Title: Pedo mellon a minno - na własną odpowiedzialność Post by: Harni on January 01, 2016, 10:44:51 PM PODSTAWY POSTACI
Jak twierdzą niektórzy (w tym ciocia Wiki), Beorning to klasa dla zaawansowanych graczy. Z własnych doświadczeń wychodzi mi, że raczej dla zaawansowanych wiekiem (nie tylko w grze), bo dzięki dużej przeżywalności i niewielkiej ilości skili, po prostu można (umiarkowanie) odpocząć podczas zwiedzania Ardy. Przeznaczenie to dps (hmm :) ), support (heal, debuff i cc :) ) oraz offtank. Czyli każdy znajdzie coś dla siebie. Statsy według ważności (po wypiciu kilku głębszych Pod Zielonym Smokiem zwane cechami podstawowymi), to: MIGHT – zwiększające Physical Mastery, Tactical Mastery i Parry rating, VITALITY – zwiększające Morale, Resistance Rating i Non-combat Morale Regen, AGILITY – zwiększające Critical Rating, Physical Mastery i Evade rating, FATE – zwiększające Critical Rating, In-combat Morale Regen, Tactical Mitigation i Tactical Mastery, WILL – zwiększające Tactical Mastery, Tactical Mitigation, Evade i Resistance rating, Co może na początku zaskoczyć (osoby przyzwyczajone do klasycznych klas :) ), to brak paska z powerem. Tak, misiek nie potrzebuje powera żeby bić biedne, małe przydupasy Saurona, Sarumana i spółki. A co lepsze, im więcej bije, tym bardziej gniewa się na bitych – rośnie mu cuś, co zwie się WRATH (dzięki temu możemy zmienić się w niedźwiedzia i używać mocniejszych "szarych" skili – i tak nakręca się spirala nienawiści. :) Jak wiadomo, misie lubią drzewa, i jak każda klasa mamy ich do wyboru aż trzy (jak najbardziej dozwolone są hybrydy): błękitne (The Hide) - misiowa forma tanka, zwiększająca naszą odporność, a jednocześnie osłabiająca wrogów; czerwone (The Claw) - dps i tyle ;) żółte (The Roar) - wsparcie w postaci heala, debuffów i cc ;) Title: Pedo mellon a minno - na własną odpowiedzialność Post by: Harni on January 01, 2016, 10:45:50 PM SKILLE PODSTAWOWE
Skin-change - self buff objawiający się intensywnym porostem włosia oraz wymuszonym chodzeniem na czterech kończynach (zupełnie jak po nadmiarze śliwowicy) - od 1 lvl-u mamy możliwość zmiany postaci z ludzkiej na niedźwiedzią - daje nam to dostęp do mocniejszych skili - aby się zmienić potrzebna jest niewielka dawka wrath - należy pamiętać, że niedźwiedzia forma konsumuje dostępny zasób wrath - ogólnie aby dłużej pobyć misiem musimy w ludzkiej formie, bijąc moby zwiększyć jego ilość (lub użyć odpowiednich skili, ale o tym później). Slam - skil melee formy ludzkiej dostępny od 1 lvl-u, single target, Slash - skil melee formy ludzkiej dostępny od 1 lvl-u, 2 ataki - jeden standardowy, drugi DOT, single target, Thrash - skil melee formy niedźwiedziej dostępny od 1 lvl-u, ma trzy poziomy, każdy kolejny zadaje większy dmg, single target, Hearten - tactical skil formy ludzkiej dostępny od 6 lvl-u, standardowy heal oraz HoT, albo dla siebie albo dla znajomych, Biting edge - skil melee formy ludzkiej dostępny od 11 lvl-u, AoE na 5 celów, 2 standardowe ataki, Vigilant roar - skil range formy niedźwiedziej dostępny od 12 lvl-u, single target dmg i jednocześnie forced trwający 5 sekund, Bee swarm - tactical skil obu form dostępny od 14 lvl-u, wypuszczamy rój pszczół, single target, 2 ataki - standardowy i DoT, Ferocious roar - self buff formy ludzkiej dostępny od 16 lvl-u, przez 10 sekund, co 2 sekundy dodaje WRATH, Grisly cry - skil range formy niedźwiedziej dostępny od 18 lvl-u, single target dmg i jednocześnie fear trwający 12 s, Shake free - self buff obu form dostępny od 20 lvl-u, zrzucamy z siebie prawie każdą z form "ograniczenia ruchowego" (usuwamy z siebie daze, stun, disarmed - nie działa na knocked down pochodzący z dread-a i full immobilize), Cleanse - buff obu form dostępny od 22 lvl-u, usuwa z nas lub znajomych do 3 efektów typu disease, poison, fear, wound, Rush - self buff obu form dostępny od 24 lvl-u, przez 12 sekund +25% prędkości w nogach/łapach, Relentless maul - skil melee formy niedźwiedziej dostępny od 30 lvl-u, stajemy na tylnych łapkach i przez określony czas naparzamy wszystko co stoi przed nami w promieniu 5 m, w trakcie użycia jesteśmy odporni na wszelkie combat states, Sacrifice - buff formy niedźwiedziej dostępny od 32 lvl-u, przez określony czas ściągamy z jednego z naszych znajomków 60 % dmg - oczywiście ściągamy go na siebie, Bear up - rez dostępny w obu formach od 36 lvl-u, ożywiamy nasz cel z 50% morale i 40% Powera - out of combat, Vicious claws - skil melee obu form dostępny od 40 lvl-u, single target dmg jednocześnie przerywający indukcję castowaną przez nasz cel, Nature's vengance - skil melee obu form dostępny od 50 lvl-u, single target dmg jednocześnie ściągający z naszego celu do 3 korupcji, Title: Re: Pedo mellon a minno - na własną odpowiedzialność Post by: Harni on January 01, 2016, 10:47:02 PM DRZEWKA ROZBITE NA DRZAZGI
