili trooperowi w drzewku medyka to jest kompletna paranoja. To się nawet nie trzyma jakiejkolwiek szczątkowej logiki... W takim EVE devsi z CCP wywrócili kilka razy cały gameplay do góry nogami ale było to podyktowane jakąś wizją, pomysłem i prezentowało spójność. Dla mnie to co chce zrobić BW jest po prostu żałosne, totalna amatorka i niewiedza o WŁASNYM produkcie. Drugie kurwa SOE nam rośnie, jeszcze dodajmy do tego SE z podejściem "fani wybaczą" i mamy trzech króli faila czy tam trzech muszkieterów debilizmu developerskiego ;)

 
Elk
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 178



« Reply #18 on: March 27, 2012, 06:02:03 PM »

Ogólnie z tego co czytam patch notes to wszyscy healerzy dostaną po dupie w 1.2. Ja w każdym bądź razie zacząłem zbierać gear pod dps ;)
Boodny
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 116


« Reply #19 on: March 27, 2012, 07:40:48 PM »

Wszyscy healerzy ? Chyba nikt nie widział zmian u scoundrela. Poza tym Claymore w patch notkach jest wyraźnie napisane:

Quote
Cure now costs 1 Energy Cell (down from 2).

Co do zmian to skoro są widać, że były potrzebne i jakieś głupie wyzywanie na devsów nic w tym nie pomoże. Ja przeczytałem wszystkie zmiany i uważam, że wszystko idzie w bardzo dobrą stronę. Chociaż wiele rzeczy powinno być już dawno na starcie gry. Mogli Ilum wywalić i porządnie zaprojektować, a te rzeczy dać.
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #20 on: March 28, 2012, 08:52:29 AM »

O nie! Tylko nie SOE!! ;)
Tak na poważnie, to ja osobiście zalecał bym rozwagę i spokój, trzeba to sprawdzić zanim postawimy krzyżyk. Każde MMORPG wymaga wielu zmian i zawsze jest masa niezadowolonych z nich ludzi  ;D
Fantazmagori
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 151



« Reply #21 on: March 28, 2012, 12:24:32 PM »

najbardziej marudzą hilerzy z tego co widać :) Co z tego że znerfią heal. Wg mnie jest za łatwo hilować. a jeśli po patchu 1.2 nie będziecie ogarniać hila to tylko z powodu braku umiejętności :)
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #22 on: March 28, 2012, 01:48:35 PM »

Wlasnei podpadles wszystkim healerom po stornie imperium :D a tak na powaznie, to wdg mnie wyjdzie w praniu czy te zmiany az tak utrudnia gre healerom czy nie :)
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #23 on: March 28, 2012, 02:08:03 PM »

najbardziej marudzą hilerzy z tego co widać :) Co z tego że znerfią heal. Wg mnie jest za łatwo hilować. a jeśli po patchu 1.2 nie będziecie ogarniać hila to tylko z powodu braku umiejętności :)
Się odezwał specjalista ;) W Mrocznej Twierdzy chodząc z tego co widzę prawie każdy dzień na rajd nawet nie ubiliście SOA w hardzie kiedy obecnie Twierdza bije go już w randomowym składzie i część osób ma klatę Rakata nawet na offspeca ;) Progres 3/10 nightmare przy naszym 9/10 i obecnej realizacji z nudów czasówki na KP gdzie nam brakło 15 minut bo niepotrzebnie odpuściliśmy przy spike lagu na foremanie i późniejszym 2-krotnym resecie trashu, to też trochę komedia. Gdyby nightmare i hard nie miał takiego samego locka to pewnie i SOA w nightmare by był już zaliczony. Więc imo tematu umiejętności nie powinieneś nawet tutaj poruszać ;)

