Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Klasy healerów Destruction: Zealot vs Disciple vs Shaman  (Read 5297 times)
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« on: August 22, 2008, 08:32:29 AM »

Nudzi mi się w pracy więc postanowiłem zrobić malutki przewodnik po healerach
Piszę z punktu widzenia levelu 31.

Shaman
'Ey, Quit Bleedin' - czar instant, HOT leczy pojedynczy cel do 1200hp przez 15 sekund.
Gork'll Fix it - castowanie 1sek. instant heal za 153 i później HOT do 411 przez kolejne 9 sekund.
Bigger, Better, An' Greenerhealing - castowany 3 sekundy, instant heal pojedynczego celu za 699, bardzo delikatny, wszystko co w nas podczas castowania trafi zadaje więcej obrażeń.
Gather Round - castowany 3 sekundy, instant heal grupy po 299.
Wszystkie czary leczące mają world cooldown=2sek

Za rzucanie czarów leczących szaman dostaje punkty Gork'a które dają bonus do czarów ofensywnych.
Za rzucanie czarów ofensywnych dostaje punkty Mork'a dające bonus do czarów leczących.

Zealot
Tzeenth's Cordial - czar instant, HOT dla pojedynczego celu do 1360hp przez 15 sekund, ogromny zasięg.
Flash of Chaos - czar instant, leczy pojedynczy cel instant za 126hp.
Elixir of Dark Blessings - castowany 3 sekundy, instant heal pojedynczego celu za 699, bardzo delikatny, wszystko co w nas podczas castowania trafi zadaje więcej obrażeń.
Dust of Pandemonium - castowany 3 sekundy, instant heal grupy za 491.
Leaping Alteration - taki dziwoląg, castowany 1 sekundę czar skaczący po max 6 osobach z grupy/rajdu, HOT leczący do 352hp przez 9 sekund.

Disciple of Khaine
Soul Infusion - czar instant, HOT leczy pojedynczy cel do 1200hp przez 15 sekund.
Restore Essence - castowanie 0,5sek. instant heal za 186 i później HOT do 498 przez kolejne 9 sekund.
Khaine's Embrace - castowany 1 sekundę, instant heal grupy za 491.
Khaine's Vigor - czar instant, HOT leczący grupę do 450 przez 15 sekund, cooldown 10 sekund.
Disciple jest o tyle trudną klasą, iż jego czary leczące zużywają Soul Essence 30-70 której na lvl 31 ma 250. Soul Essence ładuje się używając skilli w walce meele, przy czym skille meele dają 20-50 SE. Ma co prawda Soul Offering który daje SE kosztem action points ale wtedy nie mamy action points na walkę :P
Przez to że Disciple jest związany walką meele tak naprawdę gorzej leczy grupę niż np Szaman który ma mniejszy heal grupy ale nie ograniczony żadnymi barierami.
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2232



« Reply #1 on: August 22, 2008, 09:01:59 AM »

  Czyli głównymi healerami po stronie destruction będą? Kto?  Jak bardzo potrzebni są "dedykowani" w grze healerzy? Jak to wygląda w dungeonach?

 Więcej info prosimy. Nie same opisy czarów ;)
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #2 on: August 22, 2008, 09:09:52 AM »

powinno być
1 Main healer single Zealot
2 Support grupowy Disciple
3 support w/w Shaman

a jest tak:
1 Main healer Shaman
2 Support grupowy Shaman
3 Support Shamana Disciple i Zealot

nie wiem o co biega ale szamanem mimo mniejszych opisowo czarów leczyłem więcej i częściej kryty mi wchodziły, oczywiście najczęściej ze wszystkich klas healerów też padałem :P

w closed beta nikt się nie bawi w dungeony
Asmodeus
Gość
« Reply #3 on: August 22, 2008, 09:49:26 AM »

nie wymieniłes najbardziej przegietego spella/skila shamana  za ktorego chca go nerfnac  to jest numer 1 na liscie placzu i zgrzytu zebami orderu:
morale rank1 Gork Saiz Stop
jako ,ze order jest z reguly w odwrocie   czar ktory powoduje kilkusekundowe zatrzymanie  jest po prostu smiercia w 99%. bo go dopada tlum goniacych i jest pikny zerg :D

shaman do pve  imo zajebista klasa ,ale musze byc tanki z drzewkiem na sciaganie i trzymanie agro. dodatkowo shaman z sadzeniem grzybow i alchemia  imo najlepsze polaczenie . kosmita numer one.
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #4 on: August 22, 2008, 10:27:51 AM »

Ok Gork Saiz Stop zabiera 200-350hp co 2 sekundy kiedy ci przeciwnik ucieka, trwa do jednej minuty, jak ktoś będzie grzecznie stał w miejscu to mu czar zabierze z 600-900hm i na tym sie zakończy...

Jeśli będzie sie ruszał to tak 300 co sekunde często do pełnej minuty. :P
30*300....  ;D
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1964

 Nie pisałem o tym bo starałem się opisać skille leczące, DPS później :P
Fland
Gość
« Reply #5 on: August 22, 2008, 10:36:49 AM »

Chyba jednak pojde w szamana , i bede leczyl Wasze wstretne zielone zadki :D
Asmodeus
Gość
« Reply #6 on: August 22, 2008, 10:49:19 AM »

no coz nie zajarzylem opisu do konca ,ale nie zmienia faktu ,ze jak gonia to order ma przesrane uciekajac z tym czarem na sobie :D
Zugrak
Gość
« Reply #7 on: August 27, 2008, 01:39:38 PM »

Mnie to te orkowe nazwy rozwalają :D
Gonan
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 152



« Reply #8 on: September 05, 2008, 08:31:52 AM »

Marakai, jak by ci się jeszcze nudziło to mógłbyś zrobić podobnie fajne zestawienie dla tanków, meele DPS i ranged DPS. :)
Pożyteczna rzecz. :)
Akasha
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 11


« Reply #9 on: October 08, 2008, 08:27:05 AM »

Gram Zealotem i wtrące parę swoich uwag na temat mojego healowania.

Mogę super healować i też słabiej solować na mobkach. Skupię się na opcji heala.

1. Władowany mam cały sprzęt na max Willpowera (mam teraz około 630)
2. ustawiam trzy zajefajne taktyki.
   
     a)    taktyka która zwiększa mi o 15% crita na instant healu
     b)    taktyka dzięki której jak padnie crit heal odzyskuje instant 160 AP co       oznacza że dalej mogę healować mając jeszcze AP punkciki
     c)     taktyka która daje przy crit healu 10s bless na osobie leczonej co daje u tej osoby 25% mocniejszy efekt leczenia.

Z takim setem taktyk crituje zazwyczaj co 3,4 instant heal. Ten opisywany powyżej instant heal leczy na moim poziomie i z moim setem okolo 300+ heala normalnie i 500 - 700 na critiku.  W między czasie zarzucam HOT na postać którą lecze i regeneruje mu w 15s około 1200hp.  Jak narazie idzie dobrze i jak osoba leczona nie ma na sobie 4 wrogow to spoko ma hp w normie.
Pages: [1]
  Print