Przed VR1 Dark Conversion może sie przydać, później jednak moby mocno biją,a w czasie castowania przez pare sec nic nie robisz. W tym czasie juz nie masz 50% życia, poza tym stamina bardzo się przydaje do blocku czy uników, a na sorcu w nią nie investujesz ogólnie walki są dość dynamiczne. Dark Conversion może przydać sie też jeśli grasz w party i możesz przez pewien czas sie obijać
. Kiedy potrzeba dps i to tak burst, jak i substained to tylko Spell Symmetry, bo po pierwsze nie tracisz czasu na channel skilla, po drugie dostajesz buff z skilla Might of the Guild (20% do spell dmg) i po trzecie masz obniżony koszt następnego czaru o 25%. Jeśli chodzi o elemental ring to ma po prostu więcej mozliwości wykorzystania, nie raz zdarzyło sie że moby mniej powaliły, a zanim wstałem mob już nie żył, bo miał dota na sobie. Można też wykorzystać Restraining Prison po rzuceniu elmental ringa, jeśli moby są twarde. Efekt z Pulsara wykorzystasz tylko raz na mobie.