Wracając do sedna problemu. Nie chodzi o znerfienie heala, ja czytałem zmiany u scounderla i sage w drzewku heala - to jest powiedzmy kosmetyka - logiczna i spójna. Natomiast zmiany u commando są kompletnie idiotyczne. Pomijam już fakt, że imo healowanie tymi dwoma klasami to jest easy mode w porównaniu z commando, na którym musisz podejmować decyzje błyskawicznie i muszą być zawsze trafne bo zostaniesz bez ammo. Mi osobiście ta trudność odpowiadała i bardzo dużo satysfakcji sprawiało np wyhealowanie 600k na warzone, co jest wg niektórych niemożliwe combat medykiem (praktycznie zero hotów, słąby aoe heal).
Ja spokojnie mogę sobie pożartować z tego, rozumiem też, że twój post to pewna prowokacja, ale w życiu nie cierpię jednej rzeczy - ignorancji, która się przez Ciebie przelewa bo piszesz o czymś o czym najwyraźniej nie masz zerowego pojęcia.
Ja osobiście jeśli będę dalej grał dam sobie jakoś radę. Problemem jest to, że tymi zmianami których chyba nie rozumie zarówno BW jak i taki super specjalista jak ty, większość ludzi grających commando zrobi rerolla na dpsa, a szkoda....
Cypisek
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


SWTOR Bounty Hunter Migotka


« Reply #24 on: March 28, 2012, 03:40:03 PM »

Quote
najbardziej marudzą hilerzy z tego co widać  Co z tego że znerfią heal. Wg mnie jest za łatwo hilować. a jeśli po patchu 1.2 nie będziecie ogarniać hila to tylko z powodu braku umiejętnośc
Grałeś kiedyś commando (mercenary) w healu?
Bo ja grałem i healowanie tym czymś to męczarnia.
Claymore wie co mówi.

U scoundrela zmieniaja Kolto cloud teraz będzie mieć 15sec cooldown i trwać będzie tylko 6 sec.
Niby ma to leczyć o jakieś 10%więcej, ale 6sec to krótko, a 15 sec to dużo.
Zobaczymy jak w praktyce będzie się to sprawdzać.

Dementuję plotę która pojawiła się na czacie wczoraj że niby mirror klasy ma inne zmiany.
Zmiany dotyczą dwóch stron czyli jak nerfią heal commando to tak samo oberwie mercenary.


Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #25 on: March 28, 2012, 06:31:39 PM »

najbardziej marudzą hilerzy z tego co widać :) Co z tego że znerfią heal. Wg mnie jest za łatwo hilować. a jeśli po patchu 1.2 nie będziecie ogarniać hila to tylko z powodu braku umiejętności :)
Się odezwał specjalista ;) W Mrocznej Twierdzy chodząc z tego co widzę prawie każdy dzień na rajd nawet nie ubiliście SOA w hardzie kiedy obecnie Twierdza bije go już w randomowym składzie i część osób ma klatę Rakata nawet na offspeca ;) Progres 3/10 nightmare przy naszym 9/10 i obecnej realizacji z nudów czasówki na KP gdzie nam brakło 15 minut bo niepotrzebnie odpuściliśmy przy spike lagu na foremanie i późniejszym 2-krotnym resecie trashu, to też trochę komedia. Gdyby nightmare i hard nie miał takiego samego locka to pewnie i SOA w nightmare by był już zaliczony. Więc imo tematu umiejętności nie powinieneś nawet tutaj poruszać ;)

Wracając do sedna problemu. Nie chodzi o znerfienie heala, ja czytałem zmiany u scounderla i sage w drzewku heala - to jest powiedzmy kosmetyka - logiczna i spójna. Natomiast zmiany u commando są kompletnie idiotyczne. Pomijam już fakt, że imo healowanie tymi dwoma klasami to jest easy mode w porównaniu z commando, na którym musisz podejmować decyzje błyskawicznie i muszą być zawsze trafne bo zostaniesz bez ammo. Mi osobiście ta trudność odpowiadała i bardzo dużo satysfakcji sprawiało np wyhealowanie 600k na warzone, co jest wg niektórych niemożliwe combat medykiem (praktycznie zero hotów, słąby aoe heal).
Ja spokojnie mogę sobie pożartować z tego, rozumiem też, że twój post to pewna prowokacja, ale w życiu nie cierpię jednej rzeczy - ignorancji, która się przez Ciebie przelewa bo piszesz o czymś o czym najwyraźniej nie masz zerowego pojęcia.
Ja osobiście jeśli będę dalej grał dam sobie jakoś radę. Problemem jest to, że tymi zmianami których chyba nie rozumie zarówno BW jak i taki super specjalista jak ty, większość ludzi grających commando zrobi rerolla na dpsa, a szkoda....


Claymore, w sumie to ty raczej mi powinieneś przypominać, ale i tak przypomnę skoro zaczynamy kłótnię o Progress... Twierdza jest gildia z zasady Casualową, może to nie Progress jest najważniejszy i nie ważne jak często rajdujesz, można to tak czy siak robić dla funu, a takie kłótnie przynajmniej wg psują atmosferę w gildii (zwłaszcza uskuteczniane w przestrzeni publicznej forum). Więc może skończmy ten temat.

Jeśli chodzi o zmiany to nie narzekam wcale zwracałem tylko uwagę, że zmienia się mechanika (no dobra narzekam, ale na żałosny wygląd setów) i cóż albo się przyzwyczaję a jak się nie uda respec w Telekinetics. Ktoś mówił, że mogliby zamiast robić niedopracowane Illum (czy niedopracowane rzeczywiście jest nie wiem nie biegałem, raczej niezbyt ogarniam PvP) mogliby od początku gry dać taką mechanikę i ja się z tym kimś zgadzam, wszyscy by się szybko przyzwyczaili, Commandosi nigdy nie byli by healerami na całego, tylko bardziej dpsami z odrobiną heala (ja tak to rozumiem, bo z powodu braku bezpośrednich doświadczeń z tą klasą niewiele ogarniam ze zmian w niej zachodzących), a Sage nie przyzwyczajał się do tego, że przy rozsądnej rotacji jest w stanie healować praktycznie w nieskończoność i to dość dobrze. Nie będe teraz ponownie podglądał zmian, żeby jeszcze comenta dorzucić bo mi net nawala i tego posta już od 1h pisze, tyle ode mnie.

May the Force be with You and remember there is no passion, the is serenity
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #26 on: March 28, 2012, 08:08:54 PM »

tego posta już od 1h pisze, tyle ode mnie.
I chyba straciłeś kompletnie wątek bo post jest o niczym ;) Szczerze to nie chce mi się nawet komentować, doceniam jednak, że się martwisz o atmosferę i kwestią sprostowania wyjaśniam - ja nie rozpoczynam żadnej kłótni. Rozumiem, że Twierdza jest gildią casualową i tak też gramy - bez wielkiego nacisku na progres i z dobrą atmosferą (choć przyznam się, że ostatnio jestem trochę marudny przez tego patcha). Bycie casualem jednak nie powinno się sprowadzać jednocześnie do bycia ignorantem (zaszufladkowanie commando jako dps z odrobiną heala to już na prawdę szczyt), co chyba część z nas rozumie skoro mamy jednak takie wyniki. Chyba w życiu nie widziałeś progresowej gildii rajdowej ;) Zreszta a'propos - nie wiem czy znasz temat ale część osób od nas odeszła ponieważ nie odpowiadało im nasze lżejsze i luzackie podejście do gry (zrobili z miesiąc temu Infernal i Unyelding titles - czyli poniżej 2 godzin EV i KP) reszta została (część osób za moją namową) i dobrze się z tym wszyscy czują.
Ale nie o tym jest ten temat tylko o zmianach w patchu 1.2. Fajnie by było podyskutować jakoś rzetelnie, ale niestety robimy to aktualnie na zasadzie, że ja piszę o konkretach a część osób nawet nie czytała zapowiadanych zmian i sprowadza to do stwierdzenia "aaaa narzekacie bo nie umiecie grać". Zmiany zawsze będą wprowadzane i zawsze się trzeba zaadaptować. Niestety problem z drzewkiem combat medic jest taki, że jeśli te zmiany przejdą w takiej formie w jakiej są obecnie proponowane, to nie ma się do czego adaptować. Ogólnie - z czym zgodzi się chyba każda osoba, która grała też w inne mmo - mechanika leczenia w swtor jest totalnie nudna, jedyną perełką tutaj był commando. Naprawdę efektywne leczenie tą klasą wymaga pewnych umiejętności ponieważ można się dosłownie w max 15 sekund wypłukać z ammo (many). Wydawało mi się, że BW specjalnie tak to zaprojektowało i na dobrą sprawę commando brakowało tylko aoe heala działającego na więcej osób, albo działającego dalej na 3 osoby jednak leczącego te mające najmniej healtha a nie total randomowo. Jedni nie byli w stanie wyhealować combat medykiem hard (czy nawet w skrajnych przypadkach normal) mode flashpointa a niektórzy z powodzeniem leczyli na nightmare mode operacjach gdzie tank potrafi dostawać hity po 6-18k. Teraz nie będzie to możliwe i nie będzie to zależało poziomu umiejętności gracza tylko od idiotycznych zmian. Rozumiem jeden, dwa nerfy jakie dostały inne klasy leczące, ale u commando znerfili praktycznie wszystko co się da. Nie wiem czy ktoś czyta forum oficjalne, ale o całym problemie jest dość głośno. Problem BW polega na tym, że potrafi odpierdolić wall od text n/t gdzie kupować nowe kryształki, a nawet nie chce wyjaśnić powodu tak drastycznych zmian u commando. Ludzie nawet im całe analizy przygotowali gdzie widać czarno na białym, iż zmiany są kompletnie bezsensowne... Niedługo to będą ludziom wysyłać takie maile ;)



