Pages: 1 2 [3] 4
  Print  
Autor Topic: Wrażenia po beta testach  (Read 15767 times)
emssik
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 474


« Reply #30 on: November 29, 2011, 10:34:30 AM »

A on przypadkiem nie służy tylko do ostudzenia broni o ileś tam heatów (a nie na stałe)?

Z tego co pamiętam z tooltipa, on zmniejsza jednorazowo + dodaje zmniejszanie (dużo słabsze), w czasie.
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #31 on: November 29, 2011, 11:06:07 AM »

A on przypadkiem nie służy tylko do ostudzenia broni o ileś tam heatów (a nie na stałe)?

Z tego co pamiętam z tooltipa, on zmniejsza jednorazowo + dodaje zmniejszanie (dużo słabsze), w czasie.

Jestem prawie pewny, że zmniejsza jednorazowo.

A tutaj Skill Tree Calculator gdyby ktoś szukał:
http://torguild.net/calculator/
Sieczyslaw
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 38



« Reply #32 on: November 29, 2011, 11:25:05 AM »

Sieczysław - jak to nie ma reza? - to co ja robiłem tym leżącym typkom że wstawali? ;)
[...]
Na pewno Agent i SI mają zdolność stawiania i to już na niskich lvl (nie wiem czy od początku, ale na pewno poniżej 10lvl juz są). Można nawet skille (do reza kompaniona i graczy) wrzucić na pasek, ale nie ma to sensu, bo jak się najedzie kursorem na ciało to można od razy zrezować. Przypuszczam, że tak samo mają pozostałe klasy, ze ścieżkami do heala.

Każda klasa może rezowac poza combatem chociaż wygodniej zawołać sobie probe ;P

Faktycznie nie wyraziłem się może jasno. Chodziło mi o rezowanie w PvP, w warzonach. Tam się chyba nie da rezować z tego co widziałem.

Quote
- poleciałem do strefy open PvP i ... pusto ... no bo w sumie tam nie ma się o co bić... żadnych battlefield objectiveów... nic.

Jeśli głownie cię interesuje PvP to szczerze odradzam tą grę niestety

Byłem na ilium i muszę niestety powiedzieć że piszesz nieprawdę. jest tam 5 punktów do przejęcia.

Z tego co słyszałem od innych graczy którzy próbowali PvP to wychodzi na to że jest to jeden z głównych atutów tej gry.

Pisałem też w poście że nie byłem na endgamie (Ilum) więc nie wiem jak wygląda i jeśli ktoś wie to żeby napisał. Strefa open PvP do której poleciałem to był Tatoine (levele 20+) i tam nie ma żadnych bo'sów etc. Z tego co też zauważyłem nie ma też żadnego stat boosta. Wchodzisz tam na 15 levelu i na takim masz statsy, więc walka z levelm 28 jest do przewidzenia.

Update: po wczorajszym poście poleciałem na Ilum (endgame 50 level) i jest tam jedna wielka strefa jak w warhammerze z 5 bo'sami. Ale to jedyne takie miejsce i to na 50 levelu.

Jak pisałem PvE w tej grze jest bardzo fajne, PvP dla mnie bardzo słabe, spodziewałem się czegoś więcej po ludziach którzy pracowali przy Warhammerze, myślałem że wyciągną wnioski z popełnionych błędów i tutaj będzie taki trochę ulepszony War na PvP... nic takiego się nie stało.
Szczególnie że bardzo reklamowali tą grę jako wojnę jedi i sithów, "choose your side" itd a tu nie ma takiego experienca przez większą część gry.
emssik
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 474


« Reply #33 on: November 29, 2011, 11:35:30 AM »

A on przypadkiem nie służy tylko do ostudzenia broni o ileś tam heatów (a nie na stałe)?

Z tego co pamiętam z tooltipa, on zmniejsza jednorazowo + dodaje zmniejszanie (dużo słabsze), w czasie.

Jestem prawie pewny, że zmniejsza jednorazowo.


Może sugerujesz się tym, że wszędzie na WWW piszą "Vent Heat - Bounty Hunter vents all heat built up from firing weapons, and reducing heat to 0 and allowing the Bounty Hunter to cause a second round of havoc without waiting for heat to disperse. Instant. 45 sec cooldown. cooldownSWToR-Station"

Problem polega na tym, że teraz w czasie tych testów po pierwsze miał cd 2 minuty, a nie 45 s, po drugie nie redukował do zera, tylko o jakieś 30%, po 3 prawie na pewno dokładał dodatkową małą redukcję w czasie.

