Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Dungeon'y- podstawowe informacje  (Read 3168 times)
Kelran
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 133


« on: September 29, 2012, 10:12:27 AM »

Z tego co zauważyłem, to dość często na guild-czacie padają podobne pytania odnośnie dungeon'ów. Część osób wręcz ich unika bo posiadają błędne informacje na ich temat. Zatem postanowiłem zebrać te pytania i utworzyć mini FAQ:

  • Jest 8 dungeon'ów w grze. Każdy z nich posiada wersję "story", która odblokowuje możliwość wejścia do wersji "explorable". Wystarczy, aby 1 osoba z grupy miała ukończone story i wszyscy będą mogli wejść na wersję explorable (ta osoba musi pierwsza wejść do instancji).
  • W wersji explorable są zawsze 3 ścieżki do wyboru. Początkowa część jest wspólna dla wszystkich, ale po rozgałęzieniu różnią się grupkami trash'u i boss'ami. Poziom trudności ścieżek jest różny- niektóre są do zrobienia w 30 minut, inne mogą zająć 2 godziny.
  • Nagrody- na końcu każdej ścieżki dostaje się 20 token'ów z danego dungeon'u. Jeśli w tym dniu pierwszy raz kończysz daną ścieżkę, to dostajesz jako bonus 40 dodatkowych token'ów. Zatem jeśli w 1 dniu ukończysz 3 razy dany dungeon, za każdym razem wybierając inną ścieżkę uzyskasz 3*60=180 token'ów.
  • Tokeny można wymieniać u npc, którzy znajdują się w Lion's Arch przy teleportach do światów pvp. Wśród nagród znajdują się bronie i armory exotic na lv 80 (max staty) o unikalnych skin'ach oraz superior runy i insygnia.
  • Dungeon'y mogą też być ciekawym źródłem zarobku- ukończenie ścieżki na lv 80 daje 26s, plus loot- w dobrym składzie można uzyskać 50+ srebra w przyzwoitym czasie. Czasem po 3 ścieżkach AC, po jakichś 2 godzinach byłem do przodu ~2g.
  • Zmiany swojego buildu można dokonać u npc, u którego kupowaliśmy książki do odblokowywania trait'ów. Należy wybrać opcję dialogową zmiany trait'ów, a nie kupować nową książkę (koszt ~3s na lv80).
  • Doradzam chodzić na dungeon'y w buildach, które oferują coś więcej niż sam dps- support i crowd control dużo zmienia. Dobrze jest też inwestować w atrybuty, które podnoszą wytrzymałość- toughness, vitality, healing power. Zmniejszone obrażenia rekompensuje fakt, że nie trzeba po śmierciu biec z respawn'u do miejsca, gdzie toczy się walka.
  • Wskrzeszanie- najlepiej jest, jeśli się zginęło, powiedzieć o tym na team speak'u. Osoby, które są najbliżej kogoś kto poległ powinny w miarę możliwości podbiec i pomóc. Jeśli się całkowicie padło (szary portret postaci) należy użyć najbliższego waypoint'u i wrócić do walki.
  • W celu zresetowania instancji- osoba, która jako pierwsza weszła do instancji musi się zalogować na alta, po czym może powrócić do main'a.
  • Ukończenie dungeon'u w pełnym gildyjnym składzie (wszystkie 5 osób należy do tej samej gildii) daje gildii 100 pkt. influance. Każdy inny układ- 4 gildiowicze + 1 random albo nawet sam gildiowy skład, ale jedynie 4-osobowy, itp.- nagradza gildię jedynie 10 pkt. influance. Zatem zanim wyruszycie na dunga z pug'iem- popytajcie na czacie gildyjnym i spróbujcie złożyć gildyjny wypad.

Najistotniejsze- zapraszamy każdego chętnego, którego level postaci pozwala na wejście do dungeon'u.
Pages: [1]
  Print