Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Czego uzywacie do leczenia?  (Read 4216 times)
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« on: October 07, 2008, 10:11:05 AM »

Dwa pytania:
1) Jakich addonow wspomagajacych dzialanie lecznicze uzywacie?
2) Jaka jest wasza taktyka leczenia?


u mnie:
1) squer
2) Moj standard postepowania to: Lambrent Aura + Transfer Force + Healing Energy i nastepny pacjent.
Ma to te zalete ze pacjent odzyskuje przez dluzsza chwile, wiec nawet jak w tej chwili nie jest ciezko ranny to sie nie zmarnuje.
Chyba oczywiscie, ze ktos bardzo slabuje - wtedy Boon of Hysh.
(Dopiero wszedlem na 12 lvl wiec silniejszych rzeczy nie mam)
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #1 on: October 07, 2008, 06:06:24 PM »

Na wstępie spamuje 5 razy instanta na siebie, jeszcze w obozie (daje to 100% szybsze castowanie heali i 25% mocniejsze instant heale), potem zaczynam HoTować kogo popadnie, oczywiście tych najbardziej potrzebujących na początku (poniżej 1/3 życia jak ktos ma i jest osaczony na scenario, to nie warto już pomagać, jesli inny healer nie pomaga).
Jesli nie ma potrzeby leczenia w danej chwili, szybkie doty, zjadanie attack pointsów, spawarka na koniec (łatwo można namierzyc spawacza bo stumień widzą wszyscy).
Jako ciekawostka, tankowałem juz kilka herosów na PQ archmagem, ciężko ale da się, spam heal na siebie, tarcze i modlić się aby inni szybko zdjęli herosa. Inną ciekawostką jest moje tankowanie tanka na scenario, tak, przez prawie 2 minuty utrzymałem solo na sobie black orka (morale heale były 2 razy wykorzystane). Skitowałem go do swoich i wiadomo co grupa robi z zielonymi :D
Archmagem da się naprawdę sporo zrobić, ciężko trzeba sie namęczyć aby przetrwać, ale jest to możliwe.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #2 on: October 08, 2008, 08:16:04 AM »

Na wstępie spamuje 5 razy instanta na siebie, jeszcze w obozie (daje to 100% szybsze castowanie heali i 25% mocniejsze instant heale),
Jakiego instanta? Jezlei leczacego to wzmacniasz doty, a dotujacego nie masz przeciez na kogo?
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #3 on: October 08, 2008, 01:43:56 PM »

Czary leczące budują Tranquility, które zwiększa możliwości tychże.
Czary ofensywne budują Force, który zwiększa ich możliwości.
Ponad to, Force przyspiesza casty lub wzmacnia instanty Heali, natomiast Tranquility czyni to samo z czarami ofensywnymi.
Jest to trochę zakręcone i pokopane, ale chociażby sam opis High Magic wyjasnia sprawę: "Build up Force to improve your damaging skills or build up Tranquility to improve your healing spells".
Tak, castuje Lambent Aurę, i buduje mi to heale, sprawdzone wielokrotnie. To, że teoretycznie wzmacnia tym samym ofensywne skille jest w zasadzie wielkim oszustwem, bo wzmacnia tylko jeden, ten, którego pierwszego użyjesz. Jest tak zrobione po to, aby mieć łatwiejszy start przy zmianie skilli z tranquility na Force i na odwrót.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #4 on: October 08, 2008, 02:26:30 PM »

E?
Na odwrot jest -Hile sa wspierane przez Force a buduja Tranquility.
Dmg jest wspierane przez Tranquility a buduje Force.
Zobacz sobie opisy skili np.:
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9250


Pam
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #5 on: October 08, 2008, 03:50:24 PM »

Jesli mam AP i widze, kto zaraz zbierze dmg to przede wszystkim Lambent Aura i w wypadku - ale tylko w tym wypadku - kiedy wiem, ze nie bede potrzebowal AP i mam ich wystarczajaco - Healing Energy. Ogolnie nie uwazam, zeby healing energy było swietnym skillem, zwazywszy na jego koszt wzgledem heala, dlatego nie uzywam go, gdy nie ma takiej potrzeby. Czasem ratuje nim komus tylek, bo ma tylko 1s casta (zaraz po nim leci Shield of Saphery). Drugi podstawowy skill to boon. Ogromny direct heal, niestety rzuca sie az 3s, dlatego praktycznie nie ma sensu leczyc nim kogos kto ma ponizej 20% hp i jest pod obstrzalem. Mozna go uzywac bardzo efektywnie na np. tanku (spamujemy nim caly czas) lub rzucajac na osoby z hp>50%. Zdarza mi sie uzywac boona na kims z full hp, ale widze ze zaraz zbierze burst dmg,np od WE. Do tego dochodzi jeszcze blessing of Isha, kiedy party wpadnie mi w AoE i shield of saphery, ktorego zastosowan jest multum.
Ogolnie ciekawia mnie wasze taktyki na WE (marudera mozna przbolec, tanka tym bardziej). Zaleznie od sytuacji:

