Pages: [1] 2 3
  Print  
Autor Topic: do zobaczenia :/  (Read 12136 times)
yacah
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 794



« on: October 26, 2009, 11:01:09 AM »

No i stalo sie - Yacah is no more ;/ .. w dniu dzisiejszym zakonczyla sie kolejna (dopelniajaca roku) subskrypcja .. moze i nic w tym zlego czy dziwnego nie bylo , gdyby nie to , ze jest bardzo prawdopodobne , ze juz jej nie odnowie ... w najlepszym wypadku zrobie sobie jakas dluzsza przerwe , ale znajac samego siebie i moj (selektywny) slomiany zapal bedzie jak w tym przyslowiu - co z oczu , to z serca .....

rok , kurde - sporo - duzo sie dzialo , w grze i poza nia , girls came and went , a ja wciaz bylem z Wami ... ;)

czekalem do konca w sumie , liczac po cichu , ze cos mi sie odmieni i tak jak zwykle , tylko sobie pogadam , a i tak wroce , ale chyba tym razem cos peklo na dobre ...

jeszcze w Gwardii myslalem o odejsciu z gry , a wtedy fajni ludzie byli z jednym powodow , dla ktorych z przyjemnoscia odpalalem war.exe ... z czasem ludzie i kontakt z nimi stawal sie jedynym powodem - czyli nie wazne gdzie , wazne z kim ;) ...

jednak jak jest - kazdy widzi - czesc zrobila sobie wieczysta przerwe , czesc wraca na chwile - choc nie wiem jakbym sie staral , to nawet nie mam zamiaru nawet namawiac do powrotu , samemu bedac juz jedna noga poza gra ...

w sumie mialem juz gotowy tekst do napisania , ale jakos mi przeszla wena - szkoda mi zrywac z Wami kontakt (dla malkontentow - ja sie latwo przywiazuje do fajnych ludzi , nawet w necie tylko)  , ale "time to move on" i takie tam .. dodatkowo sami tworcy daja tysiace nowych powodow do zaprzestania gry ....

ciesze sie , ze moglem z Wami grac - kazdego z Twierdzowiczow (bylych i obecnych) darze szacunkiem , niektorych sympatia - mniejsza lub wieksza ... fajne z Was ludziki , mam nadzieje , ze jeszcze cos kiedys razem porobimy , bo to czysta przyjemnosc!

I salute You all!!

chcialem cos podnioslego napisac , ale przybija mnie troche ta cala akcja moja mala ;) (sorki za grame ;) ) ...

no coz , jesli bede mogl , postaram sie przekazac GMa Legnarowi , zeby pozarzadzal tym co zostalo (nie zaluje merge , bo zostawilem kwiat naszej Gildii w dobrych rekach , a w dodatku - maja gdzie wracac wciaz) , jesli oczywiscie wyraza ochote ....

coz - nie jest to na 100% , ale zapewne - farewell and c u , when u get there ;)

Yours trully -
 - Yacah (gm w stanie spoczynku)

P.S.Przepraszam , ze dopiero teraz , RL troszke mnie przytloczyl , wiec wszystko z opoznieniem robie ...
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1638



« Reply #1 on: October 26, 2009, 11:38:02 AM »

Coś się obawiam, że to ostatni gwóźdź do trumny Twierdzy  :'(

Dzięki Yacah za kupę czasu biegania (mniej lub bardziej) razem, za wspólne wypady na instancje (gratuluje cierpliwości ;)

Do zobaczenia w przyszłości ( czy to w WARze, czy innym MMO).


Powodzenia!
Klinkerhofen
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 247



« Reply #2 on: October 26, 2009, 01:28:07 PM »

Ajajaj. Wielka szkoda. Będzie mi brakowało yacy, tak jak zresztą brakuje mi większości naszego składu sprzed pół roku.
No i znów mam mniej zacięcia, żeby przeczekać ekran szukania serwerów...
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1638



« Reply #3 on: October 26, 2009, 02:04:16 PM »

Klink nadal masz z tym problem?

Bo nadal twierdze, że to tylko u Ciebie coś nie tak. Zrób reinstalke i dam se ręke uciąć że powinno być ok.
Komciu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 268



« Reply #4 on: October 26, 2009, 05:37:46 PM »

Inkwizytorze, to jest wielka chwila, a ty to zamieniasz w kącik pomocy technicznej. Shame on you! Zresztą śmiesznie będziesz bez ręki wyglądał.

