Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Pedo mellon a minno - na własną odpowiedzialność  (Read 3944 times)
Harni
Moderator
Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 653



« on: January 01, 2016, 10:44:51 PM »

PODSTAWY POSTACI

Jak twierdzą niektórzy (w tym ciocia Wiki), Beorning to klasa dla zaawansowanych graczy. Z własnych doświadczeń wychodzi mi, że raczej dla zaawansowanych wiekiem (nie tylko w grze), bo dzięki dużej przeżywalności i niewielkiej ilości skili, po prostu można (umiarkowanie) odpocząć podczas zwiedzania Ardy. Przeznaczenie to dps (hmm :) ), support (heal, debuff i cc :) ) oraz offtank. Czyli każdy znajdzie coś dla siebie.

Statsy według ważności (po wypiciu kilku głębszych Pod Zielonym Smokiem zwane cechami podstawowymi), to:
MIGHT – zwiększające Physical Mastery, Tactical Mastery i Parry rating,
VITALITY – zwiększające Morale, Resistance Rating i Non-combat Morale Regen,
AGILITY – zwiększające Critical Rating, Physical Mastery i Evade rating,
FATE – zwiększające Critical Rating, In-combat Morale Regen, Tactical Mitigation i Tactical Mastery,
WILL – zwiększające Tactical Mastery, Tactical Mitigation, Evade i Resistance rating,

Co może na początku zaskoczyć (osoby przyzwyczajone do klasycznych klas :) ), to brak paska z powerem. Tak, misiek nie potrzebuje powera żeby bić biedne, małe przydupasy Saurona, Sarumana i spółki. A co lepsze, im więcej bije, tym bardziej gniewa się na bitych – rośnie mu cuś, co zwie się WRATH (dzięki temu możemy zmienić się w niedźwiedzia i używać mocniejszych "szarych" skili – i tak nakręca się spirala nienawiści. :)

Jak wiadomo, misie lubią drzewa, i jak każda klasa mamy ich do wyboru aż trzy (jak najbardziej dozwolone są hybrydy):
błękitne (The Hide) - misiowa forma tanka, zwiększająca naszą odporność, a jednocześnie osłabiająca wrogów;
czerwone (The Claw) - dps i tyle ;)
żółte (The Roar) - wsparcie w postaci heala, debuffów i cc ;)
Harni
Moderator
Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 653



« Reply #1 on: January 01, 2016, 10:45:50 PM »

SKILLE PODSTAWOWE

Skin-change - self buff objawiający się intensywnym porostem włosia oraz wymuszonym chodzeniem na czterech kończynach (zupełnie jak po nadmiarze śliwowicy) - od 1 lvl-u mamy możliwość zmiany postaci z ludzkiej na niedźwiedzią - daje nam to dostęp do mocniejszych skili - aby się zmienić potrzebna jest niewielka dawka wrath - należy pamiętać, że niedźwiedzia forma konsumuje dostępny zasób wrath - ogólnie aby dłużej pobyć misiem musimy w ludzkiej formie, bijąc moby zwiększyć jego ilość (lub użyć odpowiednich skili, ale o tym później).

Slam - skil melee formy ludzkiej dostępny od 1 lvl-u, single target,

Slash - skil melee formy ludzkiej dostępny od 1 lvl-u, 2 ataki - jeden standardowy, drugi DOT, single target,

Thrash - skil melee formy niedźwiedziej dostępny od 1 lvl-u, ma trzy poziomy, każdy kolejny zadaje większy dmg, single target,

Hearten - tactical skil formy ludzkiej dostępny od 6 lvl-u, standardowy heal oraz HoT, albo dla siebie albo dla znajomych,

Biting edge - skil melee formy ludzkiej dostępny od 11 lvl-u, AoE na 5 celów, 2 standardowe ataki,

Vigilant roar - skil range formy niedźwiedziej dostępny od 12 lvl-u, single target dmg i jednocześnie forced trwający 5 sekund,

Bee swarm - tactical skil obu form dostępny od 14 lvl-u, wypuszczamy rój pszczół, single target, 2 ataki - standardowy i DoT,

Ferocious roar - self buff formy ludzkiej dostępny od 16 lvl-u, przez 10 sekund, co 2 sekundy dodaje WRATH,

Grisly cry - skil range formy niedźwiedziej dostępny od 18 lvl-u, single target dmg i jednocześnie fear trwający 12 s,

Shake free - self buff obu form dostępny od 20 lvl-u, zrzucamy z siebie prawie każdą z form "ograniczenia ruchowego" (usuwamy z siebie daze, stun, disarmed - nie działa na knocked down pochodzący z dread-a i full immobilize),

Cleanse - buff obu form dostępny od 22 lvl-u, usuwa z nas lub znajomych do 3 efektów typu disease, poison, fear, wound,

Rush - self buff obu form dostępny od 24 lvl-u, przez 12 sekund +25% prędkości w nogach/łapach,

Relentless maul - skil melee formy niedźwiedziej dostępny od 30 lvl-u, stajemy na tylnych łapkach i przez określony czas naparzamy wszystko co stoi przed nami w promieniu 5 m, w trakcie użycia jesteśmy odporni na wszelkie combat states,

Sacrifice - buff formy niedźwiedziej dostępny od 32 lvl-u, przez określony czas ściągamy z jednego z naszych znajomków 60 % dmg - oczywiście ściągamy go na siebie,

