Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Traity rasowe - compendium  (Read 6665 times)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict

KoHaniutka

« on: June 03, 2008, 09:25:59 AM »

Racial Traits/ traity rasowe

kazda rasa ma inne traity rasowe (oczywiste), które zdobywa sie poprzez deedy "zabijajace" 
Sloty na rasowe traity otwieraja sie na 13, 19, 25, 31, & 37 levelu.
Uwaga - otwieraja sie sloty u barda, a nie "Enmities w deed logu).

Każda rasa ma 3 "enmities" (a,b,c), z których kazda ma "tiery" czyli poziomy. Poziomy otwieraja sie na nastepujacych levelach:

A: 13 / 19 / 25
B: 13 / 29 / 35
C: 30 / 35

Rasowe enmities (A, B, & C):
numer w nawiasach = liczba mobkow do zabicia, by ukonczyc deeda i zyskac trait

Man - Dead, Wargs, & Hillmen
Elf - Goblins, Orcs, & Drakes
Dwarf - Dourhands, Goblins, & Trolls
Hobbit - Wolves, Spiders, & Goblins

Dwarf

Enmmity of the Dourhands I (50): Headbutt - 15 common damage (podnosi sie z levelem) with a 5s cooldown, no power cost
Enmmity of the Dourhands II (100): Guile and Might Bonus - +5 % do czerwonego i zółtego conjunctions (guile and might)
Enmmity of the Dourhands III (150): Dwarf Axe - +1 % 1hand and 2hand axe damage

Enmity of the Goblins I (50): - Fateful Dwarf - +20 fate
Enmity of the Goblins II (100): Return to Thorin's Gate - port do Thorin's Hall. (1 hr cooldown)
Enmity of the Goblins III (150): Hunker down - redukuje otrzymywany damage przez krótki okres czasu

Enmity of the Trolls I (50): Dwarf's Endurence - dodaje 35 vitality dla calej grupy na 10 minut (1hr cooldown)
Enmity of the Trolls II (150): Shield Brawler - 2% wiecej szansy na block

Elf

Enmity of the Goblins I (50): Sylvan Shadows - 3 do stealth, ale zmiejsza znacznie predkosc.  30-min cooldown.
Enmity of the Goblins II (100): Tactics and Conviction Bonus - Adds 5% to niebieskiego Conjunction i do heala z zielonego
Enmity of the Goblins III (150): Elf Bow-Damage Bonus - Adds 2% Bow Damage.

Enmity of the Orcs I (50): Friend of Man - +20 to Fate
Enmity of the Orcs II (150): Return to Rivendell - port do Rivendell. (1-hour cooldown)
Enmity of the Orcs III (250): +75 % szansy na parry przez kilka sekund, (1hr cooldown)

Enmity of Drakes I (100): +2 % do damage z jednorecznych mieczy
Enmity of the Drakes II (150): Power of the Eldar - dodaje bonusa do powera dla grupy.

Hobbit

Enmity of the Wolves I (50): -Stoop for a Stone - atak dystansowy (zakres 15min) - rzut kamieniem (ma cooldown)
Enmity of the Wolves II (100):Guile & Conviction Bonus -Adds 5.0% do zoltego Conjunction Damage and 5.0% to Conviction Conjuction Healing (czyli do heala z zielonego)
Enmity of the Wolves III (150): Hobbit Club Damage - +1.0% bonus do Club damage.

Enmity of the Spiders I (50): Hobbit Stature - +20 might
Enmity of the Spiders II (150): Return to Michel Delving - port do Hobbitonu . (1-hour cooldown)
Enmity of the Spiders III (250): Hobbit Resilience - Bonus do grupowego hope'a (+1 bonus for 9 min, 1hr cooldown)

Enmity of goblins I (50): Hobbit Stealth - stealth. (30min cooldown)
Enmity of goblins II (100): Hobbit Silence - "sztuczna smierc", cos jak minstrelowy "still as death".

Man

Enmity of the Dead I (50): Upper-Cut - slaby dystansowy atak
Enmity of the Dead II (100): Tactics and Might - Bonus "5% to damage and 5% to healing in conjunctions
Enmity of the Dead III (150): Man Sword Damage - Bonus "Adds 2% do 1 i 2 recznych mieczy
Enmity of the Wargs I (50): Man of the Fourth Age - Adds 20 do Will
Enmity of the Wargs II (150): Return to Bree - port do Bree West gate. (cooldown 1h)
Enmity of the Wargs III (250): Duty Bound - dodaje bonus 1% do morale calej grupy 15m. (cooldown 1h)

Enmity of the Hillmen I (150): Balance of Man - dodaje 1% to parry, block i evade
Enmity of the Hillmen II (250): Strength of Morale - 3000 morale heal. (cooldown 1h)
Germion
Radny
Super Bohater

Addicted to alts

« Reply #1 on: April 02, 2009, 10:26:37 AM »

NIe wiem czy ktoś już to zapostował ale na forum US pokazał sie link do kompendium traitow w formie PDF - gość sie naprawdę napracował, kompendioum jest za free  bardzo ładnie jest zorganizowane.

Tu link do kompendium : http://www.mediafire.com/?sharekey=63008b98abb5df6e07258ee67c679e4ae04e75f6e8ebb871

i do postu w forum gdyby zmienili link : http://forums.lotro.com/showthread.php?t=245381
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater

« Reply #2 on: July 30, 2010, 08:18:30 PM »

Bardzo fajny poradniczek od siebie dodam że poza tymi traitami wymienionymi w nim słyszałem jeszcze o paru które dostaję się za zjedzenie odpowiedniej ilości(np 100 lembasów chyba było) lub kombinacji (jakiś tam zestaw śniadaniowy co można chyba łatwo upichcić) podkreślam tylko o tym słyszałem nigdy nie zeżarłem 100 lembasów jestem krasnoludem nie hobbitem, więc takiego żołądka nie mam ja jestem od Biegów Inn-League xD Ale można by się pokusić o zezracie paru lembasów kiedyś ;P. Już nawet nie pamiętam gdzie to czytałem więc wam teraz linka nie podam, ale gość nie wspomniał że te social deedy i te "food" się nie wyświetlają (przynajmniej dopóki ich nie zrobisz) chociaż ja na bank nie zrobiłem deeda na emotkę /flip   (trza /handstanda używać zgodnie z opisem nigdy tego nie używałem, BA nawet nie słyszałem) a flipa często używam. a odnośnie

Enmity of the Trolls I (50): Dwarf's Endurence - dodaje 35 vitality dla calej grupy na 10 minut (1hr cooldown)

to ilość dodanego Vitality jest zależna od lvla mi dodaje 50 bodajże czy coś koło tego. Tyle ode mnie   Pzdr
Pages: [1]
  Print