Ale tak poza tym, jest to kompletnie nieistotne bo i tak się pewnie zasady jeszcze z 1000 razy zmienią :)
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #34 on: November 29, 2011, 12:52:17 PM »

Dobra stronka z chyba najaktualniejszymi skillami.

http://db.darthhater.com/abilities/class_abilities/

Vent Heat - Heat - 50 cooldown 2min.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #35 on: November 29, 2011, 12:54:56 PM »

A ja ponownie dodam swoje 3 grosze, ktoś gdzieś na samym początku zdaję się narzekał, że tylko 3 warzony, a co w takim WoWie jak startował więcej było (WSG, AB, AV) i tu nie chodzi o lata kiedy wydają tylko o biznesplan, jak nam dadzą od razu to nie dość, że prędzej się znudzi ludziom i będą chcieli nowe to jeszcze im potem będzię ciężko coś nowego wykombinować, żeby utrzymać graczy to wszystko jest przemyślane, ja przez całą betę miałem tylko 2 niedoskonałości (również grałem na US PvE), że na inspect u Gunslingerów było widać 1 blaster wyposażony mimo, że mieli 2, i że połowa Corso Riggsów (kompan Smugglera) biegała w samych gaciach, pytałem o to właściciele zarzekali się że mają pancerze na sobie xD

Jeśli chodzi o reza to chyba jeszcze Jedi Sage ma do tego jakiś bonus bo dzisiaj rano zdążyłem pobieżnie oblukać jego skille, i widziałem pasywne -100% cd reza czy coś takiego.

Walki kosmiczne bardzo fajne, Panie Runorfin rzeczywiście sa tu tacy co kojarza X-Wing Alliance fajnie się przy tym jakieś 4 lata temu bawiłem jak jeszcze Windows 98 miałem na Windows 7 działać nie chce

Mnie ten Huttball nawet rozbawił szczególnie komentator na koniec tekst czas się kończy oh-oh szybko zabij ktoś coś czy jakoś tak

A mam też 2 pytanka
- Czy mi się dobrze wydaje, że nigdzie nie było Fleet Commendation Vendora (szukałem w miejscu oczywistym czyli Republic Fleet, Commendation Vendorów było mnóstwo, ale tego nie było)
- Czy poprawną jest moja obserwacja iż Prawy Przycisk Myszy na wrogu to NIE JEST atak tylko użycie na nim skilla ze slotu 1 bo jak miałem tam Flurry of Bolts to posyłał serię z blastera niby można uznać za atak bazowy, a jak przypadkiem ustawiłem skill, który wali wroga blasterem przez łeb to musiałem stać koło wroga i mogłem rzadziej 'atakować' (skill cd chyba 6 sec, nie pamiętam nazwy)

EDIT: Widzę że Hastur się jeszcze dopisał na tym linku to nie skille tylko talenty
Komciu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 268



« Reply #36 on: November 29, 2011, 01:14:02 PM »

Ten bug z lataniem w samych gaciach to chyba przypisany jest do samego itemu. Bo mojej Mardonie też nie było spodni widać, chociaż je na sobie miała. Więc domyślam się, że może równie dobrze występować przy spodniach założonych na companionów.
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #37 on: November 29, 2011, 01:20:27 PM »

Kilka słów co do uwag na temat pvp:

- przede wszystkim - nie ma sensu mówić o balansie między klasami przed osiągnięciem przez nie max lvl i docelowego buildu, nie widziałem jeszcze gry MMORPG w której wszystkie klasy były zbalansowane od 1 do max lvl,

- co do nieszczęsnego Huttball - taka mechanika już pojawiała się w innych MMORPG, np. w WAR był scenariusz (chyba Howling Gorge) w którym należało przenieść beczkę prochu ze środka mapy pod spawn przeciwnika - mechanika ta sama tylko oprawa inna, poza tym ten Warzone rozwiązuje problemy długich kolejek na Warzone'y dla jednej z frakcji,

- granie w Warone'y z randomami i późniejsze narzekanie że pvp jest chaotyczne jest trochę niepoważne, jak się chce w miarę zorganizowane pvp to się idzie z premadem

- jedyne co mnie martwi to to że (przynajmniej w tym buildzie) sprzęt pvp można było kupić dopiero na 50lvl, z tego co wiem we wcześniejszych buildach sprzęt pvp był dostępny już od 12 lvl, mam nadzieję że do tego wrócą.

