DRZEWKA ROZBITE NA DRZAZGIThe Hide - ogólnie jest to drzewko, którego rozwój zwiększa wytrzymałość naszej postaci, a jednocześnie nasze skile osłabiają nasz cel - głównie misiowa forma offtankowa.
Traity z drzewkaVitality Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający ilość Vitality,
Opposing presence - buff pięciopoziomowy zwiększający damage zadawany przez skil AoE Biting Edge - na ostatnim poziomie traita skil ten dodatkowo działa jako force taunt,
Hardened heart - buff trzypoziomowy dodający do leczącego skila Hearten bonus w postaci zwiększania się Wrath co sekundę przez pięć sekund,
Vigilant roar - buff pięciopoziomowy dodający do skila Vigilant roar bonus w postaci reflecta 15% otrzymywanego dmg, przez określony czas,
In Harm's Way - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka, oprócz części obrażeń ściąga również część threat-a,
Weakening blow - buff pięciopoziomowy zwiększający dmg skila Slam - na ostatnim poziomie traita dostajemy bonus w postaci zmniejszenia obrażeń zadawanych przez nasz cel o 10% przez 10 sekund,
All On The Line - buff dwupoziomowy powodujący, że skil Sacrifice z naszego znajomka (nie mam pojęcia jak to jasno opisać) ściąga więcej obrażeń ale zmniejszonych procentowo (standardowy Sacrifice to 60% ze 100%, z traitem to 90% z 90 % - a przynajmniej tak mi się wydaje
), do rozwoju tego traita konieczny jest trait In Harm's Way,
Rending Blows - otrzymujemy skil Rending Blow,
Tactical mitigation increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Tactical mitigation,
Assertive roar - buff trzypoziomowy powodujący, że skil Ferocius roar oprócz Wrath okresowo zwiększa poziom naszego morale,
Armour crash - buff dwupoziomowy - zamienia skil Rending blow w skil Armour Crash, dodając bonus w postaci debuffa zwiększającego incoming damage naszego celu,
Recuperate - otrzymujemy skil Recuperate,
Sluggish stings - buff dwupoziomowy powodujący, że nasze pszczółki (Bee swarm) otrzymują bonus w postaci wydłużenia indukcji skili przez nasz cel,
Quick recovery - buff dwupoziomowy zwiększający moc skila Recuperate, ale skracający czas jego działania,
Physical Mitigation Increase - buff pięciopoziomowy zwiększający nasze Physical Mitigation,
Thickened hide - otrzymujemy skil Thickened hide.
Bonusy z drzewkaGuarded attack - otrzymujemy skil Guarded attack,
Rake - buff powodujący, że skil Claw swipe zadaje DoTa stakującego się do trzech razy,
Worthy adversary - buff powodujący, że w formie niedźwiedzia mamy o 30% większy armour i 20% więcej morale,
Menacing assault - buff powodujący, że skil Relentless maul ma większy promień oddziaływania i każdy trafiony cel nie opuści nas aż do śmierci (jego lub naszej
), oczywiście przez określony czas,
Down but not out - buff powodujący, że gdy mamy poniżej 20% morale to: w formie ludzkiej otrzymujemy heal w wysokości 20% naszego morale; w formie niedźwiedziej otrzymujemy 50 wrath,
Defensively minded - buff powodujący, że parry i evade na nas zwiększają nasz armour,
Animalistic - buff powodujący, że zmniejsza się spadek wrath w formie niedźwiedziej.
Skile z drzewkaCounter - self buff obu form, powodujący czasowe zwiększenie naszego evade, i każdy skuteczny evade zwiększa szansę na kolejne evade
Counterattack - skil melee obu form, jeśli jesteśmy pod działaniem buffa Counter i zaliczymy evade, możemy użyć tego skila powodującego single target dmg i jednocześnie zwiększającego zasób naszego wrath,
Claw swipe - skil melee formy niedźwiedziej zadający obrażenia wszystkiemu w zasięgu 5 m a jednocześnie obniżający przez pewien czas obrażenia zadawane przez cele trafione,
Guarded attack - skil melee formy ludzkiej, single target dmg jednocześnie zwiększający nasz armour,
Rending blow - skil melee formy niedźwiedziej, single target dmg powodujący jednocześnie przerwanie castowania skili przez nasz cel (zmieniany przez trait Armour crash),
Recuperate - skil tactical formy niedźwiedziej, self heal bezpośredni i HoT (zmieniany przez trait Quick recovery),
Thickened hide - buff obu form powodujący zmniejszenie otrzymywanych obrażeń o 60% i jednocześnie za każdym razem jak coś nas trafi odzyskujemy 1% naszego maksymalnego morale.