Ragas
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 46


« Reply #27 on: March 29, 2012, 12:30:42 AM »

Clay nie wiem gdzie znalazłeś te screenshoty ale są genialne :D
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #28 on: March 29, 2012, 09:17:48 AM »

Kassei, generalnie mniej flexowania (My zrobiliśmy to, a wy g..no/Ja to potrafię a reszta świata twierdzi że to niemożliwe itd..) i wszystko będzie git. Dyskutujemy sobie luźno nad zmianami jakie nadchodzą i tyle, chcesz podyskutować cyferkami o mechanice gry swoją klasą to masz przecież do tego dział, gdzie powinni się wypowiadać tylko Twoi Brothers in Arms, nikt nie jest zobligowany do poznania wszystkich klas od podstaw i na wyrywki a opinię może mieć każdy. Ja rozumiem, dopadła cię chandra bo Ci Uber Troopera nerfują, ale nie wyżywaj się na forum, kolega sobie zażartował o łatwym healowaniu a Ty od razu go zaflexowałęś i dobiłeś wytykaniem braku umiejętności całości Twierdzowiczów po ciemnej stronie. Trochę to takie nie tegez, jak wytaczanie armaty żeby przepędzić komara bo cię wkurza. Więcej luzu a będzie co będzie, jak będzie do dupy to sobie znajdziemy inny tytuł do grania i tyle. Może te coraz bardziej sławne SWG emu pre CU  ;)
Modnok
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 344



« Reply #29 on: March 29, 2012, 09:52:35 AM »

Posty Kasseia były w dobrym miejscu bo temat dotyczy Patcha 1.2. Natomiast wcześniejsze mówienie o skilu przez Fantazmagori było nie na miejscu i nie w temacie. Jasna strona Twierdzy nie jest Hardcorową wersją lecz light (mimo tego osiągnięcia spore)... Z kilkoma graczami którzy mają ambicje na większe wyzwania co chyba nie jest złe? Więc ocenianie skila to troszkę nie trafione. Jeżeli komuś się nie podobają idące zmiany to tu jest to miejsce na pisanie na ten temat. Komu się nie podoba pisanie na ten temat niech nie pisze swoich zaczepnych uwag i postów niezwiązanych z tematem.
Pages: 1 [2] 3 4 5
  Print