Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Thragrim - podanie  (Read 4905 times)
Thragrim
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*

« on: September 29, 2009, 08:33:32 PM »

1. Thragrim, 42, Dwarf - Guardian
2. 13 lat 
3. Nie mam dużego doświadczenia w grach MMO. Grałem w kilka darmowych gier, trochę w Lineaga II no i teraz LotrO.
4. Jestem z Wrocławia. Właśnie zaczynam naukę w gimnazjum. Dlaczego LotrO? Uwielbiam literaturę fantasy, czytam mnóstwo książek(!)z tego gatunku, zaczęło się właśnie od Tolkiena - kiedy miałem lat bodajże 8 moja starsza siostra czytywała mi wieczorami Hobbita ;). Oprócz Trylogii, którą przeczytałem nienormalną ilość razy, czytałem również kilka innych kilka innych Władco-Pierścieniowych dzieł (począwszy od Sillmarion po różne przewodniki, książki o broni i inne takie).Kocham klimaty Śródziemia i w taką grę jak LotrO nie mogłem po prostu nie zagrać. Co do samej gry, to gram już od jakiegoś czasu i nie jest to moja pierwsza postać ale wydaje mi się, że potrzebowałem troche czasu żeby zobaczyć ''czym to się je''. Już od dawna chciałem dołączyć do przyjaznej gildii ale bałem się, że ze względu na wiek nigdzie nie zostanę przyjęty a kłamstwo co do wieku nawet nie wchodzi w grę. W końcu zdecydowałem się na was  ;). Dlaczego Twierdza? Z angielskim radzę sobie dość dobrze(przynajmniej na tyle żeby móc grać) ale obcojęzyczna gildia - nie da rady. Często można spotkać was na szlaku i miło się z wami gawędzi  :D No i w grupie raźniej  ;D
5. Przeczytałem Kodeks i Regulamin Twierdzy i akceptuję je.
6. Konto Full - Mines of Moria

Pozdrawiam  :)
Khelegros
Radny
Forum Addict

« Reply #1 on: September 29, 2009, 08:38:22 PM »

Za.
Standardowo ze wzgledu na wiek przedluzony okres probny. Fajno, ze z Wroclawia, ale na piwko to sie chyba wybierzemy jak bedziemy juz Saurona zabijac ;).
Eoreh
Wojownik Twierdzy
Bohater
*

« Reply #2 on: September 29, 2009, 10:06:54 PM »