Bear up - rez dostępny w obu formach od 36 lvl-u, ożywiamy nasz cel z 50% morale i 40% Powera - out of combat,

Vicious claws - skil melee obu form dostępny od 40 lvl-u, single target dmg jednocześnie przerywający indukcję castowaną przez nasz cel,

Nature's vengance - skil melee obu form dostępny od 50 lvl-u, single target dmg jednocześnie ściągający z naszego celu do 3 korupcji,
Harni
Moderator
Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 653



« Reply #2 on: January 01, 2016, 10:47:02 PM »

DRZEWKA ROZBITE NA DRZAZGI

The Hide - ogólnie jest to drzewko, którego rozwój zwiększa wytrzymałość naszej postaci, a jednocześnie nasze skile osłabiają nasz cel - głównie misiowa forma offtankowa.

Traity z drzewka


Vitality Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający ilość Vitality,

Opposing presence - buff pięciopoziomowy zwiększający damage zadawany przez skil AoE Biting Edge - na ostatnim poziomie traita skil ten dodatkowo działa jako force taunt,

Hardened heart - buff trzypoziomowy dodający do leczącego skila Hearten bonus w postaci zwiększania się Wrath co sekundę przez pięć sekund,

Vigilant roar - buff pięciopoziomowy dodający do skila Vigilant roar bonus w postaci reflecta 15% otrzymywanego dmg, przez określony czas,

In Harm's Way - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka, oprócz części obrażeń ściąga również część threat-a,

Weakening blow - buff pięciopoziomowy zwiększający dmg skila Slam - na ostatnim poziomie traita dostajemy bonus w postaci zmniejszenia obrażeń zadawanych przez nasz cel o 10% przez 10 sekund,

All On The Line - buff dwupoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka (nie mam pojęcia jak to jasno opisać) ściąga więcej obrażeń ale zmniejszonych procentowo (standardowy Sacrifice to 60% ze 100%, z traitem to 90% z 90 % - a przynajmniej tak mi się wydaje ;D ), do rozwoju tego traita konieczny jest trait In Harm's Way,

Rending Blows - otrzymujemy skil Rending Blow,

Tactical mitigation increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Tactical mitigation,

Assertive roar - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Ferocius roar oprócz Wrath okresowo zwiększa poziom naszego morale,

Armour crash - buff dwupoziomowy - zamienia skil Rending blow w skil Armour Crash, dodając bonus w postaci debuffa zwiększającego incoming damage naszego celu,

Recuperate - otrzymujemy skil Recuperate,

Sluggish stings - buff dwupoziomowy powodujący, że nasze pszczółki (Bee swarm) otrzymują bonus w postaci wydłużenia indukcji skili przez nasz cel,

Quick recovery - buff dwupoziomowy zwiększający moc skila Recuperate, ale skracający czas jego działania,

Physical Mitigation Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Physical Mitigation,

Thickened hide - otrzymujemy skil Thickened hide.


Bonusy z drzewka

Guarded attack - otrzymujemy skil Guarded attack,

Rake - buff powodujący, że skil Claw swipe zadaje DoTa stakującego się do trzech razy,

Worthy adversary - buff powodujący, że w formie niedźwiedzia mamy o 30% większy armour i 20% więcej morale,

Menacing assault - buff powodujący, że skil Relentless maul ma większy promień oddziaływania i każdy trafiony cel nie opuści nas aż do śmierci (jego lub naszej :) ), oczywiście przez określony czas,

Down but not out - buff powodujący, że gdy mamy poniżej 20% morale to: w formie ludzkiej otrzymujemy heal w wysokości 20% naszego morale; w formie niedźwiedziej otrzymujemy 50 wrath,

Defensively minded - buff powodujący, że parry i evade na nas zwiększają nasz armour,

Animalistic - buff powodujący, że zmniejsza się spadek wrath w formie niedźwiedziej.


Skile z drzewka

Counter - self buff obu form, powodujący czasowe zwiększenie naszego evade, i każdy skuteczny evade zwiększa szansę na kolejne evade  ;D

Counterattack - skil melee obu form, jeśli jesteśmy pod działaniem buffa Counter i zaliczymy evade, możemy użyć tego skila powodującego single target dmg i jednocześnie zwiększającego zasób naszego wrath,

Claw swipe - skil melee formy niedźwiedziej zadający obrażenia wszystkiemu w zasięgu 5 m a jednocześnie obniżający przez pewien czas obrażenia zadawane przez cele trafione,

Guarded attack - skil melee formy ludzkiej, single target dmg jednocześnie zwiększający nasz armour,

Rending blow - skil melee formy niedźwiedziej, single target dmg powodujący jednocześnie przerwanie castowania skili przez nasz cel (zmieniany przez trait Armour crash),

Recuperate - skil tactical formy niedźwiedziej, self heal bezpośredni i HoT (zmieniany przez trait Quick recovery),

Thickened hide - buff obu form powodujący zmniejszenie otrzymywanych obrażeń o 60% i jednocześnie za każdym razem jak coś nas trafi odzyskujemy 1% naszego maksymalnego morale.
Harni
Moderator
Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 653



« Reply #3 on: January 01, 2016, 10:48:13 PM »

OBSŁUGA BARYŁEK, BY GRAŁO SIĘ LEPIEJ I DOSTATNIEJ
Pages: [1]
  Print