jakby ktoś się zastanawiał nad legalnością to wrzuce przetłumaczone opcje, które Sweet FX umożliwia, a raczej te opcje co sam mam
- Luma Sharpen : wyostra obraz (de facto krawędzie), pozwala na lepsze dostrzeżenie elementów.
- Bloom : Powoduje, że silne światła wyciekają na otaczające je ciemniejsze elementy
https://en.wikipedia...(shader_effect)
- HDR : nasladuje efekt High Dynamic Range (cienie i kolorystyka)
http://en.wikipedia....c-range_imaging
- Lift Gamma Gain : dostosowanie poziomu jasności i koloru cieni, półcieni i jasnych elementów, unika przesterowania.
- Tonemap : dostosowanie gammy, ekspozycji, nasycenia, wyblaknięcia i usuwanie efektu mgły, może powodować przesterowanie
- Vibrance : polepszenie (albo zmniejszenie przy negatywnych wartościach) nasycenia kolorów, dzięki temu można mieć bardziej kolorowy obraz, albo bardziej wyprany Dołączona grafika
- Curves : dostoswanie kontrastu stosując krzywe w kształcie litery S.
A tutaj pełny opis, jakby ktoś chciał się pobawić:
- SMAA Anti-Aliasing : zamiast MSAA czy FXAA albo innych można posłużyć się SMAA, którzy jest bardzo podobny wizualnie, ale znacznie szybszy, dzięki czemu gra ma więcej klatek, a wygląda równie dobrze!
- Cartoon : Tworzy obrys postaci na krawędziach, efekt kreskówek.
- Advanced CRT : dodaje efekt starego ekranu CRT (dla młodych, taki stary telewizor z wielkim pudłem z tyłu Dołączona grafika ).
- Luma Sharpen : wyostra obraz (de facto krawędzie), pozwala na lepsze dostrzeżenie elementów.
- Bloom : Powoduje, że silne światła wyciekają na otaczające je ciemniejsze elementy
https://en.wikipedia...(shader_effect)
- HDR : nasladuje efekt High Dynamic Range (cienie i kolorystyka)
http://en.wikipedia....c-range_imaging
- Technicolor : efekt przepuszczenia obrazu przez proces o tej nazwie, efekt starego kolorowego filmu
https://pl.wikipedia...iki/Technicolor
- Cineon DPX : efekt konwersji filmu do standardu Cineon DPX, dodaje efekt 'słoneczny'.
- Monochrome : usuwa kolory z obrazu, efekt czarno-biały
- Lift Gamma Gain : dostosowanie poziomu jasności i koloru cieni, półcieni i jasnych elementów, unika przesterowania.
- Tonemap : dostosowanie gammy, ekspozycji, nasycenia, wyblaknięcia i usuwanie efektu mgły, może powodować przesterowanie
- Vibrance : polepszenie (albo zmniejszenie przy negatywnych wartościach) nasycenia kolorów, dzięki temu można mieć bardziej kolorowy obraz, albo bardziej wyprany Dołączona grafika
- Curves : dostoswanie kontrastu stosując krzywe w kształcie litery S.
- Sepia : technika barwienia odbitek fotograficznych, charakterystyczne brązowe zabarwienie -
http://pl.wikipedia....epia_(technika)
- Vignette : efekt winietowania, czyli przyciemnia obraz na rogach, aby upodobnić go do efektu występującego przy robieniu zdjęć obiektywem kamery
http://pl.wikipedia....ki/Winietowanie
- Dither : rozproszenie kolorystyczne, polepszające percepcję kolorystyczną na ekranach o słabych matrycach, poprawia przejścia tonalne -
http://pl.wikipedia....ka_komputerowa)
- Border : dodaje na krawędzi obrazu czarną obwódkę jako obejście problemu świecenia się tejże części obrazu przy stosowaniu Anti-aliasingu.
- Splitscreen : pozwala na podzielenie ekranu na części przed i po zastosowaniu efektów, w celu porównania zmian.