a) WE wyskakuje mi za plecami - shield of saphery i jesli mam mozliwosc obrocenia to detaunt, jesli nie - Walk Between Worlds i kite bokiem po okregu, najlepiej wokol jakiejs przeszkody terenowej (wazne, zeby ani nie obracac sie plecami do WE, ani tym bardziej przodem, bo to bardzo spowalnia tempo poruszania sie). W czasie biegu Lambent Aura, ewentualnie jakis Morale. Mzona sprobowac rzucic Boona bedac pod ochrona shield of saphery i WBW, ale istnieje prawdopodobienstwo, ze skonczy sie to tragicznie. Bylbym zapomnial ;p detaunt rzucamy mozliwie jak najszybciej. Dodatkowo sprawdza sie kite miedzy czlonkami teamu, bo WE sie na nich blokuje.

b)Widze podbiegajaca WE z daleka - HoTy, detaunt, ewentualnie zzeranie AP przed detauntem i to samo co w przypadku pierwszym. Chyba, ze odleglosc od WE pozwala nam na ucieczkę. Wtedy po prostu korzystam z tej sposobnosci.

Gra healerem wymaga odpowiedniego positioningu, ale nie chce mi sie opisywac moich przemyslen na ten temat :P. Moze pozniej to zrobie. Niemniej jednak na scenario nasza rola zazwyczaj sprowadza sie do bezmyslnego healingu za plecami sojusznikow :/

Jesli ktos ma jakies cenne uwagi, doswiadczenia albo dostrzega w moim postepowaniu bledy to chetnie poczytam, co ma do napisania :)

PS Sorry, za wszystkie bledy, pisalem w pospiechu, nastepne posty beda na wyzszym poziomie ;)
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #6 on: October 08, 2008, 05:50:18 PM »

E?
Na odwrot jest -Hile sa wspierane przez Force a buduja Tranquility.
Dmg jest wspierane przez Tranquility a buduje Force.
Zobacz sobie opisy skili np.:
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9250

Raj - Przeczytaj lepiej opisy skili w grze (najlepszy opis), helpie, faq, instrukcji. Przeczytaj jeszcze raz mojego poprzedniego posta, bo chyba coś ci umknęło. Choćby to, że są 3 (TRZY) wyznaczniki magii archamaga: High Magic, która ma największy wpływ, Tranquility i Force.
Link, który podałeś niczego nie potwierdza. Ja korzystam z informacji podanych bezpośrednio w grze. Jak też napisałem wcześniej, opisy są nieco pokopane, bo właśnie High Magic opisuje, tak, jak napisałem i nawet zacytowałem, a w opisach skili często jest na odwrót. W wirtualnej rzeczywistości nie zawiodłem się w każdym razie na swoim sposobie.

Poza tym przydałoby się abyś zmienił swoją xywkę na forum na taka jaka masz w grze.
Pam
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #7 on: October 08, 2008, 09:20:52 PM »

Opis High Magic z gry
Quote
High Magic. Builds up Force to improve your damaging spells or build up Tranquility to improve your healing spells. High Magic will improve the casting time of your spells by 20% per point or improve potency of instant spells by 5% per point. High Magic quickly fade once combat is over

I to również z gry, z opisu Healing Energy
Quote
Force reduces casting time.
Builds Tranquility

Trochę sprzeczne.

I jeszcze z Hammer Wiki.
Quote
The Archmage builds up to five points of High Magic through casting healing spells or damage spells. Healing spells will build High Magic Tranquility, while damage spells will build High Magic Force. Most healing spells gain a bonus from Force, while most damage spells gain a bonus from Tranquility. Once a spell is cast that uses Tranquility or Force, High Magic will be reset to zero. High Magic will either reduce the casting time of a spell by 20% per point of High Magic or increase the potency of instant spells by 5% per point of High Magic.

Quote from: Galder
Czary leczące budują Tranquility, które zwiększa możliwości tychże.
Czary ofensywne budują Force, który zwiększa ich możliwości.
Sprawdzałem przed chwilą i wartości heala (używałem Healing Energy) są takie same przy 0 i 5 Tranquility. To samo jest z długością casta (Boon).

Ogólnie High Magic = Force + Tranquility. Z praktyki wiadomo, że skille leczące wpływają na atakujące i na odwrót. Nie spotykałem się z tym, że leczenie wzmacniało leczenie, ale może czegoś nie wiem albo nie zrozumiałem.

I jeszcze taka dygresja. Healing Energy + High Magic = wtf?! Redukcja jednosekundowego casta? Miło by było, gdyby Force zmniejszało ilość AP zużytych na skille leczące, a Tranquility na atakujące, ale to raczej pozostanie w sferze pobożnych życzeń.


RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #8 on: October 09, 2008, 08:10:31 AM »

Galder - tak jak juz wczesnij napisalem i wyluszczyl Ci to Pam - jestes w bledzie.
Poeksperymentuj sobie i zobacz efekty.
Pages: [1]
  Print