The Hide - ogólnie jest to drzewko, którego rozwój zwiększa wytrzymałość naszej postaci, a jednocześnie nasze skile osłabiają nasz cel - głównie misiowa forma offtankowa. Traity z drzewka Vitality Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający ilość Vitality, Opposing presence - buff pięciopoziomowy zwiększający damage zadawany przez skil AoE Biting Edge - na ostatnim poziomie traita skil ten dodatkowo działa jako force taunt, Hardened heart - buff trzypoziomowy dodający do leczącego skila Hearten bonus w postaci zwiększania się Wrath co sekundę przez pięć sekund, Vigilant roar - buff pięciopoziomowy dodający do skila Vigilant roar bonus w postaci reflecta 15% otrzymywanego dmg, przez określony czas, In Harm's Way - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka, oprócz części obrażeń ściąga również część threat-a, Weakening blow - buff pięciopoziomowy zwiększający dmg skila Slam - na ostatnim poziomie traita dostajemy bonus w postaci zmniejszenia obrażeń zadawanych przez nasz cel o 10% przez 10 sekund, All On The Line - buff dwupoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka (nie mam pojęcia jak to jasno opisać) ściąga więcej obrażeń ale zmniejszonych procentowo (standardowy Sacrifice to 60% ze 100%, z traitem to 90% z 90 % - a przynajmniej tak mi się wydaje ;D ), do rozwoju tego traita konieczny jest trait In Harm's Way, Rending Blows - otrzymujemy skil Rending Blow, Tactical mitigation increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Tactical mitigation, Assertive roar - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Ferocius roar oprócz Wrath okresowo zwiększa poziom naszego morale, Armour crash - buff dwupoziomowy - zamienia skil Rending blow w skil Armour Crash, dodając bonus w postaci debuffa zwiększającego incoming damage naszego celu, Recuperate - otrzymujemy skil Recuperate, Sluggish stings - buff dwupoziomowy powodujący, że nasze pszczółki (Bee swarm) otrzymują bonus w postaci wydłużenia indukcji skili przez nasz cel, Quick recovery - buff dwupoziomowy zwiększający moc skila Recuperate, ale skracający czas jego działania, Physical Mitigation Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Physical Mitigation, Thickened hide - otrzymujemy skil Thickened hide. Bonusy z drzewka Guarded attack - otrzymujemy skil Guarded attack, Rake - buff powodujący, że skil Claw swipe zadaje DoTa stakującego się do trzech razy, Worthy adversary - buff powodujący, że w formie niedźwiedzia mamy o 30% większy armour i 20% więcej morale, Menacing assault - buff powodujący, że skil Relentless maul ma większy promień oddziaływania i każdy trafiony cel nie opuści nas aż do śmierci (jego lub naszej :) ), oczywiście przez określony czas, Down but not out - buff powodujący, że gdy mamy poniżej 20% morale to: w formie ludzkiej otrzymujemy heal w wysokości 20% naszego morale; w formie niedźwiedziej otrzymujemy 50 wrath, Defensively minded - buff powodujący, że parry i evade na nas zwiększają nasz armour, Animalistic - buff powodujący, że zmniejsza się spadek wrath w formie niedźwiedziej. Skile z drzewka Counter - self buff obu form, powodujący czasowe zwiększenie naszego evade, i każdy skuteczny evade zwiększa szansę na kolejne evade ;D Counterattack - skil melee obu form, jeśli jesteśmy pod działaniem buffa Counter i zaliczymy evade, możemy użyć tego skila powodującego single target dmg i jednocześnie zwiększającego zasób naszego wrath, Claw swipe - skil melee formy niedźwiedziej zadający obrażenia wszystkiemu w zasięgu 5 m a jednocześnie obniżający przez pewien czas obrażenia zadawane przez cele trafione, Guarded attack - skil melee formy ludzkiej, single target dmg jednocześnie zwiększający nasz armour, Rending blow - skil melee formy niedźwiedziej, single target dmg powodujący jednocześnie przerwanie castowania skili przez nasz cel (zmieniany przez trait Armour crash), Recuperate - skil tactical formy niedźwiedziej, self heal bezpośredni i HoT (zmieniany przez trait Quick recovery), Thickened hide - buff obu form powodujący zmniejszenie otrzymywanych obrażeń o 60% i jednocześnie za każdym razem jak coś nas trafi odzyskujemy 1% naszego maksymalnego morale. Title: Re: Pedo mellon a minno - na własną odpowiedzialność Post by: Harni on January 01, 2016, 10:48:13 PM OBSŁUGA BARYŁEK, BY GRAŁO SIĘ LEPIEJ I DOSTATNIEJ
|