No, GM za GMem się sypią, cóż pozostaje za nadzieja dla maluczkich?

Yacah, nie musisz się tak żegnać strasznie, przecież Gildia Trolli Forumowych pod wodzą wszystkim znanego Wielkiego Trolla chętnie Cię przyjmie. ^^
thoern
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 589


« Reply #5 on: October 26, 2009, 07:16:35 PM »

tylko nie zapomnij napisac podania na naszym super tajnym forum trolli z War-a  ;D
yacah
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 794



« Reply #6 on: October 26, 2009, 08:11:56 PM »

i mialbym sie stac taki jak Wy? NIGDY :)
Gurling
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 41


« Reply #7 on: October 27, 2009, 07:38:58 AM »

Jak na krasnoluda przystało powiem jedynie: zegnaj i do zobaczenia podczas innych kampanii przeciwko orkom. ;)
Tarell
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 187



« Reply #8 on: October 29, 2009, 08:24:48 AM »

Czyli jednak nie chcesz zobaczyć jak ładnie dajemy sobie radę teraz na orvr?  ;)
W tej chwili to taki moment ze warto zostac w grze bo zorganizowane siły z MM są silna strona orderu. Zapału nie brakuje, wczoraj mieliśmy w IC prawie 2 warbandy. To były naprawdę ładne akcje. A o to przeciez w tej grze chodzi.  :)

Jak widzisz Inci szukam argumentu tzw. zachęcającego ale jeżeli naprawdę podjąłeś juz decyzję, to nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za ten wpólnie spędzony czas.
Wiele razy mieliśmy rózne zdania, parę razy musieliśmy sobie wyjaśniać co autor miał na myśli, ale zawsze byliśmy gdzieś niedaleko i jak trzeba było tłuc wroga to  mogliśmy na siebie liczyć.

War to naprawdę dziwna gra...było już wiele odejść ale ona ma coś w sobie takiego że można narzekac na błędy ale klimatem nic nie jest w stanie jej przebić.
Dlatego część ludzi wraca, i nie załują. Lagi mniejsze , stolicę odbugowali, jest o co walczyć. Czy to zatem dobry moment aby odejść? chyba nie  ;)

Bywaj Inci, mój towarzyszu duelowych eventów i pośredniku w kontakcie z destrakami z Irca. Nie piszę żegnaj a jak zwykle "do zobaczenia"  :)
yacah
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 794



« Reply #9 on: October 29, 2009, 10:26:16 AM »

dla tak milego pozegnania warto bylo odchodzic ;) ...

a tak serio to mimo , ze ingame mnie nie ma , burza mozgow trwa , zobaczymy czy nowe nieznane (fallen earth) wygra ze starym (war) ...

pazywiom uwidim , zabijcie Tcharzanka ode mnie ;)
Jokero
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 81



« Reply #10 on: October 30, 2009, 04:19:18 PM »

\bow
yacah
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 794



« Reply #11 on: November 06, 2009, 10:57:04 PM »

dobra , walcze ze soba , zeby tego nie robic , ale jako , ze nie dopelnilem obowiazkow , to jestem zobowiazany jeszcze miesiac sie z Wami (badz Was ;) ) pomeczyc :) ... bede w niedziele (no chyba , ze ktos ma prepaid na sprzedaz po konkurencyjnej cenie) , bo francuziki nie umieja naprawic swojego systemu kartowego i nie moga moja visa electron placic (jako jedyny site chyba w sieci - w dodatku nieamerykanski) ...

cieszycie sie? ;)
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1638



« Reply #12 on: November 07, 2009, 09:55:00 AM »

 ;D
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #13 on: November 13, 2009, 11:18:47 AM »

a przy okazji - jaka jest teraz sytuacja w warku? bo zastanawiam sie nad miesiecznym powrotem :)
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1638



« Reply #14 on: November 13, 2009, 11:22:48 AM »

Jest całkiem si.

Biegamy w pełnym wb, a niejednokrotnie zakładamy drugi.
Destro ciśnie ostro na Altdorf, ale jak sie pożądnie zorganizujemy to potrafimy sie odszczekać i wpaść na piwko do IC.
Jeździmy też na nowych konikach. ;)

Ogólnie dzieje sie sporo.
Zapraszamy.
Pages: [1] 2 3
  Print