EDIT
Co do samych wrażeń. Udało mi się dość długo pograć, w sumie miałem Sith Juggernauta na 27lvl którym dotarłem do Alderaan i Imperial Agenta na 7 lvl.

Sama gra spełniła wszystkie moje oczekiwania. Chciałem grę ze storytellingiem made by Bioware i poprawnie wykonanymi wszystkimi elementami MMO.
Praktycznie wszystkie elementy gry mi się podobają - questy, Flashpointy, Warzone'y, crafting, space combat. System dialogów grupowych spodobał mi się tak bardzo że planuję cały czas levelować w grupie żeby mieć te dialogi też w "zwykłych" questach, jak dotąd w innych MMO za grupą rozglądałem się dopiero po wbiciu max lvl:)

Co do bugów to żadnych prawie nie napotkałem(albo były na tyle nieistotne że nie zwróciłem na nie uwagi) - ot, z jednym npc nie dało się porozmawiać żeby dostać poboczną misję i ekrany opisujące dotychczasową fabułę pojawiające się podczas wczytywania gry były trochę pomieszane. Miałem co prawda dość dużo crashy gry a czas wczytywania był koszmarnie długi, ale za to bardziej winię swój dość stary już komputer. Nie napotkałem jednak nic co czyniłoby grę dla mnie niegrywalną.
VonskiWan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 28



« Reply #38 on: November 29, 2011, 02:06:12 PM »

Ja tutaj powiem parę słów odnośnie PvP bo widzę dużo ludzi jest negatywnie nastawiona.

Liczba WZ 3 - nie ma z tym problemu mogło być więcej ale chyba oczekujecie za wiele od gry która jeszcze nie pojawiła się na półkach sklepowych
Co do lagów grając od miesiąca w betę i spędzając sporo czasu nad PvP tylko parę razy miałem ogromne lagi, gra jest jeszcze nie dopracowana. Zdaję sobie z tego sprawę, że gra wychodzi za 2 tygodnie z hakiem, ale nic nie stoi na przeszkodzie by BW zrobił parę łatek po wyjściu gry.
Co do leczenia w WZ uważam za bardzo dobre, nie grałem w wiele MMO tylko w wow'a i podoba mi się to, że healer też może zginąć 1 vs 1 ale nie musi w wow'ie trzeba było 3 żeby powalić 1 healera. Od początku bety gram IA operative w specu healera, i po prostu wymiata, znaczenie dobrych healerów w pvp jest ogromne, tam ktoś powiedział że healer nie wyleczy cię jak masz 20 % hp otóż nie raz zdarzyło mi się taki wynik osiągnąć.
Najważniejsze teamwork, wczoraj w nocy ja i 3 kolesi z gildii w becie postanowiliśmy sobie poszaleć na WZ ja mam lvl 45 oni jeden na 40 i 2 na 50 akurat także trafiliśmy na grupę która miała 4 lvl 50 po przeciwnej stronie, wylosowaliśmy voidstar, grało się super, mieliśmy zgraną grupę taktyka także działa w tej grze przez cały okres jak broniliśmy oni nie sforsowali pierwszych drzwi a my przy ataku dotarliśmy do końca (szkoda że tego nie nagrałem) :(
Co do zdobywania XP na WZ i tak jest dobrze przez parę godzin wczoraj zdobyłem pol lvla co na lvl 45 i tak jest niezłe, przed weekendową betą dostawało się jeszcze więcej XP ale musieli znerfić bo po 5 WZ miałeś poziom.
Coś tam mówiliście o rezach IA na ten przykład ma Battle reza na lvl 50.

Największy brak w tej becie to był brak healerów, ja nie musiałem narzekać bo zawsze znajdę grupę.
Tak tylko powiem o skillah operativa, scoundrela bo ktoś tam wspominał że nie można biegać i się leczyć.
Mam 2 cast heale jeden channel heal (darmowy heal który przy crit odnawia energie) mam hot który można stackować po 2 i mam aoe hot heal także
Oraz jest jeszcze instant heal który nie zużywa energii, ale zużywa buffa który dostajesz podczas leczenia.

