Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: PlayStation Potable (PSP) - co powinienem wiedzieć  (Read 3594 times)
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« on: August 10, 2010, 05:42:55 PM »

Hejka ludzie w ostatnich dniach w mej pustej zazwyczaj głowie zaświtała niczym wschodząca gwiazda MYŚL. Zgarnąłem od ruskiej mafii trochę funduszy za ostatnią robotę i zastanawiam się nad kupieniem sobie wymienionej w temacie konsoli PSP. I zastanawia mnie (dziwnie to brzmi) co powinienem na ten temat wiedzieć przed dokonaniem zakupu. Uprzedzam jak chodzi o konsole to ja jestem bardziej zielony niż najzieleńszy z zielonych smoków. Z tego co się orientuje system zasilania jest mniej więcej ten sam co w niegdysiejszych GameBoyach (jedyne co mam poza PeCetem ale to 2 antyki zwykły czarno-biały i Advance (o dziwo oba działają)) odtwarzają też chyba muzę i filmy i chyba neta mają możliwego ale tego już za pewnik nie biorę. Przede wszystkim pytanie podstawowe (dość noobskie pewnie) na jakich nośnikach są gry (mój kuzyn ma taką konsolę ale się nie zainteresowałem trudno nam o wspólny język(ten piepszony szwab ni w ząb polskiego nie zna BA nawet po angielsku nie gada, BA udaje nawet że po niemiecku nie kuma)) i sorry ja coś źle nie mówię nie wiem jeszcze jakie tu macie podejście nowy jestem ale wolę zapytać, mianowicie czy to idzie jakoś grać na pirackich grach (nie to trudno i tak większość gier mam oryginalną ale z tego co patrzę to niektóre fajne tytuły będzie ciężko po sklepach nawet internetowych znaleźć). Jak o coś nie zapytałem to i tak to powiedzcie i polećcie jakieś fajne tytuły na pewno rozejrzę się najpierw za LOTR: tatcics i FF7 Crisis Core. 


Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie
 PzDr Filavorin xD
Fland
Przybysz.
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 508



« Reply #1 on: August 11, 2010, 08:13:30 AM »

Tak sie sklada ze moje chlopaki maja PSP. Na co powinienes zwrocic uwage: