Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie - Amarthis  (Read 2559 times)
Amarthis
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 3


« on: February 23, 2016, 05:43:11 PM »

Witam :)

Imię mojej postaci - Amarthis. Niektórzy mogą pomyśleć "nazwał postać jak staff z LotRO" ale imię to pojawiło się dużo dużo wcześniej, zanim zabrałem się za to MMO. Jest to Human Lore-Master, aktualnie na poziomie 21.

W tym roku wybije mi 25 lat, na imię mi Andrzej i jestem z Krakowa. W MMO gram od 12 lat. Wszystko zaczęło się przy MU Online, dalej była masa(prawdopodobnie dziesiątki) różnych gier z tego gatunku. Na dłużej osiadłem przy Guild Wars i Guild Wars 2 które są ze mną(a ja z nimi) od ponad 8 lat.

Do LotRO zabierałem się już parę razy, głównie ze względu na to, że kocham Tolkiena i jego twórczość. Niestety zazwyczaj moja gra kończyła się po niedługim czasie. Tym razem za namową kolegi postanowiłem spróbować jeszcze raz no i zostałem na dłużej;) gra pokazała mi swój genialny klimat i to, że zwykle przechadzanie się po świecie, który znam z książek i filmów wcale nie nudzi, a wręcz przeciwnie - ciężko przestać!
Jeśli chodzi o mój styl gry to zawsze staram się iść trochę dalej niż tylko poklikać casualowo:) ale też bez przesady:)

Do Twierdzy zgłaszam się głównie z polecenia kolegi:) Od kinshipu oczekuje przede wszystkim miłej i luźnej atmosfery, aby grało się jeszcze lepiej. Sam od siebie staram się pomagać innym jeśli tylko mogę. Dotąd nie należałem do żadnego kinshipu.

Przeczytałem kodeks i regulamin, oba akceptuje:) Bardzo podoba mi się dojrzałe podejście do tematu:)

Obecnie posiadam konto premium, niestety tylko z jednym questpackiem - Evendim. Później rozważę inne packi, może też konto VIP.

Mam nadzieję, że moje podanie przypadnie wam do gustu i niedługo "Twierdza" będzie wisiała nad głową mojej postaci :D
Anyskapl
Gość
« Reply #1 on: February 23, 2016, 07:40:43 PM »

Takie podania lubię najbardziej,
wyczerpująco i na temat.

Oczywiście ZA ;)
Morgus
Lotro Officer
Mędrzec
*