Lekki offtop mi się zrobił, więc zakończe tak. Grajcie jako healer nie pożałujecie. :P

P.s Miałem zamiar grać Gunslingerem ale chyba zmienię zdanie jak zacznę grać w pełną wersję.


Edit. Zapomniałem dodać, tankowanie w pvp też fajna sprawa, wczoraj w voidstar zostałem przy jednych drzwiach z tankiem z mojej gildii on miał na mnie guard czyli 50 % moich obrażeń przechodzi na niego. nie mieliśmy problemy żeby powstrzymać 4 przeciwników od podłożenia bomby. Ogólnie są fajne umiejętności, ale trzeba nauczyć się je wykorzystywać a będzie się grało o wiele przyjemniej.

Edit 2. Tak w sumie to nagrałem wczoraj jeden filmik wlasnie mi się przypomniało tylko że my graliśmy jako premade znaczy się 4 osoby z naszej gildii a tamci to byli random. Właśnie wrzuciłem na youtuba. Popatrzcie :P

http://www.youtube.com/watch?v=L8Uc-XetLQo
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #39 on: November 29, 2011, 02:27:10 PM »

Edit. Zapomniałem dodać, tankowanie w pvp też fajna sprawa, wczoraj w voidstar zostałem przy jednych drzwiach z tankiem z mojej gildii on miał na mnie guard czyli 50 % moich obrażeń przechodzi na niego. nie mieliśmy problemy żeby powstrzymać 4 przeciwników od podłożenia bomby. Ogólnie są fajne umiejętności, ale trzeba nauczyć się je wykorzystywać a będzie się grało o wiele przyjemniej.


I tu właśnie będą mieli przewagę ludzie którzy grali w Warhammera Online, bo tam ta umiejętność została pierwszy raz wprowadzona. Pierwsze co zrobiłem przed betą to sprawdziłem na którym lvl tanki dostają guard i taunt - razem te skille obniżają dmg otrzymywany przez chronioną postać o 80%:) Ciekaw jestem ile czasu minie zanim ogół graczy nauczy się używać tych skilli w pvp.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #40 on: November 29, 2011, 03:13:42 PM »

To ja już mam taktykę do huttballa ktoś wwala na niosącego piłke gościa te skille i jak padnie robi to kolejny a ten spokojnie donosi piłkę xD sądzę że na PvP to chyba zablokują przynajmniej w tym konkretnym Warzonie (swoją droga wszyscy się niec o zdziwili jak zaraz po podniesieniu piłki włączyłem sprinta i poleciałem z kopyta do bramki xD (to też nie powinno w Huttballu działać))
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #41 on: November 29, 2011, 03:20:33 PM »

W odpowiedzi na pytanie: Fleet Commendation Vendor był na stacji początkowej (Fleet Republic), ale nie było nic ciekawego - nie licząc purpurowych pudełek z losowym gearem na 50 lev za 350 sztuk :) oraz protonowych torped - jak sadze do niszczenia destroyerów w misjach !!!
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #42 on: November 29, 2011, 03:40:25 PM »

To ja już mam taktykę do huttballa ktoś wwala na niosącego piłke gościa te skille i jak padnie robi to kolejny a ten spokojnie donosi piłkę xD sądzę że na PvP to chyba zablokują przynajmniej w tym konkretnym Warzonie (swoją droga wszyscy się niec o zdziwili jak zaraz po podniesieniu piłki włączyłem sprinta i poleciałem z kopyta do bramki xD (to też nie powinno w Huttballu działać))

Guard nie pomaga na CC:) Akurat Huttball wymaga trochę taktyki, pamiętaj że jest możliwość podawania piłki innym zawodnikom. Guard nie pomoże jak gracz z piłką dostanie root/slow albo jak ktoś celnym knockbackiem wrzuci go w płomienie:)
Sieczyslaw
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 38



« Reply #43 on: November 29, 2011, 04:13:52 PM »

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, podobno nie ma opcji żeby wejść premadem 8 osób, można max wejść 4 a 4 dodaje randomowo. Może to zmienią ale zobaczymy.
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #44 on: November 29, 2011, 04:27:04 PM »

Raczej nie zmienią bo nie chcą żeby 8-osobowe premady masakrowały randomów.
Pages: 1 2 [3] 4
  Print